BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Wiadomości

OFERTA PRACY: Stanowisko ds. eksploatacji zasobu

wiadomość archiwalna

DYREKTOR GDAŃSKICH NIERUCHOMOŚCI
ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk,
ogłasza nabór na wolne stanowiska urzędnicze: Stanowisko ds. eksploatacji zasobu

I. Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie co najmniej średnie;
  • Znajomość zagadnień z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o gospodarce nieruchomościami; ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie kodeksu cywilnego; ustawy prawo zamówień publicznych;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakietu Ms Office);
  • Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

II. Wymagania dodatkowe:

  • Wykształcenie wyższe;
  • Doświadczenie w branży nieruchomości;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Umiejętność pracy w zespole.

III. Zakres zadań:

Do głównych obowiązków na stanowisku ds eksploatacji zasobu należy:

  • Przygotowywanie spraw związanych z eksploatacją nieruchomości;
  • Opracowywanie rocznych planów propozycji do budżetu w zakresie realizowanych zadań;
  • Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia procedury  zamówień publicznych w zakresie usług eksploatacyjnych;
  • Sporządzanie doraźnych postępowań na dostawy i usługi eksploatacyjne;
  • Rejestrowanie, opisywanie oraz prowadzenie ewidencji faktur i innych dokumentów finansowych za wykonane dostawy i usługi w ramach realizowanych działań;
  • Prowadzenie ewidencji zawartych umów i nadzór nad ich realizacją;
  • Prowadzenie bieżącej korespondencji dotyczącej zawartych umów i wystawionych zleceń na dostawy i usługi eksploatacyjne.

    IV. Kandydatom oferujemy:

    • Umowa o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy - po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę;
    • Wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
    • Specyfika pracy: praca biurowa oraz praca w terenie, związana z realizacją zadań;
    • Wynagrodzenie miesięczne brutto w przedziale 3.000,00 –  3.600,00 zł, w zależności od posiadanego doświadczenia i kompetencji;
    • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ”trzynastka”;
    • Inne świadczenia uzależnione od efektów wykonywanych zadań;
    • Przewidywalny termin zatrudnienia: wrzesień 2021 r.

    V. Wymagane dokumenty:

    Dokumenty aplikacyjne kandydatów na wyżej wymienione stanowisko, złożone w języku polskim, winny zawierać:

    • List motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (art.22¹ Kodeksu Pracy);
    • Kserokopie świadectw pracy;
    • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
    • Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których umowa w art.13 a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 poz.1282 z późn.zm.) jest zobowiązany złożyć  kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
    • Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
    • Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
    • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
    • Dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie nauki w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego;
    • Dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku pracy, na podstawie, którego świadczona była praca, w szczególności za granicą.

    VI. Do kolejnego etatu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy:

    • złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty;
    • spełnią wszystkie wymagania niezbędne.

    W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia naboru, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gdańskich Nieruchomościach przekroczył 6%.

    Wymagane dokumenty należy składać w kancelarii Gdańskich Nieruchomości (pokój nr 8), w zamkniętych kopertach lub przesłać na adres:
    Gdańskie Nieruchomości
    ul. Partyzantów 74
    80-254 Gdańsk

    z następującą adnotacją: "Nabór na stanowisko ds. eksploatacji zasobu",
    w terminie do 13 sierpnia 2021 r. (decyduje data wpływu do Gdańskich Nieruchomości).

    Wynik naboru zostanie zamieszczony na stronach http://bip.nieruchomoscigda.pl, http://www.nieruchomoscigda.pl i na tablicy informacyjnej Gdańskich Nieruchomości.

    Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy.

    VII. Klauzula informacyjna

    • Administratorem danych osobowych osób biorących udział w procesie rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) są Gdańskie Nieruchomości  z siedzibą przy ul. Partyzantów 74 80-254 Gdańsk.
    • Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada  2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz.1282 z późn. zm.).
    • Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z prawa pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
    • Podanie przez Państwa innych danych, nie określonych  w ww. przepisach jest dobrowolne i zostanie potraktowane jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. Tak wyrażoną zgodę można odwołać w każdym czasie.
    • Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przekazywania danych a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
    • Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    • Oferty nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów są przechowywane maksymalnie 3 miesiące od dnia zakończenia rekrutacji a pozostałe niezwłocznie niszczone. Imię, nazwisko i miejsce zamieszkania (w rozumieniu kodeksu cywilnego) pięciu najlepszych kandydatów wpisywane  są do protokołu z wyboru kandydata. Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz.1282 z późn.zm.) dane  kandydata wybranego w procesie rekrutacji (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania)  upublicznione będą przez 3 miesiące na tablicy ogłoszeń oraz stronie internetowej BIP Gdańskich Nieruchomości.
    • Podane dane osobowe nie będą przekazane do krajów trzecich ani ujawniane innym odbiorcom, chyba, że obowiązek taki wyniknie z żądań organów posiadających stosowne umocowania prawne.
    • Szczegółowych informacji odnoszących się przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym należy kontaktować  się osobiście w siedzibie Administratora danych osobowych lub drogą elektroniczną na adres e-mail iodo@nieruchomoscigda.pl oraz dedykowany formularz kontaktowy na stronie www.nieruchomoscigda.pl.

    Metryka

    Publikacja:

    Podmiot wytwarzający:
    Gdańskie Nieruchomości
    Wytworzył:
    Henryka Ziółkowska (Kierownik Działu Kadr)
    Data wytworzenia:
    2021-08-02
    Podmiot publikujący:
    Gdańskie Nieruchomości
    Opublikował w BIP:
    Jolanta Liedtke (Dział Organizacyjny)
    Data aktualizacji w BIP:
    2021-08-02 13:54