BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Wiadomości

OFERTA PRACY: Stanowisko ds. technicznych

wiadomość archiwalna

Jesteśmy ważnym podmiotem na rynku nieruchomości, zarządzając ponad 17 tys. lokali mieszkalnych i użytkowych. Wykonujemy zadania w zakresie administrowania, obsługi technicznej, finansowej oraz inwestycyjnej gminnego zasobu nieruchomości.
Chcesz pracować na rzecz Mieszkanek i Mieszkańców Gdańska, lubisz pracę z ludźmi i nie boisz się ciekawych wyzwań zawodowych – dołącz do naszego zespołu.
DYREKTOR GDAŃSKICH NIERUCHOMOŚCI
ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk,
ogłasza nabór na wolne stanowiska urzędnicze: Stanowisko ds. technicznych.

I. Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie co najmniej średnie;
  • Minimum 2-letni udokumentowany staż pracy;
  • Doświadczenie związane z branżą budowlaną, lub w pracy w jednostkach budżetowych związanych z zarządzaniem nieruchomościami;
  • Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office;
  • Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • Obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

II. Wymagania dodatkowe:

  • Wykształcenie wyższe;
  • Znajomość przepisów branżowych (m.in. ustawa Prawo Budowlane);
  • Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
  • Doświadczenie w nadzorowaniu/prowadzeniu prac w zakresie robót remontowych;

III. Zakres zadań:

  • Nadzorowanie właściwego stanu technicznego lokali mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność Skarbu Państwa;
  • Koordynacja działań firm konserwujących;
  • Sprawdzanie pod względem merytorycznym wykonanych prac remontowo-budowlanych;
  • Kontrolowanie prac konserwacyjnych, budowlanych wykonywanych przez firmy zewnętrzne;
  • Uczestniczenie w odbiorach technicznych robót;
  • Nadzór nad przeglądami technicznymi budynków;
  • Załatwianie spraw zgłoszonych przez użytkowników lokali mieszkalnych i użytkowych w zakresie technicznym;
  • Udział we wszystkich komisjach technicznych dot. lokali mieszkalnych i użytkowych;
  • Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym faktur VAT  i innych dokumentów finansowych od wykonawców (firm konserwujących, firm remontowych oraz zleceniobiorców);
  • Nadzór właścicielski – prowadzenie nadzoru technicznego w zakresie utrzymania nieruchomości w należytym stanie technicznym (czynności kontrolne).

IV. Kandydatom oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnych);
  • Wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
  • Specyfika pracy: praca biurowa oraz praca w terenie, związana z realizacją zadań;
  • Możliwość udziału w grupowym ubezpieczeniu na życie;
  • Możliwość dofinansowania okularów korekcyjnych;
  • Przewidywany termin zatrudnienia: styczeń 2025 r.

V. Warunki finansowe:

  • Miesięczne wynagrodzenie brutto w przedziale 5.200,00 - 6.200,00 złotych, w zależności od doświadczenia i kompetencji;
  • Benefity płacowe:

1)     nagroda za realizację celów rocznych, stanowiąca do 100% miesięcznego wynagrodzenia brutto,

2)     uznaniowa roczna nagroda pieniężna za szczególne zaangażowanie,

3)     dodatek specjalny z tytułu powierzenia dodatkowych zadań,

4)     nagroda jubileuszowa.

  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ”trzynastka” stanowiąca 8,5% wynagrodzenia rocznego brutto (ok. jednomiesięczne wynagrodzenie brutto);
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego;
  • Pakiet świadczeń socjalnych m.in. dopłaty do kart FitProfit, do wypoczynku dla pracownika.

VI. Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne kandydatów na wyżej wymienione stanowisko, złożone w języku polskim, winny zawierać:

  • List motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (art.22¹ Kodeksu Pracy);
  • Kserokopie świadectw pracy;
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których umowa w art.13 a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) jest zobowiązany złożyć  kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
  • Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
  • Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • Dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie nauki w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego;
  • Dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku pracy, na podstawie, którego świadczona była praca, w szczególności za granicą.

VII. Do kolejnego etatu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy:

  • złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty;
  • spełnią wszystkie wymagania niezbędne.

W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia naboru, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gdańskich Nieruchomościach przekroczył 6%.

Wymagane dokumenty należy składać:

  • osobiście w punkcie kancelaryjnym Gdańskich Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, w zamkniętych kopertach z następująca adnotacją: "Nabór – Stanowisko ds. technicznych",
  • lub przesłać na adres: Gdańskie Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, 80-852 Gdańsk z następującą adnotacją: "Nabór – Stanowisko ds. technicznych",
  • lub elektronicznie poprzez formularz eRecruiter - APLIKUJ

w terminie do 13.12.2024 r. (decyduje data wpływu do Gdańskich Nieruchomości).

Wynik naboru zostanie zamieszczony na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Gdańskich Nieruchomości oraz Gdańskich Nieruchomości i na tablicy informacyjnej Gdańskich Nieruchomości.

Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy.

VIII. Klauzula informacyjna

  • Administratorem danych osobowych osób biorących udział w procesie rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) są Gdańskie Nieruchomości z siedzibą przy ul. Partyzantów 74 80-254 Gdańsk.
  • Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530). Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z prawa pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
  • Podanie przez Państwa innych danych, nie określonych w ww. przepisach jest dobrowolne i zostanie potraktowane jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. Tak wyrażoną zgodę można odwołać w każdym czasie.
  • Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przekazywania danych a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
  • Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Oferty nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów są przechowywane maksymalnie 3 miesiące od dnia zakończenia rekrutacji a pozostałe niezwłocznie niszczone. Imię, nazwisko i miejsce zamieszkania (w rozumieniu kodeksu cywilnego) pięciu najlepszych kandydatów wpisywane  są do protokołu z wyboru kandydata. Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) dane  kandydata wybranego w procesie rekrutacji (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania)  upublicznione będą przez 3 miesiące na tablicy ogłoszeń oraz stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gdańskich Nieruchomości.
  • Podane dane osobowe nie będą przekazane do krajów trzecich ani ujawniane innym odbiorcom, chyba, że obowiązek taki wyniknie z żądań organów posiadających stosowne umocowania prawne.
  • Szczegółowych informacji odnoszących się przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym należy kontaktować  się osobiście w siedzibie Administratora danych osobowych lub drogą elektroniczną na adres e-mail iodo@nieruchomoscigda.pl oraz dedykowany formularz kontaktowy na stronie internetowej Gdańskich Nieruchomości.
Załączniki:
wzór oświadczenia 2024-11-29
doc | 32,5 KB pobierz
Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Małgorzata Choniej (Zastępca Kierownika Działu Kadr)
Data wytworzenia: 2024-11-29
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował w BIP GN: Maciej Dormanowski (Biuro Analiz i Innowacji )
Data publikacji w BIP GN: 2024-11-29 11:25

Metryka

Publikacja:

Podmiot wytwarzający:
Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył:
Małgorzata Choniej (Zastępca Kierownika Działu Kadr)
Data wytworzenia:
2024-11-29
Podmiot publikujący:
Gdańskie Nieruchomości
Opublikował w BIP:
Maciej Dormanowski (Biuro Analiz i Innowacji)
Data aktualizacji w BIP:
2024-11-29 12:07