OFERTA PRACY: Główny Księgowy
Jesteśmy ważnym podmiotem na rynku nieruchomości, zarządzając ponad 17 tys. lokali mieszkalnych i użytkowych. Wykonujemy zadania w zakresie administrowania, obsługi technicznej, finansowej oraz inwestycyjnej gminnego zasobu nieruchomości.
Chcesz pracować na rzecz Mieszkanek i Mieszkańców Gdańska, lubisz pracę z ludźmi i nie boisz się ciekawych wyzwań zawodowych – dołącz do naszego zespołu.
DYREKTOR GDAŃSKICH NIERUCHOMOŚCI
ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk,
ogłasza nabór na wolne stanowiska urzędnicze: Główny Księgowy.
I. Wymagania niezbędne:
Od kandydatów oczekujemy spełnienia jednego z poniższych warunków:
- Ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe oraz co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości;
- Ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna oraz co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości;
- Wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odpowiednich przepisów;
- Certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odpowiednich przepisów;
oraz
- Posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego EFTA;
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Brak skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- Minimum 3-letni staż pracy;
- Posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
- Bardzo dobra znajomość przepisów w obszarze finansów i rachunkowości;
- Biegła obsługa pakietu MS Office;
- Wysoki poziom organizacji pracy własnej i podległego zespołu pracowników;
- Umiejętność analitycznego myślenia, tworzenia budżetów zadań i planów operacyjnych.
II. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych;
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem podległych pracowników.
III. Zakres zadań:
- Prowadzenie rachunkowości zakładu budżetowego;
- Sporządzanie sprawozdań finansowych obowiązujących dla samorządowego zakładu budżetowego;
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
- Opracowanie planów finansowych oraz opracowanie planu kont zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości;
- Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
- Dokonanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
- Nadzór nad prawidłowym rozliczeniem podatków, w tym podatku VAT oraz sporządzeniem pliku JPK VAT oraz podatku od nieruchomości;
- Kontrola nad dekretowaniem i wprowadzaniem danych do systemu księgowego;
- Tworzenie i kontrola budżetów zadaniowych;
- Wykonywanie innych czynności niezbędnych do zapewnienia właściwego funkcjonowania zakładu w zakresie powierzonych zadań.
IV. Kandydatom oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę;
- Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego (kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnych);
- Wymiar czasu pracy: pełny etat - 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- Specyfika pracy: praca biurowa;
- Możliwość udziału w grupowym ubezpieczeniu na życie;
- Możliwość dofinansowania okularów korekcyjnych;
- Przewidywany termin zatrudnienia: marzec 2025 r.
V. Warunki finansowe:
- Miesięczne wynagrodzenie brutto w przedziale 11.000,00 - 12.800,00 złotych, w zależności od doświadczenia i kompetencji;
- Benefity płacowe:
1) nagroda za realizację celów rocznych, stanowiąca do 100% miesięcznego wynagrodzenia brutto,
2) uznaniowa roczna nagroda pieniężna za szczególne zaangażowanie,
3) dodatek specjalny z tytułu powierzenia dodatkowych zadań,
4) nagroda jubileuszowa.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ”trzynastka” stanowiąca 8,5% wynagrodzenia rocznego brutto (ok. jednomiesięczne wynagrodzenie brutto);
- Możliwość przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego;
- Pakiet świadczeń socjalnych m.in. dopłaty do kart FitProfit, do wypoczynku dla pracownika.
VI. Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne kandydatów na wyżej wymienione stanowisko, złożone w języku polskim, winny zawierać:
- List motywacyjny i CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (art.22¹ Kodeksu Pracy);
- Kserokopie świadectw pracy;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których umowa w art.13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) jest zobowiązany złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
- Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
- Dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie nauki w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego;
- Dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku pracy, na podstawie, którego świadczona była praca, w szczególności za granicą.
VII. Do kolejnego etatu rekrutacji zostaną zaproszeni kandydaci, którzy:
- złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty;
- spełnią wszystkie wymagania niezbędne.
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia naboru, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gdańskich Nieruchomościach przekroczył 6%.
Wymagane dokumenty należy składać:
- osobiście w kancelarii Gdańskich Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, w zamkniętych kopertach z następująca adnotacją: "Nabór – Główny Księgowy",
- lub przesłać na adres: Gdańskie Nieruchomości, ul. Dyrekcyjna 7, 80-852 Gdańsk z następującą adnotacją: "Nabór – Główny Księgowy",
- lub elektronicznie poprzez formularz eRecruiter - APLIKUJ
w terminie do 03.01.2025 r. (decyduje data wpływu do Gdańskich Nieruchomości).
Wynik naboru zostanie zamieszczony na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Gdańskich Nieruchomości oraz Gdańskich Nieruchomości i tablicy informacyjnej Gdańskich Nieruchomości.
Informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy.
VIII. Klauzula informacyjna
- Administratorem danych osobowych osób biorących udział w procesie rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) są Gdańskie Nieruchomości z siedzibą przy ul. Partyzantów 74 80-254 Gdańsk.
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z prawa pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
- Podanie przez Państwa innych danych, nie określonych w ww. przepisach jest dobrowolne i zostanie potraktowane jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. Tak wyrażoną zgodę można odwołać w każdym czasie.
- Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przekazywania danych a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych.
- Każda z osób biorących udział w procesie rekrutacji posiada prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Oferty nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów są przechowywane maksymalnie 3 miesiące od dnia zakończenia rekrutacji a pozostałe niezwłocznie niszczone. Imię, nazwisko i miejsce zamieszkania (w rozumieniu kodeksu cywilnego) pięciu najlepszych kandydatów wpisywane są do protokołu z wyboru kandydata. Zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) dane kandydata wybranego w procesie rekrutacji (imię, nazwisko i miejsce zamieszkania) upublicznione będą przez 3 miesiące na tablicy ogłoszeń oraz stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gdańskich Nieruchomości.
- Podane dane osobowe nie będą przekazane do krajów trzecich ani ujawniane innym odbiorcom, chyba, że obowiązek taki wyniknie z żądań organów posiadających stosowne umocowania prawne.
- Szczegółowych informacji odnoszących się przetwarzania danych osobowych udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym należy kontaktować się osobiście w siedzibie Administratora danych osobowych lub drogą elektroniczną na adres e-mail iodo@nieruchomoscigda.pl oraz dedykowany formularz kontaktowy na stronie internetowej Gdańskich Nieruchomości.
wzór oświadczenia |
2024-12-06 metryka |
doc | 32,5 KB | pobierz | ||||||||||||
|
Metryka
Publikacja:
- Podmiot wytwarzający:
- Gdańskie Nieruchomości
- Wytworzył:
- Dominika Krzak (Dział Kadr)
- Data wytworzenia:
- 2024-12-06
- Podmiot publikujący:
- Gdańskie Nieruchomości
- Opublikował w BIP:
- Maciej Dormanowski (Biuro Analiz i Innowacji)
- Data aktualizacji w BIP:
- 2024-12-06 13:37