BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie zagospodarowania terenu wokół adaptowanego budynku "Centrum aktywizacji społecznej i zawodowej" przy ul. Uczniowskiej 22 w Gdańsku Letnicy

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2012-09-25

Umowa została podpisana w dniu 25.09.2012 r. z Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo ?ECOZET? Mirosław Zblewski z siedzibą w Kościerzynie przy ul. Marchewicza 18 i ?ZWAR ? BUD? Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Jabłoniowej 4, z ceną oferty 366 520,24 zł z VAT-em.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2012-09-14

Ponowne rozstrzygnięcie 2012-09-14:

 

Po przeprowadzeniu ponownego badania i oceny oferty Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo "ECOZET" Mirosław Zblewski,"ZWAR - BUD" Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniem nr 1881/12 Krajowej Izby Odwoławczej, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w/w postępowaniu wybrana została oferta nr 4 Konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo "ECOZET" Mirosław Zblewski zsiedzibą w Kościerzynie przy ul. Marchewicza 18 i "ZWAR - BUD" Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Jabłoniowej 4, z ceną oferty 366 520,24 zł z VAT-em.
 
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
 
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena [zł]
 
1
Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane Jan Cydejko, Tomasz Cydejko Sp. j.
ul. Rzeczna 6, Cieplewo, 83-031 Łęgowo
533 909,80
 
2
"DROGOMET" Sp. z o.o.
80-719 Gdańsk ul. Litewska 20       
 
369 674,35
 
3
 
4
"WPRD GRAVEL" Sp. z o.o.
80-560 Gdańsk, ul. Żaglowa 2
 
330 423,45
 
4
KONSORCJUM FIRM:
Przedsiębiorstwo "ECOZET" Mirosław Zblewski
83-400 Kościerzyna ul. Marchewicza 13  
 "ZWAR - BUD" Sp. z o.o.
80-180 Gdańsk ul. Jabłoniowa 4
366 520,24

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Nr
oferty
Liczba pkt w kryterium
cena    - 100
Razem
1
68,65
68,65
4
100,00
100,00

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 24.09.2012 r.

Rozstrzygnięcie 2012-08-27:

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych Informuję, że w/w postępowaniu wybrana została oferta nr 1 Przedsiębiorstwa Ogólnobudowlanego Jan Cydejko, Tomasz Cydejko Sp.j. z siedzibą w Cieplewie przy ul. Rzecznej 6/1, 83-031 Łęgowo, z ceną oferty 533 909,80 zł z VAT-em.
 
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna oferta spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i niepodlegająca odrzuceniu
 
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena [zł]
 
1
Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane Jan Cydejko, Tomasz Cydejko Sp. j.
ul. Rzeczna 6, Cieplewo, 83-031 Łęgowo
533 909,80
 
2
"DROGOMET" Sp. z o.o.
80-719 Gdańsk ul. Litewska 20       
 
369 674,35
 
3
"WPRD GRAVEL" Sp. z o.o.
80-560 Gdańsk, ul. Żaglowa 2
 
330 423,45
 
4
KONSORCJUM FIRM:
Przedsiębiorstwo "ECOZET" Mirosław Zblewski
83-400 Kościerzyna ul. Marchewicza 13  
 "ZWAR - BUD" Sp. z o.o.
80-180 Gdańsk ul. Jabłoniowa 4
366 520,24

 
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 06.09.2012 r.

Treść postępowania:

GDAŃSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH
SAMORZĄDOWY ZAKŁAD BUDŻETOWY
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Przedmiot działalności: zarządzanie nieruchomościami
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej powyżej 5.000.000 EURO
na wykonanie zagospodarowania terenu wokół adaptowanego budynku "Centrum aktywizacji społecznej i zawodowej" przy ul. Uczniowskiej 22 w Gdańsku Letnicy
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług:
Robota budowlana
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: GDAŃSK Kod NUTS PL634.
Informacje na temat umowy ramowej: NIE DOTYCZY
KRÓTKI OPIS ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
- dróg manewrowych,
- stanowisk postojowych,
- chodników (dojścia piesze),
- zieleni (nasadzenia drzew i krzewów, wykonanie trawników i rabat kwiatowych),
- małej architektury,
- oświetlenia terenu (maszty oświetleniowe dla stanowisk postojowych i ścieżek pieszych) wraz z
ułożeniem kabli,
- monitoringu (maszty instalacji monitoringu) wraz z ułożeniem kabli,
- ewentualnych zmian w instalacji kanalizacji deszczowej wynikających z prowadzonych robót,
- utylizacji asfaltu,
­ pielęgnacja zieleni przez okres 12 miesięcy od zakończenia robót zgodnie z zasadami określonymi w punkcie 5 Specyfikacji technicznej - zieleń, stanowiącej załącznik nr 11 do siwz,
wokół adaptowanego budynku "Centrum aktywizacji społecznej i zawodowej" przy ul. Uczniowskiej 22 w Gdańsku Letnicy.
2. Stan istniejący zagospodarowania działki:
Przedmiotowa działka nr 13/8 obr. 058 o powierzchni 2 245,5 m2 zagospodarowana jest budynkiem po byłej
szkole. Działka od strony północno-wschodniej ograniczona jest przez ul. Uczniowską, od strony południowo-
zachodniej ogranicza ja pas drogowy realizowanej drogi ruchu pospiesznego. Istniejące drzewa podlegają
ochronie i będą włączone do docelowej kompozycji w ramach projektowanej zieleni.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny: 45000000
Dodatkowe przedmioty: 45111000, 45111100, 45111220, 45112700, 45111230, 45112730, 45112710, 45233260, 45231300, 45310000
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): NIE
CZĘŚCI
To zamówienie podzielone jest na części: NIE
INFORMACJA O OFERTACH WARIANTOWYCH
Dopuszcza się składania ofert wariantowych: NIE
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
1. Zestawienie powierzchni:
- istniejąca powierzchnia działki nr 13/8 - 2 245,50 m2
- powierzchnia zabudowy budynku - 336,20 m2
- powierzchnia wiaty śmietnikowej - 6,70 m2
- powierzchnia drogi - 430,00 m2
- powierzchnia stanowisk postojowych - 336,00 m2
- powierzchnia ścieżek pieszych - 184,00 m2
- powierzchnia zieleni - 952,60 m2
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Projekt zagospodarowania terenu - Przebudowa i adaptacja dawnej szkoły na "Centrum aktywizacji
społecznej i zawodowej" - Gdańsk działka nr 13/8 obr. 058 ul. Uczniowska 22 - załącznik nr 1 do siwz;
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - wymagania ogólne - załącznik nr 2 do
siwz;
- Specyfikacja techniczna - rozbiórka elementów dróg - Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 3 do siwz;
- Specyfikacja techniczna - korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża - załącznik nr 4 do
siwz;
- Specyfikacja techniczna - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem - załącznik nr 5 do siwz;
- Specyfikacja techniczna - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie podbudowa z
kruszywa naturalnego. - załącznik nr 6 do siwz;
- Specyfikacja techniczna - nawierzchnia z brukowej kostki betonowej na chodnikach, wjeździe, parkingach,
placach manewrowych na podsypce cementowo-piaskowej- załącznik nr 7 do siwz;
- Specyfikacja techniczna - krawężniki betonowe - załącznik nr 8 do siwz;
- Specyfikacja techniczna - obrzeża betonowe - załącznik nr 9 do siwz;
- Specyfikacja techniczna - zabezpieczenie siatką wzmacniającą grunt pod warstwy technologiczne - załącznik
nr 10 do siwz;
- Specyfikacja techniczna - zieleń - załącznik nr 11 do siwz;
- Specyfikacja techniczna - roboty na instalacji i kanalizacji deszczowej - załącznik nr 12 do siwz;
- Specyfikacja techniczna - roboty w zakresie oświetlenia zewnętrznego parkowego - załącznik nr 13 do siwz;
- Przedmiar - wykonanie dróg wewnętrznych, placów manewrowych, chodników, trawników wokół
adaptowanego budynku "Centrum aktywizacji społecznej i zawodowej" przy ul. Uczniowskiej 22 w Gdańsku -
branża budowlana - załącznik nr 14 do siwz;
- Przedmiar - wykonanie zmian w instalacji deszczowej wokół adaptowanego budynku "Centrum aktywizacji
społecznej i zawodowej" przy ul. Uczniowskiej 22 w Gdańsku - branża sanitarna - załącznik nr 15 do siwz;
- Przedmiar - roboty instalacji elektrycznej na terenie wokół adaptowanego budynku "Centrum aktywizacji
społecznej i zawodowej" przy ul. Uczniowskiej 22 w Gdańsku - branża elektryczna - załącznik nr 16 do siwz;
Informacja o opcjach
Opcje NIE
Informacja o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu NIE
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
15 miesiący
NFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Wymagane wadia i gwarancje:
kwota wadium: 9 000,00 zł.
Główne warunki finansowania i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Rozliczenie w cyklach miesięcznych, płatność 30 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Wynagrodzenie dotyczące wykonania robót budowlanych i zagospodarowania terenu będzie stanowiło 95% oraz wynagrodzenie dotyczące pielęgnacji terenu będzie stanowiło 5 % ceny określonej przez Wykonawcę w kosztorysach powykonawczych.
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Umowa regulująca współpracę grupy wykonawców.
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom NIE
WARUNKI UDZIAŁU
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadają wiedzę i doświadczenie,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ar. 24 ust. 1 ustawy.
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegającego na posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do gospodarowania odpadami zgodnie z art. 17 ust 1a ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.).
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
- 1 robotę budowlaną polegającą na naprawie lub wykonaniu nawierzchni chodników, dróg, placów, podwórek o powierzchni minimum 300 m2,
- 1 robotę polegającą na wykonaniu robót elektrycznych (zewnętrzne sieci elektryczne lub oświetlenie terenu)
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
3. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa.
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa.
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci
elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki
Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn.zm.).
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV , zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki
Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr. 89 poz. 828 z późn. zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia (E i D) powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy -Prawo zamówień publicznych- zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
a) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 1 opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
- decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami wytwarzanymi przez wykonawcę uwzględniającą odpady budowlane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.)) wydane przez Marszałka województwa wg siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zgodnie z art. 21 a ust 2 w/w ustawy, aktualne na dzień składania oferty.
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 2 opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
- wykaz robót budowlanych zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia,
wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone
W przypadku wykazania wiedzy i doświadczenia zawodowego innych podmiotów należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 3 opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W przypadku wykazania osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z powodów niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy -Prawo zamówień publicznych-, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy -Prawo zamówień publicznych-.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Pod pojęciem -aktualny- Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, informacji o ogłoszeniu upadłości lub likwidacji są ważne i odpowiadające stanowi faktycznemu.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
3. Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych (tj. osoby fizyczne; spółki jawne, których wspólnika; spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu; spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza; osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego: prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi złożony przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagana informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1) pkt 2, 4, 5, 6 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
Dokumenty, o których mowa wyżej pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa wyżej pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie, w przypadku pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w przypadku pkt 1 lit. b, powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
Wykaz innych dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
1. Złożyć Druk "OFERTA", który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
2. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3. Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat i gwarancji jakości na okres minimum 3 lat zgodnie z Działem III Ustawy Kodeks Cywilny,
4. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
5. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy.
6. Złożyć "Kosztorysy ofertowe" (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
7. Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami.
Brak zestawienia spowoduje odrzucenieoferty.
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Kwalifikacje techniczne
INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH ZASTRZEŻONYCH
Nie dotyczy
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
Nie dotyczy
Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych:
Nie dotyczy
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe pracowników odpowiedzialnych za wykonanie usługi
Nie dotyczy
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
NIE DOTYCZY
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
NIE DOTYCZY
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Najniższa cena
WYKORZYSTANA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
28/12/A
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
NIE
Warunki OTRZYMANIA specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów Data: do 18.07.2012 r. Godzina: do 15:00
Dokumenty odpłatne TAK
Cena: 49,20 Waluta: PLN
Warunki i sposób płatności: gotówka w kasie, zaliczenie pocztowe, przelew.
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Data: 19.07.2012 r. Godzina: 10:00
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
Nie dotyczy
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: POLSKI
Minimalny okres, w którym wykonawca będzie związany ofertą
Termin związania ofertą wynosi 60 dni, tj. do dnia 16.09.2012 r.
Warunki otwarcia ofert
Data: 19.07.2012 r. Godzina: 10:30.
Miejscowość: Gdańsk, siedziba zamawiającego (pion techniczny) ul. Cygańska Góra 1 - świetlica, pokój nr 6
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie
INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się Nie
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej TAK
Rewitalizacja Letnicy w Gdańsku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013.
INFORMACJE DODATKOWE
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
WARUNKI ZMIAN POSTANOWIEŃ UMOWY
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1) przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do
uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
a) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiające prowadzenie
robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,
2) W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec
odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób
należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
PROCEDURY ODWOŁAWCZE:
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17 a
02-676 Warszawa, Polska
adres internetowy : www.uzp.gov.pl
Tel +48 224587801
Fax +48 224587800
Składanie odwołań:
Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostały one przesłane faksem lub drogą elektroniczną, albo w terminie 15 dni, jeżeli zostały one przesłane w inny sposób.
PUNKT KONTAKTOWY
80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11
Osoba do kontaktów: Grażyna Berowska, tel.: +48 58 320 10 32, faks: +48 58 345 82 35 E-mail: nz@gznk.pl,
Więcej informacji można uzyskać: powyższy punkt kontaktowy.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: powyższy punkt kontaktowy.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: powyższy punkt kontaktowy.
Data wysłania niniejszego ogłoszenia o zamówieniu:
Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich: 08.06.2012 r.
l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 odp. na pytania 18.07.2012 r .pdf 1,4 MB 2012-07-19 07:27 pobierz
2 odp. na pytania 16.07.2012 r .pdf 878,43 KB 2012-07-16 12:43 pobierz
3 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 13.07.2012 r.pdf 2,14 MB 2012-07-13 12:54 pobierz
4 odp. na pytania, modyfikacja siwz+ przedmiar13.07.2012 r .pdf 5,9 MB 2012-07-13 12:54 pobierz
5 odp. na pytania 10.07.2012 r .pdf 4,45 MB 2012-07-10 13:16 pobierz
6 Przedmiar - załącznik nr 14.pdf 111,69 KB 2012-06-12 13:23 pobierz
7 Przedmiar - załącznik nr 15.pdf 45,94 KB 2012-06-12 13:23 pobierz
8 Przedmiar - załącznik nr 16.pdf 69,41 KB 2012-06-12 13:23 pobierz
9 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2.pdf 846,8 KB 2012-06-12 13:20 pobierz
10 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 3.pdf 123,97 KB 2012-06-12 13:20 pobierz
11 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 4.pdf 157,55 KB 2012-06-12 13:20 pobierz
12 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 5.pdf 472,18 KB 2012-06-12 13:20 pobierz
13 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 6.pdf 238,7 KB 2012-06-12 13:20 pobierz
14 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 7.pdf 172,88 KB 2012-06-12 13:20 pobierz
15 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 8.pdf 182,11 KB 2012-06-12 13:20 pobierz
16 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 9.pdf 184,97 KB 2012-06-12 13:20 pobierz
17 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 10.pdf 113,3 KB 2012-06-12 13:20 pobierz
18 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 11.pdf 176,54 KB 2012-06-12 13:20 pobierz
19 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 12.pdf 466,88 KB 2012-06-12 13:20 pobierz
20 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 13.pdf 444,6 KB 2012-06-12 13:20 pobierz
21 Projekt - rys. nr 1.pdf 1,47 MB 2012-06-12 13:10 pobierz
22 Projekt - rys. nr 2.pdf 2,3 MB 2012-06-12 13:10 pobierz
23 Projekt - rys. nr 3.pdf 37,37 KB 2012-06-12 13:10 pobierz
24 Projekt - rys. nr 4.pdf 2,17 MB 2012-06-12 13:10 pobierz
25 Projekt - rys. nr 5.pdf 2,25 MB 2012-06-12 13:10 pobierz
26 Projekt - część opisowa - załącznik nr 1.pdf 925,95 KB 2012-06-12 13:05 pobierz
27 Wzór umowy.pdf 10,31 MB 2012-06-12 13:03 pobierz
28 SIWZ.pdf 21,35 MB 2012-06-12 13:01 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2012-06-08
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Wojciech Borkowski
Data publikacji: 2012-06-08 17:57