BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wywóz odpadów komunalnych i odpadów komunalnych wielkogabarytowych z budynków stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk w okresie od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2012-11-22

 

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych Informuję, że w/w postępowaniu:
 
- na zadaniu 1wybrana została oferta nr 1 Przedsiębiorstwa Robót Sanitarno – Porządkowych S.A. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 43/45 z ceną oferty 207 956,03 z VAT-em;
 
- na zadaniu 2wybrana została oferta nr 1 Przedsiębiorstwa Robót Sanitarno – Porządkowych S.A. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 43/45 z ceną oferty 333 878,21 z VAT-em;
 
- na zadaniu 3wybrana została oferta nr 1 Przedsiębiorstwa Robót Sanitarno – Porządkowych S.A. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 43/45 z ceną oferty 329 316,35z VAT-em;
 
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta spełniająca wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
 

Numer wniosku
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena [zł]
1.
Przedsiębiorstwo Robót
Sanitarno – Porządkowych S.A. 80-044 Gdańsk
Trakt Św. Wojciecha 43/45
- zadanie 1 - 207 956,03
- zadanie 2 - 333 878,21 zł
- zadanie 3 - 329 316,35 zł

 
 
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 22.11.2012 r.
 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Państwo: Polska
Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj instytucji zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Główny przedmiot lub przedmioty działalności: zarządzanie nieruchomościami
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej powyżej 200 000 EURO

Wywóz odpadów komunalnych i odpadów komunalnych wielkogabarytowych z budynków stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk w okresie od 01.01.2013 r. do 30.06.2013 r.


Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług:
Usługi   
Kategoria usług: nr: 16

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: GDAŃSK   Kod NUTS  PL634.

Informacje na temat umowy ramowej: NIE DOTYCZY

KRÓTKI OPIS ZAMÓWIENIA LUB ZAKUPU:
Przedmiot zamówienia obejmuje wywóz odpadów komunalnych i odpadów komunalnych wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego pochodzących od lokatorów lokali komunalnych z budynków gminnych, a także odpadów wrzucanych do pojemników na odpady przez firmy sprzątające, a pochodzących z usuwania zanieczyszczeń z obudów i miejsc do gromadzenia nieczystości i ich zamiatania oraz z opróżniania koszy ulicznych stanowiących własność Zamawiającego.

Wykazy adresowe punktów gromadzenia odpadów stanowią: Załącznik nr 1.1  do siwz - Zadanie nr 1, Załącznik nr 1.2  do siwz - Zadanie nr 2, Załącznik nr 1.3 do siwz - Zadanie nr 3

Przez odpady komunalne należy rozumieć odpady powstające w gospodarstwach domowych, z wyłączeniem pojazdów wycofanych z eksploatacji, a także odpady nie zawierające odpadów niebezpiecznych pochodzące od innych wytwórców odpadów, które ze względu na swój charakter lub skład są podobne do odpadów powstających w gospodarstwach domowych.

Przez odpady komunalne wielkogabarytowe należy rozumieć odpady komunalne, które ze względu na swoje rozmiary i masę nie mogą być zbierane w typowych pojemnikach na odpady (np. meble, wózki dziecięce itp.).

Przez zużyty sprzęt elektryczny i elektryczny należy rozumieć urządzenia, których prawidłowe działanie jest uzależnione od dopływu prądu elektrycznego lub od obecności pól elektromagnetycznych oraz mogące służyć do wytwarzania, przesyłu lub pomiaru prądu elektrycznego lub pól elektromagnetycznych i zaprojektowane do użytku przy napięciu elektrycznym nieprzekraczającym 1000 V dla prądu przemiennego oraz 1500 V dla prądu stałego, zaliczone do grup sprzętu określonych w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, wycofane z eksploatacji przez lokatorów lokali komunalnych z budynków gminnych.

Przez odpady suche należy rozumieć odpady resztkowe pozostałe po  wyselekcjonowaniu odpadów mokrych z odpadów, zbieranych dotychczas  w jednym pojemniku, w tym takie jak: metale żelazne i nieżelazne, papier, szkło, tworzywa sztuczne, odpady wielomateriałowe, tekstylia, fajans, ceramika, zdjęcia.

Przez odpady mokre należy rozumieć odpady ulegające biodegradacji, które ulegną rozkładowi  tlenowemu lub beztlenowemu przy udziale  mikroorganizmów, takie jak odpady kuchenne, odpady zielone, drewno, papier zabrudzony i mokry itp.

Przez odpady kuchenne  należy rozumieć odpady  takie jak: resztki jedzenia, fusy po kawie i herbacie, skorupki po jajkach  i orzechach itp.
Przez odpady niesegregowane  należy rozumieć odpady  mokre i suche zbierane łącznie.

Przez zabudowę jednorodzinną należy rozumieć zabudowę budynkami jednorodzinnymi wolnostojącymi albo budynkami w zabudowie bliźniaczej, szeregowej lub grupowej. 

Przez zabudowę wielorodzinną niską należy rozumieć zabudowę budynkami wielolokalowymi, wielokondygnacyjnymi, nie posiadającymi  wewnętrznych urządzeń do usuwania odpadów (zsypów).

Wykonawca będzie zobowiązany do wystawiania faktur VAT na Zamawiającego z podziałem na poszczególne BOM-y.
Zamawiający  po podpisaniu umowy przekaże Wykonawcy  aktualny wykaz jednostek administracyjnych GZNK SZB.

W zakres usługi wchodzi:
a) dostarczenie oraz ustawienie, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w punktach gromadzenia nieczystości dla budynków zarządzanych przez Zamawiającego, we własnym zakresie i na własny koszt odpowiedniej, określonej w druku Potencjał Techniczny, liczby standardowych, ujednoliconych, oznakowanych nazwą, adresem i telefonem Wykonawcy, oraz rodzajem odpadów, do których zbierania są przeznaczone, szczelnych pojemników do gromadzenia odpadów z zamykanymi otworami wsypowymi.
 Pojemniki na odpady mokre powinny mięć kolor brązowy lub dowolną kolorystykę i oznakowane widoczną brązową naklejką z informacją o przeznaczeniu pojemnika,
b)  dostarczenie od dnia 01.04.2013 r. dodatkowej ilości pojemników zgodnie z załącznikiem   
  nr 1.1 do siwz - Zadanie nr 1, załącznikiem nr 1.2 do siwz - zadanie nr 2, załącznikiem nr 
  1.3 do siwz - zadanie nr 3,
c)  Zamawiający dopuszcza możliwość wywozu odpadów komunalnych w workach
     oznakowanych przez Wykonawcę w uzgodnionych wcześniej rejonach miasta. Kolorystyka
     stosowanych worków  powinna być zgodna z kolorystyką pojemników,
d)  załadunek i wywóz odpadów komunalnych z urządzeń służących do gromadzenia odpadów na   
     miejskie wysypisko nie  rzadziej niż dwa razy w tygodniu,
e)  odbiór odpadów  komunalnych w systemie dwupojemnikowym z podziałem na odpady suche
     i  odpady mokre z częstotliwością:
      -  odpady komunalne suche   nie rzadziej niż  dwa razy w tygodniu,
      -  odpady komunalne mokre nie rzadziej niż  raz w tygodniu,
f)   odbiór odpadów komunalnych z pojemników podziemnych,
g)  świadczenia usługi od poniedziałku do czwartku od godz. 6:00 do godz. 22:00  w piątki i soboty od godz. 6:00  do godz. 15 :00
h)  mycie i dezynfekcja obsługiwanych urządzeń do gromadzenia odpadów w miesiącach III, V,
     VI,
i)   właściwe ustawienie urządzeń do gromadzenia odpadów po ich opróżnieniu, oczyszczanie
     punktów gromadzenia odpadów oraz bezpośredniego ich otoczenia przy każdorazowym
     wywozie odpadów komunalnych,
j)  dbanie o należyty stan techniczny ustawionych pojemników na odpady, wykonywania napraw
     uszkodzonych pojemników i kontenerów w ciągu 3 dni od zgłoszenia faxem przez Kierownika
     właściwego  BOM-u lub pracownika przez niego upoważnionego, a w przypadku niemożności usunięcia uszkodzeń, wymiany uszkodzonych lub nie nadających się do użytku pojemników i kontenerów  na odpady,
k)  dostarczenie Zamawiającemu do poszczególnych BOM-ów ogłoszeń o terminie wywozu
     odpadów komunalnych wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i
     elektronicznego, nie później niż na dwa tygodnie przed planowanym wywozem, zgodnie z
     harmonogramem ustalonym przez strony,
l)   podstawianie samochodów do wywozu odpadów komunalnych wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego w terminach określonych w ogłoszeniach,
m)  załadunek i wywóz odpadów komunalnych wielkogabarytowych na miejskie wysypisko oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego do punktów ich zbierania raz na kwartał,
n)   nie dopuszczanie do przepełnienia urządzeń do gromadzenia odpadów,
o)  zwiększania częstotliwości wywozu w przypadku stwierdzenia przepełnienia urządzeń do gromadzenia odpadów.
p)   udokumentowanie wywozu odpadów na wysypisko miejskie na żądanie Zamawiającego,
r)   wykonywanie prac będących przedmiotem umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami
     p-poż, BiHP, ochrony środowiska, ustawy o odpadach, Uchwały Nr XX/503/08 Rady Miasta
Gdańska z dnia 28 lutego 2008 r., w sprawie  Regulaminu utrzymania czystości i porządku na  terenie miasta Gdańska (tekst jednolity Dz. U. Woj. Pom. z 2012 r. poz. 613 z  późn. zm.), przy dołożeniu należytej staranności.
     Jeżeli podczas realizacji zamówienia zajdzie konieczność usunięcia odpadów, na które
     wykonawca nie posiada zezwolenia (np. odpadów niebezpiecznych, zwłok zwierząt), to ma
     obowiązek zlecić na własny koszt usunięcie tych odpadów podwykonawcy, posiadającemu
     stosowne uprawnienia w tym zakresie, uzyskując wcześniej zgodę Zamawiającego.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny:  90513100
Dodatkowe przedmioty: 90512000

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):  NIE
CZĘŚCI
To zamówienie podzielone jest na części: TAK
Oferty można składać w odniesieniu do - jednej lub więcej części.

INFORMACJA O OFERTACH WARIANTOWYCH
Dopuszcza się składania ofert wariantowych: NIE

WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
Całkowita wielkość lub zakres:
Przewidywana ilość osób, od których będą wywożone odpady komunalne z budynków mieszkalnych -  21 229
Maksymalny planowany  wywóz odpadów komunalnych pochodzących z lokali użytkowych wynosi - 3 242,16 m3

Informacja o opcjach
Opcje NIE

Informacja o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu NIE

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Rozpoczęcie 01.01.2013 r.
Zakończenie 30.06.2013 r.

 

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

WYMAGANE WADIA I GWARANCJE:
KWOTA WADIUM: 24 000,00 ZŁ.
W TYM:
Zadanie 1 -  6 000,00 zł
Zadanie 2 -  9 000,00 zł
Zadanie 3 -  9 000,00 zł

Główne warunki finansowania i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Rozliczenie w cyklach miesięcznych, płatność 30 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Umowa regulująca  współpracę grupy wykonawców.

Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom NIE

WARUNKI UDZIAŁU
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
  prawa nakładają  obowiązek ich posiadania,
- posiadają wiedzę i doświadczenie,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
  zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ar. 24 ust. 1
  ustawy.

1.  Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy  
      prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegającego na posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na:
a) zbieraniu odpadów (art. 28 ust. 3 pkt 1 w zw. z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm).
lub
- odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie  z ustawą z dnia 13 września 1996   r. o utrzymaniu czystości i  porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2012 r. poz. 391).

b) transporcie odpadów (art. 28 ust. 3 pkt 2 w zw. z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.)

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie  
zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca,

2.  Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na wywozie odpadów komunalnych od co najmniej 3 000 osób każda.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

3.  Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie:
a)  na zadaniu 1:
-  1 osoby na stanowisku kierowniczym,
-  3 osób  na stanowiskach kierowców,               
-  6 osób na stanowiskach ładowaczy,
b)  na zadaniu 2:
-  1 osoby na stanowisku kierowniczym,
-  3 osób  na stanowiskach kierowców,
-  1 osoby na stanowisku kierowcy do obsługi samochodu wyposażonego w HDS z uprawnieniami
    dla operatora żurawi przeładunkowych.
-  6 osób na stanowiskach ładowaczy,
-  1 pomocnik
c)  na zadaniu 3:
-  1 osoby na stanowisku kierowniczym,
-  3 osób  na stanowiskach kierowców,
-  6 osób na stanowiskach ładowaczy,

W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, powyższe warunki muszą być        spełnione łącznie.

Dla kierowców wymagane są uprawnienia potwierdzające spełnienie przez kierowców                      wymagań określonych w art.39a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym                (tekst jednolity - Dz.U. z 2004 r.poz 204 poz 2088 z późn. zm.) natomiast dla operatora                 żurawia uprawnienia uprawniające do obsługi żurawia wystawione przez Urząd Dozoru                 Technicznego zgodnie z zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu                 sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych                 (Dz.U. nr 79, poz. 849 z póź. zm.)

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.


INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy "Prawo zamówień publicznych" zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
a) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 1 opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
1)  zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów (art. 28 ust. 3 pkt 1 w zw. z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.), wydane przez Prezydenta Miasta Gdańska (starosta właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów), aktualne na dzień składania oferty
 lub
              zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od  właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i  porządku w gminach w wersji obowiązującej na dzień wydania zezwolenia, wydane przez Prezydenta Miasta Gdańska i aktualne na dzień składania oferty lub wypis (zaświadczenie o wypisie) z rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych z gminy na terenie której wykonawca zamierza odbierać odpady na podstawie art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu  czystości i porządku w gminach w wersji obowiązującej  na dzień składania ofert  (tekst jednolity Dz.U. z 2012 r. poz. 391).

       2)  zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (art. 28 ust. 3 pkt 2 w zw. z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.), wydane przez regionalnego dyrektora  ochrony środowiska lub starostę właściwych ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania Wykonawcy, aktualne na dzień  składania oferty.
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie    zamówienia, wymagane zezwolenie musi  być złożone przez co najmniej jednego wykonawcę.

We wszystkich wymienionych w punkcie 1) i 2) decyzjach powinny być ujęte odpady ujęte w grupie 20 katalogu odpadów pod nazwą "Odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie" z wyłączeniem odpadów oznaczonych jako niebezpieczne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 27.09.2001 r. w sprawie katalogu  odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206).

W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 2 opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
Wiedza i doświadczenie zawodowe 
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
W przypadku wykazania wiedzy i doświadczenia zawodowego innych podmiotów należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie musi być złożone w oryginale.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.

W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 3 opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
a)   Potencjał kadrowy - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w
      szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
      robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
      doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
      wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
      osobami,
W przypadku wykazania osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie musi być złożone w oryginale.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.

b)  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
     wymagane uprawnienia (uprawnienia potwierdzające spełnianie przez kierowców wymagań
     określonych w art. 39a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst
     jednolity - Dz.U. z 2004 r. poz. 204 poz. 2088 z póź. zm.) oraz uprawniające do obsługi
     żurawia wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 18
     lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i
     konserwacji urządzeń technicznych (Dz.U. nr 79, poz. 849 z póź. zm.).
 
    W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
    zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z powodów niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy "Prawo zamówień publicznych", zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy "Prawo zamówień publicznych".

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.

W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Pod pojęciem "aktualny" Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, informacji o ogłoszeniu upadłości lub likwidacji są ważne i odpowiadające stanowi faktycznemu.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
3. Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych (tj. osoby fizyczne; spółki jawne, których wspólnika; spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu; spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza; osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego: prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi złożony przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagana informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie  zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być  złożone przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1) pkt 2, 4, 5, 6 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
Dokumenty, o których mowa wyżej pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa wyżej pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie, w przypadku pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w przypadku pkt 1 lit. b, powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
Wykaz innych dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
1. Złożyć Druk "OFERTA", który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
2. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy
    podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być
    realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie
    wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię
    wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
4. Złożyć "Formularz(e) cenowy(e)", który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
5. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w
    imieniu i na rzecz wykonawcy.
6. Złożyć harmonogram wywozu odpadów komunalnych według wzoru druków Zamawiającego - załącznik nr 2.1 do siwz - zadanie nr 1, załącznik nr 2.2 do siwz - zadanie nr   2, załącznik nr 2.3 do siwz - zadanie nr 3.

Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów

W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
1. Opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200 000 zł na każde zadanie (na dwa zadania - 400 000,00 zł, na trzy zadania 600 000,00 zł).

W przypadku składania oferty przez

wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę
 W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie
- ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200 000 zł na każde zadanie (na dwa zadania - 400 000,00 zł, na trzy zadania 600 000,00 zł).
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona   polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.


W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

Zdolność techniczna
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów
Potencjał techniczny - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

W przypadku wykazania potencjału innych podmiotów należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnego potencjału technicznego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
 Wymagane jest dysponowanie  co najmniej:
a) w przypadku składania oferty na zadanie  1 (BOM NR 1,9)
-  3 bezpylnymi pojazdami wyposażonymi w umocowania do opróżniania pojemników 120, 240, 1100 l oraz w hydrauliczną prasę lub inne urządzenie  do zagęszczania odpadów,
-  79 szczelnymi pojemnikami z zamykanymi otworami wsypowymi o pojemności 1100 l,      
-  515 szczelnymi pojemnikami z zamykanymi otworami wsypowymi o pojemności  120 l, 
-  220  szczelnymi pojemnikami z zamykanymi otworami wsypowymi o pojemności 240 l,
b) w przypadku składania oferty na zadanie  2 (BOM NR 2,4)
-  3 bezpylnymi pojazdami wyposażonymi w umocowania do opróżniania pojemników          120, 240, 1100 l oraz w hydrauliczną prasę lub inne urządzenie do zagęszczania  odpadów,
-  1 samochodem wyposażonym w HDS o udźwigu do 3 ton i wysięgu do 5,5 m
-  143 szczelnymi pojemnikami z zamykanymi otworami wsypowymi o pojemności 1100 l,
-  654 szczelnymi pojemnikami z zamykanymi otworami wsypowymi o pojemności 120 l,
-  1938 szczelnymi pojemnikami z zamykanymi otworami wsypowymi o pojemności  240 l,
c)  w przypadku składania oferty na zadanie  3 (BOM NR 6,7,8)
-  3 bezpylnymi pojazdami wyposażonymi w umocowania do opróżniania pojemników 120, 240, 1100 l oraz w hydrauliczną prasę lub inne urządzenie do zagęszczania odpadów,
-  104 szczelnymi pojemnikami z zamykanymi otworami wsypowymi o pojemności 1100 l,
-  698 szczelnymi pojemnikami z zamykanymi otworami wsypowymi o pojemności 120 l,
-  269 szczelnymi pojemnikami z zamykanymi otworami wsypowymi o pojemności 240 l,

W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, powyższe  warunki muszą być spełnione łącznie.

 Ponadto niezależnie od zadania, na którą Wykonawca składa ofertę wymagane jest dysponowanie:
- myjnią do mycia pojemników,
- myjnią do mycia samochodów,
- bazą samochodową.

Dopuszcza się dysponowanie pojemnikami o innych pojemnościach niż wynika to z w/w warunków. Parametry techniczne będących w dyspozycji urządzeń do gromadzenia odpadów muszą umożliwiać ich umieszczenie w obudowach przedstawionych w załączniku nr 1.1 do siwz, załączniku nr 1.2 do siwz i w załączniku nr 1.3 do siwz. W przypadku dysponowania urządzeniami do gromadzenia odpadów o mniejszych pojemnościach niż wymagane przez Zamawiającego częstotliwość wywozu odpadów komunalnych wykazana w harmonogramie wywozu odpadów komunalnych musi być odpowiednio dostosowana. W przypadku dysponowania urządzeniami do gromadzenia odpadów o większych pojemnościach niż wymagane przez Zamawiającego częstotliwość wywozu odpadów komunalnych wykazana w harmonogramie wywozu odpadów komunalnych nie może być rzadsza niż wymagana przez Zamawiającego, określona w siwz.
Pojemniki na odpady mokre  powinny mieć
kolor brązowy   lub   dowolną kolorystykę,  
oznakowane  widoczną brązową   naklejką z
informacją  o przeznaczeniu pojemnika.
Rodzaje urządzeń przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych nie mogą być inne niż określone w § 10 Uchwały Rady Miasta Gdańska nr XX/503/2008 z dnia 28.02.2008 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Gdańska (tekst jednolity Dz. U. Woj. Pom. z 2012 r. poz. 613 z późn. zm.).
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnego potencjału technicznego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Uwaga:
W wykazie "Potencjał techniczny" należy podać dokładną ładowność samochodów.


INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH ZASTRZEŻONYCH
Nie dotyczy

 

SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
TAK
Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych:
Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2004 r.poz 204 poz 2088 z późn. zm.)
Rozporządzenie z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych
przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz.U. nr 79, poz. 849 z póź. zm.)

Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe pracowników odpowiedzialnych za wykonanie usługi 
TAK

Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
NIE DOTYCZY

Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
NIE DOTYCZY

KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Najniższa cena

WYKORZYSTANA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
50/12/A

Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
NIE

Warunki OTRZYMANIA specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów Data: do 12.11.2012 r.  Godzina: do 15:00
Dokumenty odpłatne TAK
Cena: 49,20  Waluta: PLN
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew.

Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Data: 13.11.2012 r.  Godzina: 10:30

Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
Nie dotyczy

Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: POLSKI

Minimalny okres, w którym wykonawca będzie związany ofertą
Termin związania ofertą wynosi 60 dni, tj. do dnia 11.01.2013 r.
Warunki otwarcia ofert
Data: 13.11.2012 r.  Godzina: 10:45.
Miejscowość: Gdańsk, siedziba zamawiającego (pion techniczny) ul. Cygańska Góra 1 - świetlica, pokój nr 6
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie

INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się Nie
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej NIE

INFORMACJE DODATKOWE
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
WARUNKI ZMIAN POSTANOWIEŃ UMOWY.
1. Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
a)    stawka podatku od towarów i usług w zakresie dostosowania jej wysokości do  obowiązujących przepisów prawnych.
2. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
a) zmiana stawki podatku VAT może nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług.

PROCEDURY ODWOŁAWCZE:
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17 a
02-676 Warszawa, Polska
e-mail : odwołania@uzp.gov.pl, uzp@uzp.gov.pl
adres internetowy : www.uzp.gov.pl
Tel  +48 224587801
Fax +48 224587800

Składanie odwołań:
Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostały one przesłane faksem lub drogą elektroniczną, albo w terminie 15 dni, jeżeli zostały one przesłane w inny sposób.

PUNKT KONTAKTOWY
80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11
Osoba do kontaktów: Marek Skuhra, tel.: +48 58 302 32 82, faks: +48 58 345 82 35 E-mail: nz@gznk.pl,
Więcej informacji można uzyskać: powyższy punkt kontaktowy.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: powyższy punkt kontaktowy.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: powyższy punkt kontaktowy.

Data wysłania niniejszego ogłoszenia o zamówieniu:
Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich: 02.10.2012 r.

 

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ  nr 1                                   
NAZWA:   Wywóz odpadów komunalnych i odpadów komunalnych wielkogabarytowych z budynków stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk  - BOM  1 i BOM  9

KRÓTKI OPIS:
Przedmiot zamówienia obejmuje wywóz odpadów komunalnych i odpadów komunalnych wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego pochodzących od lokatorów lokali komunalnych z budynków gminnych, a także odpadów wrzucanych do pojemników na odpady przez firmy sprzątające, a pochodzących z usuwania zanieczyszczeń z obudów i miejsc do gromadzenia nieczystości i ich zamiatania oraz z opróżniania koszy ulicznych stanowiących własność Zamawiającego.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny:  90513100
Dodatkowe przedmioty: 90512000

Wielkość lub zakres:
Przewidywana ilość osób, od których będą wywożone odpady komunalne z budynków mieszkalnych -  5579
 Przewidywana ilość odpadów komunalnych pochodzących z lokali użytkowych  -
 415,44 m3

Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia  
Rozpoczęcie 01.01.2013 r.
Zakończenie 30.06.2013 r.

Informacje dodatkowe na temat części zamówienia: NIE DOTYCZY

CZĘŚĆ  nr 2                                   
NAZWA:   Wywóz odpadów komunalnych i odpadów komunalnych wielkogabarytowych z budynków stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk - BOM  2 i BOM 4

KRÓTKI OPIS:
Przedmiot zamówienia obejmuje wywóz odpadów komunalnych i odpadów komunalnych wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego pochodzących od lokatorów lokali komunalnych z budynków gminnych, a także odpadów wrzucanych do pojemników na odpady przez firmy sprzątające, a pochodzących z usuwania zanieczyszczeń z obudów i miejsc do gromadzenia nieczystości i ich zamiatania oraz z opróżniania koszy ulicznych stanowiących własność Zamawiającego.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny:  90513100
Dodatkowe przedmioty: 90512000


Wielkość lub zakres:
Przewidywana ilość osób, od których będą wywożone odpady komunalne z budynków mieszkalnych -  8003
Przewidywana ilość  odpadów komunalnych pochodzących z lokali użytkowych  - 
1336,02 m3

 

Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia  
Rozpoczęcie 01.01.2013 r.
Zakończenie 30.06.2013 r.

Informacje dodatkowe na temat części zamówienia: NIE DOTYCZY

CZĘŚĆ  nr 3                                   
NAZWA:   Wywóz odpadów komunalnych i odpadów komunalnych wielkogabarytowych z budynków stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk - BOM  6, BOM 7 i BOM  8

KRÓTKI OPIS:
Przedmiot zamówienia obejmuje wywóz odpadów komunalnych i odpadów komunalnych wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego pochodzących od lokatorów lokali komunalnych z budynków gminnych, a także odpadów wrzucanych do pojemników na odpady przez firmy sprzątające, a pochodzących z usuwania zanieczyszczeń z obudów i miejsc do gromadzenia nieczystości i ich zamiatania oraz z opróżniania koszy ulicznych stanowiących własność Zamawiającego.

Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny:  90513100
Dodatkowe przedmioty: 90512000

Wielkość lub zakres:
Przewidywana ilość osób, od których będą wywożone odpady komunalne z budynków mieszkalnych -  7647
 Przewidywana ilość odpadów komunalnych pochodzących z lokali użytkowych  -
1490,70 m3

Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia  
Rozpoczęcie 01.01.2013 r.
Zakończenie 30.06.2013 r.

Informacje dodatkowe na temat części zamówienia: NIE DOTYCZY

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 harmonogram wywozu zad. 3 BOM 8.pdf 825,74 KB 2012-10-08 07:40 pobierz
2 wykaz adresowy zad. 3 BOM 8.pdf 1,3 MB 2012-10-08 07:39 pobierz
3 harmonogram wywozu zad. 3 BOM 7.pdf 436,51 KB 2012-10-08 07:38 pobierz
4 wykaz adresowy zad. 3 BOM 7.pdf 632,69 KB 2012-10-08 07:38 pobierz
5 harmonogram wywozu zad. 3 BOM 6.pdf 558,72 KB 2012-10-08 07:37 pobierz
6 wykaz adresowy zad. 3 BOM 6.pdf 844,88 KB 2012-10-08 07:36 pobierz
7 harmonogram wywozu zad. 2 BOM 4.pdf 725,71 KB 2012-10-08 07:35 pobierz
8 wykaz adresowy zad. 2 BOM 4.pdf 885,49 KB 2012-10-08 07:35 pobierz
9 harmonogram wywozu zad. 2 BOM 2.pdf 1,03 MB 2012-10-08 07:33 pobierz
10 wykaz adresowy zad. 2 BOM 2.pdf 731,44 KB 2012-10-08 07:31 pobierz
11 harmonogram wywozu zad. 1 BOM 9.pdf 382,23 KB 2012-10-08 07:30 pobierz
12 wykaz adresowy zad. 1 BOM 9.pdf 536,88 KB 2012-10-08 07:29 pobierz
13 harmonogram wywozu zad. 1 BOM 1.pdf 653,92 KB 2012-10-08 07:29 pobierz
14 wykaz adresowy zad. 1 BOM 1.pdf 1 MB 2012-10-08 07:28 pobierz
15 wzór umowy.pdf 366,48 KB 2012-10-08 07:26 pobierz
16 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 1,25 MB 2012-10-08 07:26 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2012-10-02
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2012-10-02 14:24