Wykonanie dokumentacji projektowej zagospodarowania 9 przestrzeni - podwórek w Gdańsku Letnicy, na obszarze rewitalizowanej dzielnicy oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad wykonywanymi robotami według sporządzonej dokumentacji projektowej
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2013-01-21
Informuję, że w dniu 21.01.2013 r. została podpisana umowa z firmą LINIA Pracownia Architektoniczna Danuta Szafrańska z siedzibą w Gdańsku przy ul. Grażyny 18/4 z ceną brutto 67 650,00 zł oraz terminem wykonania projektów - 60 dni od zatwierdzenia koncepcji.Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2013-01-09
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy LINIA Pracownia Architektoniczna Danuta Szafrańska z siedzibą w Gdańsku przy ul. Grażyny 18/4 z ceną brutto 67 650,00 zł oraz terminem wykonania projektów - 60 dni od zatwierdzenia koncepcji.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty
|
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
|
Cena
|
1
|
Pracownia Projektowo-Realizacyjna ?EFEKT? Jolanta Czyżewska
76-270 Ustka ul. Marynarki Polskiej 78A/3
|
Cena: 367 770,00 zł
- termin wykonania projektów - 80 dni
- łączny termin wykonania -150 dni
|
2
|
LINIA Pracownia Architektoniczna Danuta Szafrańska
80-438 Gdańsk ul. Grażyny 18/4
|
Cena: 67 650,00 zł
- termin wykonania projektów - 60 dni
- łączny termin wykonania -130 dni
|
3
|
Biuro Inżynierskie Anna Gontarz-Bagińska
80-299 Gdańsk, Nowy Świat ul. Nad Jeziorem 13
|
Cena: 277 611,00 zł
- termin wykonania projektów - 70 dni
- łączny termin wykonania -140 dni
|
4
|
Autorska Pracownia Architektury CAD Sp. z o.o.
|
Cena: 199 998,00 zł
- termin wykonania projektów - 90 dni
- łączny termin wykonania -160 dni
|
5
|
Zakład Usług Technicznych architekt Wanda Grodzka
80-541 Gdańsk ul. Bliska 1B/5
|
Cena: 89 421,00 zł
- termin wykonania projektów - 80 dni
- łączny termin wykonania -150 dni
|
6
|
Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego S.A.
|
Cena: 98 400,00 zł
- termin wykonania projektów - 83 dni
- łączny termin wykonania -153 dni
|
7
|
Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego Sp. z o.o.
|
Cena: 94 710,00 zł
- termin wykonania projektów - 80 dni
- łączny termin wykonania -150 dni
|
8
|
GRIMA Architektura i Krajobraz Sp. z o.o.
01-443 Warszawa ul. Erazma Ciołka 16/230
|
Cena: 88 560,00 zł
- termin wykonania projektów - 60 dni
- łączny termin wykonania -130 dni
|
9
|
81-476 Gdynia ul. Kaczewska 22B/7
|
Cena: 208 485,00 zł
- termin wykonania projektów - 60 dni
- łączny termin wykonania -130 dni
|
10
|
Przedsiębiorstwo Projektowo- Wdrożeniowe ?ARTUS?
Bartłomiej Ostrowski
80-299 Gdańsk ul. Barniewicka 51
|
Cena: 116 481,00 zł
- termin wykonania projektów - 60 dni
- łączny termin wykonania -130 dni
|
11
|
?HEMEX- PÓŁNOC? Sp. z o.o.
81-300 Gdańsk ul. Sportowa 8C/25
|
Cena: 173 271,33 zł
- termin wykonania projektów - 90 dni
- łączny termin wykonania -160 dni
|
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Numer oferty
|
Liczba pkt w kryterium cena 80 %
|
Liczba pkt w kryterium termin wykonania projektów 20 %
|
Razem
|
1
|
14,72
|
4,00
|
18,72
|
2
|
80,00
|
20,00
|
100,00
|
3
|
19,49
|
12,00
|
31,49
|
4
|
27,06
|
0,00
|
27,06
|
5
|
60,52
|
4,00
|
64,52
|
6
|
55,00
|
0,00
|
55,00
|
7
|
57,11
|
4,00
|
61,14
|
8
|
61,11
|
20,00
|
81,11
|
11
|
31,23
|
0,00
|
31,23
|
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 19.01.2013 r.
Treść postępowania:
GDAŃSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH
SAMORZĄDOWY ZAKŁAD BUDŻETOWY
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Główny przedmiot lub przedmioty działalności: zarządzanie nieruchomościami
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej powyżej 200.000 EURO
na wykonanie dokumentacji projektowej zagospodarowania 9 przestrzeni - podwórek w Gdańsku Letnicy, na obszarze rewitalizowanej dzielnicy oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad wykonywanymi robotami według sporządzonej dokumentacji projektowej
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług:
Usługi
Kategoria usług: nr: 12
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: GDAŃSK Kod NUTS PL634.
Informacje na temat umowy ramowej: NIE DOTYCZY
KRÓTKI OPIS ZAMÓWIENIA LUB ZAKUPU:
1. Przedmiot projektu.
Wykonanie dokumentacji na zagospodarowanie 9 przestrzeni - podwórek przy budynkach:
1. ul. Starowiejska 14, 15/16, 18, 20, 24, ul. Sielska 2, 4, 6 - 0,494 ha,
2. ul. Starowiejska 23, 25, 27 - 0,069 ha,
3. ul. Starowiejska 29, 31 - 0,078 ha,
4. ul. Starowiejska 35, 37, 39 - 0,064 ha,
5. ul. Starowiejska 30 - 0,071 ha,
6. ul. Starowiejska 34, 36, 38 - 0,093 ha,
7. ul. Starowiejska 41, 43, 45, 47 - 0,113 ha,
8. ul. Starowiejska 49, 51, 53 - 0,082 ha,
9. ul. Starowiejska 40 - 0,029 ha,
2. Przedmiotem zamówienia jest:
2.1. Wykonanie dokumentacji projektowej zagospodarowania 9 przestrzeni - podwórek w Gdańsku Letnicy w
następującym zakresie:
a) Koncepcja zagospodarowania 9 przestrzeni - podwórek musi być wykonana w minimum 3 wariantach. Koncepcje będą przedkładane mieszkańcom i muszą być sporządzone na jednolitych planszach, w sposób umożliwiający odczytywanie założeń projektowych osobom nieposiadającym profesjonalnego przygotowania do odczytywania technicznych projektów budowlanych.
b) Uzyskania koniecznych warunków technicznych i uzgodnień od gestorów mediów i sieci uzbrojenia podziemnego niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia,
c) Uzyskania wszelkich materiałów, takich jak mapy do celów projektowych, uzgodnienia, opinie, ekspertyzy, analizy, itp. niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
d) Dokumentacja projektowa tj. projekty budowlane, projekty wykonawcze.
2.2. Wykonanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
2.3. Wykonanie przedmiarów robót.
2.4. Wykonanie kosztorysów inwestorskich.
2.5. Wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
2.6. Uzgodnienie dokumentacji między innymi z:
- Referatem Rewitalizacji w Wydziale Urbanistyki, Architektury i Ochrony Zabytków, Urzędu Miejskiego,
- Gestorami sieci (o ile wynikają wymagania z zakresu prac projektowych),
- Zarządem Dróg i Zieleni w Gdańsku w zakresie powiązań z pasami drogowymi lub projektowania fragmentów inwestycji w pasach drogowych,
2.7. Uzgodnienie dokumentacji z Zespołem Uzgodnienia Dokumentacji Projektowej w Gdańsku (w przypadku
konieczności projektowania przyłączy).
2.8. Przygotowanie i złożenie na podstawie pełnomocnictwa wniosku do Wydziału Urbanistyki, Architektury i
Ochrony Zabytków Urzędu Miejskiego w Gdańsku wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami
umożliwiającego uzyskanie przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych.
2.9. Pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny: 71222000
Dodatkowe przedmioty: 71320000
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): NIE
CZĘŚCI
To zamówienie podzielone jest na części: NIE
INFORMACJA O OFERTACH WARIANTOWYCH
Dopuszcza się składania ofert wariantowych: NIE
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
1. Dokumentację projektową należy przekazać Zamawiającemu w następujących ilościach:
- Projekty budowlane - 7 egzemplarzy,
- Projekty wykonawcze - 5 egzemplarzy,
- Przedmiary robót - 4 egzemplarze,
- Kosztorysy inwestorskie - 4 egzemplarze,
- Specyfikacje techniczne - 4 egzemplarze,
- Pozostałe załączniki projektów budowlanych i wykonawczych takie jak: uzgodnienia, opinie, ekspertyzy, analizy, badania itp. - w ilościach zgodnych z ilością dokumentacji do których będą załączane.
2. Zamawiającemu należy przekazać wersje elektroniczne na płycie CD-R (lub DVD) w 3 egzemplarzach:
- opisy techniczne projektów wszystkich branż - format PDF i DOC,
- rysunki zamieszczone w projektach wszystkich branż - format DWG i PDF,
- plansze zbiorcze zamieszczone w projektach wszystkich branż - format DWG i PDF,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - format PDF i DOC,
- przedmiary robót - format XLS i zapisane w programie kosztorysowym dostępnym na rynku polskim,
- kosztorysy inwestorskie - format XLS i zapisane w programie kosztorysowym dostępnym na rynku polskim,
- wszystkie dokumenty uzgadniające, decyzje, opinie itd. mają być zeskanowane w formacie PDF,
- Oświadczenie projektanta o kompletności dokumentacji i zgodności przedmiarów robót z rozwiązaniami technicznymi ma być zeskanowane w formacie PDF.
3. Opis zakresu projektu stanowią:
a) Dane ogólne wyjściowe do projektowania - załącznik nr 1 do siwz.
b) Kopia mapy. Kwartały w obrębie Gdańska - Letnicy objęte programem rewitalizacji - załącznik nr 2 do
siwz.
c) Procedura przygotowania, konsultowania zatwierdzania projektu - załącznik nr 3 do siwz.
4. Projektant sprawować będzie nadzór autorski w szczególności w zakresie:
a) stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z dokumentacją projektową,
b) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań,
c) uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w odniesieniu do materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań instalacyjnych,
d) czuwanie, aby zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany do projektu budowlanego, wymagającej nowej rejestracji,
e) uczestniczenie w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, uczestnictwo
w odbiorach robót zanikających oraz przy odbiorze końcowym, próbach instalacji, procedurach rozruchu
itp.,
f) ocena wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami
projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami,
g) udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowych zdolności użytkowych
poszczególnych obiektów budowlanych i całej inwestycji,
Informacja o opcjach
Opcje NIE
Informacja o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu NIE
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
160 dni
NFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Wymagane wadia i gwarancje:
kwota wadium: 3 500,00 zł.
Główne warunki finansowania i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Wynagrodzenie ryczałtowe zostanie podzielone na dwie części, pierwszą dotyczącą wykonania dokumentacji
projektowej, natomiast drugą dotyczącą pełnienia nadzorów autorskich, w sposób następujący:
a) Wynagrodzenie dotyczące wykonania dokumentacji projektowej będzie stanowiło 85% ceny ryczałtowej
określonej przez Wykonawcę w ofercie i będzie płatne trzema fakturami (pierwsza po uzyskaniu mapy do
celów projektowych w wysokości kosztów jej wykonania, druga po zatwierdzeniu przyjętej koncepcji w
wysokości 30%, trzecia końcowa, po zatwierdzeniu prac),
b) wynagrodzenie dotyczące pełnienia nadzorów autorskich w okresie realizacji robót budowlanych objętych
projektami będzie stanowiło 15 % ceny określonej przez Wykonawcę w ofercie i będzie rozliczane miesięcznie,
proporcjonalnie do stanu zaawansowania wykonywanych robót budowlanych tylko w tych miesiącach, kiedy
nadzory były realizowane.Ostateczna faktura za pełnienie nadzorów autorskich, której wartość nie może być
mniejsza niż 20% całej kwoty określonej w umowie na pełnienie nadzorów autorskich będzie płatna w terminie
30 dni po zakończeniu robót budowlanych, potwierdzonego końcowym protokołem odbioru robót.
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Umowa regulująca współpracę grupy wykonawców.
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom NIE
WARUNKI UDZIAŁU
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadają wiedzę i doświadczenie,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ar. 24 ust. 1 ustawy.
1. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
- 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej zagospodarowania terenów.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń i przynależącej do Izby Architektów,
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy -Prawo zamówień publicznych- zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
- oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 1 opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku wykazania wiedzy i doświadczenia zawodowego innych podmiotów należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 2 opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W przypadku wykazania osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów należy przedstawić
pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich
przy wykonaniu zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z powodów niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy "Prawo zamówień publicznych", zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy "Prawo zamówień publicznych".
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w
realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Pod pojęciem "aktualny" Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, informacji o ogłoszeniu upadłości lub likwidacji są ważne i odpowiadające stanowi faktycznemu.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
3. Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 oraz pkt 10 i 11 ustawy prawo zamówień publicznych (tj. osoby fizyczne; spółki jawne, których wspólnika; spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu; spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza; osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego: prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego) oraz za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi złożony przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagana informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1) pkt 2, 4, 5, 6 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
Dokumenty, o których mowa wyżej pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa wyżej pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie, w przypadku pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w przypadku pkt 1 lit. b, powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
Wykaz innych dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
1. Złożyć Druk "OFERTA", który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego, z określeniem terminu wykonania projektów (w dniach) i terminu wykonania całości prac objętych zamówieniem (w dniach).
2. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3. Udzielić rękojmi za wady na okres 36 miesięcy,
4. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
5. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy.
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Kwalifikacje techniczne
INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH ZASTRZEŻONYCH
Nie dotyczy
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
TAK
Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych:
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 Nr 156, poz. 1118 z późn. zm),
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe pracowników odpowiedzialnych za wykonanie usługi
TAK
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
NIE DOTYCZY
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
NIE DOTYCZY
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. cena waga 80 %
2. termin wykonania projektów waga 20 %
WYKORZYSTANA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
58/12/A
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
NIE
Warunki OTRZYMANIA specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów
Data: do 30.11.2012 r. Godzina: do 15:00
Dokumenty odpłatne TAK
Cena: 49,20 Waluta: PLN
Warunki i sposób płatności: gotówka w kasie, zaliczenie pocztowe, przelew.
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Data: 03.12.2012 r. Godzina: 10:00
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
Nie dotyczy
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: POLSKI
Minimalny okres, w którym wykonawca będzie związany ofertą
Termin związania ofertą wynosi 60 dni, tj. do dnia 31.01.2013 r.
Warunki otwarcia ofert
Data: 03.12.2012 r. Godzina: 10:30.
Miejscowość: Gdańsk, siedziba zamawiającego (pion techniczny) ul. Cygańska Góra 1 - świetlica, pokój nr 6
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie
INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się Nie
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej TAK
Rewitalizacja Letnicy w Gdańsku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013.
INFORMACJE DODATKOWE
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
WARUNKI ZMIAN POSTANOWIEŃ UMOWY
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1) przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji prac projektowych,
2) przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji nadzorów autorskich,
3) stawka podatku od towarów i usług,
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1) Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami, które spowodowały niezawinione i niemożliwe
do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie.
2) Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów w szczególności gestorów
infrastruktury, które powodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w
szczególności:
a) przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w
danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji,
zezwoleń, uzgodnień itp,
b) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień
z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
3) Wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych prac powstałych na skutek
okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
4) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 - 3 termin wykonania
umowy w zakresie prac projektowych może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do
zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych
okoliczności.
5) Termin wykonania umowy na nadzory autorskie może ulec przesunięciu w przypadku zmiany terminów
realizacji robót budowlanych objętych projektami wykonanymi na podstawie niniejszego zamówienia.
6) Zmiana stawki podatku VAT może nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych
określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług.
PROCEDURY ODWOŁAWCZE:
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17 a
02-676 Warszawa, Polska
e-mail : odwołania@uzp.gov.pl, uzp@uzp.gov.pl
adres internetowy : www.uzp.gov.pl
Tel +48 224587801
Fax +48 224587800
Składanie odwołań:
Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia,
jeżeli zostały one przesłane faksem lub drogą elektroniczną, albo w terminie 15 dni, jeżeli zostały one przesłane w inny sposób.
PUNKT KONTAKTOWY
80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11
Osoba do kontaktów: Grażyna Berowska, tel.: +48 58 320 10 32, faks: +48 58 345 82 35 E-mail: nz@gznk.pl,
Więcej informacji można uzyskać: powyższy punkt kontaktowy.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: powyższy punkt kontaktowy.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: powyższy punkt kontaktowy.
Data wysłania niniejszego ogłoszenia o zamówieniu:
Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich: 22.10.2012 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | odpowiedzi na pytania 12.11.12.pdf | 1,27 MB | 2012-11-12 09:58 | pobierz |
2 | SIWZ.pdf | 23,35 MB | 2012-10-26 10:09 | pobierz |
3 | wzór umowy.pdf | 11,9 MB | 2012-10-26 09:54 | pobierz |
4 | Załącznik nr 4.pdf | 86,21 KB | 2012-10-26 09:47 | pobierz |
5 | Załącznik nr 3.pdf | 28,7 KB | 2012-10-26 09:47 | pobierz |
6 | Załącznik nr 2.pdf | 2,4 MB | 2012-10-26 09:46 | pobierz |
7 | Załącznik nr 1.pdf | 93,63 KB | 2012-10-26 09:45 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2012-10-22 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2012-10-22 13:52 |