Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w roku 2013 w budynkach Skarbu Państwa
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2012-12-31
Informuję, że umowy zostały podpisane w dniu 31.12.20-12 r. na:- zadanie 1 z firmą EKOTRADE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Melomanów 4 z przedstawicielstwem w Gdańsku z siedzibą w Gdańsku przy ul. Gen. J. Hallera 107 z ceną oferty 589 381,60 zł brutto,
- zadanie 2 z firmą EKOTRADE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Melomanów 4 z przedstawicielstwem w Gdańsku z siedzibą w Gdańsku przy ul. Gen. J. Hallera 107 z ceną oferty 1 476,00 zł brutto.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2012-12-17
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu:
Na zadaniu 1 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 7 firmy ?EKOTRADE? Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Melomanów 4 z przedstawicielstwem w Gdańsku z siedzibą w Gdańsku przy ul. Gen. J. Hallera 107z ceną oferty 589 381,60 zł brutto
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Na zadaniu 2 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 7 firmy ?EKOTRADE? Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Melomanów 4 z przedstawicielstwem w Gdańsku z siedzibą w Gdańsku przy ul. Gen. J. Hallera 107z ceną oferty 1 476,00 zł brutto
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty
|
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
|
Cena
|
1
|
MEMLING SECURITY Sp. z o.o.
80-435 Gdańsk ul. Biała 7A
|
Zadanie 1 - 512 880,50 zł
|
2
|
MUSI Spółdzielnia Usługowa w Gdańsku
80-437 Gdańsk ul. Wajdeloty 28
|
Zadanie 1 - 646 488,00 zł
Zadanie 2 - 1 476,00 zł
|
3
|
Konsorcjum Firm:
Lider konsorcjum STEKOP SA 02-127 Warszawa, ul. Mołdawska 9
adres do korespondencji: STEKOP SA 16-070 Choroszcz, Kol. Porosły 52
?STEKOP OCHRONA? Sp. z o.o. 16-070 Choroszcz, Kol. Porosły 52
|
Zadanie 1 - 732 686,40 zł
|
4
|
?AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA INTER-POL SECURITY? Sp. z o.o.
70-236 Szczecin ul. Sowińskiego 78
|
Zadanie 1 - 564 599,50 zł
|
5
|
Konsorcjum Firm:
Lider konsorcjum JANTAR? Sp. z o.o.
76-200 Słupsk ul. Zygmunta Augusta 71
?JANTAR 2? Sp. z o.o.
76-200 Słupsk ul. Zygmunta Augusta 71
|
Zadanie 1 - 605 328,26 zł
Zadanie 2 - 2 361,60 zł
|
6
|
SECURITAS PERFECTE
84-200 Wejherowo, ul. Jana III Sobieskiego 352/u1
|
Zadanie 1 - 581 839,20 zł
|
7
|
?EKOTRADE? Sp. z o.o. 00-712 Warszawa ul. Melomanów 4
Przedstawicielstwo w Gdańsku:
80-416 Gdańsk ul. Gen. J. Hallera 107
|
Zadanie 1 - 589 381,60 zł
Zadanie 2 - 1 476,00 zł
|
8
|
Konsorcjum Firm
Lider konsorcjum Przedsiębiorstwo Usługowo -Handlowo -Produkcyjne ?CERTUS? Sp. z o.o.
02-473 Warszawa ul. Popularna 56
Agencja Ochrony Mienia ?CERTUS? Sp. z o.o.
02-473 Warszawa ul. Popularna 56
|
Zadanie 1 - 608 776 20 zł
|
9
|
Przedsiębiorstwo Usługowo - Wykonawcze ?HEVELIUS? Sp. z o.o.
80-244 Gdańsk ul. Grunwaldzka 76/78
|
Zadanie 1 - 635 713,20 zł
|
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
ZADANIE 1
Numer oferty
|
Liczba pkt w kryteriumcena - 100 %
|
Razem
|
2
|
91,17
|
91,17
|
5
|
97,37
|
97,37
|
7
|
100,00
|
100,00
|
8
|
96,81
|
96,81
|
9
|
92,71
|
92,71
|
ZADANIE 2
Numer oferty
|
Liczba pkt w kryterium cena - 100 %
|
Razem
|
5
|
62,50
|
62,50
|
7
|
100,00
|
100,00
|
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarta po 27.12.2012 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Państwo: Polska
Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj instytucji zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Główny przedmiot lub przedmioty działalności: zarządzanie nieruchomościami
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej powyżej 200 000 EURO
na dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w roku 2013 w budynkach Skarbu Państwa
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług:
Usługi
Kategoria usługi 23
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: GDAŃSK
Kod NUTS PL634
Informacje na temat umowy ramowej: NIE DOTYCZY
KRÓTKI OPIS ZAMÓWIENIA LUB ZAKUPU:
Przedmiotem zamówienia jest dozór obiektów Skarbu Państwa administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej lub monitoringu elektronicznego.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 79710000;
Dodatkowe przedmioty: 79711000; 79715000
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): NIE
CZĘŚCI
To zamówienie podzielone jest na części: TAK
Oferty można składać w odniesieniu do ? jednej lub więcej części.
INFORMACJA O OFERTACH WARIANTOWYCH
Dopuszcza się składania ofert wariantowych: NIE
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
Całkowita wielkość lub zakres:
ZADANIE 1 ? świadczenie usługi całodobowego dozoru 10 obiektów Skarbu Państwa sprawowanego w formie ochrony fizycznej.
ZADANIE 2 ? obejmujące dozór 1 obiektu Skarbu Państwa przy ul. Grunwaldzkiej 516B sprawowany w formie monitoringu elektronicznego z podłączeniem do własnego systemu monitorowania.
Informacja o opcjach
Opcje NIE
Informacja o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu NIE
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Rozpoczęcie 31.12.2012 r.
Zakończenie 31.12.2013 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Wymagane wadia i gwarancje:
kwota wadium: 17 250,00 zł.
w tym:
Zadanie 1 ? 17 200,00 zł
Zadanie 2 ? 50,00 zł
Główne warunki finansowania i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Rozliczenie w cyklach miesięcznych, płatność 30 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Umowa regulująca współpracę grupy wykonawców.
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom NIE
WARUNKI UDZIAŁU
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadają wiedzę i doświadczenie,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ar. 24 ust. 1 ustawy.
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegającego na posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na świadczeniu usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz.1221 z późn. zmianami)
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 minimum 2 usługi polegające na dozorze obiektu(ów) w formie ochrony fizycznej, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
- w przypadku składania oferty na zadanie 2 minimum 2 usługi polegające na dozorze obiektu(ów) w formie monitoringu, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
W przypadku składania oferty na więcej niż 1 zadanie w/w warunek musi być spełniony łącznie.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
3. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
wymagane jest wykazanie:
a) w przypadku składania oferty na zadanie 1
- co najmniej 20 osóbzatrudnionych na stanowisku pracownika ochrony,
b) w przypadku składania oferty na zadanie 2
- 2 osób zatrudnionych na stanowisku operatora systemu monitoringu,
- 1 osoby zatrudnionej do konserwacji zamontowanych systemów posiadającej licencję co najmniej
1-go stopnia zabezpieczenia technicznego,
- 2 osób zatrudnionych na stanowisku pracownika ochrony (członek patrolu) posiadających licencje
pracowników ochrony 2 stopnia i wyposażonych w broń palną.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wyżej wymienione warunki muszą być spełnione łącznie.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie
od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy ?Prawo zamówień publicznych? zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
a) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 1 opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
Koncesję, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, aktualne na dzień składania oferty.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 2 opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
? wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
W przypadku wykazania wiedzy i doświadczenia zawodowego innych podmiotów należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 3 opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
W przypadku wykazania osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z powodów niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy ?Prawo zamówień publicznych?, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy ?Prawo zamówień publicznych?.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Pod pojęciem ?aktualny? Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, informacji o ogłoszeniu upadłości lub likwidacji są ważne i odpowiadające stanowi faktycznemu.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
3. Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 oraz pkt 10 i 11ustawy prawo zamówień publicznych (tj. osoby fizyczne; spółki jawne, których wspólnika; spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu; spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza; osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego: prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego) oraz za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi złożony przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagana informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1) pkt 2, 4, 5, 6 ? składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) pkt 3 ? składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
Dokumenty, o których mowa wyżej pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa wyżej pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie, w przypadku pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w przypadku pkt 1 lit. b, powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń ? zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
WYKAZ INNYCH DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY.
1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
2. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3. Złożyć Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
4. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
5. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów
|
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów
|
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
1. Opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 -
1 000 000 zł,
- w przypadku składania oferty na zadanie 2 -
100 000 zł.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę
|
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 ?
1 000 000 zł,
- w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 100 000 zł,
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki musi spełniać co najmniej jeden wykonawca
|
Zdolność techniczna
INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH ZASTRZEŻONYCH
Nie dotyczy
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu TAK
Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych:
Ustawa o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz.1221 z późn. zmianami)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe pracowników odpowiedzialnych za wykonanie usługi TAK
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
NIE DOTYCZY
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
NIE DOTYCZY
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Najniższa cena
WYKORZYSTANA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
65/12/A
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
NIE
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów
Data: do 20.11.2012 r. Godzina: do 15:00
Dokumenty odpłatne TAK
Podać cenę: 24,60 Waluta: PLN
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe.
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Data: 21.11.2012r. Godzina: 10:00.
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
Nie dotyczy
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: POLSKI
Minimalny okres, w którym wykonawca będzie związany ofertą
Termin związania ofertą wynosi 60 dni, tj. do dnia 19.01.2013 r.
Warunki otwarcia ofert
Data: 21.11.2012 r. Godzina: 10:30.
Miejscowość: Gdańsk, siedziba zamawiającego (pion techniczny) ul. Cygańska Góra 1?świetlica, pokój nr 6.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie
INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się Nie
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej NIE
INFORMACJE DODATKOWE
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
WARUNKI ZMIAN POSTANOWIEŃ UMOWY.
1. Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
a) zmniejszenie zakresu świadczenia usługi.
b) stawka podatku od towarów i usług
2. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
a) przekazania obiektów innemu zarządcy lub w innym uzasadnionym przypadku w tym z powodu ograniczenia zakresu świadczenia usługi,
b) zmiany obowiązujących przepisów prawnych określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług.
PROCEDURY ODWOŁAWCZE:
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17 a
02-676 Warszawa, Polska
e-mail : odwołania@uzp.gov.pl, uzp@uzp.gov.pl
adres internetowy : www.uzp.gov.pl
Tel +48 224587801
Fax +48 224587800
Składanie odwołań:
Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostały one przesłane faksem lub drogą elektroniczną, albo w terminie 15 dni, jeżeli zostały one przesłane w inny sposób.
PUNKT KONTAKTOWY
80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11
Osoba do kontaktów: Grażyna Berowska, tel.: +48 58 320 10 32, faks: +48 58 345 82 35 E-mail: nz@gznk.pl,
Więcej informacji można uzyskać: powyższy punkt kontaktowy.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: powyższy punkt kontaktowy.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: powyższy punktkontaktowy.
Data wysłania niniejszego ogłoszenia o zamówieniu:
Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich: 02.11.2012 r.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa: Dozór obiektówSkarbu Państwa sprawowany w formie ochrony fizycznej.
Krótki opis
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy (ochrona fizyczna obiektów § 1, 2 i 4 stanowiący załącznik do siwz.
Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z obiektami przed złożeniem oferty.
Główny przedmiot: 79710000;
Dodatkowe przedmioty: 79711000; 79715000
Kategoria usług 23
Wielkość lub zakres
Świadczenie usługi całodobowego dozoru 10 obiektów Skarbu Państwa sprawowanego w formie ochrony fizycznej.
Czas trwania zamówienia lub termin REALIZACJI:
Rozpoczęcie 31.12.2012 r.
Zakończenie 31.12.2013 r.
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
NIE DOTYCZY
Część nr 2
nazwa: Dozór obiektu Skarbu Państwa - sprawowany w formie monitoringu elektronicznego.
Krótki opis
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy (monitoring) w § 1, 2 i 4 stanowiący załącznik do siwz.
Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z obiektami przed złożeniem oferty oraz stanem technicznym zainstalowanych systemów alarmowych.
Główny przedmiot: 79710000;
Dodatkowe przedmioty: 79711000; 79715000
Kategoria usług 23
Wielkość lub zakres
Dozór1 obiektu Skarbu Państwa przy ul. Grunwaldzkiej 516B sprawowany w formie monitoringu elektronicznego z podłączeniem do własnego systemu monitorowania.
Czas trwania zamówienia lub termin REALIZACJI:
Rozpoczęcie 31.12.2012 r.
Zakończenie 31.12.2013 r.
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
NIE DOTYCZY
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | wzory umów.pdf | 541,79 KB | 2012-11-06 09:18 | pobierz |
2 | SIWZ.pdf | 995,45 KB | 2012-11-06 09:17 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2012-11-02 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2012-11-02 12:40 |