BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w roku 2013

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2012-12-31

informuję, że umowy zostały podpisane w dniu 31.12.2012 r. na:
- na zadanie 1 z konsorcjum firm JANTAR 2 Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 i JANTAR Sp z o.o. . z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 z ceną oferty 120 448,47 zł z VAT-em;
- na zadanie 2 z konsorcjum firm JANTAR 2 Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 i JANTAR Sp z o.o. . z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 z ceną oferty 8 007,30 zł z VAT-em;
- na zadanie 3 z konsorcjum firm JANTAR 2 Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 i JANTAR Sp z o.o. . z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 z ceną oferty 445 904,06 zł z VAT-em;
- na zadanie 4 z konsorcjum firm JANTAR 2 Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 i JANTAR Sp z o.o. . z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 z ceną oferty 27 527,40 zł z VAT-em;
- na zadanie 5 z konsorcjum firm JANTAR 2 Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 i JANTAR Sp z o.o. . z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 z ceną oferty 515 933,34 zł z VAT-em;
- na zadanie 6 z konsorcjum firm JANTAR 2 Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 i JANTAR Sp z o.o. . z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 z ceną oferty 132 530,04 zł z VAT-em;

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2012-12-17

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu:
- na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 konsorcjum firm "JANTAR 2"Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 i "JANTAR" Sp z o.o. . z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 z ceną oferty 120 448,47 zł z VAT-em;
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
- na zadaniu 2 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 konsorcjum firm "JANTAR 2"Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 i "JANTAR" Sp z o.o. . z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 z ceną oferty 8 007,30 zł z VAT-em;
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna oferta niepodlegajaca odrzuceniu spełniająca wymagania siwz.
- na zadaniu 3 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 konsorcjum firm "JANTAR 2"Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 i "JANTAR" Sp z o.o. . z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 z ceną oferty 445 904,06 zł z VAT-em;
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
- na zadaniu 4 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 konsorcjum firm "JANTAR 2"Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 i "JANTAR" Sp z o.o. . z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 z ceną oferty 27 527,40 zł z VAT-em;
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna oferta niepodlegajaca odrzuceniu spełniająca wymagania siwz.
- na zadaniu 5 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 konsorcjum firm "JANTAR 2"Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 i "JANTAR" Sp z o.o. . z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 z ceną oferty 515 933,34 zł z VAT-em;
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna oferta niepodlegajaca odrzuceniu spełniająca wymagania siwz.
- na zadaniu 6 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 konsorcjum firm "JANTAR 2"Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 i "JANTAR" Sp z o.o. . z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 z ceną oferty 132 530,04 zł z VAT-em;
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna oferta niepodlegajaca odrzuceniu spełniająca wymagania siwz.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena
1
MUSI Spółdzielnia Usługowa w Gdańsku
80-437 Gdańsk ul. Wajdeloty 28
Zadanie 3 - 461 678,76 zł
2
Konsorcjum Firm:
Lider konsorcjum JANTAR 2" Sp. z o.o.
76-200 Słupsk ul. Zygmunta Augusta 71
"JANTAR" Sp. z o.o.
76-200 Słupsk ul. Zygmunta Augusta 71
Zadanie 1 - 120 448,47 zł
Zadanie 2 - 8 007,30 zł
Zadanie 3 - 445 904,06 zł
Zadanie 4 - 27 527,40 zł
Zadanie 5 - 515 933,34 zł
Zadanie 6 - 132 530,04 zł
3
"EKOTRADE" Sp. z o.o. 00-712 Warszawa ul. Melomanów 4
Przedstawicielstwo w Gdańsku:
80-416 Gdańsk ul. Gen. J. Hallera 107
Zadanie 1 - 145 872,56 zł
4
Przedsiębiorstwo Usługowo - Wykonawcze
"HEVELIUS" Sp. z o.o.
80-244 Gdańsk ul. Grunwaldzka 76/78
Zadanie 1 - 149 606,85 zł
Zadanie 3 - 458 220,51 zł

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
ZADANIE 1

Numer oferty
Liczba pkt w kryteriumcena - 100 %
Razem
2
100,00
100,00
3
82,57
82,57
4
80,51
80,51

ZADANIE 3

Numer oferty
Liczba pkt w kryterium cena - 100 %
Razem
2
100,00
100,00
4
97,31
97,31

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte:
na zadanie 1 i 3 po 27.12.2012 r.
na zadanie 2, 4, 5 i 6 po 17.12.2012 r.

Treść postępowania:

 

ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Państwo: Polska
Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj instytucji zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Główny przedmiot lub przedmioty działalności: zarządzanie nieruchomościami
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: Nie
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:      zamówienia publicznego
                                  
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej powyżej 200 000 EURO  
 
na dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w roku 2013
 
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług:
Kategoria usługi 23
 
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: GDAŃSK
Kod NUTS PL634
 
Informacje na temat umowy ramowej: NIE DOTYCZY
 
KRÓTKI OPIS ZAMÓWIENIA LUB ZAKUPU:
Przedmiotem zamówienia jest dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej lub monitoringu elektronicznego obejmujący bazy Zamawiającego, budynki użytkowe czasowo nie wynajmowane i budynki mieszkalne czasowo nie zasiedlone, obiekty użytkowe wynajmowane, lokale mieszkalne oraz obiekty i tereny postoczniowe oraz montaż 6 zewnętrznych kamer IP wraz z konserwacją i naprawą systemów alarmowych i monitoringu video.
 
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 79710000;
Dodatkowe przedmioty: 79711000; 79715000; 35125300
 
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): NIE
 
CZĘŚCI
To zamówienie podzielone jest na części: TAK     
Oferty można składać w odniesieniu do ? jednej lub więcej części.
 
INFORMACJA O OFERTACH WARIANTOWYCH
Dopuszcza się składania ofert wariantowych: NIE
 
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
Całkowita wielkość lub zakres:
Przedmiot zamówienia w formie ochrony fizycznej lub monitoringu elektronicznego obejmuje:
a) 2 obiekty stanowiące bazy Zamawiającego, sprawowany w formie ochrony fizycznej wraz z
    zainstalowaniem 6 zewnętrznych kamer IP,
b) 9 obiektów stanowiących bazy Zamawiającego, sprawowany w formie monitoringu elektronicznego
 
c) 8 obiektów ? budynki użytkowe czasowo nie wynajmowane i budynki mieszkalne czasowo nie         
    zasiedlone administrowane przez Zamawiającego, sprawowany w formie ochrony fizycznej oraz dozór
    pogorzelisk,
d) 12 obiektów - budynki użytkowe czasowo nie wynajmowane lub obiekty użytkowe wynajmowane,
    administrowane przez Zamawiającego, sprawowany w formie monitoringu elektronicznego z
    montażem elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych we własnym zakresie,
e) 170 lokale mieszkalne administrowane przez Zamawiającego sprawowany w formie monitoringu
    elektronicznego z montażem elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych we własnym zakresie,
f) obiekty i tereny postoczniowe administrowane przez Zamawiającego, sprawowany w formie ochrony
    fizycznej.
 
Informacja o opcjach
Opcje NIE
 
Informacja o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu NIE
 
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA 
Rozpoczęcie 31.12.2012 r.
Zakończenie 02.01.2014 r.
 
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Wymagane wadia i gwarancje:
kwota wadium: 30 600,00 zł.
w tym:
Zadanie 1 ?    3 500,00 zł
Zadanie 2 ?       400,00 zł
Zadanie 3 ?   14 000,00 zł
Zadanie 4 ?       600,00 zł
Zadanie 5 ? 10 300,00 zł
Zadanie 6 ?    1 800,00 zł
 
Główne warunki finansowania i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Rozliczenie w cyklach miesięcznych, płatność 30 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
 
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
 
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Umowa regulująca współpracę grupy wykonawców
 
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom NIE
 
WARUNKI UDZIAŁU
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
 
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
-   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
-   posiadają wiedzę i doświadczenie,
-   dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ar. 24 ust. 1 ustawy.
 
1.      Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
      nakładają obowiązek ich posiadania.
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegającego na posiadaniu uprawnień do   wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej naświadczeniu usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz.U.2005 Nr 145, poz.1221 z późn. zmianami)
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
 
2.      Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:
-   w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 3: minimum 2 usługi polegające na dozorze obiektu(ów) w formie ochrony fizycznej, o wartości minimum 200 000,00 zł każda, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
- w przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub 4: minimum 2 usługi polegającą na dozorze obiektów w formie monitoringu, o wartości minimum 20 000,00 zł każda, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
 - w przypadku składania oferty na zadanie 5:minimum 2 usługi polegającą na dozorze minimum 50 obiektów w formie monitoringu każda, poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
 - w przypadku składania oferty na zadanie 6: minimum 1 usługę polegającą na dozorze obiektów i terenów o powierzchni terenu minimum 70 000 m2, popartą dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie.
W przypadku składania oferty na więcej niż 1 zadanie   w/w warunek musi być spełniony łącznie.  
 
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 
3.      Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie:
a)      w przypadku składania oferty na zadanie 1
      - co najmniej 4 osóbzatrudnionych na stanowisku pracownika ochrony,            
b)      w przypadku składania oferty na zadanie 3
      - co najmniej 16 osób zatrudnionych na stanowisku pracownika ochrony,
c)       w przypadku składania oferty na zadanie 2i/lub zadanie 4 i /lub zadanie 5
       - 2 osób zatrudnionych na stanowisku operatora systemu monitoringu,
       - 1 osoby zatrudnionej do konserwacji zamontowanych systemów posiadającej licencję co najmniej   
         1-go stopnia zabezpieczenia technicznego,
d)      w przypadku składania oferty na zadanie 2i/lub zadanie 4 i /lub zadanie 5 i /lub zadanie 6
      - 4 osób zatrudnionych na stanowisku pracownika ochrony (członek patrolu) posiadających licencje
        pracowników ochrony 2 stopnia i wyposażonych w broń palną.
e)      w przypadku składania oferty na zadanie 6
      - co najmniej 4 osóbzatrudnionych na stanowisku pracownika ochrony,            
 
 W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wyżej wymienione warunki muszą być spełnione łącznie.
  
 Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
 
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie
od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 
 
 
 
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
 
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy ?Prawo zamówień publicznych? zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
a)      oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 1 opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
Koncesję, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, aktualne na dzień składania ofert
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
 
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 2 opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
a)      wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
 
W przypadku wykazania wiedzy i doświadczenia zawodowego innych podmiotów należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie  musi być złożone w formie oryginału.
 
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 3 opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
a)      wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
 
W przypadku wykazania osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 
b)      oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
 
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z powodów niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy ?Prawo zamówień publicznych?, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
1.     Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy ?Prawo zamówień publicznych?.
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
 
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
 
2.     Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
 
Pod pojęciem ?aktualny? Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, informacji o ogłoszeniu upadłości lub likwidacji są ważne i odpowiadające stanowi faktycznemu.
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
 
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
 
3.     Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 oraz pkt 10 i 11 ustawy prawo zamówień publicznych (tj. osoby fizyczne; spółki jawne, których wspólnika; spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu; spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza; osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego: prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego) oraz za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi złożony przez każdego wykonawcę.
 
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
 
4.     Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagana informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę.
 
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
 
5.     Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
 
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
 
6.     Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
 
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1) pkt 2, 4, 5, 6 ? składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) pkt 3 ? składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
Dokumenty, o których mowa wyżej pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa wyżej pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie, w przypadku pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w przypadku pkt 1 lit. b, powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń ? zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
WYKAZ INNYCH DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY.
1.          Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
2.           Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3.           Złożyć Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku   Zamawiającego.
4.           Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
5.        Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Zdolność ekonomiczna i finansowa
 

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
1. Opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
-   w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 200 000 zł,
-   w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 
    100 000 zł,
-   w przypadku składania oferty na zadanie 3 - 
   800 000 zł,
-   w przypadku składania oferty na zadanie 4 - 
   100 000 zł,
-   w przypadku składania oferty na zadanie 5 - 
   600 000 zł,
-   w przypadku składania oferty na zadanie 6 - 
   200 000 zł,
 
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę
 
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
-     w przypadku składania oferty na zadanie 1 -200 000 zł,
-     w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 100 000 zł,
-           w przypadku składania oferty na zadanie 3 - 800 000 zł,
-     w przypadku składania oferty na zadanie 4 - 100 000 zł,
-     w przypadku składania oferty na zadanie 5 - 600 000 zł,
-     w przypadku składania oferty na zadanie 6 - 200 000 zł.
 
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
 

 
Zdolność techniczna

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
W przypadku wykazania potencjału innych podmiotów należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnego potencjału technicznego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym w przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub zadanie 4 i/lub zadanie 5 i/lub zadanie 6, Wykonawca musi wykazać dysponowanie - 2 samochodami patrolowymi.
W przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub zadanie 4 i/lub zadanie 5 Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- centrum operacyjnym monitoringu.
 
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 

 
 
INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH ZASTRZEŻONYCH
Nie dotyczy
 
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu TAK
 
Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych:
ustawa o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz.U.2005 Nr 145, poz.1221 z późn. zmianami)
 
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe pracowników odpowiedzialnych za wykonanie usługi TAK
 
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
NIE DOTYCZY
 
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu NIE
 
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Najniższa cena
 
WYKORZYSTANA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
64/12/A
 
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
 
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów
Data: do 29.11.2012 r. Godzina: do 15:00
Dokumenty odpłatne TAK
Podać cenę:  24,60 Waluta: PLN
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
 
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Data: 30.11.2011r. Godzina: 10:00.
 
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
Nie dotyczy
 
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: POLSKI
 
Minimalny okres, w którym wykonawca będzie związany ofertą
Termin związania ofertą wynosi 60 dni, tj. do dnia 28.01.2013 r.
Warunki otwarcia ofert
Data: 30.11.2012r. Godzina: 10:30.
Miejscowość: Gdańsk, siedziba zamawiającego (pion techniczny) ul. Cygańska Góra 1?świetlica, pokój nr 6
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie
 
INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się Nie
 
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej NIE
 
INFORMACJE DODATKOWE
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
WARUNKI ZMIAN POSTANOWIEŃ UMOWY.
1.      Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
a)         zmniejszenie zakresu świadczenia usługi.
b)         stawka podatku od towarów i usług
2.      Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
      a)                przekazania obiektów innemu zarządcy, likwidacji placówek, itp. lub w innym uzasadnionym
            przypadku w tym z powodu ograniczenia zakresu świadczenia usługi,
b)   zmiany obowiązujących przepisów prawnych określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług.
 
PROCEDURY ODWOŁAWCZE:
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17 a
02-676 Warszawa, Polska
adres internetowy : www.uzp.gov.pl
Tel +48 224587801
Fax +48 224587800
 
 
Składanie odwołań:
Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostały one przesłane faksem lub drogą elektroniczną, albo w terminie 15 dni, jeżeli zostały one przesłane w inny sposób.
 
PUNKT KONTAKTOWY
80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11
Osoba do kontaktów: Grażyna Berowska, tel.: +48 58 320 10 32, faks: +48 58 345 82 35 E-mail: nz@gznk.pl,
Więcej informacji można uzyskać: powyższy punkt kontaktowy.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: powyższy punkt kontaktowy.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: powyższy punkt
 
Data wysłania niniejszego ogłoszenia o zamówieniu:
Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich: 14.11.2012 r.
 
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część  nr 1                                      
nazwa: Dozór 2 obiektów stanowiących bazy Zamawiającego sprawowany w formie ochrony fizycznej    
wraz z zainstalowaniem 6 zewnętrznych kamer IP.
 
Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest dozór 2 obiektów stanowiących bazy Zamawiającego, sprawowany w formie ochrony fizycznej wraz z zainstalowaniem 6 zewnętrznych kamer IP oraz konserwacją i naprawą systemów alarmowych i monitoringu video.
 
Główny przedmiot: 79710000;
Dodatkowe przedmioty: 79711000; 79715000; 35125300
Kategoria usług 23
 
Wielkość lub zakres
Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania dozoru obiektów oraz zainstalowania 6 zewnętrznych kamer IP wraz z ułożeniem około 250 mb przewodów zewnętrznych w rynienkach, w tym:
a) w budynku ?A? Zarządu GZNK SZB przy ul. Partyzantów 74 ? 2 szt. Lokalizacja nośnika zapisu       lokalnego HDD w portierni. Istnieje możliwość wykorzystania zainstalowanego nośnika zapisu lokalnego (DVR0404LE-AS).
b) w budynku ?B? Zarządu GZNK SZB przy ul. Partyzantów 74 ? 4 szt. Lokalizacja nośnika zapisu           lokalnego HDD w pokoju nr 101 w budynku ?B?.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy (ochrona fizyczna obiektów § 1, 2 i 4 stanowiący załącznik do siwz oraz w załączniku nr 1a do siwz - Stan systemów alarmowych w jednostkach GZNK SZB ? ochrona fizyczna.
 
Czas trwania zamówienia lub termin REALIZACJI:
Rozpoczęcie 02.01.2013 r.
Zakończenie 02.01.2014 r.
        
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
NIE DOTYCZY
 
Część nr 2                                                           
nazwa: Dozór 9 obiektów stanowiących bazy Zamawiającego sprawowany w formie monitoringu elektronicznego
 
Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest dozór 9 obiektów stanowiących bazy Zamawiającego, sprawowany w formie monitoringu elektronicznego.
 
Główny przedmiot: 79710000;
Dodatkowe przedmioty: 79711000; 79715000; 35125300
Kategoria usług 23
 
Wielkość lub zakres
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy (monitoring baz) w § 1, 2 i 4 stanowiący załącznik do siwz oraz w załączniku nr 1b do siwz - Stan systemów alarmowych w jednostkach GZNK.
 
Czas trwania zamówienia lub termin REALIZACJI:
Rozpoczęcie 02.01.2013 r.
Zakończenie 02.01.2014 r.
 
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
NIE DOTYCZY
 
Część nr 3 
nazwa:   Dozór 8 obiektów   użytkowych czasowo nie             wynajmowanych i budynków mieszkalnych czasowo nie zasiedlonych administrowanych przez Zamawiającego, sprawowany w formie ochrony fizycznej oraz dozór pogorzelisk
 
Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest dozór 8 obiektów użytkowych czasowo nie wynajmowanych i budynków mieszkalnych czasowo nie zasiedlonych administrowanych przez Zamawiającego, sprawowany w formie ochrony fizycznej oraz dozór pogorzelisk.
 
Główny przedmiot: 79710000;
Dodatkowe przedmioty: 79711000; 79715000; 35125300
Kategoria usług 23
 
Wielkość lub zakres
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy (ochrona fizyczna obiektów- budynków użytkowych czasowo nie wynajmowanych i pogorzelisk) w § 1, 2 i 4 stanowiący załącznik do siwz.
 
Czas trwania zamówienia lub termin REALIZACJI:
Rozpoczęcie 31.12.2012 r.
Zakończenie 31.12.2013 r.
 
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
NIE DOTYCZY
 
 
 
 
 
Część nr 4
nazwa: Dozór 12 obiektów użytkowych czasowo nie wynajmowanych lub użytkowych wynajmowanych, administrowanych przez Zamawiającego, sprawowany w formie monitoringu elektronicznego         
 
Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest dozór 12 obiektów użytkowych czasowo nie wynajmowane lub użytkowych wynajmowanych, administrowanych przez Zamawiającego, sprawowany w formie monitoringu elektronicznego z montażem elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych we własnym zakresie.
 
Główny przedmiot: 79710000;
Dodatkowe przedmioty: 79711000; 79715000; 35125300
Kategoria usług 23
 
Wielkość lub zakres
Przedmiot zamówienia obejmuje montaż elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionego mienia (lokalne systemy alarmowe), ich konserwacja i naprawa oraz dozór obiektów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy (monitoring obiektów użytkowych czasowo nie wynajmowanych i budynków użytkowych wynajmowanych) w § 1, 2 i 4 stanowiący załącznik do siwz.
 
Czas trwania zamówienia lub termin REALIZACJI:
Rozpoczęcie 31.12.2012 r.
Zakończenie 31.12.2013 r.
 
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
NIE DOTYCZY
 
Część nr 5                                     
nazwa:   Dozór 170 lokali mieszkalnych administrowanych przez Zamawiającego  sprawowany w formie monitoringu elektronicznego.
 
Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest dozór 170 lokali mieszkalnych administrowanych przez Zamawiającego sprawowany w  formie monitoringu elektronicznego.
 
Główny przedmiot: 79710000;
Dodatkowe przedmioty: 79711000; 79715000; 35125300
Kategoria usług 23
 
Wielkość lub zakres
Przedmiot zamówienia obejmuje montaż elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionego mienia (lokalne systemy alarmowe), ich konserwacja i naprawa oraz dozór lokali.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy (monitoring lokali mieszkalnych) w § 1, 2 i 4. stanowiącym załącznik do siwz.
   
Czas trwania zamówienia lub termin REALIZACJI:
Rozpoczęcie 31.12.2012 r.
Zakończenie 31.12.2013 r.
 
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
NIE DOTYCZY
 
Część nr 6                                     
nazwa: Dozór obiektów i terenów postoczniowych administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej.
 
Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest dozór obiektów i terenów postoczniowych administrowanych przez Zamawiającego sprawowany w formie ochrony fizycznej.
 
Główny przedmiot: 79710000;
Dodatkowe przedmioty: 79711000; 79715000; 35125300
Kategoria usług 23
 
Wielkość lub zakres
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy (ochrona fizyczna obiektów i terenów postoczniowych) w § 1, 2 i 4 stanowiącym załącznik do siwz oraz w załączniku nr 1c do siwz - Wykaz budynków i terenów postyczniowych podlegających ochronie fizycznej.
 
Czas trwania zamówienia lub termin REALIZACJI:
Rozpoczęcie 31.12.2012 r.
Zakończenie 31.12.2013 r.
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
NIE DOTYCZY
 
l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 Wzory umów.pdf 1,69 MB 2012-11-16 09:54 pobierz
2 SIWZ.pdf 1,31 MB 2012-11-16 09:53 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2012-11-14
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2012-11-14 10:06