Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn.zm.) informuję, że w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 9 Przedsiębiorstwa Wielobranżowego ?MIZAN? Sławomir Ossowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Burzyńskiego 10A z ceną oferty 144 257,19 zł z VAT-em;
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 02.04.2013 r.
GDAŃSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH
SAMORZĄDOWY ZAKŁAD BUDŻETOWY
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Główny przedmiot lub przedmioty działalności: zarządzanie nieruchomościami
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej powyżej 5 000 000 EURO
na wykonanie przebudowy lokalu nr 2 w budynku mieszkalno - usługowym przy ul. Wajdeloty 14 w Gdańsku na siedzibę Klubu Młodego Wrzeszczaka w ramach projektu Rewitalizacja Dolnego Wrzeszcza w Gdańsku.
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług:
Roboty budowlane
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: GDAŃSK Kod NUTS PL634.
Informacje na temat umowy ramowej: NIE DOTYCZY
KRÓTKI OPIS ZAMÓWIENIA LUB ZAKUPU:
1. Zakres robót obejmuje :
a) roboty ogólnobudowlane tj.
roboty rozbiórkowe,
remont podłóg
wykonanie nowych ścianek działowych,
wykonanie sufitów podwieszanych,
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
przemurowanie przewodów kominowych wraz z obsadzeniem kratek wentylacyjnych i uszczelnieniem przewodów wentylacyjnych,
wykonanie izolacji pionowej i poziomej
roboty tynkarskie,
roboty malarskie,
wykonanie chodnika z kostki granitowej umożliwiającego dostęp do lokalu osobom niepełnosprawnym.
b) roboty sanitarne tj.
demontaż instalacji gazowej,
montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłem elektrycznym,
demontaż i montaż instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej oraz ciepłej wody użytkowej,
montaż przewodów wentylacyjnych, anemostatów i wentylatorów,
c) roboty elektryczne tj.
wymiana instalacji elektrycznej,
montaż instalacji przyzywowej w pomieszczeniu wc dla niepełnosprawnych,
montaż instalacji teletechnicznych niskoprądowych (instalacja sieci komputerowej, instalacja telewizyjna i sygnałowa rzutnika, instalacja systemu sygnalizacji włamania),
c) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej lokalu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
2.1.Projekt budowlany wielobranżowy przebudowy lokalu nr 2 w budynku mieszkalno - usługowym przy ul. Wajdeloty 14 w Gdańsku - Wrzeszczu z przeznaczeniem na cele społeczne ?Klub Młodego Wrzeszczaka? - załącznik nr 1 do siwz.
a) branża architektoniczno - konstrukcyjna - załącznik nr 1.1, do siwz.
b) branża sanitarna (instal. wod. - kan., c.o., wentylacja) - załącznik nr 1.2. do siwz,
c) branża elektryczna - załącznik nr 1.3, do siwz
2.2.Projekt wykonawczy przebudowy lokalu nr 2 przy ul. Wajdeloty 14 w Gdańsku - Wrzeszczu z przeznaczeniem na cele społeczne - sieć LAN i TV - załącznik nr 1A do siwz.
2.3.Projekt wykonawczy przebudowy lokalu nr 2 przy ul. Wajdeloty 14 w Gdańsku - Wrzeszczu z przeznaczeniem na cele społeczne -system sygnalizacji włamania - załącznik nr 1B do siwz.
2.4.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych - wymagania ogólne; roboty remontowe - załącznik nr 2 do siwz.
2.5.Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych - roboty rozbiórkowe - załącznik nr 3 do siwz.
2.6.Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych - kładzenie i wykładanie podłóg; kładzenie terakoty - załącznik nr 4 do siwz.
2.7.Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych - instalowanie ścianek działowych; sufity podwieszane; roboty murarskie - załącznik nr 5 do siwz.
2.8.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne - załącznik nr 6 do siwz.
2.9.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych - roboty budowlane; roboty drogowe; roboty w zakresie naprawy dróg; roboty w zakresie chodników - załącznik nr 7 do siwz.
2.10. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych - instalacja wewnętrzna wodociągowa - załącznik nr 8 do siwz.
2.11. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych - instalacje kanalizacyjne z rur z tworzyw sztucznych - załącznik nr 9 do siwz.
2.12. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych - instalacje wewnętrzne c.o. - załącznik nr 10 do siwz.
2.13. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych - instalowanie urządzeń wentylacyjnych - załącznik nr 11 do siwz.
2.14. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych - branża elektryczna; instalacje elektryczne wewnętrzne - załącznik nr 12 do siwz.
2.15. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych - roboty instalacyjne elektryczne; instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych; układanie kabli - załącznik nr 13 do siwz.
2.16. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych - roboty instalacyjne elektryczne; instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych; układanie kabli - załącznik nr 14 do siwz.
2.17. Przedmiar - roboty w zakresie burzenia; instalowanie nawierzchni podłogowych; instalowanie ścianek działowych; instalowanie drzwi i okien; instalowanie wentylacji; roboty w zakresie okładziny tynkowej; roboty izolacyjne; roboty w zakresie stabilizacji gruntu; roboty w zakresie zagospodarowania terenu - przebudowa lokalu nr 2, Gdańsk ul. Wajdeloty 14 - załącznik nr 15 do siwz.
2.18. Przedmiar robót - Wajdeloty 14 - wykonanie chodnika z kostki granitowej - załącznik nr 16 do siwz
2.19. Przedmiar - instalowanie centralnego ogrzewania; roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne; instalowanie wentylacji - załącznik nr 17 do siwz.
2.20. Przedmiar robót - roboty instalacyjne elektryczne - projekt budowlany przebudowy lokalu nr 2 przy ul. Wajdeloty 14 w Gdańsku - Wrzeszczu z przeznaczeniem na cele społeczne; część elektryczna - załącznik nr 18 do siwz.
2.21. Przedmiar - instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych; układanie kabli - projekt wykonawczy przebudowy lokalu nr 2 przy ul. Wajdeloty 14 w Gdańsku - Wrzeszczu z przeznaczeniem na cele społeczne - sieć LAN i TV - załącznik nr 19 do siwz.
2.22. Przedmiar - instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych; układanie kabli - projekt wykonawczy przebudowy lokalu nr 2 przy ul. Wajdeloty 14 w Gdańsku - Wrzeszczu z przeznaczeniem na cele społeczne - system sygnalizacji włamania - załącznik nr 20 do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny: 45000000
Dodatkowe przedmioty: 45430000, 45111100, 45432100, 45431100, 45421152, 45421146, 45442100, 45111200, 45233140, 45233142, 45233222, 45332200, 45332300, 45331100, 45331210, 45310000, 45312200, 45314310, 45314000.
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): NIE
CZĘŚCI
To zamówienie podzielone jest na części: NIE
INFORMACJA O OFERTACH WARIANTOWYCH
Dopuszcza się składania ofert wariantowych: NIE
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
Całkowita wielkość lub zakres:
1. Zakres robót obejmuje :
a) roboty ogólnobudowlane tj.
roboty rozbiórkowe,
remont podłóg
wykonanie nowych ścianek działowych,
wykonanie sufitów podwieszanych,
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
przemurowanie przewodów kominowych wraz z obsadzeniem kratek wentylacyjnych i uszczelnieniem przewodów wentylacyjnych,
wykonanie izolacji pionowej i poziomej
roboty tynkarskie,
roboty malarskie,
wykonanie chodnika z kostki granitowej umożliwiającego dostęp do lokalu osobom niepełnosprawnym.
b) roboty sanitarne tj.
demontaż instalacji gazowej,
montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłem elektrycznym,
demontaż i montaż instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej oraz ciepłej wody użytkowej,
montaż przewodów wentylacyjnych, anemostatów i wentylatorów,
c) roboty elektryczne tj.
wymiana instalacji elektrycznej,
montaż instalacji przyzywowej w pomieszczeniu wc dla niepełnosprawnych,
montaż instalacji teletechnicznych niskoprądowych (instalacja sieci komputerowej, instalacja telewizyjna i sygnałowa rzutnika, instalacja systemu sygnalizacji włamania),
d) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej lokalu.
Informacja o opcjach
Opcje NIE
Informacja o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu NIE
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
70 dni od dnia podpisania umowy
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Wymagane wadia i gwarancje:
kwota wadium: 4 000 zł.
Główne warunki finansowania i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Rozliczenie robot jedną fakturą końcową po zakończeniu robót na obiekcie.
Płatność 30 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Umowa regulująca współpracę grupy wykonawców.
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom NIE
WARUNKI UDZIAŁU
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- posiadają wiedzę i doświadczenie,
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ar. 24 ust. 1
ustawy.
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegającego na posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca musi posiadać uprawnienia do gospodarowania odpadami zgodnie z art. 17 ust 1a ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.).
2. Wiedza i doświadczenie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków albo wykonania pod klucz nowych budynków o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
3. Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa.
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,
- 1 osobą posiadającej uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie
montażu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn.zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
W przypadku złożenia oferty przez podmiot zagraniczny, wykazane osoby zdolne do realizacji zamówienia muszą posiadać wymagane uprawnienia, zgodnie z ustawą z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394).
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy ?Prawo zamówień publicznych? zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
a) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 1 opisu sposobu
dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do
oferty następujące dokumenty:
- decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami wytwarzanymi przez wykonawcę uwzględniającą
odpady budowlane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r.
Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.)) wydane przez Marszałka województwa wg siedziby lub miejsca zamieszkania
wykonawcy zgodnie z art. 21a ust. 2 w/w ustawy, aktualne na dzień składania oferty.
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 2 opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
Wiedza i doświadczenie zawodowe
a) wykaz robót budowlanych zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
W przypadku wykazania wiedzy i doświadczenia zawodowego innych podmiotów należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 3 opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
a) Potencjał kadrowy - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
W przypadku wykazania osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z powodów niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy ?Prawo zamówień publicznych?, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy ?Prawo zamówień publicznych?.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Pod pojęciem ?aktualny? Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, informacji o ogłoszeniu upadłości lub likwidacji są ważne i odpowiadające stanowi faktycznemu.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
3. Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 ? 8 oraz pkt 10 i 11 ustawy prawo zamówień publicznych (tj. osoby fizyczne; spółki jawne, których wspólnika; spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu; spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza; osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego: prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego) oraz za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi złożony przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagana informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1) pkt 2, 4, 5, 6 ? składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) pkt 3 ? składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
Dokumenty, o których mowa wyżej pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa wyżej pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie, w przypadku pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w przypadku pkt 1 lit. b, powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń ? zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
Wykaz innych dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
2. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3. Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
4. Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
5. Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
6. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
7. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów
|
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów
|
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
1. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200.000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę
|
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200.000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
|
INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH ZASTRZEŻONYCH
Nie dotyczy
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
NIE DOTYCZY
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe pracowników odpowiedzialnych za wykonanie usługi
NIE DOTYCZY
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
NIE DOTYCZY
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
NIE DOTYCZY
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. najniższa cena
WYKORZYSTANA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
1/13/A
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
NIE
Warunki OTRZYMANIA specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów Data: do 20.02.2013 r. Godzina: do 15:00
Dokumenty odpłatne TAK
Cena: 36,90 Waluta: PLN
Warunki i sposób płatności: gotówka w kasie, zaliczenie pocztowe, przelew.
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Data: 21.02.2013 r. Godzina: 10:30
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
Nie dotyczy
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: POLSKI
Minimalny okres, w którym wykonawca będzie związany ofertą
Termin związania ofertą wynosi 60 dni, tj. do dnia 21.04.2013 r.
Warunki otwarcia ofert
Data: 21.02.2013 r. Godzina: 10:45.
Miejscowość: Gdańsk, siedziba zamawiającego (pion techniczny) ul. Cygańska Góra 1 ? świetlica, pokój nr 6
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie
INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się Nie
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej TAK
Projekt Rewitalizacji Dolnego Wrzeszcza w Gdańsku
INFORMACJE DODATKOWE
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
WARUNKI ZMIAN POSTANOWIEŃ UMOWY
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
a) Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
a) Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
b) Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
c) W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt a) i b) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
PROCEDURY ODWOŁAWCZE:
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17 a
02-676 Warszawa, Polska
Tel +48 224587801
Fax +48 224587800
Składanie odwołań:
Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostały one przesłane faksem lub drogą elektroniczną, albo w terminie 15 dni, jeżeli zostały one przesłane w inny sposób.
PUNKT KONTAKTOWY
80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11
Osoba do kontaktów: Marek Skuhra, tel.: +48 58 302 32 82, faks: +48 58 345 82 35
Więcej informacji można uzyskać:
powyższy punkt kontaktowy.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem:
powyższy punkt kontaktowy.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: powyższy punkt kontaktowy.
Data wysłania niniejszego ogłoszenia o zamówieniu:
Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich: 11.01.2013 r.