BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

na wykonywanie usługi zapewnienia czystości i porządku w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk, a także na innych terenach, obiektach i urządzeniach będących pod zarządem Zamawiającego w okresie od 01.04.2013 r. do 31.03.2014 r.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2013-04-30

Informuję, że w dniu 30.04.2013 r. zostały podpisane przez zamawiajacego umowy:
- na zadaniu 1 z firmą KOM-BIS Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Suchej 31 na kwotę 560 090,15 zł z VAT.
- na zadaniu 2 z firmą firmy KOM-BIS Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Suchej 31 na kwotę 545 638,57 zł z VAT.
- na zadaniu 3 z firma Konsorcjum firm ?OLMAR? Sp z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wzgórze Wichrowe 51 i Przedsiębiorstwo Usługowo ? Produkcyjne ?ENPEX? Sp z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Elbląskiej 112 na kwotę 475 533,00 zł

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2013-04-19

Zgodnie z orzeczeniem Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 10.04.2013 r nakazującym powtórzenie czynności badania i oceny ofert w oparciu o warunki postawione w siwz,  działając na podstawie  art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych Informuję, że w/w postępowaniu wybrane zostały niżej wymienione oferty:

- na zadaniu 1 - oferta nr 5 firmy KOM-BIS Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Suchej 31 z ceną oferty 560 090,15 zł z VAT.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza cenowo

- na zadaniu 2 - oferta nr 5 firmy KOM-BIS Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Suchej 31 z ceną oferty 545 638,57  zł z VAT.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza cenowo

- na zadaniu 3 - oferta nr 4  Konsorcjum  firm "OLMAR" Sp z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wzgórze Wichrowe 51 i  Przedsiębiorstwo Usługowo - Produkcyjne "ENPEX" Sp z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Elbląskiej 112 z ceną oferty 475 533,00

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena [zł}]

 

1

Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych S.A.

80-044 Gdańsk

Trakt Św. Wojciecha 43/45

 

Zadanie 1 - 1 143 735,49

Zadanie 2 - 1 092 699,87

 

2

Przedsiębiorstwo Usługowe "Clean - Bud" Sp.j. Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska

81-601 Gdynia ul. Amona 76

 

 

Zadanie 2 - 637 274,83

 Zadanie 3 - 664 455,87

 

 

3

Konsorcjum firm

WELUR POLSKA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i Wspólnicy sp.k. 81-212 Gdynia ul. Hutnicza 1

 WELUR POLSKA Sp z o.o.

 81-212 Gdynia ul. Hutnicza 1

                                                                                                           ul. Hutnicza 1

 

 

 

Zadanie 2 - 791 715,31

 

 

4

Konsorcjum  firm

"OLMAR" Sp z o.o.

80-293 Gdańsk, ul. Wichrowe Wzgórze 51

Przedsiębiorstwo Usługowo - Produkcyjne "ENPEX" Sp z o.o.

80-718 Gdańsk ul. Elbląska 112

 

 

 

Zadanie 3 - 475 533,00

 

 

5

KOM-BIS Sp. z o.o.

80-531 Gdańsk, ul. Sucha 31

Zadanie 1 - 560 090,15

Zadanie 2 - 545 638,57

 

6

ZAKŁAD USŁUGOWO-PRODUKCYJNY "GOZETA" Sp. z o.o.

80-537 Gdańsk, ul. Wyzwolenia 35

 

Zadanie 3 - 458 946,23

 

7

 

"PRIMUS" Bartlewski, Popow, Samulewicz Sp.j.

83-110 Tczew ul. Jagiellońska 56A

 

 

Zadanie 1 - 736 059,96

Zadanie 2 - 783 214,61

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert.

 

Zadanie 1

Nr oferty

Liczba pkt w kryterium

cena 100%%

Razem

1

48,97

 

48,97

 

5

100,00

100,00

7

76,09

76,09

 

Zadanie 2

Nr oferty

Liczba pkt w kryterium

cena 100%%

Razem

1

49,93

49,93

2

85,62

85,62

3

68,92

68,92

5

100,00

100,00

7

69,67

69,67

 

Zadanie 3

Nr oferty

Liczba pkt w kryterium

cena 100%%

Razem

2

71,57

71,57

4

100,00

100,00

 

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 29.04.2013 r.

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał:

- na zadaniu 1 - ofertę nr 7 firmy ?PRIMUS? Bartlewski, Popow, Samulewicz Sp.j. z siedzibą w Tczewie przy ul. Jagielońskiej 56 A z ceną oferty 736 059,96 zł z VAT.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza cenowo

 

- na zadaniu 2 - ofertę nr 2 firmy Przedsiębiorstwo Usługowe ?Clean - Bud? Sp.j. Jarosław Romanowski, Hanna Romanowsk z siedzibą w Gdyni przy ul. Amona 76 z ceną oferty 637 274,83 zł z VAT.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza cenowo

 

- na zadaniu 3 - ofertę nr 6 firmy ZAKŁAD USŁUGOWO-PRODUKCYJNY ?GOZETA? Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wyzwolenia 35 z ceną oferty 458 946,23 zł

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza cenowo

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena [zł}]

 

1

Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych S.A.

80-044 Gdańsk

Trakt Św. Wojciecha 43/45

 

Zadanie 1 ? 1 143 735,49

Zadanie 2 ? 1 092 699,87

 

2

Przedsiębiorstwo Usługowe ?Clean - Bud? Sp.j. Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska

81-601 Gdynia ul. Amona 76

 

 

Zadanie 2 ? 637 274,83

Zadanie 3 ? 664 455,87

 

 

3

Konsorcjum firm

WELUR POLSKA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i Wspólnicy sp.k.

81-212 Gdynia ul. Hutnicza 1

WELUR POLSKA Sp z o.o.

81-212 Gdynia ul. Hutnicza 1

 

 

Zadanie 2 ? 791 715,31

 

 

4

Konsorcjum firm

?OLMAR? Sp z o.o.

80-293 Gdańsk, ul. Wichrowe Wzgórze 51

Przedsiębiorstwo Usługowo ? Produkcyjne ?ENPEX? Sp z o.o.

80-718 Gdańsk ul. Elbląska 112

 

 

 

Zadanie 3 ? 475 533,00

 

 

5

 

KOM-BIS Sp. z o.o.

80-531 Gdańsk, ul. Sucha 31

 

Zadanie 1 ? 560 090,15

Zadanie 2 ? 545 638,57

 

6

 

ZAKŁAD USŁUGOWO-PRODUKCYJNY ?GOZETA? Sp. z o.o.

80-537 Gdańsk, ul. Wyzwolenia 35

 

Zadanie 3 ? 458 946,23

 

7

 

?PRIMUS? Bartlewski, Popow, Samulewicz Sp.j.

83-110 Tczew ul. Jagiellońska 56A

 

 

Zadanie 1 ? 736 059,96

Zadanie 2 ? 783 214,61

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert.

 

Zadanie 1

Nr oferty

Liczba pkt w kryterium

cena 100%%

Razem

1

64,36

64,36

7

100,00

100,00

 

Zadanie 2

Nr oferty

Liczba pkt w kryterium

cena 100%%

Razem

1

58,32

58,32

2

100,00

100,00

3

80,49

80,49

7

81,37

81,37

 

Zadanie 3

Nr oferty

Liczba pkt w kryterium

cena 100%%

Razem

2

69,07

69,07

4

96,51

96,51

6

100,00

100,00

 

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 28.03.2013 r.

Treść postępowania:

 

ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Państwo: Polska
Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj instytucji zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Główny przedmiot lub przedmioty działalności: zarządzanie nieruchomościami
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: Nie
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
                                  
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej powyżej 200 000 EURO  
 
na wykonywanie usługi zapewnienia czystości i porządku w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk, a także na innych terenach, obiektach i urządzeniach będących pod zarządem Zamawiającego w okresie od 01.04.2013 r. do 31.03.2014 r.
 
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług:
Kategoria usługi 16
 
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: GDAŃSK
Kod NUTS PL634
 
Informacje na temat umowy ramowej: NIE DOTYCZY
 
KRÓTKI OPIS ZAMÓWIENIA LUB ZAKUPU:
1.                  Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi zapewnienia czystości i porządku w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk, a także na innych terenach, obiektach i urządzeniach będących pod zarządem Zamawiającego obejmujący:
-                         Powierzchnię sprzątalną wewnętrzną     73 904,00 m2.
-                         Powierzchnia sprzątalną zewnętrzna 1 502 949,00 m2.
2.Zestawienie powierzchni sprzątanej Gminy Gdańsk stanowi załączniku nr 1 do siwz.
3.                  Szczegółowy rzeczowy zakres czynności został określony w załączniku nr 2 do siwz.
4.                  Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
 
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny: 90610000
Dodatkowe przedmioty: 90620000, 90911200, 90911300, 90513200
 
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): NIE
 
CZĘŚCI
To zamówienie podzielone jest na części: TAK     
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części.
 
INFORMACJA O OFERTACH WARIANTOWYCH
Dopuszcza się składania ofert wariantowych: NIE
 
 
 
 
 
 
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
Całkowita wielkość lub zakres:
-         Powierzchnię sprzątalną wewnętrzną     73 904,00 m2.
-         Powierzchnia sprzątalną zewnętrzna 1 502 949,00 m2.
Informacja o opcjach
Opcje NIE
 
Informacja o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu NIE
 
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA 
Rozpoczęcie 01.04.2013 r.
Zakończenie 31.03.2014 r.
 
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Wymagane wadia i gwarancje:
kwota wadium: 78 000,00 zł.
w tym:
Zadanie 1    28 000,00 zł
Zadanie 2     27 000,00 zł
Zadanie 3    23 000,00 zł
 
Główne warunki finansowania i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Rozliczenie w cyklach miesięcznych, płatność 30 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
 
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
 
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Umowa regulująca współpracę grupy wykonawców
 
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom NIE
 
WARUNKI UDZIAŁU
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
 
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
-   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
-   posiadają wiedzę i doświadczenie,
-   dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
-   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ar. 24 ust. 1 ustawy.
 
1.      Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
      nakładają obowiązek ich posiadania.
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegającego na posiadaniu uprawnień do   wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na:
a)      zbieraniu odpadów (art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. ustawy o odpadach ?Dz.U.2013.21.),
 lub
      odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o       utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2012 r. poz. 391)
b)      transporcie odpadów (art. 50 ust. 1 pkt 5b ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. ustawy o odpadach ?       Dz.U.2013.21.),
 UWAGA
1.   W przypadku nie posiadania uprawnień do wykonywania działalności polegającej na zbieraniu           odpadów na       podstawie obowiązującej ustawy, to   zgodnie z art. 232 ust 1 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. ?       Dz.U.2013.21.) zezwolenie na zbieranie odpadów wydane na podstawie przepisów  dotychczasowych tj. art.           28 ust. 3 pkt 1 w zw. z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia        27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z  2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.),  zachowuje ważność na czas jaki zostały wydanenie dłużej jednak niż przez dwa lata od wejścia w życie w/w nowej ustawy.
 
2.   W przypadku nie posiadania uprawnień do wykonywania działalności polegającej na transporcie odpadów na podstawie obowiązującej ustawy, to   zgodnie z art. 233 ust 1 i 2 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012            r. ? Dz.U.2013.21.) zezwolenie na transport odpadów wydane na    podstawie przepisów dotychczasowych            tj. art. 28 ust. 3 pkt 1 w zw. z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity          Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.), zachowuje ważność  na czas jaki zostały wydane, nie         dłużej jednak niż do czasu upływu terminu do złożenia wniosku o wpis do rejestru marszałka województwa,     lub z dniem uzyskania wpisu do rejestru, w przypadku gdy wpis nastąpił w terminie wcześniejszym.
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
 
2.      Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:
-         minimum 2 usługi polegające na zapewnieniu czystości i porządku na terenie obejmującym powierzchnie wewnętrzne o obszarze minimum 5 000 m2,
-         minimum 2 usługi polegające na zapewnieniu czystości i porządku na terenie obejmującym powierzchnie zewnętrzne o obszarze minimum 100 000 m2.
 
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 
3.      Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie:
Wymagane jest wykazanie:
a) w przypadku składania oferty na zadanie 1:
- 1 osoby na stanowisku kierowniczym,
- 40 osób na stanowisku sprzątacz,
- 4 osób na stanowisku kierowcy
- 1 osoby na stanowisku operatora ładowarki
b) w przypadku składania oferty na zadanie 2:
- 1 osoby na stanowisku kierowniczym,
- 40 osób na stanowisku sprzątacz,
- 4 osób na stanowisku kierowcy
- 1 osoby na stanowisku operatora ładowarki
c) w przypadku składania oferty na zadanie 3:
- 1 osoby na stanowisku kierowniczym,
- 30 osób na stanowisku sprzątacz,
- 4 osób na stanowisku kierowcy
- 1 osoby na stanowisku operatora ładowarki
 
W przypadku składania oferty na dwa zadania w/w warunki muszą być spełnione łącznie.
 
Kierowcy pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony muszą spełniać wymagania określone w art. 39 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity ? Dz. U. z 2012 r. poz. 1265).
Operatorzy ładowarek muszą mieć ukończone szkolenie na operatora ładowarki, zgodnie z art. 23 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 r. w sprawie bezpieczeństwa   i higieny   pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. nr 118 poz. 1263).
 
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania znich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
 
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
 
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy ?Prawo zamówień publicznych? zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
a)      oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 1 opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
1) zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów zgodnie z art. 41 ust.  1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. ustawy o odpadach ? (Dz.U.2013 poz. 21), wydane przez Prezydenta Miasta Gdańska (starosta właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów), aktualne na dzień składania oferty
lub
Oświadczenie wykonawcy, że jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadówkomunalnych z gminy na terenie której wykonawca zamierza odbierać odpady na podstawie art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2012 r. poz. 391) lub w przypadku gdy wykonawca nie jest wpisany do rejestru działalności regulowanej ?
zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w wersji obowiązującej na dzień wydania zezwolenia, wydane przez Prezydenta Miasta Gdańska i aktualne na dzień składania oferty.
2)Oświadczenie wykonawcy, że jest wpisany do rejestru podmiotów gospodarujących odpadami w zakresie transportu odpadami zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt 5b ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. ustawy o odpadach (Dz.U.2013 poz.21) prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę podmiotu lub w przypadku gdy wykonawca nie jest wpisany do rejestru podmiotów gospodarujących odpadami -
zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane na postawie przepisów dotychczasowych (art. 28 ust. 3 pkt 2 w zw. z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.), wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania Wykonawcy, aktualne na dzień składania oferty.
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zezwolenie musi być złożone przez co najmniej jednego wykonawcę.
 
W przypadku przedłożenia w ofercie decyzji na odbiór i transport odpadów określonych w/w ppkt 1 i 2 muszą być ujęte co najmniej rodzaje odpadów o następujących kodach:
-                    200201 odpady ulegające biodegradacji,
-                    200301 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
-                    200303 odpady z czyszczenia ulic i placów,
-                    200307 odpady wielkogabarytowe,
-                    200399 odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach.
 
Jeżeli podczas realizacji zamówienia zajdzie konieczność usunięcia innych niż przewidywane rodzaje odpadów (np. nietypowych odpadów niebezpiecznych, ropopochodnych, zawierających PCB itp.). Wykonawca ma obowiązek zgodnie z § 4 ust. 4 umowy zlecić na własny koszt usunięcie tych odpadów podwykonawcy, posiadającemu stosowne uprawnienia w tym zakresie.
 
 
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 2 opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
a)      wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
 
W przypadku wykazania wiedzy i doświadczenia zawodowego innych podmiotów należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie  musi być złożone w formie oryginału.
 
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w punkcie 3 opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
a)      wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
 
W przypadku wykazania osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 
b)      Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
 
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z powodów niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
1.      Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
 
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
 
2.      Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
 
Pod pojęciem ?aktualny? Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, informacji o ogłoszeniu upadłości lub likwidacji są ważne i odpowiadające stanowi faktycznemu.
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
 
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
 
3.      Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 oraz pkt 10 i 11 ustawy prawo zamówień publicznych (tj. osoby fizyczne; spółki jawne, których wspólnika; spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu; spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza; osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego: prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego) oraz za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi złożony przez każdego wykonawcę.
 
 
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
 
4.      Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagana informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę.
 
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
 
5.      Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
 
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
 
6.      Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę.
 
W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagany dokument muszą złożyć także te podmioty.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:
1) pkt 2, 4, 5, 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
2) pkt 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
Dokumenty, o których mowa wyżej pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa wyżej pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie, w przypadku pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w przypadku pkt 1 lit. b, powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń ? zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
 
 
WYKAZ INNYCH DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY.
1.         Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
2.           Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3.           Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
4.           Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego, odpowiednio na jedno zadanie lub dwa zadania
5.        Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz  Wykonawcy.
 
Zdolność ekonomiczna i finansowa
 

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
1. Opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
-   w przypadku składania oferty na jedno zadanie - 1 000 000 zł,
-   w przypadku składania oferty na dwa zadania  - 
    2 000 000 zł,
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę
 
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
-   w przypadku składania oferty na jedno zadanie - 1 000 000 zł,
-   w przypadku składania oferty na dwa zadania  - 
    2 000 000 zł,
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 
Zdolność techniczna

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający żąda:
Potencjału technicznego? - wykazu narzędzi,
wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych
dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
W przypadku wykazania potencjału innych podmiotów należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnego potencjału technicznego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
W przypadku składania oferty przez wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
wymagany dokument musi być złożony przez co
najmniej jednego wykonawcę.
a)      w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub   zadanie 2 lub zadanie 3:
-        2 samochodami o ładowności od 1 -1,5 tony,
-        1 samochodem o ładowności od 3,5 ? 5 ton,
-        1 ładowarką
-        1 pługo ? piaskarką
W przypadku składania oferty na dwa zadania Wykonawca musi wykazać dysponowanie podwójną ilością poszczególnych urządzeń przedstawionych powyżej.
 
Uwaga: w wykazie Potencjał Techniczny należy podać dokładną ładowność samochodów.
 
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnego potencjału technicznego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 
INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH ZASTRZEŻONYCH
Nie dotyczy
 
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu TAK
 
Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych:
Kierowcy pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony muszą spełniać wymagania określone w art. 39 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity ? Dz. U. z 2012 r. poz. 1265).
Operatorzy ładowarek muszą mieć ukończone szkolenie na operatora ładowarki, zgodnie z art. 23 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 r. w sprawie bezpieczeństwa   i higieny   pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. nr 118 poz. 1263).
 
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe pracowników odpowiedzialnych za wykonanie usługi TAK
 
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
NIE DOTYCZY
 
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu NIE
 
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Najniższa cena
 
WYKORZYSTANA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
10/13/A
 
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
TAK
Wstępne ogłoszenie informacyjne: Numer ogłoszeniaw Dz. U: 2012/S 167-277199 z dnia 31.08.2012 r.
 
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów
Data: do 01.03.2013 r. Godzina: do 15:00
Dokumenty odpłatne TAK
Podać cenę:  49,20 Waluta: PLN
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
 
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Data: 04.03.2013r. Godzina: 10:00.
 
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
Nie dotyczy
 
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: POLSKI
 
Minimalny okres, w którym wykonawca będzie związany ofertą
Termin związania ofertą wynosi 60 dni, tj. do dnia 02.05.2013 r.
Warunki otwarcia ofert
Data: 04.03.2013r. Godzina: 10:15.
Miejscowość: Gdańsk, siedziba zamawiającego (pion techniczny) ul. Cygańska Góra 1?świetlica, pokój nr 6
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie
 
INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się Nie
 
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej NIE
 
 
INFORMACJE DODATKOWE
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
WARUNKI ZMIAN POSTANOWIEŃ UMOWY.
1.      Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
a)      Stawka podatku od towarów i usług w zakresie dostosowania jej wysokości do obowiązujących przepisów       prawnych.
b)      zmniejszenie powierzchni sprzątanych zewnętrznych i wewnętrznych oraz wykaz rejonów sprzątanych, gdzie  wykonywane będą usługi sprzątania, określone w załączniku nr 1 ? Zestawienie powierzchni sprzątanej Gminy  Gdańsk 
2.      Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
a)      zmiana stawki podatku VAT może nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług.
b)      w przypadku konieczności zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu rzeczowego usługi spowodowanego     względami organizacyjnymi lub finansowymi.
Zamawiający przewiduje, że minimalna powierzchnia do sprzątania w całym okresie realizacji umowy będzie nie mniejsza niż:
ZADANIE 1
-         wewnętrzna około 25 000,00 m2,
-         zewnętrzna około 350 000,00 m2.
ZADANIE 2 
-         wewnętrzna około 10 000,00 m2,
-         zewnętrzna około 350 000,00 m2.
ZADANIE 3
-         wewnętrzna około 10 000,00 m2,
-         zewnętrzna około 300 000,00 m2.
 
PROCEDURY ODWOŁAWCZE:
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17 a
02-676 Warszawa, Polska
adres internetowy : www.uzp.gov.pl
Tel +48 224587801
Fax +48 224587800
 
 
Składanie odwołań:
Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostały one przesłane faksem lub drogą elektroniczną, albo w terminie 15 dni, jeżeli zostały one przesłane w inny sposób.
 
PUNKT KONTAKTOWY
80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11
Osoba do kontaktów: Grażyna Pietrowska, tel.: +48 58 320 02 20, faks: +48 58 345 82 35 E-mail: nz@gznk.pl,
Więcej informacji można uzyskać: powyższy punkt kontaktowy.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: powyższy punkt kontaktowy.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: powyższy punkt
 
Data wysłania niniejszego ogłoszenia o zamówieniu:
Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich: 07.02.2013 r.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część  nr 1                                     
nazwa: wykonywanie usługi zapewnienia czystości i porządku w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk BOM 1, BOM 2 i BOM 4
Krótki opis
1.      Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi zapewnienia czystości i porządku w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk, a także na innych terenach, obiektach i urządzeniach będących pod zarządem Zamawiającego BOM 1, BOM 2 i BOM 4 obejmujący:
-          powierzchnię sprzątana wewnętrzną 39 897,00 m2,
-             powierzchnię zewnętrzną 521 223,00 m2
2.      Zestawienie powierzchni sprzątanej Gminy Gdańsk stanowi załączniku nr 1 do siwz.
3.      Szczegółowy rzeczowy zakres czynności został określony w załączniku nr 2 do siwz.
4.      Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
 
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny: 90610000
Dodatkowe przedmioty: 90620000, 90911200, 90911300, 90513200
 
Wielkość lub zakres:
 Powierzchnia sprzątana:
-                    wewnętrzna 39 897,00 m2,
-                    zewnętrzna 521 223,00 m2.
 
Czas trwania zamówienia lub termin REALIZACJI:
Rozpoczęcie 01.04.2013 r.
Zakończenie 31.03.2014 r.
        
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
NIE DOTYCZY
 
Część  nr 2                                     
nazwa: wykonywanie usługi zapewnienia czystości i porządku w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk, a także na innych terenach, obiektach i urządzeniach będących pod zarządem Zamawiającego  BOM 6 i BOM 7
 
Krótki opis
1.      Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi zapewnienia czystości i porządku w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk, a także na innych terenach, obiektach i urządzeniach będących pod zarządem Zamawiającego BOM 6 i BOM 7 obejmujący:
-              powierzchnię sprzątalną wewnętrzną 16 808,00 m2,
-                 powierzchnię sprzątalną zewnętrzną 530 267,00 m2
2.      Zestawienie powierzchni sprzątanej Gminy Gdańsk stanowi załączniku nr 1 do siwz.
3.      Szczegółowy rzeczowy zakres czynności został określony w załączniku nr 2 do siwz.
4.      Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
 
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny: 90610000
Dodatkowe przedmioty: 90620000, 90911200, 90911300, 90513200
 
Wielkość lub zakres:
 Powierzchnia sprzątana:
-                    wewnętrzna 16 808,00 m2,
-                    zewnętrzna 530 267,00 m2.
 
Czas trwania zamówienia lub termin REALIZACJI:
Rozpoczęcie 01.04.2013 r.
Zakończenie 31.03.2014 r.
        
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
NIE DOTYCZY
 
Część  nr 3                                    
nazwa: wykonywanie usługi zapewnienia czystości i porządku w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk, a także na innych terenach, obiektach i urządzeniach będących pod zarządem Zamawiającego  BOM 8 i BOM 9
 
 Krótki opis
1         Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi zapewnienia czystości i porządku w budynkach stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk, a także na innych terenach, obiektach i urządzeniach będących pod zarządem Zamawiającego BOM 8 i BOM 9 obejmujący:
-              powierzchnię sprzątalną wewnętrzną 17 199,00 m2,
-                 powierzchnię sprzątalną zewnętrzną 451 459,00 m2
2         Zestawienie powierzchni sprzątanej Gminy Gdańsk stanowi załączniku nr 1 do siwz.
3         Szczegółowy rzeczowy zakres czynności został określony w załączniku nr  do siwz.
4         Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
 
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny: 90610000
Dodatkowe przedmioty: 90620000, 90911200, 90911300, 90513200
 
Wielkość lub zakres:
 Powierzchnia sprzątana:
-               wewnętrzna 17 199,00 m2,
-               zewnętrzna 451 459,00 m2.
 
Czas trwania zamówienia lub termin REALIZACJI:
Rozpoczęcie 01.04.2013 r.
Zakończenie 31.03.2014 r.
        
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
NIE DOTYCZY
 
 
 
l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 wzór umowy.pdf 308,1 KB 2013-02-13 14:47 pobierz
2 wykaz BOM 9.pdf 431,87 KB 2013-02-12 10:47 pobierz
3 wykaz BOM 8.pdf 1,7 MB 2013-02-12 10:47 pobierz
4 wykaz BOM 7.pdf 950,79 KB 2013-02-12 10:43 pobierz
5 wykaz BOM 6.pdf 1,39 MB 2013-02-12 10:42 pobierz
6 wykaz BOM 4.pdf 1,19 MB 2013-02-12 10:41 pobierz
7 wykaz BOM 2.pdf 1,01 MB 2013-02-12 10:33 pobierz
8 wykaz BOM1.pdf 6,73 MB 2013-02-12 10:32 pobierz
9 zakres czynności - zał nr 2.pdf 1,21 MB 2013-02-12 10:27 pobierz
10 siwz.pdf 11,69 MB 2013-02-12 10:19 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2013-02-07
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2013-02-07 14:50