BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

na przebudowę lokalu użytkowego przy ul. Waryńskiego 21 z przeznaczeniem na cele społeczne w ramach projektu ?Rewitalizacja Dolnego Wrzeszcza w Gdańsku?.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2014-03-07

Informuję, że dnia 7.03.2014 r została podpisana przez Zamawiającego umowa z Przedsiębiorstwem Budowlanym ?PBK? Wiesław Gulgowski z siedzibą w Gdańsku przy ul Słowackiego 83 na kwotę 127 970,18 zł z VAT.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-02-21

 

            Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) informuję, że w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 4 Przedsiębiorstwa Budowlanego ?PBK?  Wiesław  Gulgowski  z siedzibą w  Gdańsku przy ul Słowackiego 83  z ceną oferty  127 970,18 zł.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena  [zł]

1.

PRZEDSIEBIORSTWO OGÓLNOBUDOWLANE  JT Cydejko Sp.j.

83-031 Łegowo, Cieplewo , ul. Rzeczna 6.

 

150 060,00

2

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ?LEMA? spółka jawna Tysler Leszek, Pomierski Mariusz,

80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 32.

 

134 623,07

3.

Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A.

 00-382 Warszawa, ul. Solec 103

ODDZIAŁ GDAŃSK   80-717  Gdańsk,  ul. Miałki  Szlak 59

225 379,69

4.

Przedsiębiorstwo Budowlane ?PBK?  Wiesław Gulgowski 

80-257 Gdańsk, ul. Słowackiego 83

 

127 970,18

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych wniosków:

Nr

oferty

Liczba pkt w kryterium

cena    - 100

Liczba pkt w kryterium -----

Razem

1

85,28

-

85,28

3

56,78

-

56,78

4

100,00

-

100,00

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 03.03.2014 r.

 

 

 

 

 

Treść postępowania:

 

GDAŃSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI KOMUNALNYCH

SAMORZĄDOWY ZAKŁAD BUDŻETOWY

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Państwo: Polska

Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj instytucji zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Główny przedmiot lub przedmioty działalności: zarządzanie nieruchomościami

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: Nie

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

 

                                 

ogłasza przetarg ograniczony

o wartości szacunkowej powyżej 5 000 000 EURO  

 

na przebudowę lokalu użytkowego przy ul. Waryńskiego 21 z przeznaczeniem na cele społeczne w ramach projektu ?Rewitalizacja Dolnego Wrzeszcza w Gdańsku?.

 

Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług:

Roboty budowlane

wykonanie

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług:

GDAŃSK   Kod NUTS PL634

 

Informacje na temat umowy ramowej: NIE DOTYCZY

 

KRÓTKI OPIS ZAMÓWIENIA LUB ZAKUPU:

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy lokalu użytkowego przy ul. Waryńskiego 21 z przeznaczeniem na cele społeczne w ramach projektu ?Rewitalizacja Dolnego Wrzeszcza w Gdańsku?.

    

      Budynek przy ul. Waryńskiego 21 pochodzi z początku XIX w wieku i jest objęty  ochroną miejskiego   konserwatora zabytków.

      Obiekt jest wpisany do wojewódzkiej ewidencji zabytków ? nr ewidencji  3696.

      Przebudowywany lokal znajduje się  na parterze budynku i w chwili obecnej pozostaje niezagospodarowany.

      Jest on mocno wyeksploatowany. Ściany brudne, posadzki zniszczone, część stolarki okiennej i drzwiowej       jest starego typu i nie spełnia parametrów  izolacyjności  cieplnej.

      W lokalu znajdują się trzy pomieszczenia, wiatrołap  oraz toaleta.

      Powierzchni użytkowa pomieszczeń przebudowywanych 68,30 m2.

    

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Słownik główny:  450000000

Dodatkowe przedmioty: 45111100; 45111300; 45113000; 45410000; 45442100; 45431100; 45431200; 45432112; 45421146; 45421141; 45331100; 45331110; 45332200; 45332300; 45332400; 45311100; 45311200; 45315700; 45421100; 45317300

 

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): NIE

 

CZĘŚCI

To zamówienie podzielone jest na części: NIE   


 

 

INFORMACJA O OFERTACH WARIANTOWYCH

Dopuszcza się składania ofert wariantowych: NIE

 

WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

Całkowita wielkość lub zakres:

Zakres robót obejmuje:

  • roboty demontażowe związane z nieprzeznaczonymi do dalszego użytkowania elementami instalacji i wyposażenia, w tym w szczególności: skucie gresowych okładzin ściennych w pomieszczeniu łazienki, demontaż elementów armatury, demontaż okładzin ściennych,
  • roboty rozbiórkowe związane z wyburzeniem  wewnętrznych ścian działowych oraz zmianą  otworów drzwiowych,
  • rozbiórka istniejących posadzek i sufitów podwieszanych,
  • skucie odspojonych fragmentów tynku,
  • wykonanie nowych warstw podłogowych,
  • wznoszenie nowych ścianek działowych z płyt GK,
  • montaż stolarki drzwiowej- wymiana drzwi wejściowych, oraz drzwi wewnętrznych,
  • wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
  • wykonanie robót  wykończeniowych- tynkowanie, szpachlowanie i malowanie ścian oraz sufitów, wykonanie nowych posadzek,
  • roboty budowlane związane z przebudową instalacji sanitarnych, gazowej, instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem,
  • roboty budowlane związane z wykonaniem instalacji teletechnicznych,
  • wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania w oparciu o dwufunkcyjny piec gazowy,
  • montaż sprzętu p.poż. (gaśnice proszkowe wraz z oznakowaniem),
  • wykonanie nowych instalacji wewnętrznych,
  • wykonanie zabezpieczenia pożarowego stropu,
  • montaż krat rolowanych i innych elementów wyposażenia,
  • przebudowa wejścia od strony zaplecza-rozbiórka istniejących schodów, montaż nowych, montaż pochylni, utwardzenie terenu w zakresie dojścia do pochylni,
  • zabudowa okna od strony zaplecza.

 

Informacja o opcjach

Opcje: NIE

 

Informacja o wznowieniach

Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: NIE

 

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA 

56 dni

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Wymagane wadia i gwarancje:

Zamawiający wymaga na etapie składania ofert wniesienia  wadium w wysokości 3000,00 PLN

 

Wadium  wnosi się przed upływem składania ofert. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert

 

Wymagany okres rękojmi na przedmiot zamówienia: 36 miesięcy.

Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: wyłoniony w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia  zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z art. 147-151 pzp w wysokości 5% ceny ofertowej brutto.

 

 

Główne warunki finansowania i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

Finansowanie: projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego ?Rewitalizacja Dolnego Wrzeszcza w Gdańsku?.

 

Wynagrodzenie będzie miało charakter ryczałtowy. Zamawiający przewiduje płatności w cyklu miesięcznym, przy czym pierwsza płatność nastąpi po upływie co najmniej jednego pełnego okresu rozliczeniowego, tj. miesiąca kalendarzowego.

Uregulowania ogólne związane z płatnościami na rzecz Wykonawcy.

  1. Podstawę do rozliczenia robót będą stanowiły następujące dokumenty:

a)   protokoły odbioru częściowego potwierdzone przez inspektora nadzoru ? bez zastrzeżeń,

b)  protokół ostateczny odbioru robót potwierdzony przez inspektora nadzoru ? bez zastrzeżeń,

  1. Faktura za wykonane roboty musi być wystawiona i dostarczona Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty odbioru czasowego i końcowego robót.
  2. Wynagrodzenie za wykonane roboty będzie płatne z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
  3. Za termin zapłaty przyjmuje się dzień dokonania przelewu przez Zamawiającego.
  4. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę części prac podwykonawcom do faktury powinny być załączone oświadczenia podwykonawców, że ich wynagrodzenia zostały w całości zapłacone.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty należności podwykonawcom bezpośrednio na ich konto w części przypadającej podwykonawcom na zasadzie przekazu.
  6. W celu zapłaty należności podwykonawcom bezpośrednio przez Zamawiającego, wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia następujących dokumentów:
  1. oświadczenia wykonawcy, że umowa w części przypadającej na podwykonawcę została wykonana należycie i terminowo,
  2. protokołu odbioru prac wykonanych przez podwykonawcę potwierdzonego pod względem ilości i jakości oraz terminowości przez wykonawcę oraz zaakceptowanego przez Zamawiającego,
  3. prawidłowej faktury VAT potwierdzonej przez wykonawcę z terminem płatności nie krótszym niż 30 dni od daty jej złożenia u zamawiającego,
  4. upoważnienia wykonawcy do zapłaty wynagrodzenia bezpośrednio na rzecz podwykonawcy, na zasadzie przelewu określonego w w/w  punkcie 6,
  5. oświadczenia podwykonawcy, że zapłata za fakturę wyczerpuje jego roszczenia z tytułu wykonanych robót budowlanych,
  6. kopie upoważnień udzielonych przez wykonawcę podwykonawcy do odbioru należnych wynagrodzeń bezpośrednio od Zamawiającego na zasadzie przekazu.
  1. Zapłata przez zamawiającego należności podwykonawcy zaliczana jest na poczet całej wartości zamówienia.
  2. Zapłata należności podwykonawcy nie wyłącza ani nie umniejsza żadnych praw zamawiającego, wynikających z zawartej umowy względem wykonawcy oraz podwykonawcy.
  3. W przypadku gdy Wykonawca nie ureguluje należnego podwykonawcom wynagrodzenia za wykonane przez nich roboty oraz wystąpi konieczność ich zapłaty przez zamawiającego bezpośrednio podwykonawcom, Wykonawca jest zobowiązany zwrócić zamawiającemu należność odpowiadającą wysokości świadczenia wypłaconego podwykonawcom w terminie 7 dni od dnia dokonania zapłaty na rzecz podwykonawcy.
  4. W przypadku braku dokonania płatności na rachunek bankowy Zamawiającego należności określonej powyżej zamawiający dokona potrącenia z wierzytelności przysługującej Wykonawcy z tytułu wynagrodzenia za wykonane roboty oraz z zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

  1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i  zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy ?Prawo zamówień publicznych? (pełnomocnictwo może wynikać z     treści umowy konsorcjum).
  2. Pełnomocnictwo winno zostać złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie albo kopii poświadczonej przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli mocodawcy (upoważniającego).

 

 

  1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu z wymaganymi dokumentami, z wyjątkiem dokumentów składanych przez wszystkich uczestników           konsorcjum, składa pełnomocnik (lider konsorcjum) w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  2. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może żądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców

 

Inne szczególne warunki

Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom TAK

(jeżeli tak) Opis szczególnych warunków:

 

  1. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.
  2. Zgodnie z art. 6471§ 3 Kodeksu cywilnego  do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą jest wymagana zgoda zamawiającego i wykonawcy. Zamawiający wymaga żeby umowy z podwykonawcami były zawierane na warunkach zgodnych z warunkami umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
  3. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr  243 poz 1623 z późn. zmianami). Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, a w szczególności z przepisami techniczno ? budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie.
  4. Zamawiający niezależnie od wymogu posiadania odpowiedniej polisy OC na etapie procedury przetargowej będzie wymagał od wybranego wykonawcy posiadania podczas realizacji przedmiotu zamówienia polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia  o wartości co najmniej 150 000,00 zł.

 

WARUNKI UDZIAŁU

Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

 

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
  2. posiadają wiedzę i doświadczenie,
  3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ar. 24 ust. 1 ustawy.

 

  1. Na potwierdzenie spełniania warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego należy  złożyć następujące dokumenty:
  1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.,
  2. dokumenty i oświadczenia dotyczące  sytuacji ekonomicznej, wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia,  a określone w niniejszym ogłoszeniu w punktach pn. ?Zdolność ekonomiczna i finansowa? i ?Kwalifikacje techniczne?.

 

  1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
  1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy ?Prawo zamówień publicznych?.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  3. Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w  art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 oraz pkt 10 i 11 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  7. Oświadczenie, że wykonawca należy lub nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z   dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z póź. zm.).                  

      W przypadku, kiedy wykonawca należy do grupy kapitałowej należy złożyć listę podmiotów                      należących do tej samej grupy kapitałowej.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie  zamówienia, wymagane zaświadczenia  muszą  być  złożone przez każdego wykonawcę.

 

W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagane dokumenty muszą złożyć także te podmioty.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:

1) pkt 2, 4, 5, 6 ? składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

2) pkt 3 ? składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10, 11 ustawy.

 

Dokumenty, o których mowa wyżej pkt 1) lit. a i c oraz pkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

Dokument, o którym mowa wyżej pkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie,  w którym określa  się także osoby uprawnione  do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

 

 

 

Oświadczenie, w przypadku pkt 1) lit. a i c oraz pkt 2), powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, natomiast w przypadku pkt 1) lit. b, powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,

 

Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10, 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10, 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń ? zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.

 

4.  Opis sposobu przygotowania Wniosku:

  1. Wykonawca powinien złożyć tylko jeden wniosek.
  2. Wniosek powinien być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
  3. Wraz z wnioskiem winno być złożone pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia lub kopia poświadczona przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli mocodawcy),  upoważniające do podpisania wniosku i innych dokumentów składanych razem z wnioskiem, w przypadku gdy umocowanie to nie wynika  ze złożonych dokumentów.
  4. Wniosek powinien być sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na Wniosek powinien być czytelny.
  5. Każdy dokument składany wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu sporządzony w innym języku niż język polski powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
  6. Każda poprawka w treści Wniosku, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc. powinno być parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będzie uwzględnione.
  7. Dokumenty składane wraz z Wnioskiem, inne niż pełnomocnictwa, oświadczenia oraz zobowiązania podmiotów trzecich, mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).
  8. Wniosek oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy, z uwzględnieniem zakresu wymogów w postawionych warunkach udziału w postępowaniu. Zaleca się złożenie Wniosku jak i załączników, na formularzach przygotowanych przez Zamawiającego.

      Wzór Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wraz z      załącznikami jest dostępny na stronie internetowej pod adresem, www.gznk.pl w zakładce            zamówienia/przetargi.

 


 

 

Zdolność ekonomiczna i finansowa

 

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów

W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem  o dopuszczenie do udziału w postępowaniu :

1. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

W przypadku wykazania zdolności ekonomicznej do wykonania zamówienia innych podmiotów wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz

a)  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

b) dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

 

Wartości podane w dokumentach złożonych wraz z Wnioskiem w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego (PLN) zostaną przeliczone wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym UE.

 

Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.

W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia  o wartości co najmniej 150 000,00 zł.

 

 

 


 

 

Kwalifikacje techniczne

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów

1. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia i dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1)  wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) budynków lub lokali  obejmujących roboty ogólnobudowlane, sanitarne  i elektryczne  o wartości   minimum 150 000,00 zł brutto.

 

2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

 

3) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4) oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie;

 

2. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26. ust. 2b ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

a) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda wykazania, w ramach składanego zobowiązania lub innych składanych z Wnioskiem dokumentów:

- zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,

- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,

- charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,

- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

 

 

 

3. Wartości podane w dokumentach złożonych wraz z Wnioskiem w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego (PLN) zostaną przeliczone wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym UE.

 

4. Dowodami, o których mowa w związku z Wykazem robót budowlanych są:

a) poświadczenie,

b) inne dokumenty ? jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.

 

5. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie robót budowlanych zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt poprzedzającym.

 

6. Zamawiający wymaga załączenia poświadczeń dla wszystkich robót budowlanych wskazanych w Wykazie robót budowlanych.

 

7. W razie konieczności, szczególnie gdy Wykaz robót budowlanych lub dowody budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.

 

8. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca, w miejsce poświadczeń, może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się

Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki

dotyczące:

1)  posiadania wiedzy i doświadczenia:

Wykonawca musi wykazać, że wykonał  w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) budynków lub lokali  obejmujących roboty ogólnobudowlane, sanitarne  i elektryczne  o wartości   minimum 150 000,00 zł brutto każda.

 

 

 

 

 

 

 

 

2) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Wykonawca musi wykazać:

a) Kierownika budowy - osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

b) Kierownika robót instalacyjnych -  osobę    posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

  1.  Kierownika robót elektrycznych osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

 

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. ? Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr  243 poz 1623 z późn. zmianami).

Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby

w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,

dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07. 07.1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr  243 poz 1623 z późn. zmianami).  oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63,poz. 394).

 

3) Wykonawca musi wykazać posiadanie w okresie

ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia jest krótszy ? w tym okresie, średnie roczne zatrudnienie na poziomie minimum 5 osób.

 

 

 

INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH ZASTRZEŻONYCH

Nie dotyczy

 

SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

Informacje dotyczące określonego zawodu

Nie dotyczy

 

Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Nie dotyczy

 

Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

Przewidywana liczba wykonawców: 6

 

 

Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów:

 

Sposób punktacji.

Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż określona  w ogłoszeniu o zamówieniu (6 wykonawców) zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.

 

Jeżeli warunki udziału w postępowaniu będzie spełniało więcej niż 6 Wykonawców ? do składania ofert Zamawiający zaprosi maksymalnie 6 Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania następujących warunków zgodnie z sumą uzyskanych punktów przyznanych wg poniższych zasad:

 

1. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia.

 

Za wykazanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) budynków lub lokali  obejmujących roboty ogólnobudowlane, sanitarne  i elektryczne o wartości co najmniej  150 000,00 zł brutto każda:

  • dwóch robót  spełnienie warunku (0 pkt),
  • za każdą kolejną  wykazaną robotę Wykonawca otrzyma 1 pkt.

 

Ocena zostanie dokonana na podstawie załączonego do wniosku wykazu wykonanych robót jw. wraz z dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

 

  1. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.

 

Posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia:

  • o wartości co najmniej 150 000,00 zł ? spełnienie warunku (0 pkt),
  • za każde kolejne 500 000,00 zł powyżej  150 000,00 zł Wykonawca otrzyma 1 pkt.

 

3. Posiadanie średniego rocznego zatrudnienia.

 

Wykonawca musi wykazać posiadanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia jest krótszy ? w tym okresie, średnie roczne zatrudnienie na poziomie:

 

  • minimum 5 osób ? spełnienie warunku (0 pkt),
  • za każdą kolejną  zatrudniona osobę Wykonawca otrzyma 1 pkt.

 

W przypadku uzyskania przez Wykonawców takiej samej łącznej liczby punktów w oparciu o w/w kryteria o kolejności decydować będzie dodatkowa ocena ?Doświadczenia zawodowego?.

 

Ocena prowadzona będzie na zasadzie proporcji matematycznej. Wykonawca, który wykaże się wykonaniem robót budowlanych o wartości najwyższej otrzyma maksymalną liczbę punktów 10. Pozostali Wykonawcy, otrzymają proporcjonalnie mniejszą liczbę punktów w stosunku do liczby największej. Podstawą przyjętą do oceny będzie łączna wartość wykazanych robót budowlanych wykonawcy o wartości powyżej 150 000,00 zł zakwalifikowanych przez Zamawiającego, dokonaną na podstawie załączonego do wniosku wykazu wykonanych robót wraz z dowodami określającymi, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Dodatkowa ocena będzie wyliczona wg wzoru: P = (A / B) x 10 gdzie:

P ?  ilość pkt dodatkowych badanego wniosku,

A ? łączna wartość wykazanych robót budowlanych o wartości powyżej 150 000,00 zł, - badanego  wniosku,

B ? największa łączna wartość wykazanych robót budowlanych o wartości powyżej 150 000,00 zł,  spośród            badanych   wniosków.

 

O rankingu Wykonawców zadecyduje ilość przyznanych danemu wykonawcy punktów.

 

Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:  NIE

 

KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Najniższa cena

 

INFORMACJA NA TEMAT AUKCJI ELEKTRONICZNEJ

wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą

54/13/A

 

Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

NIE

 

Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Dokumenty odpłatne: nie

 

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Data: 22.11.2013r.  Godzina: 10:00

 

Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

Nie dotyczy

 

Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Dowolny język urzędowy UE: NIE

Język urzędowy (języki urzędowe) UE: POLSKI

 

INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się:  Nie

 

Informacje o funduszach Unii Europejskiej

 

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:  tak

Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń:

Zamówienie  jest przewidziane  do współfinansowania  ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013: ?Rewitalizacja Dolnego Wrzeszcza w Gdańsku".

 

INFORMACJE DODATKOWE

  1. Data rozpoczęcia realizacji zamówienia - od dnia wprowadzenia na budowę wykonawcy zamówienia.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy zawartej z Wykonawcą. Istotna zmiana umowy jest możliwa jedynie w przypadkach i na warunkach określonych w SIWZ.
  3. Na etapie składania Wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający przewiduje udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na zapytania w trybie wyjaśniania treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 

  1. W prowadzonym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie na adres wskazany w Ogłoszeniu dla punktu kontaktowego bądź drogą faxu (za wyjątkiem dokumentów, zobowiązań, oświadczeń i pełnomocnictw składanych wraz z Wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i uzupełnianych w trybie art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych) na nr (48) 58 345-82-35.
  2. Zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych dla przetargu ograniczonego, art. 52 ust 5 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie udostępniana na stronie internetowej Zamawiającego, nie później,  niż od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej do upływu terminu składania ofert.

 

 

PROCEDURY ODWOŁAWCZE:

Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Prezes Krajowej Izby Odwoławczej

ul. Postępu 17 a

02-676 Warszawa, Polska

e-mail : odwołania@uzp.gov.pl, uzp@uzp.gov.pl

adres internetowy : www.uzp.gov.pl

Tel  +48 224587801

Fax +48 224587800

 

Składanie odwołań:

Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowalnym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, przesyłając kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27 ust. 2 ustawy. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

 

Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:

Prezes Krajowej Izby Odwoławczej

ul. Postępu 17 a

02-676 Warszawa, Polska

e-mail : odwołania@uzp.gov.pl, uzp@uzp.gov.pl

adres internetowy : www.uzp.gov.pl

Tel  +48 224587801

Fax +48 224587800

 

PUNKT KONTAKTOWY

80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11

Osoba do kontaktów: Grażyna Pietrowska, tel.: +48 58 320 02 20, faks: +48 58 345 82 35 E-mail: nz@gznk.pl,

Więcej informacji można uzyskać: powyższy punkt kontaktowy.

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: powyższy punkt kontaktowy.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: powyższy punkt.

 

Data wysłania niniejszego ogłoszenia o zamówieniu:

Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich: 22.10.2013 r.

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 siwz 30.12.2013 r.pdf 924,53 KB 2013-12-30 14:44 pobierz
2 wniosek i załaczniki do wniosku..doc 486,5 KB 2013-10-23 10:26 pobierz
3 druki wniosku i załaczników.pdf 203,38 KB 2013-10-23 10:20 pobierz
4 wzór umowy.pdf 552,95 KB 2013-10-23 10:19 pobierz
5 siwz.pdf 726,09 KB 2013-10-23 10:18 pobierz
6 przedmiary - zał. nr 4,5,6.pdf 659,33 KB 2013-10-23 10:18 pobierz
7 specyfikacja techniczna - zał. nr 3.10.pdf 531,23 KB 2013-10-23 10:17 pobierz
8 specyfikacja techniczna-zał. nr 3.9.pdf 259,97 KB 2013-10-23 10:16 pobierz
9 specyfikacja techniczna - zał. nr 3.8.pdf 865,07 KB 2013-10-23 10:16 pobierz
10 specyfikacja techniczna - zał. nr 3.7.pdf 441,98 KB 2013-10-23 10:15 pobierz
11 specyfikacja techniczna - zał. nr 3.6.pdf 157,18 KB 2013-10-23 10:14 pobierz
12 specyfikacja techniczna - zał. nr 3.5.pdf 319,96 KB 2013-10-23 10:14 pobierz
13 specyfikacja techniczna - zał. nr 3.4.pdf 340,37 KB 2013-10-23 10:13 pobierz
14 specyfikacja techniczna - zał. nr 3.3.pdf 350,21 KB 2013-10-23 10:13 pobierz
15 specyfikacja techniczna - zał. nr 3.2.pdf 148,61 KB 2013-10-23 10:11 pobierz
16 specyfikacja techniczna - zał. nr 3.1.pdf 530,82 KB 2013-10-23 10:11 pobierz
17 projekt wykonawczy instal. elektryczne- zał nr 2.pdf 560,18 KB 2013-10-23 10:10 pobierz
18 projekt wykonawcy instal. sanitarne- zał nr 2.pdf 814,24 KB 2013-10-23 10:08 pobierz
19 projekt wykonawczy . BIOZ - zał nr 2.pdf 107,16 KB 2013-10-23 10:07 pobierz
20 projekt wykonawczy - zał nr 2.pdf 1,17 MB 2013-10-23 10:06 pobierz
21 projekt wykonawczy - opis architektoniczny - zał. nr 2.pdf 1,14 MB 2013-10-23 10:04 pobierz
22 projekt budowlany- zał. nr 1 cz. 2.pdf 2,43 MB 2013-10-23 10:03 pobierz
23 projekt budowlany - zał. nr 1 cz.1.pdf 1,23 MB 2013-10-23 10:00 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2013-10-22
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2013-10-22 11:30