BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie oraz grupowych ubezpieczeń zdrowotnych dla pracowników Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowego Zakładu Budżetowego w Gdańsku oraz członków ich rodzin w latach 2014 - 2017

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2014-02-21

Informuję iż w dniu 21.02.2014r. została podpisana przez zamawiajacego umowa z firmą PZU Na Życie Spółka Akcyjna na świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na zycie dla pracowników GZNK SZB

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-02-18

  Działając na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał:

- na zadaniu 1 ofertę  firmy Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna  Oddział Regionalny w Gdańsku przy ul  Pl. Kaszubski 8  w Gdyni z ceną za usługę grupowego ubezpieczenia  na życie  799 790,76 zł oraz ceną jednostkową  za indywidualną  kontynuację  5 zł.

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania siwz.

 

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 18.02.2014 r.

 

- na zadaniu 2 postępowanie zostało unieważnione.

 

UZASADNINIE FAKTYCZNE:

Nie złożono żadnej oferty.

 

UZASADNIENIE PRAWNE:

Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.

 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Państwo: Polska

Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj instytucji zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Główny przedmiot lub przedmioty działalności: zarządzanie nieruchomościami

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: Nie

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej powyżej 207.000 EURO

 

na świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie oraz grupowych ubezpieczeń zdrowotnych dla pracowników Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowego Zakładu Budżetowego w Gdańsku oraz członków  ich  rodzin w latach  2014 - 2017

 

 

Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług:

usługa                        

Kategoria usług 6

 

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług:

GDAŃSK   Kod NUTS  PL634.

 

Informacje na temat umowy ramowej: NIE DOTYCZY

 

KRÓTKI OPIS ZAMÓWIENIA:

Świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie oraz grupowych ubezpieczeń zdrowotnych dla

pracowników Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Zakład Budżetowy w Gdańsku oraz członków

ich rodzin w latach 2014 ? 2017

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Słownik główny:  66511000

Dodatkowe przedmioty: 66512200

 

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):  NIE

 

CZĘŚCI

To zamówienie podzielone jest na części: TAK

Oferty można składać w odniesieniu do jednej części lub więcej części

 

INFORMACJA O OFERTACH WARIANTOWYCH

Dopuszcza się składania ofert wariantowych: NIE

 

WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

Całkowita wielkość lub zakres:

Świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie oraz grupowych ubezpieczeń zdrowotnych dla pracowników Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Samorządowego Zakładu Budżetowego. 

Stan zatrudnienia w zakładzie wynosi 321 osoby. Przewidywana ilość osób, które będą ubezpieczone wraz z

członkami rodzin:

- ubezpieczenie na życie - ok. 360 osób,

- ubezpieczenie zdrowotne ? ok. 60 osób

 

Informacja o opcjach

Opcje NIE

 

Informacja o wznowieniach

Jest to zamówienie podlegające wznowieniu NIE

 

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA 

Zakończenie 28.02.2017 r.

 

NFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

Wymagane wadia i gwarancje:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12 000,00 zł w tym

Zadanie 1 ?      10 000,00  zł

Zadanie 2 ?        2 000,00  zł

 

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy, przed podpisaniem umowy.

 

Główne warunki finansowania i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

  1. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
  2. Płatności składki w ramach każdego zadania będą dokonywane każdego roku kalendarzowego           obowiązywania umowy, w 12 ratach, w następujących terminach:

Terminy płatności składki:

- 1 rata ? w ciągu 15 dni od daty podpisania umowy ubezpieczenia; nie wcześniej niż w terminie 14 dni od daty     otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej polisy/polis oraz wszelkich certyfikatów   ubezpieczeniowych.

- 2 - 36 rata ? do 15-ego dnia, każdego kolejno po sobie następującego miesiąca kalendarzowego. W przypadku gdy termin wypada na dzień ustawowo wolny od pracy, pierwszego dnia roboczego następującego po tym      terminie.

  1. Składki za ubezpieczenia płatne będą przez Zamawiającego przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na polisie/polisach w terminach jw., po doręczeniu Zamawiającemu poprawnie wystawionej polisy/polis.
  2. Za datę płatności uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego na podstawie polecenia przelewu, pod warunkiem znajdowania się na nim wystarczającej ilości środków finansowych.
  3. Bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawcy nie wolno dokonywać cesji wierzytelności wynikających z umowy na rzecz osób trzecich.
  4. W przypadku  powierzenia  części  zamówienia podwykonawcy zasady płatności odbywać się będą zgodnie z art. 143c  ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

  1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i  zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy ?Prawo zamówień publicznych? (pełnomocnictwo może wynikać z treści umowy konsorcjum).
  2. Pełnomocnictwo winno zostać złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie albo kopii poświadczonej przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli mocodawcy (upoważniającego).
  3. Ofertę oraz załączniki do oferty, z wyjątkiem dokumentów składanych przez wszystkich uczestników konsorcjum, składa pełnomocnik (lider konsorcjum) w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
  4. W przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej, oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może zażądać najpóźniej przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tzw. umowa konsorcjum).
  5. Zaleca się, aby umowa konsorcjum regulująca współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w szczególności zawierała postanowienia wynikające z charakteru konsorcjum:

- określenie stron umowy z oznaczeniem lidera konsorcjum,

- cel zawarcia umowy,

- czas trwania konsorcjum (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia),

- zapis o solidarnej odpowiedzialności każdego członka konsorcjum wobec Zamawiającego za wykonanie umowy,

- wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z  jego członków do czasu wykonania przedmiotu zamówienia,

-  zakaz dokonywania zmian w umowie konsorcjum bez zgody Zamawiającego.

 

Inne szczególne warunki

Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom NIE

 

WARUNKI UDZIAŁU

Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

 

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają  obowiązek ich posiadania,

-  posiadają wiedzę i doświadczenie,

-  dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

-  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

-  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ar. 24 ust. 1 ustawy.

 

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy ?Prawo zamówień publicznych? zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:

  1. oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  2. zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 950 z późn. zmianami), w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zezwolenie musi  być złożone przez co najmniej jednego wykonawcę

 

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z powodów niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy ?Prawo zamówień publicznych?, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:

  1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy ?Prawo zamówień publicznych?.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  3. Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w  art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 oraz pkt 10 i 11 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  7. Oświadczenie, że wykonawca należy lub nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z  dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z póź. zm.).                           

      W przypadku, kiedy wykonawca należy do grupy kapitałowej należy złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie  zamówienia, wymagane zaświadczenia  muszą  być  złożone przez każdego wykonawcę.

 

W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wymagane dokumenty muszą złożyć także te podmioty.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:

1) pkt 2, 4, 5, 6 ? składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

2) pkt 3 ? składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10, 11 ustawy.

Dokumenty, o których mowa wyżej pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Dokument, o którym mowa wyżej pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie, w przypadku pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast w przypadku pkt 1 lit. b, powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10, 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10, 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń ? zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.

Wykaz innych dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:

  1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru formularza oferty pt. ?OFERTA? zamawiającego ? Załącznik nr II do SIWZ wraz z załącznikami.
  2. Podać w złożonej ofercie nazwy podwykonawców, w przypadku powoływania się na ich zasoby, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  3. Wypełniony Formularz cenowy z wykorzystaniem odpowiedniego dla danego zadania wzoru ? Załącznik nr I do Formularza oferty;
  4. Uzupełniony, przez wpisanie treści w miejsca wykropkowane, parafowany przez Wykonawcę, Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem Załącznika nr II do Formularza oferty (na każde zadanie oddzielnie);
  5. Do oferty należy dołączyć spis aktualnych na dzień składania ofert warunków i reguł, zastosowanych do ubezpieczeń objętych niniejszym postępowaniem (warunki powinny być dołączone do oferty bez konieczności ich numerowania). Jeżeli do oferty będą załączane warunki ubezpieczenia i klauzule obcojęzyczne, powinny być załączone także ich tłumaczenia na język polski.
  6. Do oferty należy dołączyć wykaz placówek, w których będą realizowane usługi określone w opisie przedmiotu zamówienia (zadanie nr 1 lub zadanie nr 2).
  7. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
  8. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Zdolność ekonomiczna i finansowa

 

 

Kwalifikacje techniczne

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów

W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości (sumy ubezpieczenia), przedmiotu, dat wykonania (okresu ubezpieczenia) i odbiorców (ubezpieczającego), na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

Przez główne usługi Zamawiający rozumie:

- dla zadania 1 usługi, polegające na wykonywaniu usług  grupowego ubezpieczenia na życie dla co  najmniej 200 osób ubezpieczonych,

- dla zadania 2 usługi, polegające na wykonywaniu usług grupowego ubezpieczenia zdrowotnego dla co najmniej  50 osób ubezpieczonych,

 

Dowodami, o których mowa powyżej są:

- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania        ofert,

- oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnych charakterze Wykonawca             nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.

 

W przypadku, gdy usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane na rzecz Zamawiającego, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.

 

 

W przypadku wykazania wiedzy i doświadczenia zawodowego innych podmiotów wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

 

Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się

Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki

dotyczące:

1)  posiadania wiedzy i doświadczenia:

Wykonawca musi wykazać, że wykonał:

w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert

dla zadania 1- minimum 2 usługi, których przedmiotem są usługi grupowego ubezpieczenia na życie dla   co  najmniej 200 osób ubezpieczonych,

dla zadania 2- minimum 2 usługi, których przedmiotem są usługi grupowego ubezpieczenia zdrowotnego dla co najmniej  50 osób ubezpieczonych.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH ZASTRZEŻONYCH

Nie dotyczy

 

SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OKREŚLONEGO ZAWODU

Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu

Nie dotyczy

 

Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych:

Nie dotyczy

 

Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe pracowników odpowiedzialnych za wykonanie usługi

NIE

 

Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

NIE DOTYCZY

 

Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

NIE DOTYCZY

 

KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Cena                                                                                     waga kryterium = 90 %

Indywidualna kontynuacja                                                    waga kryterium = 10 %

 

WYKORZYSTANA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą

4/14/A

 

Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

NIE

Warunki OTRZYMANIA specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów

Data: do 12.02.2014 r.  Godzina: do 15:00

 

Dokumenty odpłatne TAK

Cena: 24,60  Waluta: PLN

 

Warunki i sposób płatności:

gotówka w kasie, zaliczenie pocztowe, przelew.

 

Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Data: 13.02.2014 r.  Godzina: 07:20

 

Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

Nie dotyczy

 

Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Język urzędowy (języki urzędowe) UE: PL

 

Minimalny okres, w którym wykonawca będzie związany ofertą

Termin związania ofertą wynosi 60 dni, tj. do dnia 13.04.2014 r.

 

Warunki otwarcia ofert

Data: 13.02.2014 r.  Godzina: 07:30.

Miejscowość: Gdańsk, siedziba zamawiającego (pion techniczny) ul. Cygańska Góra 1 ? świetlica, pokój nr 6

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert.  Nie

 

INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się.  Nie

 

Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: NIE

 

INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dotyczących ubezpieczeń w zakresie określonym w pkt 1 opisu przedmiotu zamówienia, których wartość wynosi do 10 % wartości zamówienia.

WARUNKI ZMIAN POSTANOWIEŃ UMOWY

Zmiany umowy będą dokonywane poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone przez strony umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy.

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:

  1. konieczna jest zmiana terminu realizacji zamówienia tj. w przypadku konieczności  skrócenia  terminu obowiązywania umowy ubezpieczenia  ze względu  na wyczerpanie  kwoty jaką zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia,
  2. niezbędne jest ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia ? w takim przypadku  zmianie mogą ulec zapisy umowy odnoszące się do przedmiotu zamówienia i jego zakresu, wynagrodzenia i rozliczenia Wykonawcy, a także obowiązków Wykonawcy;
  3. konieczne jest wprowadzenie zmian w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa obowiązujących po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian ? w takim przypadku zmianie mogą ulec wyłącznie zapisy umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa;
  4. konieczne jest dokonanie zmian w częściach przedmiotu zamówienia, które zgodnie z ofertą Wykonawcy będą wykonywane przy pomocy podwykonawców;
  5. konieczne jest zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy ? w takim przypadku zmianie ulegną wyłącznie zapisy odnoszące się do wynagrodzenia i rozliczenia Wykonawcy;
  6. wystąpienia potrzeby zmiany osoby wykonującej w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich czynności faktycznych i prawnych związanych z wykonywaniem umowy;
  7. zmian dotyczących terminów płatności, wysokości i liczby rat składki, w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki w wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, zmian dotyczących terminu rozpoczęcia realizacji umowy - okresu ubezpieczenia, z uwagi na procedurę odwoławczą;
  8. zmian postanowień umowy w zakresie osób ubezpieczonych, wynikających także z woli przystąpienia bądź odstąpienia od umowy ubezpieczenia;
  9. w przypadku ujawnienia się nowego ryzyka (np. nowej jednostki chorobowej, nowej metody leczenia, itd., nieobjętej zakresem ubezpieczenia, a wynikającej np. z rozwoju wiedzy, nauki, techniki, itd.), Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia za zgodą Wykonawcy zmian w zakresie poszczególnych rodzajów ubezpieczeń dotyczących złożonej oferty, sum ubezpieczenia oraz wysokości należnych składek.

 

PROCEDURY ODWOŁAWCZE:

Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Prezes Krajowej Izby Odwoławczej

ul. Postępu 17 a

02-676 Warszawa, Polska

e-mail : odwołania@uzp.gov.pl, uzp@uzp.gov.pl

adres internetowy : www.uzp.gov.pl

Tel  +48 224587801

Fax +48 224587800

 

Składanie odwołań:

Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.

Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostały one przesłane faksem lub drogą elektroniczną, albo w terminie 15 dni, jeżeli zostały one przesłane w inny sposób.

 

Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:

Prezes Krajowej Izby Odwoławczej

ul. Postępu 17 a

02-676 Warszawa, Polska

e-mail : odwołania@uzp.gov.pl, uzp@uzp.gov.pl

adres internetowy : www.uzp.gov.pl

Tel  +48 224587801

Fax +48 224587800

 

PUNKT KONTAKTOWY

80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11

Osoba do kontaktów: Grażyna Pietrowska, tel.: +48 58 320 02 20, faks: +48 58 345 82 35 E-mail: nz@gznk.pl,

Więcej informacji można uzyskać: powyższy punkt kontaktowy.

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: powyższy punkt kontaktowy.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: powyższy punkt kontaktowy.

 

Data wysłania niniejszego ogłoszenia o zamówieniu:

Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich: 03.01.2014 r.

 

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część  nr 1                                  

Zadanie 1- świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie dla pracowników Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowego Zakładu Budżetowego w Gdańsku oraz członków  ich  rodzin w latach  2014 - 2017

 

Krótki opis

świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie dla pracowników Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowego Zakładu Budżetowego w Gdańsku oraz członków  ich  rodzin w latach  2014 - 2017

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Słownik główny:  66511000

Dodatkowe przedmioty: 66512200

 

Wielkość lub zakres:

Świadczenie usług grupowego ubezpieczenia zdrowotnego dla pracowników Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Z.B. w latach 2014-2017

Stan zatrudnienia w zakładzie wynosi 321 osoby. Przewidywana ilość osób, które będą ubezpieczone wraz z

członkami rodzin - ok. 360 osób.

 

 

Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia   

NIE DOTYCZY

 

Informacje dodatkowe na temat części zamówienia: NIE DOTYCZY

 

Część  nr 2                                  

świadczenie usług grupowych ubezpieczeń zdrowotnych dla pracowników Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowego Zakładu Budżetowego w Gdańsku oraz członków  ich  rodzin w latach  2014 - 2017

 

Krótki opis:

świadczenie usług grupowych ubezpieczeń zdrowotnych dla pracowników Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowego Zakładu Budżetowego w Gdańsku oraz członków  ich  rodzin w latach  2014 - 2017

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Słownik główny:  66511000

Dodatkowe przedmioty: 66512200

 

Wielkość lub zakres:

Świadczenie usług grupowego ubezpieczenia zdrowotnego dla pracowników Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Z.B. w latach 2014-2017

Stan zatrudnienia w zakładzie wynosi 321 osoby. Przewidywana ilość osób, które będą ubezpieczone wraz z

członkami rodzin - ok. 60 osób.

 

Wskazanie innej daty rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia i/lub czasu trwania zamówienia   

NIE DOTYCZY

 

Informacje dodatkowe na temat części zamówienia: NIE DOTYCZY

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 modyfikacja siwz 31.01.2014.pdf 171,34 KB 2014-01-31 12:07 pobierz
2 odpowiedzi na pytania 31.01.2014.pdf 224,46 KB 2014-01-31 12:06 pobierz
3 siwz 4-14-A.pdf 1,97 MB 2014-01-08 09:19 pobierz
4 SIWZ 4-14-A.doc 723,5 KB 2014-01-07 11:34 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2014-01-03
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2014-01-03 15:33