BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w roku 2015

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-12-16

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu:

 

- na zadaniu 1 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 Agencji Ochrony Osób i Mienia INTER - POL SECURITY? Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Sowińskiego 78 z ceną oferty 107 726,70 zł z VAT-em;

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

- na zadaniu 2  Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 6 konsorcjum firm ?JANTAR 2?Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 i ?JANTAR? Sp z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 z ceną oferty 10 354,02 zł z VAT-em;

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania siwz.

 

- na zadaniu 3 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 Agencji Ochrony Osób i Mienia INTER - POL SECURITY Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Sowińskiego 78 z ceną oferty 495 249,66 zł z VAT-em;

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

- na zadaniu 4 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 6 konsorcjum firm ?JANTAR 2?Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 i ?JANTAR? Sp z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 z ceną oferty 22 287,60 zł z VAT-em;

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania siwz.

 

- na zadaniu 5 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 6 konsorcjum firm ?JANTAR 2?Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 i ?JANTAR? Sp z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 z ceną oferty 499 142,61 zł z VAT-em;

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania siwz.

 

- na zadaniu 6 Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 6 konsorcjum firm ?JANTAR 2?Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 i ?JANTAR? Sp z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 z ceną oferty 63 894,56 zł z VAT-em;

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania siwz.

 

 

 

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena

 

1

 

Piotr Mielniczek OCHRONA 24

20-713 Lublin ul. Wertera 46                                                               

 

 

Zadanie 1  -  212 745,72 zł

 

 

 

2

 

?Agencja Ochrony Osób i Mienia  INTER - POL SECURITY? Sp. z o.o.

70-236 Szczecin ul. Sowińskiego 78                                                                                                                                                                                 

 

 

Zadanie 1  -  107 726,70 zł

Zadanie 3  -   495 249,66 zł

Zadanie 6  -     71 005,93 zł

 

 

3

 

?MARKO Agencja Consultingowo ? Usługowa? Sp. z o.o.

83-110 Tczew ul. Kołłątaja 8b lok. 3                                                                                                                          

 

Zadanie 1  -   108 306,92 zł

 

 

4

 

Przedsiębiorstwo Usługowo - Wykonawcze ?HEVELIUS? Sp. z o.o.

80-244 Gdańsk ul. Grunwaldzka 76/78     

 

Zadanie 1  -  130 935,32 zł

Zadanie 3  -  599 627,97 zł

 

 

5

 

Witold Stochmiałek FIRMA ?WIKING? Agencja Ochrony Mienia i Konwoje

81-204 Gdynia ul. Mławska 7

 

Zadanie 1  -     225 123,65 zł

Zadanie 3  - 1 133 063,19  zł

 

 

6

 

Konsorcjum Firm:

Lider konsorcjum JANTAR 2? Sp. z o.o.

76-200 Słupsk  ul. Zygmunta Augusta 71 

?JANTAR? Sp. z o.o.

76-200 Słupsk ul. Zygmunta Augusta 71    

 

 

Zadanie 1  -  114 689,28 zł

Zadanie 2  -    10 354,02 zł

Zadanie 3  -  576 527,04 zł

Zadanie 4  -    22 287,60 zł

Zadanie 5  -  499 142,61 zł

Zadanie 6  -    63 894,56 zł

 

7

 

MEMLING SECURITY Sp. z o.o.

80-435 Gdańsk ul. Biała 7 A                                                                                                                                                                                 

 

Zadanie 1  -  123 779,32 zł

Zadanie 3  -  598 654,53 zł

Zadanie 6  -    66 265,02 zł

 

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

ZADANIE 1

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium cena - 100 %

Razem

2

100,00

100,00

3

99,46

99,46

6

93,93

93,93

 

ZADANIE 3

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium cena - 100 %

Razem

2

100,00

100,00

6

85,90

85,90

 

ZADANIE 6

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium cena - 100 %

Razem

2

89,98

89,98

6

100,00

100,00

 

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 29.12.2014 r.

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Państwo: Polska

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj instytucji zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Główny przedmiot lub przedmioty działalności: zarządzanie nieruchomościami

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: Nie

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej powyżej 207.000 EURO

 

 

na dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w roku 2015

 

Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług:

Kategoria usługi  23

 

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: GDAŃSK

Kod NUTS PL634

 

Informacje na temat umowy ramowej: NIE DOTYCZY

 

KRÓTKI OPIS ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony

fizycznej lub monitoringu elektronicznego obejmujący bazy Zamawiającego, budynki użytkowe czasowo nie

wynajmowane i budynki mieszkalne czasowo nie zasiedlone, obiekty użytkowe wynajmowane, lokale

mieszkalne oraz obiekty i tereny postoczniowe.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Słownik główny: 79710000;

Dodatkowe przedmioty: 79711000, 79715000.

 

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):  NIE

 

CZĘŚCI

To zamówienie podzielone jest na części: TAK

Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części

 

INFORMACJA O OFERTACH WARIANTOWYCH

Dopuszcza się składania ofert wariantowych: NIE

 

CAŁKOWITA WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

  1. Przedmiotem zamówienia jest dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony

fizycznej lub monitoringu elektronicznego obejmujący:

  1. 2 obiekty stanowiące bazy Zamawiającego, sprawowany w formie ochrony fizycznej wraz z konserwacją i naprawami systemów alarmowych oraz monitoringu video,
  2. 8 obiektów stanowiących bazy Zamawiającego, sprawowany w formie monitoringu elektronicznego wraz z konserwacją i naprawą instalacji alarmowej,
  3. 9 obiektów ? budynki użytkowe czasowo nie wynajmowane administrowane przez Zamawiającego,

sprawowany w formie ochrony fizycznej oraz dozór pogorzelisk,

  1. 11 obiektów - budynki użytkowe czasowo nie wynajmowane lub obiekty użytkowe wynajmowane,

administrowane przez Zamawiającego, sprawowany w formie monitoringu elektronicznego z montażem elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych we własnym zakresie,

  1. 170 lokali mieszkalnych administrowanych przez Zamawiającego sprawowany w formie monitoringu elektronicznego z montażem elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych we własnym zakresie,
  2. obiekty i tereny postoczniowe administrowane przez Zamawiającego, sprawowany w formie ochrony fizycznej.

 

Informacja o opcjach

Opcje NIE

 

Informacja o wznowieniach

Jest to zamówienie podlegające wznowieniu NIE

 

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA 

Rozpoczęcie: 31.12.2014

Zakończenie: 04.01.2016 r.

 

NFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

 

Wymagane wadia i gwarancje

Zamawiający wymaga na etapie składania ofert wniesienia wadium w wysokości 28 600,00 zł w tym:

Zadanie 1 ?   3 200,00 zł

Zadanie 2 ?      400,00 zł

Zadanie 3 ? 12 700,00 zł

Zadanie 4 ?      500,00 zł

Zadanie 5 ? 10 000,00 zł

Zadanie 6 ?   1 800,00 zł

Wadium wnosi się przed upływem składania ofert. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z

upływem terminu składania ofert.

Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wynagrodzenia umownego brutto za przedmiot umowy.

 

Główne warunki finansowania i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

Uregulowania ogólne związane z płatnościami na rzecz wykonawcy.

  1. Rozliczenie prac będzie następowało w cyklach miesięcznych, na podstawie przedłożonych przez  Wykonawcę faktur z załączonymi protokołami odbioru zrealizowanej usługi.
  2. Podstawą do rozliczenia i wystawienia faktury będą stanowiły protokoły odbioru zrealizowanej usługi określające prawidłowość i okres sprawowania dozoru potwierdzone przez kierownika danej jednostki lub upoważnionego przez niego pracownika.
  3. Faktury za wykonane prace Wykonawca wystawi i dostarczy Zamawiającemu w ciągu 7 dni od zakończenia miesiąca, którego faktury dotyczą.
  4. Należność za wykonaną usługę będzie płatna w terminie 30 dni od dnia złożenia faktur z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy.

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

  1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i  zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy ?Prawo zamówień publicznych? (pełnomocnictwo może wynikać z treści umowy konsorcjum).
  2. Pełnomocnictwo winno zostać złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie albo kopii poświadczonej przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli mocodawcy (upoważniającego).
  3. Ofertę oraz załączniki do oferty, z wyjątkiem dokumentów składanych przez wszystkich uczestników konsorcjum, składa pełnomocnik (lider konsorcjum) w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

 

 

  1. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może żądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

 

Inne szczególne warunki

Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom NIE

 

WARUNKI UDZIAŁU

Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
    1.   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
    2.   posiadają wiedzę i doświadczenie,
    3.   dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    4.   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    5.   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie ar. 24 ust. 1 ustawy.
      1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy ?Prawo zamówień publicznych? zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:
        1.    oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
        2.    koncesję, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną na podstawie ustawy o ochronie  osób i mienia  z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2014 r., poz.1099) aktualną na dzień składania oferty.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę,

  1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z powodów niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy ?Prawo zamówień publicznych?, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty:

1)   Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy ?Prawo zamówień publicznych?.

2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3)   Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 oraz pkt 10 i 11 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4)  Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9    wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

5)  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6)   Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego

Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na

ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

7)   Oświadczenie, że wykonawca należy lub nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z póź. zm.).

   W przypadku, kiedy wykonawca należy do grupy kapitałowej należy złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,

wymagane zaświadczenia muszą być złożone przez każdego wykonawcę.

W przypadku, kiedy wykonawca polega na potencjale innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w

realizacji części zamówienia, wymagane dokumenty muszą złożyć także te podmioty.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast

dokumentów, o których mowa w:

  1. pkt 2, 4, 5, 6 ? składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
    2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
    3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
  1. pkt 3 ? składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania

albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10, 11

ustawy.

Dokumenty, o których mowa wyżej pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6

miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Dokument, o którym mowa wyżej pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed

upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce

zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w

którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem

sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju

miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed

notariuszem.

Oświadczenie, w przypadku pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy

przed upływem terminu składania ofert, natomiast w przypadku pkt 1) lit. b, powinno być wystawione nie

wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których

mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10, 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej

Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo

administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art.

24 ust. 1 pkt 5-8, 10, 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania

ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń ?

zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.

Wykaz innych dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:

  1. Złożyć Druk ?OFERTA?, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
  2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  3. Złożyć Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku   Zamawiającego.
  4. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
  5. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz  Wykonawcy.

 

Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny

spełniania wymogów:

 

W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w

postępowaniu zamawiający żąda, aby Wykonawca

załączył do oferty następujące dokumenty:

1. Opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny

dokument potwierdzający, że wykonawca jest

ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:

- zadanie 1 - 190 000,00 zł,

- zadanie 2 - 100 000,00 zł,

- zadanie 3 - 700 000,00 zł,

- zadanie 4 - 100 000,00 zł,

- zadanie 5 - 600 000,00 zł,

- zadanie 6 - 100 000,00 zł,

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno

zadanie do oferty musi być załączona polisa lub

inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy

ubezpieczenia poszczególnych zadań.

W przypadku składania oferty przez wykonawców

ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,

wymagany dokument musi być złożony przez co

najmniej jednego wykonawcę.

Wykonawca może polegać na zdolnościach

ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od

charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków,

udowadniając, iż będzie dysponował zasobami

niezbędnymi do realizacji zamówienia.

W przypadku wykazania zdolności ekonomicznej do

wykonania zamówienia innych podmiotów wykonawca

w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić

zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami

niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności

przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych

podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych

zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu

zamówienia oraz

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny

dokument potwierdzający, że inny podmiot jest

ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

  1. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o

odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w

formie oryginału.

 

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych

standardów: (jeżeli dotyczy)

 

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:

- zadanie 1 - 190 000,00 zł,

- zadanie 2 - 100 000,00 zł,

- zadanie 3 - 700 000,00 zł,

- zadanie 4 - 100 000,00 zł,

- zadanie 5 - 600 000,00 zł,

- zadanie 6 - 100 000,00 zł.

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno

zadanie do oferty musi być załączona polisa lub

inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy

ubezpieczenia poszczególnych zadań.

 

 

Kwalifikacje techniczne

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów

 

W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału

w postępowaniu dotyczącego, wiedzy i

doświadczenia i dysponowania odpowiednim

potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do

wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest

złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1). Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń

okresowych lub ciągłych również wykonywanych,

głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed

upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres

prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,

wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat

wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały

wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały

wykonane lub są wykonywane należycie.

Przez główne usługi Zamawiający rozumie:

- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 3 -

usługi polegające na dozorze obiektu(ów) w formie

ochrony fizycznej, o wartości minimum 150 000,00 zł

brutto,

- w przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub 4

usługi polegające na dozorze obiektów w formie

monitoringu, o wartości minimum 15 000,00 zł brutto,

- w przypadku składania oferty na zadanie 5 - usługi

polegające na dozorze minimum 50 obiektów w formie

monitoringu,

- w przypadku składania oferty na zadanie 6 -

usługi polegające na dozorze obiektów i terenów o

powierzchni terenu minimum 30 000 m2.

Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

 

2) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń

technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót

budowlanych, w celu realizacji zamówienia wraz z

informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia

niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

4). Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć

w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane

uprawnienia.

2. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i

doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach

zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów

na zasadach określonych w art. 26. ust. 2b ustawy Pzp zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3. Dowodami, o których mowa w związku z Wykazem

usług są:

a) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych  usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,

b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.

4. W przypadku, gdy usługi wskazane w wykazie

zostały wcześniej wykonane na rzecz Zamawiającego,

Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania

dowodów, o których mowa powyżej.

 

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się

Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:     

1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia.

Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:

- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 3

minimum 2 usługi polegające na dozorze

obiektu(ów) w formie ochrony fizycznej, o wartości minimum 150.000,00 zł brutto każda,

- w przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub 4

minimum 2 usługi polegającą na dozorze obiektów w formie monitoringu, o wartości minimum 15 000,00 zł brutto każda,

- w przypadku składania oferty na zadanie

5

minimum 2 usługi polegającą na dozorze minimum 50 obiektów w formie monitoringu każda,

- w przypadku składania oferty na zadanie 6 minimum 1 usługę polegającą na dozorze obiektów i terenów o powierzchni terenu minimum 30 000 m2,

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie w/w warunki muszą być spełnione łącznie.

2) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej:

- w przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub zadanie 4 i/lub zadanie 5 i/lub zadanie 6 - 2 samochodami patrolowymi,

- w przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub zadanie 4 i/lub zadanie 5 centrum operacyjnym monitoringu.

 

3) Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Wykonawca musi wykazać minimum:

a) w przypadku składania oferty na zadanie 1:

-  1 osobę na stanowisku pracownika ochrony wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie  osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1099) nadzorującą i kontrolującą pracę  pracowników ochrony fizycznej nieposiadających wpisu  na listę kwalifikowanych pracowników  ochrony fizycznej,

  -  4 osoby na stanowisku pracownika ochrony posiadające zdolność fizyczną i psychiczną  do   wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej, stwierdzoną orzeczeniami lekarskim i psychologicznym zgodnie z  rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 19 grudnia 2013 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1715),

b) w przypadku składania oferty na zadanie 3:

- 1 osobę na stanowisku pracownika ochrony wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie  osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1099) nadzorującą i kontrolującą pracę pracowników ochrony fizycznej nieposiadających wpisu  na listę kwalifikowanych pracowników  ochrony fizycznej,

-  18 osób na stanowisku pracownika ochrony posiadających zdolność fizyczną i psychiczną  do   wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej, stwierdzoną orzeczeniami lekarskim i psychologicznym zgodnie z  rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 19 grudnia 2013 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1715),

c) w przypadku składania oferty na zadanie 2 i /lub

zadanie 4 i /lub zadanie 5:

- 2 osoby na stanowisku operatora systemu monitoringu,

- 1 osobę do konserwacji zamontowanych systemów wpisaną na listę kwalifikowanych  pracowników zabezpieczenia technicznego zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie  osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1099),

d) w przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub

zadanie 4 i /lub zadanie 5 i /lub zadanie-6

- 4 osoby na stanowisku pracownika ochrony (członek patrolu) wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie  osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1099) i wyposażonych w broń palną,

e) w przypadku składania oferty na zadanie 6:

-  1 osobę na stanowisku pracownika ochrony wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie  osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1099) nadzorującą i kontrolującą pracę  pracowników ochrony fizycznej nieposiadających wpisu  na listę kwalifikowanych pracowników  ochrony fizycznej,

-   4 osoby na stanowisku pracownika ochrony posiadające zdolność fizyczną i psychiczną  do   wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej, stwierdzoną orzeczeniami lekarskim i psychologicznym zgodnie z  rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 19 grudnia 2013 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz. U. z 2013 r., poz. 1715).

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno

zadanie wyżej wymienione warunki muszą być spełnione łącznie.

 

INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH ZASTRZEŻONYCH

Nie dotyczy

 

SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

Informacje dotyczące określonego zawodu

Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu

tak

 

Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych:

ustawa o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U z 2014 r., poz. 1099).

 

Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe pracowników odpowiedzialnych za wykonanie usługi

tak

 

Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

NIE DOTYCZY

 

Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

NIE DOTYCZY

 

 

KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Najniższa cena

 

WYKORZYSTANA BĘDZIE AUKCJA ELEKTRONICZNA

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą

65/14/A

 

Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

NIE

Warunki OTRZYMANIA specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów

Data: do 03.11.2014 r.  Godzina: do 15:00

 

Dokumenty odpłatne TAK

Cena: 39,60  Waluta: PLN

 

Warunki i sposób płatności:

gotówka w kasie, zaliczenie pocztowe, przelew.

 

Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Data: 04.11.2014 r.  Godzina: 07:20

 

Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

Nie dotyczy

 

Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Język urzędowy (języki urzędowe) UE: PL

 

Minimalny okres, w którym wykonawca będzie związany ofertą

Termin związania ofertą wynosi 60 dni, tj. do dnia 02.01.2015 r.

 

 

Warunki otwarcia ofert

Data: 04.11.2014 r.  Godzina: 07:30.

Miejscowość: Gdańsk, siedziba zamawiającego (pion techniczny) ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6 -

świetlica.

 

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert.  Nie

 

INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

 

Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

 

INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

WARUNKI ZMIAN POSTANOWIEŃ UMOWY.

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

a) zmniejszenie zakresu świadczenia usługi,

b) wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy,

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

a) przekazania obiektów innemu zarządcy, likwidacji placówek, itp. lub w innym uzasadnionym

przypadku w tym z powodu ograniczenia zakresu świadczenia usługi,

b)  wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy może ulec zmianie, w przypadku zmiany:

  • stawki podatku od towarów i usług,
  • wysokości minimalnego wynagrodzenia  za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
  • zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia  społeczne lub zdrowotne,

      jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania tego zamówienia,

 

PROCEDURY ODWOŁAWCZE:

Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Prezes Krajowej Izby Odwoławczej

ul. Postępu 17 a

02-676 Warszawa, Polska

e-mail : odwołania@uzp.gov.pl, uzp@uzp.gov.pl

adres internetowy : www.uzp.gov.pl

Tel  +48 224587801

Fax +48 224587800

 

Składanie odwołań:

Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.

Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostały one przesłane faksem lub drogą elektroniczną, albo w terminie 15 dni, jeżeli zostały one przesłane w inny sposób.

 

Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:

Prezes Krajowej Izby Odwoławczej

ul. Postępu 17 a

02-676 Warszawa, Polska

e-mail : odwołania@uzp.gov.pl, uzp@uzp.gov.pl

adres internetowy : www.uzp.gov.pl

Tel  +48 224587801

Fax +48 224587800

 

PUNKT KONTAKTOWY

80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11

Osoba do kontaktów: Grażyna Berowska, tel.: +48 58 320 10 32, faks: +48 58 345 82 35 E-mail: nz@gznk.pl,

Więcej informacji można uzyskać: powyższy punkt kontaktowy.

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: powyższy punkt kontaktowy.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: powyższy punkt kontaktowy.

 

Data wysłania niniejszego ogłoszenia o zamówieniu:

Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich: 16.10.2014 r.

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część  nr 1                                  

 nazwa:  Dozór 2 obiektów stanowiących bazy Zamawiającego sprawowany w formie ochrony fizycznej wraz z konserwacją i naprawami systemów alarmowych oraz monitoringu video.

 

Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest dozór 2 obiektów stanowiących bazy Zamawiającego sprawowany w formie ochrony fizycznej wraz z konserwacją i naprawami systemów alarmowych oraz monitoringu video.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Słownik główny: 79710000

 

Wielkość lub zakres:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone

zostały we wzorze umowy (ochrona fizyczna obiektów) § 1, 2 i 4 stanowiącym załącznik do siwz oraz w

załączniku nr 1a do siwz - Stan systemów alarmowych w jednostkach GZNK SZB ? ochrona fizyczna.

 

Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia: Rozpoczęcie: 02.01.2015

Zakończenie: 04.01.2016

 

Informacje dodatkowe na temat części zamówienia: NIE DOTYCZY

 

Część  nr 2                                  

 nazwa:  Dozór 8 obiektów stanowiących bazy Zamawiającego, sprawowany w formie monitoringu elektronicznego

 

Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest dozór 8 obiektów stanowiących bazy Zamawiającego, sprawowany w formie

monitoringu elektronicznego wraz z konserwacją i naprawą instalacji alarmowej.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Słownik główny: 79710000

Dodatkowe przedmioty: 79711000, 79715000

 

Wielkość lub zakres:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone

zostały we wzorze umowy (monitoring baz) w § 1, 2 i 4 stanowiącym załącznik do siwz oraz w załączniku nr 1b do siwz - Stan systemów alarmowych w jednostkach GZNK SZB - monitoring.

 

Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia:

Rozpoczęcie: 02.01.2015

Zakończenie: 04.01.2016

 

Informacje dodatkowe na temat części zamówienia: NIE DOTYCZY

 

Część  nr 3                                  

 nazwa:  Dozór 9 obiektów użytkowych czasowo nie wynajmowanych administrowanych przez Zamawiającego, sprawowany w formie ochrony fizycznej oraz dozór pogorzelisk.

 

Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest dozór 9 obiektów użytkowych czasowo nie wynajmowanych administrowanych

przez Zamawiającego, sprawowany w formie ochrony fizycznej oraz dozór pogorzelisk

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Słownik główny: 79710000

 

Wielkość lub zakres:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone

zostały we wzorze umowy (ochrona fizyczna obiektów- budynków użytkowych czasowo nie wynajmowanych i

pogorzelisk) w § 1, 2 i 4 stanowiącym załącznik do siwz.

 

Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia:

Rozpoczęcie: 31.12.2014

Zakończenie: 31.12.2015

 

Informacje dodatkowe na temat części zamówienia: NIE DOTYCZY

 

Część  nr 4                                  

 nazwa:  Dozór 11 obiektów użytkowych czasowo nie wynajmowanych lub użytkowych wynajmowanych administrowanych przez Zamawiającego, sprawowany w formie monitoringu elektronicznego

 

Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest dozór 11 obiektów użytkowych czasowo nie wynajmowanych lub użytkowych wynajmowanych administrowanych przez Zamawiającego, sprawowany w formie monitoringu elektronicznego z dostawą i montażem elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Słownik główny: 79710000

Dodatkowe przedmioty: 79711000, 79715000

 

Wielkość lub zakres:

Przedmiot zamówienia obejmuje montaż elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących

zagrożenie chronionego mienia (lokalne systemy alarmowe), ich konserwacja i naprawa oraz dozór obiektów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone

zostały we wzorze umowy (monitoring obiektów użytkowych czasowo nie wynajmowanych i budynków

użytkowych wynajmowanych) w § 1, 2 i 4 stanowiącym załącznik do siwz.

 

Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia:

Rozpoczęcie: 31.12.2014

Zakończenie: 31.12.2015

 

Informacje dodatkowe na temat części zamówienia: NIE DOTYCZY

 

Część  nr 5                                  

 nazwa:  Dozór 170 lokali mieszkalnych administrowanych przez Zamawiającego sprawowany w formie monitoringu elektronicznego.

 

Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest dozór 170 lokali mieszkalnych administrowanych przez Zamawiającego

sprawowany w formie monitoringu elektronicznego.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Słownik główny: 79710000

Dodatkowe przedmioty: 79711000, 79715000

 

Wielkość lub zakres:

Przedmiot zamówienia obejmuje montaż elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących

zagrożenie chronionego mienia (lokalne systemy alarmowe), ich konserwacja i naprawa oraz dozór lokali.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone

zostały we wzorze umowy (monitoring lokali mieszkalnych) w § 1, 2 i 4. stanowiącym załącznik do siwz.

 

Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia:

Rozpoczęcie: 31.12.2014

Zakończenie: 31.12.2015

 

Informacje dodatkowe na temat części zamówienia: NIE DOTYCZY

 

Część  nr 6                                  

 nazwa:  Dozór obiektów i terenów postoczniowych administrowanych przez Zamawiającego, sprawowany w formie ochrony fizycznej.

 

Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest dozór obiektów i terenów postoczniowych administrowanych przez Zamawiającego, sprawowany w formie ochrony fizycznej.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Słownik główny: 79710000

 

Wielkość lub zakres:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone

zostały we wzorze umowy (ochrona fizyczna obiektów i terenów postoczniowych) w § 1, 2 i 4 stanowiącym

załącznik do siwz oraz w załączniku nr 1c do siwz - Wykaz budynków i terenów postoczniowych podlegających

ochronie fizycznej.

 

Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia:

Rozpoczęcie: 31.12.2014

Zakończenie: 31.12.2015

 

Informacje dodatkowe na temat części zamówienia: NIE DOTYCZY

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 Odpowiedź na pytania 28-10-2014.pdf 120,31 KB 2014-10-28 10:21 pobierz
2 Wzór umowy - zad 6 tereny postoczniowe.pdf 292,72 KB 2014-10-21 09:42 pobierz
3 Wzór umowy - zad 5 monitoring lok.mieszk.pdf 275,18 KB 2014-10-21 09:42 pobierz
4 Wzór umowy - zad 4 monitoring pustostanów.pdf 309,73 KB 2014-10-21 09:42 pobierz
5 Wzór umowy - zad 3 ochrona fiz.pustostanów.pdf 292,17 KB 2014-10-21 09:42 pobierz
6 Wzór umowy - zad 2 monitoring baz.pdf 339,27 KB 2014-10-21 09:42 pobierz
7 Wzór umowy - zad 1 ochrona fizyczna baz.pdf 326,7 KB 2014-10-21 09:42 pobierz
8 SIWZ.pdf 1,39 MB 2014-10-21 09:42 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2014-10-16
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2014-10-16 14:15