Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w roku 2017 w budynkach Skarbu Państwa
Wynik postępowania: rozstrzygnięte / częściowo unieważnione
Data rozstrzygnięcia: 2016-12-22
30.12.2016 r.
Działając na podstawie art. 138o ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający udzielił zamówienia na zadanie nr 1 Konsorcjum firm: Jantar 2 Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 oraz Jantar Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71.
22.12.2016 r.
Zamawiający unieważnił postępowanie na:
ZADANIE NR 2
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Wystąpiła konieczność zmiany sposobu dozoru administrowanych obiektów z ochrony fizycznej na monitoring elektroniczny.
ZADANIE NR 3
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku powyższym Zamawiający nie udzielił zamówienia na Zadanie nr 2 i Zadanie nr 3.
Treść postępowania:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych
Samorządowy Zakład Budżetowy
Dział Zamówień
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Państwo: Polska
Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
e-mail nz@gznk.pl
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Rodzaj zamówienia: usługi
Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1
Numer referencyjny : 89/16/A
ogłasza przetarg zgodnie z art. 138o ustawy Prawo Zamówień Publicznych
o wartości szacunkowej poniżej 750 000 EURO- zamówienia na usługi społeczne
na dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w roku 2017 w budynkach Skarbu Państwa
KRÓTKI OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej lub monitoringu elektronicznego obejmujący:
całodobowy dozór 8 obiektów użytkowanych Skarbu Państwa sprawowany w formie ochrony fizycznej wraz z obsługą jednego systemu alarmowego z dozorem wizyjnym, którego opis funkcjonalny oraz procedury eksploatacji zostały przedstawione w załączniku nr 1 do „Opisu warunków zamówienia”,
dozór 2 obiektów nieużytkowanych Skarbu Państwa sprawowany w formie ochrony fizycznej,
dozór 1 obiektu Skarbu Państwa - sprawowany w formie monitoringu elektronicznego z podłączeniem do własnego systemu monitorowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią;
Opis funkcjonalny oraz procedury eksploatacji systemu alarmowego z dozorem wizyjnym w delegaturze NIK w Gdańsku – załącznik nr 1,
Wzory umów – załączniki nr 2a, 2b, 2c do „Opisu warunków zamówienia”.
Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj.
w przypadku składania oferty na ZADANIE 1
24 osobami na stanowisku pracownika ochrony wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1432).
w przypadku składania oferty na ZADANIE 2
4 osobami na stanowisku pracownika ochrony posiadającymi zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej, stwierdzoną orzeczeniami lekarskim i psychologicznym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 19 grudnia 2013 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz. U. z 2015r. poz.2323),
w przypadku składania oferty na ZADANIE 3
2 osobami zatrudnionych na stanowisku operatora systemu monitoringu,
2 osobami na stanowisku pracownika ochrony (członek patrolu) wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1432) i wyposażonych w broń palną.
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
79710000-4 - usługi ochroniarskie,
79711000-1 - usługi nadzoru przy użyciu alarmu,
79714000-2 - usługi w zakresie nadzoru,
79715000-9 - usługi patrolowe.
CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.
To zamówienie podzielone jest na części: TAK
Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części.
OKRES, W KTÓRYM REALIZOWANE BĘDZIE ZAMÓWIENIE:
Rozpoczęcie: 31.12.2016
Zakończenie: 29.12.2017
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
V.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu;
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na świadczeniu usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz.1432).
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.
zdolności zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
w przypadku składania oferty na ZADANIE 1
1 osobę na stanowisku pracownika ochrony wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1432) nadzorującą i kontrolujących pracę pracowników ochrony fizycznej,
24 osoby na stanowisku pracownika ochrony wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1432).
w przypadku składania oferty na ZADANIE 2
1 osobę na stanowisku pracownika ochrony wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1432) nadzorującą i kontrolujących pracę pracowników ochrony fizycznej nieposiadających wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
4 osoby na stanowisku pracownika ochrony posiadającymi zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej, stwierdzoną orzeczeniami lekarskim i psychologicznym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 19 grudnia 2013 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz. U. z 2015r. poz. 2323),
w przypadku składania oferty na ZADANIE 3
2 osoby zatrudnionych na stanowisku operatora systemu monitoringu,
1 osobę do konserwacji zamontowanych systemów wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1432),
2 osoby na stanowisku pracownika ochrony (członek patrolu) wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1432) i wyposażonych w broń palną.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wyżej wymienione warunki muszą być spełnione łącznie.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
zdolności technicznej,
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże dysponowanie, w przypadku składania oferty na ZADANIE 3:
1 samochodem patrolowym,
centrum operacyjnym monitoringu.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 13-23.
Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 5 w następujących przypadkach:
podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp
podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA.
1. Do oferty Wykonawca musi załączyć aktualną na dzień złożenia koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz.1432) wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
2. Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym
w załączniku nr 3 do „Opisu warunków zamówienia”. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
3. Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym
w załączniku nr 4 do „Opisu warunków zamówienia”. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
WYKAZ INNYCH DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY.
Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Złożyć Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryterium:
ZADANIE 1 i ZADANIE 2 i ZADANIE 3
cena - waga 100%
TERMIN SKŁADANIA OFERT
Data: 06.12.2016 r. Godzina: 7:20
Miejscowość: Gdańsk, siedziba zamawiającego ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 11.
WARUNKI OTWARCIA OFERT
Data: 06.12.2016 r. Godzina: 7:30
Miejscowość: Gdańsk, siedziba zamawiającego ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6 -
świetlica.
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
ZADANIE nr 1
nazwa: Dozór 8 użytkowanych obiektów Skarbu Państwa sprawowany w formie ochrony fizycznej.
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest całodobowy dozór 8 obiektów użytkowanych Skarbu Państwa sprawowany w formie ochrony fizycznej wraz z obsługą jednego systemu alarmowego z dozorem wizyjnym.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny: 79710000-4
Dodatkowe przedmioty: 79714000-2
Wielkość lub zakres:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone
zostały w załączniku nr 1 do ”Opisu warunków zamówienia” pn. Opis funkcjonalny oraz procedury eksploatacji systemu alarmowego z dozorem wizyjnym w delegaturze NIK w Gdańsku oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2a do ”Opisu warunków zamówienia”.
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: 31.12.2016
Zakończenie: 29.12.2017
ZADANIE nr 2
nazwa: Dozór 2 nieużytkowanych obiektów Skarbu Państwa sprawowany w formie ochrony fizycznej.
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dozór 2 obiektów nieużytkowanych Skarbu Państwa sprawowany w formie ochrony fizycznej.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny: 79710000-4
Wielkość lub zakres:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone
zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2b do ”Opisu warunków zamówienia”.
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: 31.12.2016
Zakończenie: 29.12.2017
ZADANIE nr 3
nazwa: Dozór 1 obiektu Skarbu Państwa sprawowany w formie monitoringu elektronicznego z podłączeniem do własnego systemu monitorowania.
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dozór 1 obiektu Skarbu Państwa - sprawowany w formie monitoringu elektronicznego z podłączeniem do własnego systemu monitorowania.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny: 79710000-4
Dodatkowe przedmioty: 79711000-1, 79714000-2, 79715000-9,
Wielkość lub zakres:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone
zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2c do ”Opisu warunków zamówienia”.
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: 31.12.2016
Zakończenie: 29.12.2017
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | Opis WarunkówZamówienia.pdf | 679,98 KB | 2016-11-25 11:21 | pobierz |
2 | Oświadczenie-spełnienie warunków-zał. 4.pdf | 255,98 KB | 2016-11-25 11:21 | pobierz |
3 | Oświadczenie-podstawy wykluczenia-zał 3.pdf | 426,79 KB | 2016-11-25 11:20 | pobierz |
4 | wzór umowy - zadanie 3.pdf | 252,05 KB | 2016-11-25 11:20 | pobierz |
5 | wzór umowy - zadanie 2.pdf | 252,32 KB | 2016-11-25 11:19 | pobierz |
6 | wzór umowy - zadanie 1.pdf | 259,93 KB | 2016-11-25 11:19 | pobierz |
7 | załacznik nr 1.pdf | 208,14 KB | 2016-11-25 11:18 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2016-11-25 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2016-11-25 11:22 |
Ostatnia aktualizacja: | 2016-12-22 10:37 |