Wykonywanie w roku 2017 robót konserwacyjnych w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk
Wynik postępowania: rozstrzygnięte / częściowo unieważnione
Data rozstrzygnięcia: 2017-03-02
Rozstrzygnięcie postępowania na część 4 BOM 7 - 02.03.2017 r.
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający na części 4 BOM 7 wybrał ofertę nr 1 firmy Przedsiębiorstwo Budowlano – Instalacyjne PC Paweł Cejnóg z siedzibą w Gdańsku przy ul. Jana Husa 18/7 ze stawką rbg 14,20 zł brutto z narzutami, wykazanym czasem reakcji od zgłoszenia do przyjazdu na miejsce awarii – poniżej 30 minut, kosztami pośrednimi KP do rbg. - 5% oraz ilością miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym 120.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna oferta niepodlegająca odrzuceniu spośród złożonych ofert.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena, czas reakcji, KP do rbg, ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym
1
Przedsiębiorstwo Budowlano – Instalacyjne PC
Paweł Cejnóg
80-315 Gdańsk, ul. Jana Husa 18/7
- stawka rbg 14,20 zł
- czas reakcji – poniżej 30 minut
- KP do rbg - 5%
- ilością miesięcy pracy - 120
3
Zakład Budowlany „ALTON” Jan Cejnóg
80-315 Gdańsk, ul. Jana Husa 18/7
- stawka rbg 13,23 zł
- czas reakcji – ponizej 30 minut
- KP do rbg - 5%
- ilością miesięcy pracy - 120
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Stawka rbg - 50%
Liczba pkt w kryterium
Czas reakcji - 20%
Liczba pkt w
Kryterium
Koszty pośrednie KP do rbg - 15%
Liczba pkt w
Kryterium
Ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym - 15%
Razem
1
50,00
20,00
15
15
100,00
Umowa na część 4 w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 13.03.2017 r.
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:
- na części 1 BOM 1 wybrał ofertę nr 2 firmy „BRATEX” Arkadiusz Plotke z siedzibą w Cedrach Wielkich, Leszkowy 45 ze stawką rbg 17,20 zł brutto z narzutami, wykazanym czasem reakcji od zgłoszenia do przyjazdu na miejsce awarii - 30 minut, kosztami pośrednimi KP do rbg. - 28% oraz ilością miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym ponad 498.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- na części 2 BOM 2 wybrał ofertę nr 5 firmy Usługi Ciesielskie Stolarskie Ogólnobudowlane i Instalacyjne Krzysztoń Józef z siedzibą w Gdańsku Kowale Pałacowa 19 ze stawką rbg 24,30 zł brutto z narzutami, wykazanym czasem reakcji od zgłoszenia do przyjazdu na miejsce awarii - 30 minut, kosztami pośrednimi KP do rbg. - 55% oraz ilością miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym 120.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- na części 3 BOM 4 wybrał ofertę nr 6 KONSORCJUM FIRM: ELIA Elektroinstalacje Piotr Grygier z siedzibą w Gdańsku przy ul. Toruńskiej 18B/35 i Zakład Remontowo - Budowlany Marian Pieniążkiewicz z siedzibą w Gdańsku przy ul. Piotrkowskiej 15/14 ze stawką rbg 19,10 zł brutto z narzutami, wykazanym czasem reakcji od zgłoszenia do przyjazdu na miejsce awarii - ≤ 30 minut, kosztami pośrednimi KP do rbg. - 55% oraz ilością miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym 120.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- na części 6 BOM 9 wybrał ofertę nr 4 firmy „KOMPLEX” Lucyna Smerdel z siedzibą w Żukowie przy ul. Wyspiańskiego 6 ze stawką rbg 21,11 zł brutto z narzutami, wykazanym czasem reakcji od zgłoszenia do przyjazdu na miejsce awarii - 30 minut, kosztami pośrednimi KP do rbg. - 49% oraz ilością miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym 468.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena, czas reakcji, KP do rbg, ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym
2
„BRATEX” Arkadiusz Plotke
83-020 Cedry Wielkie, Leszkowy 45
Część 1
- stawka rbg 17,20
- czas reakcji – 30 minut
- KP do rbg - 28%
- ilością miesięcy pracy - 498
4
„KOMPLEX” Lucyna Smerdel
83-330 Żukowo, ul. Wyspiańskiego 6
Część 6
- stawka rbg 21,11
- czas reakcji – 30 minut
- KP do rbg - 49%
- ilością miesięcy pracy - 468
5
Usługi Ciesielskie Stolarskie Ogólnobudowlane i Instalacyjne Krzysztoń Józef
80-180 Gdańsku Kowale Pałacowa 19
Część 2
- stawka rbg 24,30
- czas reakcji – 30 minut
- KP do rbg - 55%
- ilością miesięcy pracy - 120
6
KONSORCJUM FIRM:
ELIA Elektroinstalacje Piotr Grygier
80-747 Gdańsk ul. Toruńska 18B/35
Zakład Remontowo - Budowlany Marian Pieniążkiewicz
80-180 Gdańsk, ul. Piotrkowska 15/14
Część 3
- stawka rbg 19,10
- czas reakcji – ≤ 30 minut
- KP do rbg - 55%
- ilością miesięcy pracy - 120
7
IGIS Radosław Zawada
83-021 Rokitnica, ul. Korzenna 4
Część 5
- stawka rbg 13,40
- czas reakcji – 30 minut
- KP do rbg - 70%
- ilością miesięcy pracy - 144
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
CZĘŚĆ 1
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Stawka rbg - 50%
Liczba pkt w kryterium
Czas reakcji - 20%
Liczba pkt w
Kryterium
Koszty pośrednie KP do rbg - 15%
Liczba pkt w
Kryterium
Ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym - 15%
Razem
2
50,00
20,00
15
15
100,00
CZĘŚĆ 2
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Stawka rbg - 50%
Liczba pkt w kryterium
Czas reakcji - 20%
Liczba pkt w
Kryterium
Koszty pośrednie KP do rbg - 15%
Liczba pkt w
Kryterium
Ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym - 15%
Razem
5
50,00
20,00
15
15
100,00
CZĘŚĆ 3
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Stawka rbg - 50%
Liczba pkt w kryterium
Czas reakcji - 20%
Liczba pkt w
Kryterium
Koszty pośrednie KP do rbg - 15%
Liczba pkt w
Kryterium
Ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym - 15%
Razem
6
50,00
20,00
15
15
100,00
CZĘŚĆ 6
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium
Stawka rbg - 50%
Liczba pkt w kryterium
Czas reakcji - 20%
Liczba pkt w
Kryterium
Koszty pośrednie KP do rbg - 15%
Liczba pkt w
Kryterium
Ilość miesięcy pracy osoby na stanowisku kierowniczym - 15%
Razem
4
50,00
20,00
15
15
100,00
Umowy na część 1, 2, 3 i 6 w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 10.02.2017 r.
Jednocześnie informuję, że w w/w postępowanie na części 5 zostało unieważnione.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Art.93 ust 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
Treść postępowania:
I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.2) Nazwa i adresy
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy- Zarządzanie Nieruchomościami
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Polska
www.gznk.pl
e-mail nz@gznk.pl
Kod NUTZ:PL634
I.2) Wspólne zamówienie: nie dotyczy
I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.gznk.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Cygańska Góra 1
80-171 Gdańsk
Osoba do kontaktów: Grażyna Berowska
Tel.: +48 58 320 10 32
E-mail: berowska@gznk.pl
Fax: +48 58 345 82 35
Kod NUTZ:PL634
www.gznk.pl
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny: Podmiot prawa publicznego
I.5) Główny przedmiot działalności
Inna działalność: Samorządowy Zakład Budżetowy- zarządzanie nieruchomościami
II: PRZEDMIOT
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
Wykonywanie w roku 2017 robót konserwacyjnych w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk.
Numer referencyjny: 85/16/A
II.1.2) Główny kod CPV
45210000
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku 2017 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych oraz w lokalach mieszkalnych i użytkowych usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie GZNK-SZB w zakresie robót:
- ogólnobudowlanych obejmujących roboty dotyczące pokryć dachowych, elewacji budynków, stolarki okiennej i drzwiowej, przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych,
- sanitarnych obejmujących roboty dotyczące instalacji wodno-kan., instalacji gazowych, instalacji c.o. i ciepłej wody użytkowej oraz usuwania awarii instalacji urządzeń i węzłów cieplnych,
- elektrycznych obejmujących roboty dotyczące wymiany przewodów, puszek rozgałęźnych, puszek instalacyjnych do gniazd i wyłączników, wykonanie pomiarów ochronnych instalacji oraz stanu izolacji i ochrony przeciwporażeniowej,
- zapewnienia sprawności działania czujników tlenku węgla.
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: TAK
Oferty można składać w odniesieniu do maksymalnej liczby części: 2
Maksymalna liczba części, które mogą być udzielone jednemu oferentowi: 2.
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
Wykonywanie w roku 2017 robót konserwacyjnych w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk na terenie BOM –u nr 1.
Część 1
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
50700000Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000
Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
50711000
Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
50712000
Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
50720000
Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS PL:634
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gdańsk
II.2.4) Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku 2017 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk oraz w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie GZNK-SZB na terenie BOM –u nr 1 – Gdańsk ul. Sienna 6.
Struktura własności budynków oraz charakterystyka lokali mieszkalnych stanowiących własność gminy Gdańsk:
ilość budynków mieszkalnych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk - 226
całkowita ilość lokali mieszkalnych do obsługi - 810
całkowita powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych do obsługi - 36.822 m2
Struktura własności budynków użytkowych oraz charakterystyka lokali użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk:
ilość budynków użytkowych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk - 54
całkowita ilość lokali użytkowych do obsługi - 88
całkowita powierzchnia użytkowa lokali użytkowych do obsługi - 23.654 m2
Wykaz budynków mieszkalnych i użytkowych przedstawiony jest w załączniku Nr 1 część 1 do siwz .
Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia został określony w pkt 1 siwz pn. Szczegółowy zakres rzeczowy robót.
2. Zamówienie będzie wykonywane dla:
robót konserwacyjnych w godzinach od 7:00 do 19:00
usuwanie awarii wraz z wykonywaniem niezbędnych robót zabezpieczających w godzinach:
w dni robocze od godz. 19:00 do godz. 7:00 dnia następnego,
soboty, niedziele i święta od godz. 7:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę co najmniej 4 osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. w zakresie robót budowlanych takich jak: dekarskich, murarsko-tynkarskich, elektrycznych, hydraulicznych i pozostałych związanych z przedmiotem zamówienia.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia
Początek: 01.01.2017
Koniec: 31.12.2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu
Nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
Nie dotyczy.
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
5200 PLN (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych).
2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy przed podpisaniem umowy.
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
Wykonywanie w roku 2017 robót konserwacyjnych w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk na terenie BOM –u nr 2.
Część 2
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
50700000Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000
Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
50711000
Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
50712000
Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
50720000
Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS PL:634
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gdańsk
II.2.4) Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku 2017 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk oraz w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie GZNK-SZB na terenie BOM –u nr 2 – Gdańsk ul. Zielona 8/9.
Struktura własności budynków oraz charakterystyka lokali mieszkalnych stanowiących własność gminy Gdańsk:
ilość budynków mieszkalnych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk - 284
całkowita ilość lokali mieszkalnych do obsługi – 1.148
całkowita powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych do obsługi - 55.482 m2
Struktura własności budynków użytkowych oraz charakterystyka lokali użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk:
ilość budynków użytkowych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk - 68
całkowita ilość lokali użytkowych do obsługi - 171
całkowita powierzchnia użytkowa lokali użytkowych do obsługi - 47.9114 m2
Wykaz budynków mieszkalnych i użytkowych przedstawiony jest w załączniku Nr 1 część 2 do siwz .
Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia został określony w pkt 1 siwz pn. Szczegółowy zakres rzeczowy robót.
2. Zamówienie będzie wykonywane dla:
robót konserwacyjnych w godzinach od 7:00 do 19:00
usuwanie awarii wraz z wykonywaniem niezbędnych robót zabezpieczających w godzinach:
w dni robocze od godz. 19:00 do godz. 7:00 dnia następnego,
soboty, niedziele i święta od godz. 7:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę co najmniej 4 osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. w zakresie robót budowlanych takich jak: dekarskich, murarsko-tynkarskich, elektrycznych, hydraulicznych i pozostałych związanych z przedmiotem zamówienia.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia
Początek: 01.01.2017
Koniec: 31.12.2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu
Nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
Nie dotyczy.
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
7900 PLN (słownie: siedem tysięcy dziewięćset złotych).
2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy przed podpisaniem umowy.
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
Wykonywanie w roku 2017 robót konserwacyjnych w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk na terenie BOM –u nr 4.
Część 3
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
50700000Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000
Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
50711000
Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
50712000
Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
50720000
Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS PL:634
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gdańsk
II.2.4) Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku 2017 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk oraz w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie GZNK-SZB na terenie BOM –u nr 4 – Gdańsk Trakt Św. Wojciecha 167B.
Struktura własności budynków oraz charakterystyka lokali mieszkalnych stanowiących własność gminy Gdańsk:
ilość budynków mieszkalnych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk - 322
całkowita ilość lokali mieszkalnych do obsługi – 1.578
całkowita powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych do obsługi - 67.352 m2
Struktura własności budynków użytkowych oraz charakterystyka lokali użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk:
ilość budynków użytkowych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk - 54
całkowita ilość lokali użytkowych do obsługi - 96
całkowita powierzchnia użytkowa lokali użytkowych do obsługi - 19.973 m2
Wykaz budynków mieszkalnych i użytkowych przedstawiony jest w załączniku Nr 1 część 3 do siwz .
Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia został określony w pkt 1 siwz pn. Szczegółowy zakres rzeczowy robót.
2. Zamówienie będzie wykonywane dla:
robót konserwacyjnych w godzinach od 7:00 do 19:00
usuwanie awarii wraz z wykonywaniem niezbędnych robót zabezpieczających w godzinach:
w dni robocze od godz. 19:00 do godz. 7:00 dnia następnego,
soboty, niedziele i święta od godz. 7:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę co najmniej 4 osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. w zakresie robót budowlanych takich jak: dekarskich, murarsko-tynkarskich, elektrycznych, hydraulicznych i pozostałych związanych z przedmiotem zamówienia.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia
Początek: 01.01.2017
Koniec: 31.12.2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu
Nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
Nie dotyczy.
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
7300 PLN (słownie: siedem tysięcy trzysta złotych).
2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy przed podpisaniem umowy.
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
Wykonywanie w roku 2017 robót konserwacyjnych w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk na terenie BOM –u nr 7.
Część 4
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
50700000Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000
Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
50711000
Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
50712000
Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
50720000
Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS PL:634
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gdańsk
II.2.4) Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku 2017 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk oraz w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie GZNK-SZB na terenie BOM –u nr 7 – Gdańsk ul. Mściwoja II 4.
Struktura własności budynków oraz charakterystyka lokali mieszkalnych stanowiących własność gminy Gdańsk:
ilość budynków mieszkalnych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk - 291
całkowita ilość lokali mieszkalnych do obsługi – 1.161
całkowita powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych do obsługi - 58.615 m2
Struktura własności budynków użytkowych oraz charakterystyka lokali użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk:
ilość budynków użytkowych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk - 141
całkowita ilość lokali użytkowych do obsługi - 271
całkowita powierzchnia użytkowa lokali użytkowych do obsługi - 64.067 m2
Wykaz budynków mieszkalnych i użytkowych przedstawiony jest w załączniku Nr 1 część 4 do siwz.
Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia został określony w pkt 1 siwz pn. Szczegółowy zakres rzeczowy robót.
2. Zamówienie będzie wykonywane dla:
robót konserwacyjnych w godzinach od 7:00 do 19:00
usuwanie awarii wraz z wykonywaniem niezbędnych robót zabezpieczających w godzinach:
w dni robocze od godz. 19:00 do godz. 7:00 dnia następnego,
soboty, niedziele i święta od godz. 7:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę co najmniej 4 osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. w zakresie robót budowlanych takich jak: dekarskich, murarsko-tynkarskich, elektrycznych, hydraulicznych i pozostałych związanych z przedmiotem zamówienia.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia
Początek: 01.01.2017
Koniec: 31.12.2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu
Nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
Nie dotyczy.
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
11300 PLN (słownie: jedenaście tysięcy trzysta złotych).
2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy przed podpisaniem umowy.
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
Wykonywanie w roku 2017 robót konserwacyjnych w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk na terenie BOM –u nr 8.
Część 5
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
50700000Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000
Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
50711000
Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
50712000
Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
50720000
Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS PL:634
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gdańsk
II.2.4) Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku 2017 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk oraz w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie GZNK-SZB na terenie BOM –u nr 8 – Gdańsk ul. Śniadeckich 12.
Struktura własności budynków oraz charakterystyka lokali mieszkalnych stanowiących własność gminy Gdańsk:
ilość budynków mieszkalnych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk - 381
całkowita ilość lokali mieszkalnych do obsługi – 1.171
całkowita powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych do obsługi - 53.747 m2
Struktura własności budynków użytkowych oraz charakterystyka lokali użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk:
ilość budynków użytkowych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk - 65
całkowita ilość lokali użytkowych do obsługi - 119
całkowita powierzchnia użytkowa lokali użytkowych do obsługi - 34.291 m2
Wykaz budynków mieszkalnych i użytkowych przedstawiony jest w załączniku Nr 1 część 5 do siwz.
Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia został określony w pkt 1 siwz pn. Szczegółowy zakres rzeczowy robót.
2. Zamówienie będzie wykonywane dla:
robót konserwacyjnych w godzinach od 7:00 do 19:00
usuwanie awarii wraz z wykonywaniem niezbędnych robót zabezpieczających w godzinach:
w dni robocze od godz. 19:00 do godz. 7:00 dnia następnego,
soboty, niedziele i święta od godz. 7:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę co najmniej 4 osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. w zakresie robót budowlanych takich jak: dekarskich, murarsko-tynkarskich, elektrycznych, hydraulicznych i pozostałych związanych z przedmiotem zamówienia.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia
Początek: 01.01.2017
Koniec: 31.12.2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu
Nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
Nie dotyczy.
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
8600 PLN (słownie: osiem tysięcy sześćset złotych).
2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy przed podpisaniem umowy.
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
Wykonywanie w roku 2017 robót konserwacyjnych w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk na terenie BOM –u nr 9.
Część 6
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
50700000Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000
Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
50711000
Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
50712000
Główny kod CPV
Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
50720000
Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS PL:634
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gdańsk
II.2.4) Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku 2017 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk oraz w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie GZNK-SZB na terenie BOM –u nr 9 – Gdańsk ul. Na Zaspę 31.
Struktura własności budynków oraz charakterystyka lokali mieszkalnych stanowiących własność gminy Gdańsk:
ilość budynków mieszkalnych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk - 187
całkowita ilość lokali mieszkalnych do obsługi - 885
całkowita powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych do obsługi - 37.019 m2
Struktura własności budynków użytkowych oraz charakterystyka lokali użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk:
ilość budynków użytkowych w 100% będących własnością Gminy Gdańsk - 41
całkowita ilość lokali użytkowych do obsługi - 95
całkowita powierzchnia użytkowa lokali użytkowych do obsługi - 37.095 m2
Wykaz budynków mieszkalnych i użytkowych przedstawiony jest w załączniku Nr 1 część 6 do siwz.
Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia został określony w pkt 1 siwz pn. Szczegółowy zakres rzeczowy robót.
2. Zamówienie będzie wykonywane dla:
robót konserwacyjnych w godzinach od 7:00 do 19:00
usuwanie awarii wraz z wykonywaniem niezbędnych robót zabezpieczających w godzinach:
w dni robocze od godz. 19:00 do godz. 7:00 dnia następnego,
soboty, niedziele i święta od godz. 7:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę co najmniej 4 osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. w zakresie robót budowlanych takich jak: dekarskich, murarsko-tynkarskich, elektrycznych, hydraulicznych i pozostałych związanych z przedmiotem zamówienia.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia
Początek: 01.01.2017
Koniec: 31.12.2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu
Nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
Nie dotyczy.
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
6000 PLN (słownie: sześć tysięcy dwieście złotych).
2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy przed podpisaniem umowy.
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego.
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji
W zakresie zdolności technicznej – wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy.
W zakresie kwalifikacji zawodowych - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów.
1) Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności technicznej jeżeli wykaże, że dysponuje:
w przypadku składania oferty na jedną część:
- co najmniej 1 samochodem.
w przypadku składania oferty na dwie części:
- co najmniej 2 samochodami.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
2) Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia:
w przypadku składania oferty na jedną część minimum – 11 osób,
w przypadku składania oferty na dwie części minimum – 15 osób,
w tym następujące osoby:
a) 1 osobę na stanowisku kierowniczym posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
d) 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa
e) 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa
f) 1 osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów, urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej 50 kW
g) osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
Osoby z poz. d)-g) posiadają w/w uprawnienia zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
oraz
w przypadku składania oferty:
- na jedną część - minimum 4 osoby do wykonywania robót dekarskich, murarsko-tynkarskich, elektrycznych, hydraulicznych i pozostałych związanych z przedmiotem zamówienia.
- na dwie części - minimum 8 osób do wykonywania robót dekarskich, murarsko-tynkarskich, elektrycznych, hydraulicznych i pozostałych związanych z przedmiotem zamówienia
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia polegać na zdolnościach technicznych i zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
Nie dotyczy.
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1) Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu.
Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych:
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz.290) i uprawnieniami w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci – zgodnie z ustawą Prawo energetyczne (Dz. U. 2012 poz. 1059 z poźn. zm).
Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07. 07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz.290) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65).
III.2.2) Warunki realizacji umowy
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7.7.1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2016r. poz. 290 z późn. zm.) ustawie z dnia 23.4.1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z2016 r. poz. 380 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz.2164 z późn. zm.).
Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli zatrudnienia osób na podstawie umów o prace poprzez:
- żądanie oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu
- żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości,
- przeprowadzania kontroli w miejscach realizacji zamówienia.
W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez zamawiającego liczby osób na podstawie umów o pracę, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary umownej.
Warunki realizacji umowy zostały szczegółowo opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik do siwz.
III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia.
IV: PROCEDURA
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
Nie dotyczy
IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej
Nie dotyczy
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: Nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Nie dotyczy
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
17.01.2017, godz. 10.00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
Nie dotyczy
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 17/03/2017
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data 17.01.2017,
Czas lokalny 10.30
Miejsce: Gdańsk, siedziba zamawiającego, ul. Cygańska Góra 1, świetlica pokój nr 6
Informacja o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert. Nie dotyczy
Otwarcie ofert jest jawne.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podczas otwarcia ofert zamawiający poda: nazwy firm, adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się
Nie
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Nie dotyczy.
VI.3) Informacje dodatkowe:
I WARUNKI ZMIAN POSTANOWIEŃ UMOWY.
Zmiana umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ustawy pzp oraz dodatkowo następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
Zmianie może ulec Wykaz obiektów, gdzie wykonywane będą roboty konserwacyjne, określony w załączniku nr 1 do SIWZ – „Wykaz adresowy budynków część od 1 do 6 gdy:
zostaną przekazane obiekty w zarząd innemu zarządcy,
zostaną przejęte w zarząd nowe obiekty.
Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierowników robót jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w przypadku gdy:
zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierowników robót nastąpi z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp.
zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierowników robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jeżeli:
w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została
wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
II. O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który wykaże brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 i ust. 5 pkt 1-4, oraz złoży:
oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia,
wypełniony druk oferta,
pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (szczegóły zostały określone w siwz).
III. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych dotyczących robót konserwacyjnych w zakresie określonym w pkt 1 opisu przedmiotu zamówienia, których wartość wynosi do 6,5 % wartości zamówienia, tj.
do kwoty 150 462,96 zł bez podatku od towarów i usług.
Przewidywana orientacyjna wartość zamówienia na poszczególne części BOM-y.
CZĘŚĆ/BOM
WARTOŚĆ
CZĘŚĆ 1 BOM 1
16 921,48
CZĘŚĆ 2 BOM 2
25 749,59
CZĘŚĆ 3 BOM 4
23 876,73
CZĘŚĆ 4 BOM 7
36 819,54
CZĘŚĆ 5 BOM 8
27 706,81
CZĘŚĆ 6 BOM 9
19 388,81
Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie:
po zakończeniu realizacji zamówienia podstawowego.
w przypadku posiadania dodatkowych środków finansowych.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl; uzp@uzp.gov.pl
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
Tel. +22 4587801
Fax.+22 4587800
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Nie dotyczy
VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania do tego rodzaju podpisu w terminie 10 dni
od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo w terminie 15 dni, jeżeli zostały one przesłane w inny sposób.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl; uzp@uzp.gov.pl
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
Tel. +22 4587801
Fax.+22 4587800
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.12.2016 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | odpowiedź na pytanie z dnia 05.01.2017 r | 56,47 KB | 2017-01-05 13:40 | pobierz |
2 | SIWZ.pdf | 812,03 KB | 2016-12-12 11:28 | pobierz |
3 | Wzór umowy + załącznik 2 i 3 do umowy.pdf | 857,45 KB | 2016-12-12 11:28 | pobierz |
4 | Wykaz budynków BOM 1-załącznik nr 1.pdf | 604,22 KB | 2016-12-12 11:28 | pobierz |
5 | Wykaz budynków BOM 2-załącznik nr 1.pdf | 894,09 KB | 2016-12-12 11:27 | pobierz |
6 | Wykaz budynków BOM 4-załącznik nr 1.pdf | 712,34 KB | 2016-12-12 11:27 | pobierz |
7 | Wykaz budynków BOM 7-załącznik nr 1.pdf | 1,01 MB | 2016-12-12 11:27 | pobierz |
8 | Wykaz budynków BOM 8-załącznik nr 1.pdf | 922,88 KB | 2016-12-12 11:26 | pobierz |
9 | Wykaz budynków BOM 9-załącznik nr 1.pdf | 643,94 KB | 2016-12-12 11:26 | pobierz |
10 | Instrukacja wypełniania JEDZ-zał. 2b-pdf.pdf | 1,13 MB | 2016-12-12 11:25 | pobierz |
11 | JEDZ-załącznik 2a- (word).doc | 126,5 KB | 2016-12-12 11:25 | pobierz |
12 | JEDZ-załącznik 2-(xml).xml | 259,61 KB | 2016-12-12 11:25 | pobierz |
13 | oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 3.pdf | 173,28 KB | 2016-12-12 11:24 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2016-12-07 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2016-12-07 12:20 |
Ostatnia aktualizacja: | 2017-01-17 13:56 |