dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w roku 2017
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2016-12-30
umowy nr 120, 121, 122, 123 i 124/2016/NZ podpisano dnia 30.12.2016 r. z firmą JANTAR 2 Sp. z o.o.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2016-12-23
Działając na podstawie art. 138o ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający udzielił zamówienia:
na zadanie nr 1 firmie JANTAR 2 Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ulicy Zygmunta Augusta 71 z ceną oferty 186 432,58 zł z VAT-em,
na zadanie nr 2 firmie JANTAR 2 Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ulicy Zygmunta Augusta 71 z ceną oferty 29 734,02 zł z VAT-em,
na zadanie nr 3 firmie JANTAR 2 Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ulicy Zygmunta Augusta 71 z ceną oferty 582 730,10 zł z VAT-em,
na zadanie nr 4 firmie JANTAR 2 Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ulicy Zygmunta Augusta 71 z ceną oferty 51 231,96 zł z VAT-em,
na zadanie nr 5 firmie JANTAR 2 Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku przy ulicy Zygmunta Augusta 71 z ceną oferty 527 381,57 zł z VAT-em.
UZASADNIENIE WYBORU – zadanie 1, 2, 4 i 5:
Jedyna złożona oferta i spełniająca wymagania zamawiającego.
UZASADNIENIE WYBORU – zadanie 3:
Oferta najkorzystniejsza cenowo na podstawie kryterium oceny ofert określonym w Opisie warunków zamówienia.
Treść postępowania:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych
Samorządowy Zakład Budżetowy
Dział Zamówień
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Państwo: Polska
Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
e-mail nz@gznk.pl
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Rodzaj zamówienia: usługi
Adres: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1
Numer referencyjny : 87/16/A
ogłasza przetarg zgodnie z art. 138o ustawy Prawo Zamówień Publicznych
o wartości szacunkowej poniżej 750 000 EURO- zamówienia na usługi społeczne
na dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w roku 2017
KRÓTKI OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej lub monitoringu elektronicznego:
obiektu Zamawiającego przy ul. Partyzantów 74A – budynek Zarządu, sprawowany w formie ochrony fizycznej wraz z:
naprawą i konserwacją monitoringu wideo w budynkach ul. Partyzantów 74 (Zarząd i B) – zgodnie z załącznikiem 1a „Stan systemów alarmowych w jednostkach GZNK SZB” – ochrona fizyczna”,
rozbudową monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego wideo w budynkach ul. Partyzantów 74 wraz ze sprzętem dodatkowym oraz oprogramowaniem do kontroli monitoringu zgodnie z załącznikiem nr 1c pn. „Wykaz sprzętu – parametry techniczne” obejmującego między innymi zamontowanie i zainstalowanie kamer:
na piętrach w budynku Zarządu „A” ul. Partyzantów 74 - 2 szt.,
na piętrach w budynku „B” ul. Partyzantów 74 – 4 szt.,
zewnętrznych na budynku Zarządu „A” ul. Partyzantów 74 – 1 szt.,
zewnętrznych na budynku „B” ul. Partyzantów 74 – 1 szt.,
zgodnie z załącznikiem nr 1c pn. „Wykaz sprzętu – parametry techniczne”,
montażem 2 rejestratorów (z 2 dodatkowymi dyskami każdy) i 2 monitorów w budynku Zarządu zgodnie załącznikiem nr 1c pn. „Wykaz sprzętu – parametry techniczne”,
dostarczenie i zainstalowanie na własny koszt na czas realizacji umowy 3 szt. urządzeń patrolujących (rejestratorów pobytu) w obiektach objętych umową w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz zainstalowania programu do kontroli rejestratorów oraz do przeglądu monitoringu na bazach Zamawiającego,
dokonywaniem patrolu poza godzinami urzędowania GZNK z częstotliwością określoną we wzorze umowy, tj. co najmniej co 2 godziny,
dokonywaniem patrolu w budynku ul. Partyzantów 74 B + archiwum poza godzinami urzędowania GZNK – w dni urzędowania minimum 3 razy na dobę, w dni wolne minimum 5 razy na dobę,
w okresie zimowym przy opadach – pomoc przy odśnieżaniu wejść i wyjść ewakuacyjnych; w przypadku zabrudzenia korytarza – przetarcie na mokro,
przygotowanie korespondencji i przesyłek pocztowych poza godzinami pracy kancelarii w budynku Zarządu oraz pomoc w przygotowaniu przesyłek pocztowych w godzinach pracy kancelarii,
10 obiektów stanowiących bazy Zamawiającego wraz z rozbudową (ul. Dyrekcyjna 6), konserwacją i naprawami systemów alarmowych i monitoringu wideo wraz z:
zamontowaniem i podłączeniem do sieci teleinformatycznej Zamawiającego 2 kamer zewnętrznych na budynku przy ul. Floriańskiej 2,
zainstalowaniem na własny koszt rejestratora (z dwoma dodatkowymi dyskami) w budynku przy ul. Dyrekcyjnej 6,
zainstalowaniem na własny koszt rejestratora (z dwoma dodatkowymi dyskami) w budynku przy ul. Floriańskiej 2,
zainstalowaniem u Zamawiającego programu do rejestracji zdarzeń dla 10 jednostek objętych umową ochrony monitoringu,
rozbudową istniejącego systemu alarmowego przy ul,. Dyrekcyjnej 6 – dodanie 10 czujek alarmowych wraz z okablowaniem oraz ich podłączenie do systemu alarmowego,
zgodnie z załącznikiem nr 1c pn. „Wykaz sprzętu – parametry techniczne”,
6 obiektów- budynki użytkowe czasowo nie wynajmowanych, administrowanych przez Zamawiającego, sprawowany w formie ochrony fizycznej oraz dozór pogorzelisk,
20 obiektów - budynki użytkowe czasowo nie wynajmowane lub obiekty użytkowe wynajmowane, administrowane przez Zamawiającego, sprawowany w formie monitoringu elektronicznego z montażem elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych we własnym zakresie,
170 lokali mieszkalnych administrowanych przez Zamawiającego sprawowany w formie monitoringu elektronicznego z montażem elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych we własnym zakresie,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią;
„Stan systemów alarmowych w jednostkach GZNK SZB” – ochrona fizyczna” - załączniku nr 1a - do „Opisu warunków zamówienia”,
„Stan systemów alarmowych w jednostkach GZNK SZB” – monitoring” - załączniku nr 1b - do „Opisu warunków zamówienia”,
„Wykaz sprzętu – parametry techniczne” – załącznik nr 1c- do „Opisu warunków zamówienia”,
Wzory umów – załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e do „Opisu warunków zamówienia”.
Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj.
w przypadku składania oferty na ZADANIE 1
1 osoby na stanowisku pracownika ochrony wpisanej na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1432) nadzorującą i kontrolującą pracę pracowników ochrony fizycznej,
3 osób na stanowisku pracownika ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 1432),
w przypadku składania oferty na ZADANIE 2 i/lub ZADANIE 4 i /lub ZADANIE 5
2 osób na stanowisku operatora systemu monitoringu,
2 osób na stanowisku pracownika ochrony (członek patrolu) wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1432) i wyposażonych w broń palną.
w przypadku składania oferty na ZADANIE 3
1 osoby na stanowisku pracownika ochrony wpisanej na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1432) nadzorującą i kontrolującą pracę pracowników ochrony fizycznej nieposiadających wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
12 osób na stanowisku pracownika ochrony posiadających zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej, stwierdzoną orzeczeniami lekarskim i psychologicznym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 19 grudnia 2013 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz. U. z 2015 r., poz. 2323),
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
79710000-4 - usługi ochroniarskie,
79711000-1 - usługi nadzoru przy użyciu alarmu,
79714000-2 - usługi w zakresie nadzoru,
79715000-9 - usługi patrolowe.
CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.
To zamówienie podzielone jest na części: TAK
Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części.
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH PODOBNYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień podobnych dotyczących świadczenia usług dozoru w formie ochrony fizycznej oraz w formie monitoringu, których wartość wynosi 540 000,00 zł bez podatku od towarów i usług.
Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie:
W przypadku konieczności ochrony nowych obiektów.
W przypadku posiadania dodatkowych środków finansowych.
OKRES, W KTÓRYM REALIZOWANE BĘDZIE ZAMÓWIENIE:
Rozpoczęcie: 31.12.2016
Zakończenie: 03.01..2018
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
VI.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu;
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na świadczeniu usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz.1432).
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.
zdolności zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia następujące osoby:
w przypadku składania oferty na zadanie 1
1 osobę na stanowisku pracownika ochrony wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1432) nadzorującą i kontrolującą pracę pracowników ochrony fizycznej,
3 osoby na stanowisku pracownika ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1432),
w przypadku składania oferty na zadanie 3
1 osobę na stanowisku pracownika ochrony wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1432) nadzorującą i kontrolującą pracę pracowników ochrony fizycznej nieposiadających wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
12 osób na stanowisku pracownika ochrony posiadające zdolność fizyczną i psychiczną do wykonywania zadań pracownika ochrony fizycznej, stwierdzoną orzeczeniami lekarskim i psychologicznym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 19 grudnia 2013 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz. U. z 2015 r., poz. 2323),
w przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub zadanie 4 i /lub zadanie 5
2 osoby na stanowisku operatora systemu monitoringu,
1 osobę do konserwacji zamontowanych systemów wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1432),
2 osoby na stanowisku pracownika ochrony (członek patrolu) wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1432) i wyposażonych w broń palną.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wyżej wymienione warunki muszą być spełnione łącznie.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
zdolności technicznej,
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże dysponowanie, w przypadku składania oferty na zadanie 2 i/lub zadanie 4 i/lub zadanie 5
1 samochodem patrolowym,
centrum operacyjnym monitoringu.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 13-23.
Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 5 w następujących przypadkach:
podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp
podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA.
1. Do oferty Wykonawca musi załączyć aktualną na dzień złożenia koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz.1432) wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
2. Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym
w załączniku nr 3 do „Opisu warunków zamówienia”. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
3. Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym
w załączniku nr 4 do „Opisu warunków zamówienia”. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
WYKAZ INNYCH DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY.
Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i nazwy podwykonawców. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Złożyć Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryterium:
ZADANIE 1 i ZADANIE 2 i ZADANIE 3 i ZADANIE 4 i ZADANIE 5
cena - waga 100%
TERMIN SKŁADANIA OFERT
Data: 22.12.2016 r. Godzina: 7:20
Miejscowość: Gdańsk, siedziba zamawiającego ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 11.
WARUNKI OTWARCIA OFERT
Data: 22.12.2016 r. Godzina: 7:30
Miejscowość: Gdańsk, siedziba zamawiającego ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6 -
świetlica.
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
Marek Skuhra stanowisko służbowe inspektor ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
ZADANIE nr 1
nazwa: dozór obiektu Zamawiającego przy ul. Partyzantów 74A – budynek Zarządu, sprawowany w formie ochrony fizycznej.
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dozór obiektu Zarządu GZNK SZB – budynek A Gdańsk, ul. Partyzantów 74 sprawowany w formie ochrony fizycznej wraz z rozbudową monitoringu wideo (w tym zamontowaniem i zainstalowaniem kamer) oraz jego naprawą i konserwacją w budynkach, montażem rejestratora do kamer oraz monitorów, montażem urządzeń patrolujących wraz z programem do kontroli oraz dokonywaniem patrolu poza godzinami urzędowania Zamawiającego.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny: 79710000-4
Dodatkowe przedmioty: 79714000-2
Wielkość lub zakres:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy wynikające z realizacji umowy określone zostały we wzorze umowy (ochrona fizyczna obiektów) w § 1, 2 i 4 oraz w załączniku nr 1a – „Stan systemów alarmowych w jednostkach GZNK SZB – ochrona fizyczna” a także w załączniku nr 1c – „Wykaz sprzętu – parametry techniczne” do Opisu warunków zamówienia..
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: 03.01.2017
Zakończenie: 03.01.2018
ZADANIE nr 2
nazwa: dozór 10 obiektów stanowiących bazy Zamawiającego, sprawowany w formie monitoringu elektronicznego
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dozór 10 obiektów stanowiących bazy Zamawiającego, sprawowany w formie monitoringu elektronicznego wraz z rozbudową (ul. Dyrekcyjna 6), konserwacją i naprawą systemów alarmowych, zamontowaniem i podłączeniem do sieci teleinformatycznej Zamawiającego 2 kamer zewnętrznych na budynku przy ul. Floriańskiej 2, zainstalowaniem na własny koszt rejestratora w budynku przy ul. Floriańskiej 2 oraz zainstalowaniem u Zamawiającego programu do rejestracji zdarzeń dla 10 jednostek objętych umową ochrony monitoringu.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny: 79710000-4
Dodatkowe przedmioty: 79711000-1, 79715000-9
Wielkość lub zakres:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy wynikające z realizacji umowy określone zostały we wzorze umowy (monitoring baz) w § 1, 2 i 4 oraz w załączniku nr 1b – „Stan systemów alarmowych w jednostkach GZNK SZB – monitoring” a także w załączniku nr 1c – „Wykaz sprzętu – parametry techniczne” do ”Opisu warunków zamówienia”.
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: 03.01.2017
Zakończenie: 02.01.2018
ZADANIE nr 3
nazwa: dozór 6 obiektów użytkowych czasowo nie wynajmowanych administrowanych przez Zamawiającego, sprawowany w formie ochrony fizycznej oraz dozór pogorzelisk.
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dozór 6 obiektów użytkowych czasowo nie wynajmowanych administrowanych przez Zamawiającego, sprawowany w formie ochrony fizycznej oraz dozór pogorzelisk.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny: 79710000-4
Wielkość lub zakres:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone
zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2c do ”Opisu warunków zamówienia”.
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: 31.12.2016
Zakończenie: 29.12.2017
ZADANIE nr 4
nazwa: dozór 20 obiektów użytkowych czasowo nie wynajmowanych lub użytkowych wynajmowanych, administrowanych przez Zamawiającego, sprawowany w formie monitoringu elektronicznego z dostawą i montażem elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych.
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dozór 20 obiektów użytkowych czasowo nie wynajmowanych lub użytkowych wynajmowanych, administrowanych przez Zamawiającego, sprawowany w formie monitoringu elektronicznego z dostawą i montażem elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny: 79710000-4
Dodatkowe przedmioty: 79711000-1, 79715000-9
Wielkość lub zakres:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone
zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2d do ”Opisu warunków zamówienia”.
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: 31.12.2016
Zakończenie: 29.12.2017
ZADANIE nr 5
nazwa: dozór 170 lokali mieszkalnych administrowanych przez Zamawiającego sprawowany w formie monitoringu elektronicznego.
Krótki opis:
Przedmiot zamówienia obejmuje montaż elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionego mienia (lokalne systemy alarmowe), ich konserwację i naprawę oraz dozór lokali.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny: 79710000-4
Dodatkowe przedmioty: 79711000-1, 79715000-9
Wielkość lub zakres:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone
zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2e do ”Opisu warunków zamówienia”.
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: 31.12.2016
Zakończenie: 29.12.2017
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | modyfikacja opisu warunków zamówienia 16.12.2016 | 115,59 KB | 2016-12-16 12:24 | pobierz |
2 | zmodyfikowany wzór umowy zadanie 4 | 425,51 KB | 2016-12-16 12:23 | pobierz |
3 | opis warunków zamówienia | 1004,04 KB | 2016-12-14 15:21 | pobierz |
4 | oświadczenia | 306,8 KB | 2016-12-14 15:21 | pobierz |
5 | wzór umowy zad. 1 | 454,95 KB | 2016-12-14 15:20 | pobierz |
6 | wzór umowy zad. 2 | 463,68 KB | 2016-12-14 15:20 | pobierz |
7 | wzór umowy zad. 3 | 392,16 KB | 2016-12-14 15:20 | pobierz |
8 | wzór umowy zad. 4 | 436,32 KB | 2016-12-14 15:19 | pobierz |
9 | wzór umowy zad. 5 | 402,67 KB | 2016-12-14 15:19 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2016-12-14 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2016-12-14 15:18 |
Ostatnia aktualizacja: | 2016-12-16 12:24 |