świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie oraz grupowego ubezpieczenia zdrowotnego dla pracowników GZNK SZB oraz członków ich rodzin w latach 2017 - 2020
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2017-02-23
umowa na zadaniu 1 została podpisana z Powszechnym Zakładem Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna
Wynik postępowania: rozstrzygnięte / częściowo unieważnione
Data rozstrzygnięcia: 2017-02-22
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu:
- Zamawiający na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna Oddział Regionalny Gdańsk Oddział Gdynia z siedzibą w Gdyni, Pl. Kaszubski 8 z ceną 1 155 272,04 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta oraz spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- zadanie 2 zostało unieważnione
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Nie złożono żadnej oferty.
UZASADNIENIE PRAWNE
Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena/kontynuacja ubezpieczenia/
rozszerzony zakres świadczeń
1
Powszechny Zakład Ubezpieczeń
na Życie Spółka Akcyjna
Oddział Regionalny w Gdańsku
Oddział Gdynia
81-350 Gdynia, Pl. Kaszubski 8
Zadanie 1
cena - 1 155 272,04 zł
stawka za 1 tysiąc sumy ubezpieczenia – 5 PLN
rozszerzony katalog chorób ciężkich: tak,
skrócenie minimalnego czasu pobytu w szpitalu: nie,
rozszerzenie zakresu ochrony ubezpieczeniowej: tak
rozszerzenie ochrony ubezpieczeniowej na cały świat: nie,
rozszerzenie zakresu ochrony ubezpieczeniowej o trwałą niezdolność ubezpieczonego do pracy i samodzielnej egzystencji: tak,
możliwość obsługi programu ubezpieczeniowego za pośrednictwem aplikacji informatycznej: tak.
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Zadanie 1:
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena
50%
Liczba pkt w kryterium
Indywidualna kontynuacja
10 %
Liczba pkt w kryterium
rozszerzony zakres usług
40 %
Razem
1
50,00
10,00
28
88,00
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być podpisana po 22.02.2017 r.
Treść postępowania:
I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.2) Nazwa i adresy
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy- Zarządzanie Nieruchomościami
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Polska
www.gznk.pl
e-mail nz@gznk.pl
Kod NUTZ:PL634
I.2) Wspólne zamówienie: nie dotyczy
I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.gznk.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Cygańska Góra 1
80-171 Gdańsk
Osoba do kontaktów: Marek Skuhra
Tel.: +48 58 302 32 82
E-mail: skuhra@gznk.pl
Fax: +48 58 345 82 35
Kod NUTZ:PL634
www.gznk.pl
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny: Podmiot prawa publicznego
I.5) Główny przedmiot działalności
Inna działalność: Samorządowy Zakład Budżetowy- zarządzanie nieruchomościami
II: PRZEDMIOT
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie oraz grupowego ubezpieczenia zdrowotnego dla pracowników GZNK SZB oraz członków ich rodzin w latach 2017 - 2020
Numer referencyjny: 2/17/A
II.1.2) Główny kod CPV
66511000
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie oraz grupowego ubezpieczenia zdrowotnego dla pracowników GZNK SZB oraz członków ich rodzin w latach 2017 - 2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
Przewidywana ilość osób objętych ubezpieczeniem na życie – 403 osoby
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać we odniesieniu do wszystkich części.
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa: świadczenie usług grupowego ubezpieczenie na życie dla pracowników Zamawiającego oraz członków ich rodzin.
Część nr: 1
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
66511000
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS PL:634
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gdańsk
II.2.4) Opis zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług grupowego ubezpieczenia na życie dla pracowników GZNKSZB oraz członków ich rodzin w latach 2017 - 2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do siwz pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu
Nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
Nie dotyczy.
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu na zadanie 1 zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7 200 PLN (słownie: siedem tysięcy dwieście złotych).
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa: świadczenie usług grupowego ubezpieczenie zdrowotnego dla pracowników GZNK SZB oraz członków ich rodzin w latach 2017 - 2020.
Część nr: 2
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
66512200
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS PL:634
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gdańsk
II.2.4) Opis zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług grupowego ubezpieczenia zdrowotnego dla pracowników GZNKSZB oraz członków ich rodzin w latach 2017 - 2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do siwz pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu
Nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
Nie dotyczy.
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14) Informacje dodatkowe
Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu na zadanie 2 zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1 400 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych).
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego.
Wykaz i krótki opis warunków:
Wykonawca spełni warunki w zakresie kompetencji lub uprawnień jeżeli wykaże, że posiada:
zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie co najmniej działu I grupa 1 i 5 załącznika do ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r., poz. 1844. z późniejszymi zmianami).
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji
W zakresie kwalifikacji zawodowych - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów.
Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje:
a) w przypadku składania oferty na zadanie 1:
minimum 3 usługi, z których każda z osobna obejmowała/obejmuje grupowe ubezpieczenie na życie dla minimum 400 (czterystu) osób.
W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zamówienie będące w trakcie realizacji dotychczasowa zrealizowana na dzień składania ofert część musi obejmować grupowe ubezpieczenie na życie dla minimum400 (czterystu) osób.
b) w przypadku składania oferty na zadanie 2:
minimum 3 usługi, z których każda z osobna obejmowała/obejmuje grupowe ubezpieczenie zdrowotne dla minimum 100 (stu) osób.
W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zamówienie będące w trakcie realizacji dotychczasowa zrealizowana na dzień składania ofert część musi obejmować grupowe ubezpieczenie zdrowotne dla minimum100 (stu) osób.
c) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 powyższe warunki muszą być spełnione
łącznie.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
Nie dotyczy.
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1) Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2) Warunki realizacji umowy
1) Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 11.9.2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2015r. poz. 1844 z późn. zm.) ustawie z dnia23.4.1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z2016 r. poz. 380 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz.2164 z późn. zm.).
2) Warunki realizacji umowy zostały szczegółowo opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
IV: PROCEDURA
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
Nie dotyczy
IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej
Nie dotyczy
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: Nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Nie dotyczy
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
15.02.2017, godz. 07.20
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
Nie dotyczy
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 15.04.2017
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data 15.02.2017,
Czas lokalny 07:30
Miejsce: Gdańsk, siedziba zamawiającego, ul. Cygańska Góra 1, świetlica pokój nr 6
Informacja o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert. Nie dotyczy
Otwarcie ofert jest jawne.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podczas otwarcia ofert zamawiający poda: nazwy firm, adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się
Nie
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Nie dotyczy.
VI.3) Informacje dodatkowe:
I WARUNKI ZMIAN POSTANOWIEŃ UMOWY.
Zmiany umowy będą dokonywane poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone przez strony umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:
a. konieczna jest zmiana terminu realizacji zamówienia;
b. niezbędne jest ograniczenie przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia – w takim przypadku zmianie mogą ulec zapisy umowy odnoszące się do przedmiotu zamówienia i jego zakresu, wynagrodzenia i rozliczenia Wykonawcy, a także obowiązków Wykonawcy;
c. konieczne jest wprowadzenie zmian w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa obowiązujących po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian – w takim przypadku zmianie mogą ulec wyłącznie zapisy umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa;
d. konieczne jest dokonanie zmian w częściach przedmiotu zamówienia, które zgodnie z ofertą Wykonawcy będą wykonywane przy pomocy podwykonawców;
e. konieczne jest zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy – w takim przypadku zmianie ulegną wyłącznie zapisy odnoszące się do wynagrodzenia i rozliczenia Wykonawcy;
f. wystąpienia potrzeby zmiany osoby wykonującej w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich czynności faktycznych i prawnych związanych z wykonywaniem umowy;
g. zmian dotyczących terminów płatności, wysokości i liczby rat składki, w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki w wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, zmian dotyczących terminu rozpoczęcia realizacji umowy - okresu ubezpieczenia, z uwagi na procedurę odwoławczą;
h. zmian postanowień umowy w zakresie osób ubezpieczonych, wynikających także z woli przystąpienia bądź odstąpienia od umowy ubezpieczenia;
i. w przypadku ujawnienia się nowego ryzyka (np. nowej jednostki chorobowej, nowej metody leczenia, itd. nie objętej zakresem ubezpieczenia, a wynikającej np. z rozwoju wiedzy, nauki, techniki, itd.), Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia za zgodą Wykonawcy zmian w zakresie poszczególnych rodzajów ubezpieczeń dotyczących złożonej oferty, sum ubezpieczenia oraz wysokości należnych składek,
j. zmian podmiotowych i formy prawnej Zamawiającego (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.).
Wskazanie powyższych okoliczności zmian umowy nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do wprowadzenia tych zmian.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
II. O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który wykaże brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5, oraz złoży:
oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia,
wypełniony druk oferta,
pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (szczegóły zostały określone w siwz).
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl; uzp@uzp.gov.pl
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
Tel. +22 4587801
Fax.+22 4587800
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Nie dotyczy
VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania do tego rodzaju podpisu w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo w terminie 15 dni, jeżeli zostały one przesłane w inny sposób.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl; uzp@uzp.gov.pl
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
Tel. +22 4587801
Fax.+22 4587800
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.01.2017 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | JEDZ- xml | 133,51 KB | 2017-02-14 11:45 | pobierz |
2 | Odpowiedzi na pytania | 595,55 KB | 2017-02-08 07:45 | pobierz |
3 | Zał. nr 2-JEDZ w formie edytowalnej | 138 KB | 2017-01-23 09:01 | pobierz |
4 | specyfikacja istotnych warunków zamówienia | 755,11 KB | 2017-01-09 08:47 | pobierz |
5 | wzór_umowy | 205,63 KB | 2017-01-09 08:47 | pobierz |
6 | Zał. nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia | 296,14 KB | 2017-01-09 08:47 | pobierz |
7 | Zał. nr 2 - JEDZ | 1,05 MB | 2017-01-09 08:46 | pobierz |
8 | Zał. nr 3 - ośw. frupa kapitałowa | 32,54 KB | 2017-01-09 08:46 | pobierz |
9 | Zał. nr 4 - instrukcja wypełniania JEDZ | 1,13 MB | 2017-01-09 08:45 | pobierz |
10 | Zał. nr 5- Struktura zatrudnienia | 57 KB | 2017-01-09 08:45 | pobierz |
11 | Zał. nr 6 - ośw. o braku środka zapobiegawczego | 52,29 KB | 2017-01-09 08:45 | pobierz |
12 | Zał. nr 7 - ośw. o niezaleganiu | 59,18 KB | 2017-01-09 08:44 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2017-01-05 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2017-01-05 14:44 |
Ostatnia aktualizacja: | 2017-02-15 14:38 |