dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych W 2018 r.
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2018-02-02
Umowa na zadanie 1- Dostawa materiałów budowlanych została podpisana w dn.2.2.2018 r z firmą METALZBYT-HURT Sp. z o.o. z Bielska-Białej.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte / częściowo unieważnione
Data rozstrzygnięcia: 2018-01-29
Gdańsk, dnia 29.01.2018 r.
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Dotyczy postępowania przetargowego na dostawę materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych w 2018 r., prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami) informuję, że w w/w postępowaniu:
na zadaniu 1 Zamawiający wybrał ofertę nr 1 firmy „METALZBYT- HURT" Sp. z o. o. z siedzibą w Bielsku-Białej, przy ulicy Bardowskiego 2 z ceną 574 025,03 zł z VAT z czasem realizacji zamówienia 18 godzin i odległością od siedziby zamawiającego 8 km.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta niepodlegająca wykluczeniu i spełniająca warunki udziału w postępowaniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena/
Czas realizacji dostawy materiałów/
Ilość kilometrów od siedziby Zamawiającego
1
METALZBYT- HURT" Sp. z o. o.
ul. Bardowskiego 2
43-300 Bielsko -Biała
Zadanie 1
Cena oferty: 574 025,03 zł
Czas realizacji dostawy materiałów od terminu złożenia zamówienia: 18 godz.
Ilość kilometrów od siedziby Zamawiającego,
tj. od ul. Partyzantów 74: 8 km
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny, zawierającą punktację przyznaną ofercie w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
ZADANIE 1
Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena 50%
Liczba pkt w kryterium
czas realizacji dostawy 30%
Liczba pkt w kryterium
Ilość kilometrów od siedziby Zamawiającego 20%
Razem
1
50,00
30,00
20,00
100,00
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 29.01.2018 r.
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA NA ZADANIACH 2 i 3.
Dotyczy: postępowania przetargowego na dostawę materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych w 2018 r., prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt. 7 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami) informuję, że unieważniono postępowanie:
na zadaniu 2
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
na zadaniu 3
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
Nie złożono żadnej oferty.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
Treść postępowania:
I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) Nazwa i adresy
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk
Polska
www.gznk.pl
E-mail: nz@gznk.pl
Faks: +48 583458235
Kod NUTS: PL634
I.2) Wspólne zamówienie: nie dotyczy
I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.gznk.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Cygańska Góra 1
80-171 Gdańsk
Polska
Osoba do kontaktów: Daria Paprocka-Fabisiak
Tel.: +48 583201295
E-mail: daria.paprocka@gznk.pl
Faks: +48 583458235
Kod NUTS: PL634
www.gznk.pl
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.5) Główny przedmiot działalności
Inna działalność: Samorządowy Zakład Budżetowy- zarządzanie nieruchomościami
II: PRZEDMIOT
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych W 2018 r.
Numer referencyjny: 83/17/A
II.1.2) Główny kod CPV
44000000-0
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4) Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych do miejsc, wskazanych przez Zamawiającego, na terenie Gdańska w 2018 r.
Minimalna ilość materiałów w całym okresie realizacji umowy, którą Zamawiający zamówi, nie będzie mniejsza niż 50% całości asortymentu określonego w formularzach cenowych.
Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 1, 2 i 3 do SIWZ tj.:
- Formularz cenowy na dostawę materiałów budowlanych - załącznik nr 1 do SIWZ,
- Formularz cenowy na dostawę materiałów elektrycznych - załącznik nr 2 do SIWZ,
- Formularz cenowy na dostawę materiałów hydraulicznych i sanitarnych - załącznik nr 3 do SIWZ.
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak-
Ilość części 3
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
Dostawa materiałów budowlanych
Część nr: 1
II.2.1) Dodatkowy kod lub kody CPV
44000000-0
44100000-1
44170000-2
44190000-8
44800000-8
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gdańsk
II.2.4) Opis zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych w 2018 r.do miejsc wskazanych przez Kupującego, tj. do miejsc mieszczących się na terenie Gdańska, wskazanych każdorazowo w odrębnych zamówieniach wystawionych przez Kupującego, określających ilość i rodzaj materiałów a także maksymalną wielkość samochodu, jakim mogą być dostarczone materiały, wynikającą z możliwości wjazdu we wskazane miejsca.
2) Minimalna ilość materiałów w całym okresie realizacji umowy, którą Zamawiający zamówi, nie będzie mniejsza niż 50% całości asortymentu określonego w formularzu cenowym.
3) Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
II.2.5.) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia.
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
Nie dotyczy
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14) Informacje dodatkowe
1.Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 9 500,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych).
2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 1% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy przed podpisaniem umowy.
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
Dostawa materiałów elektrycznych
Część nr: 2
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
31200000
31210000
31300000
31500000
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gdańsk
II.2.4) Opis zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych w 2018 r. do miejsc wskazanych przez Kupującego, tj. do miejsc mieszczących się na terenie Gdańska, wskazanych każdorazowo w odrębnych zamówieniach wystawionych przez Kupującego, określających ilość i rodzaj materiałów a także maksymalną wielkość samochodu, jakim mogą być dostarczone materiały, wynikającą z możliwości wjazdu we wskazane miejsca.
2) Minimalna ilość materiałów w całym okresie realizacji umowy, którą Zamawiający zamówi, nie będzie mniejsza niż 50% całości asortymentu określonego w formularzu cenowym.
3) Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia.
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14) Informacje dodatkowe
1.Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
6 500,00 PLN (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych).
2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 1% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy przed podpisaniem umowy.
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
Dostawa materiałów hydraulicznych i sanitarnych
Część nr: 3
II2.2.) Dodatkowy kod lub kody CPV
44160000
44410000
44620000
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gdańsk
II.2.4) Opis zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów hydraulicznych i sanitarnych w 2018 r. do miejsc wskazanych przez Kupującego, tj. do miejsc mieszczących się na terenie Gdańska, wskazanych każdorazowo w odrębnych zamówieniach wystawionych przez Kupującego, określających ilość i rodzaj materiałów a także maksymalną wielkość samochodu, jakim mogą być dostarczone materiały, wynikającą z możliwości wjazdu we wskazane miejsca.
2) Minimalna ilość materiałów w całym okresie realizacji umowy, którą Zamawiający zamówi, nie będzie mniejsza niż 50% całości asortymentu określonego w formularzu cenowym.
3) Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia.
II.2 6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 31/12/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
1.Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
11 000,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych).
2. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 1% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy przed podpisaniem umowy.
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis warunków:
1) w zakresie sytuacji finansowej - posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
2) zakresie sytuacji ekonomicznej - posiadanie odpowiedniego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
1) Wykonawca spełni warunki w zakresie sytuacji finansowej, jeżeli wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę:
• w przypadku składania oferty na jedno zadanie:
- zadanie 1 - 500 000,00 zł;
- zadanie 2 - 300 000,00 zł;
- zadanie 3 - 600 000,00 zł;
• Wykonawca składający ofertę łącznie na więcej niż jedno zadanie winien wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę o wartości będącej sumą posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na poszczególnych zadaniach
2) Wykonawca spełni warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej, jeżeli wykaże posiadanie odpowiedniego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:
• w przypadku składania oferty na jedno zadanie:
- zadanie 1 - 600 000,00 zł;
- zadanie 2 - 400 000,00 zł;
- zadanie 3 - 700 000,00 zł;
•Wykonawca składający ofertę łącznie na więcej niż jedno zadanie winien wykazać posiadanie odpowiedniego ubezpieczenia na kwotę o wartości będącej sumą wartości ubezpieczenia na poszczególnych zadaniach.
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis warunków:
Wykonawca spełni warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej:
w przypadku składania oferty na zadanie 1:
- 2 usługi polegające na dostawie materiałów budowlanych o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każda,
przypadku składania oferty na zadanie 2:
- 2 usługi polegające dostawie elektrycznych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda,
w przypadku składania oferty na zadanie 3:
- 2 usługi polegające dostawie materiałów hydrauliczno-sanitarnych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda,
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie w/w warunek powinien być spełniony łącznie.
W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych dostaw winien wykazać się Wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.
Warunek doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch w/w dostaw, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 dostawie warunek dotyczący posiadania doświadczenia nie zostanie spełniony.
Podmiot na którego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie 2 dostaw w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
Nie dotyczy
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1) Informacje dotyczące określonego zawodu
Nie dotyczy
III.2.2) Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji zamówienia określone są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Nie dotyczy
IV: PROCEDURA
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
Nie dotyczy
IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej
Nie dotyczy
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Nie dotyczy
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 09/01/2018
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
Nie dotyczy
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 09/03/2017
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 09/01/2018
Czas lokalny: 10:30
Miejsce:
Gdańsk, siedziba zamawiającego, ul. Cygańska Góra 1, świetlica pokój nr 6
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert. Nie dotyczy
Otwarcie ofert jest jawne.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podczas otwarcia ofert zamawiający poda: nazwy firm, adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące cen, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
Nie dotyczy
VI.3) Informacje dodatkowe:
I WARUNKI ZMIAN POSTANOWIEŃ UMOWY
Zmiany w umowie mogą nastąpić jeżeli:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych
zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2.
łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
zmianie może ulec producent oferowanych materiałów w przypadku, gdy materiały zamienne będą miały nie gorsze parametry użytkowe, natomiast ceny jednostkowe nie będą wyższe niż określone w ofercie.
zmniejszeniu może ulec ilość zamawianych materiałów jednak nie mniej niż 50% całości asortymentu określonego w formularzach cenowych.
zmniejszeniu lub zwiększeniu może ulec ilość zamawianych materiałów w każdej z pozycji asortymentu określonego w formularzach cenowych z zastrzeżeniem, że nie zwiększy się wartość umowy.
zmianie może ulec podwykonawca lub może nastąpić rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku gdy:
proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełni dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, może nastąpić w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert, jeżeli:
w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została
wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:
Zmienia ogólny charakter umowy w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu,
Nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,
zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie,
zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikających z umowy,
polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust.1 pkt c.
Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną zgodnie z art. 144 ust.1e pkt 1, 2
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień dodatkowych dotyczących dostawy materiałów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych i sanitarnych- szczegóły zostały określone w SIWZ
O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który wykaże brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5, oraz złoży:
oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia,
wypełniony druk oferta,
pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (szczegóły zostały określone w SIWZ).
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska
Tel.: +22 4587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +22 4587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Nie dotyczy
VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania do tego rodzaju podpisu w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo w terminie 15 dni, jeżeli zostały one przesłane w inny sposób.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska
Tel.: +22 4587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +22 4587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
29/11/2017
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ | 574,06 KB | 2017-12-01 14:08 | pobierz |
2 | Umowa- wzór | 326,9 KB | 2017-12-01 11:42 | pobierz |
3 | zał. 1 Formularz cenowy na dostawę materiałów budowlanych.pdf | 240,51 KB | 2017-12-01 11:41 | pobierz |
4 | zał. 1 Formularz cenowy na dostawę materiałów budowlanych.xls | 67,5 KB | 2017-12-01 11:41 | pobierz |
5 | zał. 2 Formularz cenowy na dostawę materiałów elektrycznych.pdf | 196,29 KB | 2017-12-01 11:41 | pobierz |
6 | zał. 2 Formularz cenowy na dostawę materiałów elektrycznych.xlsx | 18,2 KB | 2017-12-01 11:41 | pobierz |
7 | zał. 3 Formularz cenowy na dostawę materiałów hydraulicznych i sanitarnych.pdf | 258,96 KB | 2017-12-01 11:41 | pobierz |
8 | zał. 3 Formularz cenowy na dostawę materiałów hydraulicznych i sanitarnych.xls | 73,5 KB | 2017-12-01 11:40 | pobierz |
9 | zał. 4 formularz JEDZ w xml | 86,21 KB | 2017-12-01 14:08 | pobierz |
10 | zał. 4a formularz edytowalny-JEDZ..doc | 149,5 KB | 2017-12-01 14:06 | pobierz |
11 | zał. 4b instrukcja wypełniania formularza JEDZ | 1,13 MB | 2017-12-01 11:40 | pobierz |
12 | zał.5 oswiadczenie grupa kapitałowa | 172,92 KB | 2017-12-01 11:40 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Daria Paprocka |
Data wytworzenia: | 2017-11-30 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Daria Paprocka-Fabisiak |
Data publikacji: | 2017-11-30 07:29 |
Ostatnia aktualizacja: | 2018-02-06 14:20 |