dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w roku 2019 w budynkach Skarbu Państwa
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2018-12-18
umowy z w/w firmami podpisano 18.12.2018
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2018-12-11
Gdańsk, 11.12.2018 r.
ZP/77/18/A
INFORMACJA
O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia na dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w roku 2019 w budynkach Skarbu Państwa, zgodnie z art. 138o ustawy PZP - zamówienie na usługi społeczne.
Działając na podstawie art. 138o ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolility Dz. U. Z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający udzielił zamówienia:
na zadaniu 1 firmie MEMLING Security Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Al. Grunwaldzka 309,
na zadaniu 2 Agencji Ochrony «WENA» Sp. z o.o z siedzibą w Gdańsku przy ul. Sandomierskiej 1.
Treść postępowania:
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35
e-mail nz@nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Rodzaj zamówienia : usługi.
Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
Numer referencyjny : 77/18/A
ogłasza przetarg zgodnie z art. 138o ustawy Prawo Zamówień Publicznych
o wartości szacunkowej poniżej 750 000 EURO- zamówienia na usługi społeczne
na dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w roku 2019 w budynkach Skarbu Państwa
KRÓTKI OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej lub monitoringu elektronicznego obejmujący:
całodobowy dozór 7 użytkowanych obiektów Skarbu Państwa sprawowany w formie ochrony fizycznej wraz z obsługą jednego systemu alarmowego z dozorem wizyjnym, którego opis funkcjonalny oraz procedury eksploatacji zostały przedstawione w załączniku nr 1 do „Opisu warunków zamówienia”,
dozór 2 obiektów Skarbu Państwa - sprawowany w formie monitoringu elektronicznego z podłączeniem do własnego systemu monitorowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią;
Opis funkcjonalny oraz procedury eksploatacji systemu alarmowego z dozorem wizyjnym w delegaturze NIK w Gdańsku – załącznik nr 1 do „Opisu warunków zamówienia”,
Wzory umów – załączniki nr 2a, 2b do „Opisu warunków zamówienia”.
Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. czynności pracownika ochrony i operatora systemu monitoringu (zadanie 2) w pełnym wymiarze etatu.
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych czynności zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności.
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
79710000-4 - usługi ochroniarskie,
79711000-1 – usługi nadzoru przy użyciu alarmu,
79714000-2 – usługi w zakresie nadzoru,
79715000-9 – usługi patrolowe.
CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.
To zamówienie podzielone jest na części: tak.
Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części.
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH PODOBNYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6.
Zamawiający nie przewiduje wykonania usług o podobnym zakresie i charakterze co zamówienie podstawowe.
OKRES, W KTÓRYM REALIZOWANE BĘDZIE ZAMÓWIENIE:
Rozpoczęcie: 28.12.2018 r.
Zakończenie: 27.12.2019 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
VI.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu;
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na świadczeniu usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz.2213 z późn. zm.).
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.
W przypadku realizowania zamówienia z udziałem podwykonawców w/w warunek musi być spełniony przez Wykonawcę.
zdolności technicznej,
Wykonawca spełni warunki dotyczące zdolności technicznek, jeżeli dysponuje co najmniej:
w przypadku składania oferty na ZADANIE 2:
1 samochodem patrolowym,
centrum operacyjnym monitoringu.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
zdolności zawodowej,
Wykonawca spełni warunki dotyczące zdolności zawodowej, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:
w przypadku składania oferty na ZADANIE 1
1 osobę na stanowisku pracownika ochrony wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 2213 z późn. zm.), nadzorującą i kontrolujących pracę pracowników ochrony fizycznej,
21 osób na stanowisku pracownika ochrony wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 2213 z późn. zm.),
w przypadku składania oferty na ZADANIE 2
2 osoby zatrudnionych na stanowisku operatora systemu monitoringu,
1 osobę do konserwacji zamontowanych systemów wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 2213 z późn. zm.),
2 osoby na stanowisku pracownika ochrony (członek patrolu) wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 2213 z późn. zm.) i wyposażonych w broń palną.
W przypadku składania oferty na dwa zadania wyżej wymienione warunki muszą być spełnione łącznie.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12-23.
Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 5 w następujących przypadkach:
podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp
podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp
podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA
Do oferty Wykonawca musi załączyć aktualną na dzień złożenia koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2213 z późn. zm.) wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do „Opisu warunków zamówienia”. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do „Opisu warunków zamówienia”. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
WYKAZ INNYCH DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY.
Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Złożyć Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 11 ppkt. 2-5 „Opisu warunków zamówienia”.
Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 10 000,00 zł,
w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 50,00 zł,
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 – 10 050,00 zł,
KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryterium:
Cena - waga 100%
TERMIN SKŁADANIA OFERT
Data: 19.11.2018 r. Godzina: 10:30
Miejscowość: Gdańsk, siedziba zamawiającego ul. Partyzantów 74 – kancelaria.
WARUNKI OTWARCIA OFERT
Data: 19.11.2018 r. Godzina: 10:45
Miejscowość: Gdańsk, siedziba zamawiającego ul. Partyzantów 74 – pokój nr 204 – sala konferencyjna.
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
Marek Skuhra stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
ZADANIE nr 1
nazwa: Dozór 7 użytkowanych obiektów Skarbu Państwa sprawowany w formie ochrony fizycznej.
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest całodobowy dozór 7 użytkowanych obiektów Skarbu Państwa sprawowany w formie ochrony fizycznej wraz z obsługą jednego systemu alarmowego z dozorem wizyjnym.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny: 79710000-4
Dodatkowe przedmioty: 79714000-2
Wielkość lub zakres:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2a do « Opisu warunków zamówienia » oraz w « Opisie funkcjonalnym oraz procedurach eksploatacji systemu alarmowego z dozorem wizyjnym w delegaturze NIK w Gdańsku » stanowiącym załącznik nr 1 do « Opisu przedmiotu zamówienia ».
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: 28.12.2018
Zakończenie: 27.12.2019
ZADANIE nr 2
nazwa: dozór 2 obiektów Skarbu Państwa sprawowany w formie monitoringu elektronicznego.
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dozór 2 obiektów Skarbu Państwa - sprawowany w formie monitoringu elektronicznego z podłączeniem do własnego systemu monitorowania.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny: 79710000-4
Dodatkowe przedmioty: 79711000-1, 79714000-2, 79715000-9,
Wielkość lub zakres:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2b do « Opisu warunków zamówienia ».
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: 28.12.2018
Zakończenie: 27.12.2019
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | informacja z otwarcia.pdf | 646,19 KB | 2018-11-20 14:12 | pobierz |
2 | ogłoszenie o zmianie ogłoszenoa 15 11 18.pdf | 51,57 KB | 2018-11-15 11:48 | pobierz |
3 | odpowiedzi na pytania 15 11 18.pdf | 42,34 KB | 2018-11-15 11:48 | pobierz |
4 | modyfikacja opisu warunków zamówienia 15 11 18.pdf | 78,74 KB | 2018-11-15 11:48 | pobierz |
5 | zmodyfikowany wzór umowy - zadanie 2 - monitoring SP-usługi społeczne.pdf | 276,71 KB | 2018-11-15 11:47 | pobierz |
6 | Opis Warunków Zamówienia.pdf | 734,58 KB | 2018-11-08 13:03 | pobierz |
7 | wzór umowy - zadanie 1 - ochr. fiz. użytkowane obiekty SP usługi społeczne.pdf | 276,2 KB | 2018-11-08 13:03 | pobierz |
8 | wzór umowy - zadanie 2 - monitoring SP-usługi społeczne.pdf | 276,22 KB | 2018-11-08 13:03 | pobierz |
9 | Opis funkcjonalny oraz procedury eksploatacji systemu alarmowego z dozorem wizyjnym w Delegaturze NIK w Gdańsku- załącznik nr 1.pdf | 208,14 KB | 2018-11-08 13:02 | pobierz |
10 | oswiadczenie podstawy wykluczenia zał. 3.pdf | 273,75 KB | 2018-11-08 13:02 | pobierz |
11 | oświadczenie warunki udzialu postępowanie - załącznik nr 4.pdf | 270 KB | 2018-11-08 13:01 | pobierz |
12 | oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 5.pdf | 175,62 KB | 2018-11-08 13:01 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2018-11-08 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2018-11-08 13:00 |
Ostatnia aktualizacja: | 2018-11-20 14:14 |