dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w roku 2019
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2018-12-28
umowy z w/w firmami podpisano 28.12.2018 r.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2018-12-20
Działając na podstawie art. 138o ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolility Dz. U. Z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający udzielił zamówienia:
na zadaniu 1 Konsorcjum firm:
«JANTAR » Sp. z o.o., z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 – lider konsorcjum,
«JANTAR 2» Sp. z o.o., z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 – członek konsorcjum,
«SEKRET» Sp. z o.o., z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 – członek konsorcjum,
na zadaniu 2 Konsorcjum firm:
«JANTAR » Sp. z o.o., z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 – lider konsorcjum,
«JANTAR 2» Sp. z o.o., z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 – członek konsorcjum,
«SEKRET» Sp. z o.o., z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 – członek konsorcjum,
na zadaniu 3 Przedsiębiorstwu Usługowo – Wykonawczemu « HEVELIUS » Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 76/78,
na zadaniu 4 Konsorcjum firm:
«JANTAR » Sp. z o.o., z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 – lider konsorcjum,
«JANTAR 2» Sp. z o.o., z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 – członek konsorcjum,
«SEKRET» Sp. z o.o., z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 – członek konsorcjum,
na zadaniu 5 Konsorcjum firm:
«JANTAR » Sp. z o.o., z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 – lider konsorcjum,
«JANTAR 2» Sp. z o.o., z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 – członek konsorcjum,
«SEKRET» Sp. z o.o., z siedzibą w Słupsku przy ul. Zygmunta Augusta 71 – członek konsorcjum,
Treść postępowania:
Gdańskie Nieruchomości Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/ 58 320-02-20/ 58 320 12 95 fax: 58 345-82-35
e-mail nz@nieruchomoscigda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nieruchomoscigda.pl
Adres profilu nabywcy: www.nieruchomoscigda.pl
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Rodzaj zamawiającego: inny - Samorządowy Zakład Budżetowy - zarządzanie nieruchomościami
Rodzaj zamówienia : usługi.
Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
Numer referencyjny: 92/18/A
ogłasza przetarg zgodnie z art. 138o ustawy Prawo Zamówień Publicznych
o wartości szacunkowej poniżej 750 000 EURO- zamówienia na usługi społeczne
na dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w roku 2019
KRÓTKI OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej lub monitoringu elektronicznego obejmujący:
obiekt Zamawiającego przy ul. Partyzantów 74A – budynek Zarządu, sprawowany w formie ochrony fizycznej wraz z:
naprawą i konserwacją monitoringu wideo oraz urządzeń patrolujących,
12 obiektów stanowiących bazy Zamawiającego wraz konserwacją i naprawami systemów alarmowych, monitoringu wideo i urządzeń patrolujących,
4 obiektów - budynki użytkowe czasowo nie wynajmowanych, administrowanych przez Zamawiającego, sprawowany w formie ochrony fizycznej oraz dozór pogorzelisk,
19 obiektów - budynki użytkowe czasowo nie wynajmowane lub obiekty użytkowe wynajmowane, administrowane przez Zamawiającego, sprawowany w formie monitoringu elektronicznego z montażem elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych we własnym zakresie.
170 lokali mieszkalnych administrowanych przez Zamawiającego sprawowany w formie monitoringu elektronicznego z montażem elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych we własnym zakresie,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią;
„Stan systemów alarmowych w jednostkach Gdańskich Nieruchomości – monitoring” - załącznik nr 1 do „Opisu warunków zamówienia”,
Wzory umów – załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e do „Opisu warunków zamówienia”.
Wymagania dotyczące zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (dotyczy także dalszych podwykonawców) na podstawie umowy o pracę lub umowy równoważnej (tj. umowy, której treść lub sposób realizacji odpowiada cechom stosunku pracy) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. czynności pracownika ochrony i operatora systemu monitoringu.
Wykonawca jest zobowiązany przez cały okres realizacji danych czynności zatrudniać na podstawie umów o pracę lub umów równoważnych pracowników wykonujących dane czynności.
Osoby te muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
79710000-4 - usługi ochroniarskie,
79711000-1 – usługi nadzoru przy użyciu alarmu,
79714000-2 – usługi w zakresie nadzoru,
79715000-9 – usługi patrolowe.
CZĘŚCI ZAMÓWIENIA.
To zamówienie podzielone jest na części: tak.
Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części.
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH PODOBNYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6.
Zamawiający nie przewiduje wykonania usług o podobnym zakresie i charakterze co zamówienie podstawowe.
OKRES, W KTÓRYM REALIZOWANE BĘDZIE ZAMÓWIENIE:
Rozpoczęcie: 28.12.2018 r.
Zakończenie: 03.01.2020 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
VI.1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
nie podlega wykluczeniu;
spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na świadczeniu usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz.2142 z późn. zm.).
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca.
W przypadku realizowania zamówienia z udziałem podwykonawców w/w warunek musi być spełniony przez Wykonawcę.
zdolności technicznej,
Wykonawca spełni warunek jeżeli w przypadku składania oferty na ZADANIE 2 i/lub ZADANIE 4 i/lub ZADANIE 5 dysponuje co najmniej :
1 samochodem patrolowym,
centrum operacyjnym monitoringu.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
zdolności zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:
w przypadku składania oferty na ZADANIE 1 i/lub ZADANIE 3
1 osobę na stanowisku pracownika ochrony wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 2142 z późn. zm.) nadzorującą i kontrolujących pracę pracowników ochrony fizycznej,
w przypadku składania oferty na ZADANIE 1
minimum 3 osoby na stanowisku pracownika ochrony wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 2142 z późn. zm.).
w przypadku składania oferty na ZADANIE 3
10 osób na stanowisku pracownika ochrony wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 2142 z późn. zm.),
w przypadku składania oferty na ZADANIE 2 i/lub ZADANIE 4 i/lub ZADANIE 5
2 osoby zatrudnione na stanowisku operatora systemu monitoringu,
1 osobę do konserwacji zamontowanych systemów wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 2142 z późn. zm.),
2 osoby na stanowisku pracownika ochrony (członek patrolu) wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z art. 29 ustawy o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 2142 z późn. zm.) i wyposażonych w broń palną.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wyżej wymienione warunki muszą być spełnione łącznie.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności zawodowej w zakresie osób, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.
PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 12-23.
Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 5 w następujących przypadkach:
podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp
podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp
podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA.
Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do „Opisu warunków zamówienia”. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do „Opisu warunków zamówienia”. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
WYKAZ INNYCH DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY.
Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę.
Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
Złożyć Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
Do oferty należy załączyć oryginalne formy wadium wniesione w jednej z form określonych w punkcie 11 ppkt. 2-5 „Opisu warunków zamówienia”.
Zaleca się załączyć do oferty kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu.
Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
PROCEDURA
OPIS
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak
nformacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 2 500,00 zł,
w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 400,00 zł,
w przypadku składania oferty na zadanie 3 – 7 100,00 zł,
w przypadku składania oferty na zadanie 4 - 800,00 zł,
w przypadku składania oferty na zadanie 5 – 8 000,00 zł,
W przypadku składania oferty na więcej niż na jedno zadanie w/w warunek musi być spełniony łącznie.
KRYTERIUM OCENY OFERT
Kryterium:
Cena - waga 100%
TERMIN SKŁADANIA OFERT
Data: 12.12.2018 r. Godzina: 10:30
Miejscowość: Gdańsk, siedziba zamawiającego ul. Partyzantów 74 - kancelaria.
WARUNKI OTWARCIA OFERT
Data: 12.12.2018 r. Godzina: 10:45
Miejscowość: Gdańsk, siedziba zamawiającego ul. Partyzantów 74 w pokoju 204 – sala konferencyjna.
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
Marek Skuhra stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74, nr pok. 4, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
ZADANIE nr 1
nazwa: Dozór obiektu Zamawiającego przy ul. Partyzantów 74A – budynek Zarządu,sprawowany w formie ochrony fizycznej.
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dozór obiektu Zarządu Gdańskich Nieruchomości – budynek A Gdańsk, ul. Partyzantów 74 sprawowany w formie ochrony fizycznej wraz z naprawą i konserwacją monitoringu wideo oraz urządzeń patrolujących.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny: 79710000-4
Dodatkowe przedmioty: 79714000-2
Wielkość lub zakres:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2a do ”Opisu warunków zamówienia”.
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: 03.01.2019
Zakończenie: 03.01.2020
ZADANIE nr 2
nazwa: dozór 12 obiektów stanowiących bazy Zamawiającego sprawowany w formie monitoringu elektronicznego.
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dozór 12 obiektów stanowiących bazy Zamawiającego, sprawowany w formie monitoringu elektronicznego wraz z konserwacją i naprawą systemów alarmowych, monitoringu wideo i urządzeń patrolujących.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny: 79710000-4
Dodatkowe przedmioty: 79711000-1, 79714000-2, 79715000-9,
Wielkość lub zakres:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2b do ”Opisu warunków zamówienia” oraz w załączniku nr 1 do ”Opisu warunków zamówienia”. – « Stan systemów alarmowych w jednostkach Gdańskich Nieruchomości - monitoring »
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: 03.01.2019
Zakończenie: 03.01.2020
ZADANIE nr 3
nazwa: Dozór 4 obiektów użytkowych czasowo nie wynajmowanych administrowanych przez Zamawiającego, sprawowany w formie ochrony fizycznej oraz dozór pogorzelisk.
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dozór 4 obiektów użytkowych czasowo nie wynajmowanych administrowanych przez Zamawiającego, sprawowany w formie ochrony fizycznej oraz dozór pogorzelisk.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny: 79710000-4
Dodatkowe przedmioty: 79714000-2
Wielkość lub zakres:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2c do ”Opisu warunków zamówienia”.
Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: 28.12.2018
Zakończenie: 27.12.2019
ZADANIE nr 4
nazwa: dozór 19 obiektów - budynki użytkowe czasowo nie wynajmowane lub obiekty użytkowe wynajmowane, administrowane przez Zamawiającego, sprawowany w formie monitoringu elektronicznego z montażem elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych we własnym zakresie.
Krótki opis:
Przedmiot zamówienia obejmuje dozór 19 obiektów użytkowych czasowo nie wynajmowanych lub użytkowych wynajmowanych, administrowanych przez Zamawiającego, sprawowany w formie monitoringu elektronicznego z dostawą i montażem elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny: 79710000-4
Dodatkowe przedmioty: 79711000-1, 79714000-2, 79715000-9,
Wielkość lub zakres:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2d do ”Opisu warunków zamówienia” Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: 28.12.2018
Zakończenie: 27.12.2019
ZADANIE nr 5
nazwa: dozór 170 lokali mieszkalnych administrowanych przez Zamawiającego, sprawowany w formie monitoringu elektronicznego z montażem elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych we własnym zakresie,.
Krótki opis:
Przedmiot zamówienia obejmuje montaż elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionego mienia (lokalne systemy alarmowe), ich konserwację i naprawę oraz dozór lokali.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Słownik główny: 79710000-4
Dodatkowe przedmioty: 79711000-1, 79714000-2, 79715000-9,
Wielkość lub zakres:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2e do ”Opisu warunków zamówienia” Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: 28.12.2018
Zakończenie: 27.12.2019
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | zmodyfikowane oświadczenie warunki udzialu postępowanie - załącznik nr 4.pdf | 355,22 KB | 2018-12-12 15:24 | pobierz |
2 | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 12.12.18.pdf | 237,73 KB | 2018-12-12 15:24 | pobierz |
3 | odpowiedzi, pytania 12 12 18.pdf | 193,55 KB | 2018-12-12 15:24 | pobierz |
4 | modyfikacja opisu warunków zamówienia 12 12 18.pdf | 206,17 KB | 2018-12-12 15:23 | pobierz |
5 | modyfikacja opisu warunków zamówienia 11 12 18.pdf | 35,17 KB | 2018-12-11 14:55 | pobierz |
6 | ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 11 12 18.pdf | 20,97 KB | 2018-12-11 14:55 | pobierz |
7 | Wzór umowy ZADANIE 5 monitoring lokali mieszkalnych.doc | 142,5 KB | 2018-12-07 14:54 | pobierz |
8 | Wzór umowy ZADANIE 4 monitoring obiektów użytkowych.doc | 155 KB | 2018-12-07 14:54 | pobierz |
9 | Wzór umowy ZADANIE 3 ochrona fizyczna pustostanów.doc | 289,5 KB | 2018-12-07 14:54 | pobierz |
10 | Wzór umowy ZADANIE 2 monitoring baz.doc | 146,5 KB | 2018-12-07 14:53 | pobierz |
11 | Wzór umowy ZADANIE 1 ochrona fizyczna.doc | 137 KB | 2018-12-07 14:53 | pobierz |
12 | Opis Warunków Zamówienia.pdf | 667,94 KB | 2018-12-05 13:49 | pobierz |
13 | oswiadczenie podstawy wykluczenia zał. 3.pdf | 273,36 KB | 2018-12-05 13:48 | pobierz |
14 | oświadczenie warunki udzialu postępowanie - załącznik nr 4.pdf | 354,83 KB | 2018-12-05 13:47 | pobierz |
15 | oswiadczenie grupa kapitałowa zał. 5.pdf | 175,47 KB | 2018-12-05 13:47 | pobierz |
16 | Wzór umowy ZADANIE 1 ochrona fizyczna.pdf | 282,78 KB | 2018-12-05 13:47 | pobierz |
17 | Wzór umowy ZADANIE 2 monitoring baz.pdf | 287,69 KB | 2018-12-05 13:47 | pobierz |
18 | Wzór umowy ZADANIE 3 ochrona fizyczna pustostanów.pdf | 281,58 KB | 2018-12-05 13:46 | pobierz |
19 | Wzór umowy ZADANIE 4 monitoring obiektów użytkowych.pdf | 297,1 KB | 2018-12-05 13:46 | pobierz |
20 | Wzór umowy ZADANIE 5 monitoring lokali mieszkalnych.pdf | 274,74 KB | 2018-12-05 13:46 | pobierz |
21 | ZAŁĄCZNIK NR 1 SYSTEMY ALARM..pdf | 70,52 KB | 2018-12-05 13:46 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2018-12-05 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2018-12-05 13:45 |
Ostatnia aktualizacja: | 2018-12-17 14:19 |