BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

realizacja zadania w trybie zaprojektuj i wykonaj pn. Budowa budynku wystawienniczo - edukacyjnego przy ul. Gościnnej 12 w Gdańsku - Oruni w ramach II etapu budowy Centrum Aktywizacji i Innowacji KUŹNIA.

załączniki

Wynik postępowania: całkowicie unieważnione

Data unieważnienia: 2012-07-03

Działając zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowanie zostało unieważnione.

UZASADNIRNIE FAKTYCZNE

Nie wpłynęła żadna oferta.

UZASADNIENIE PRAWNE

Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.

Treść postępowania:

 

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych -
Samorządowy Zakład Budżetowy
Dział Zamówień
 
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 302-32-82/58 320-10-32/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego
                                  
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.000.000 EURO
 
na realizację zadania w trybie zaprojektuj i wykonaj pn. Budowa budynku wystawienniczo - edukacyjnego przy ul. Gościnnej 12 w Gdańsku - Oruni w ramach II etapu budowy Centrum Aktywizacji i Innowacji KUŹNIA.
 
 
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
 
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1.   Przedmiotem zamówienia jest realizacja budynku wystawienniczo-edukacyjnego przy ul. Gościnnej 12 w Gdańsku Oruni i zagospodarowanie działki nr 109.10 w ramach kontynuacji budowy Centrum Aktywizacji i Innowacji KUŹNIA
 
Przedmiot opracowania obejmuje wykonanie projektu budynku wystawienniczo - edukacyjnego oraz projektu zagospodarowania terenu a następnie, na ich podstawie, budowę budynku wystawienniczo - edukacyjnego i zagospodarowanie terenu.
Budynek wystawienniczo - edukacyjny ma stanowić uzupełnienie dla zabytkowego zespołu domu podmiejskiego z kuźnią przy ul. Gościnnej 10 w Gdańsku – Oruni a teren działki nr 109.10 miejsce o funkcji rekreacyjno - edukacyjnej z możliwością realizacji w jego obrębie sezonowych festynów kowalskich, warsztatów, lekcji muzealnych oraz spotkań aktywizujących społeczność lokalną Oruni.
 
2.   Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
ETAP I – Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej,obejmującej budynek wystawienniczo-edukacyjny i zagospodarowanie terenu działki, na której się on znajduje,
        w tym:
A.    wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego budynku wystawienniczo-edukacyjnego (adaptacja). Projekt (adaptacja) musi być wykonana na podstawie projektu budynku wystawienniczo - edukacyjnego przy ul. Gościnnej 10 w Gdańsku wykonanego przez Autorską Pracownię Projektową ARCHITEKA Tomasz Karpowicz, który stanowi załącznik nr 2), w tym:
1.    Uzyskanie mapy sytuacyjno-wysokościowej z uzbrojeniem terenu do celów projektowych,
2.    Uzyskanie warunków technicznych jednostek odpowiedzialnych za dostawy na dostawę energii elektrycznej i wody, a także o przyłączeniu obiektu do sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej oraz na odprowadzanie ścieków bytowo-sanitarnych i deszczowych do sieci uzbrojenia podziemnego itp.,
3.    Adaptacja projektu budowlanego budynku wystawienniczo - edukacyjnego przy ul. Gościnnej 10 w Gdańsku do nowej sytuacji przestrzennej, w tym:
­          zachowanie wszystkich parametrów, uwzględnionych w wykonanym projekcie a dotyczących kubatury, powierzchni użytkowej i zabudowy, szerokości elewacji oraz wysokości budynku wystawienniczo-edukacyjnego,
­          wykonanie odbicia lustrzanego zaprojektowanego budynku wzdłuż jego dłuższej osi, tak aby otwory okienne i boczna brama wejściowa znajdowały się od strony południowo-wschodniej,
­          wykonanie projektu niezbędnych przyłączy sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej i sanitarnej oraz instalacji elektrycznej,
­          zebranie niezbędnych opinii i decyzji umożliwiających uzyskanie pozwolenia na budowę,
­          sporządzenie założeń do planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
­          sporządzenie charakterystyki energetycznej obiektu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U z 2012, poz. 462)
­          złożenie oświadczenia Wykonawcy o kompletności opracowanej dokumentacji oraz jej zgodności z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
 
B.    wykonanie projektu zagospodarowania terenu działki nr 10 w obrębie ewidencyjnym 109 w Gdańsku.
1.    Wykonanie ekspertyzy geotechnicznej na terenie działki nr 10 w obrębie ewidencyjnym 109.
2.    Sporządzenie projektu zagospodarowania terenu działki nr 10 w obrębie ewidencyjnym 109, w tym:
­          zaprojektowanie nowej, utwardzonej i zróżnicowanej materiałowo nawierzchni wraz z dostosowaniem części terenu do obsługi ruchu pieszo-jezdnego,
­          zaprojektowanie i wydzielenie ogródka przydomowego w obrębie bezpośredniego zaplecza budynku mieszkalnego przy ul. Gościnnej 12,
­          zaprojektowanie min. trzech miejsc postojowych (w tym jednego dla osób niepełnosprawnych),
­          zaprojektowanie budynku gospodarczego na pojemniki do gromadzenia i segregacji odpadów stałych z uwzględnieniem w nim miejsca na dwie „komórki” gospodarcze na potrzeby mieszkańców budynku przy ul. Gościnnej 12,
­          zaprojektowanie odwodnienia terenu,
­          zaprojektowanie i/lub rewaloryzację zieleni niskiej, średniej i wysokiej,
­          zaprojektowanie ogrodzenia i bramy wjazdowej od strony ul. Gościnnej,
­          zaprojektowanie niezbędnego uzbrojenia terenu, w tym przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz punktów oświetleniowych i instalacji elektrycznej do budynku wystawienniczo-edukacyjnego z uwzględnieniem włączenia istniejących obiektów na działce i istniejących przyłączy na terenie działki nr 10, 11 w obrębie ewidencyjnym 109.
     
C.    Uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień oraz decyzji administracyjnych i technicznych, umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych, w tym opinii Miejskiego Konserwatora Zabytków, Zamawiającego i Referatu Rewitalizacji Wydziału Urbanistyki, Architektury i Ochrony Zabytków Urzędu Miejskiego w Gdańsku, decyzji Państwowej Straży Pożarnej, SANEPID oraz decyzji o pozwoleniu na budowę.
Wykonawca będzie występował w imieniu i na rzecz Zamawiającego na podstawie odpowiedniego pełnomocnictwa.
 
Dokumentacja projektowa musi być sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcyjno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz.2072 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012,. poz. 462)
Dokumentacja projektowa musi być sporządzona w formie pisemnej i cyfrowej (pliki tekstowe w formacie DOC, arkusze kalkulacyjne w formacie XLS, rysunki w formacie DWG oraz wszystkie pliki w formacie PDF lub innym powszechnie dostępnym do odczytu):
­           projekty budowlane - w 6 egzemplarzach,
Po 2 komplety sporządzonej dokumentacji w formie papierowej i cyfrowej należy przekazać Zamawiającemu. Dotyczy to wszelkich opracowań i ekspertyz realizowanych w ramach zamówienia. W przypadku, kiedy dokumentacja wymaga uzgodnień, opinii lub zaakceptowania przez odpowiednie organy, należy ją przekazać z wymaganymi uzgodnieniami, opiniami i decyzjami.
 
ETAP II – Realizacja robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową i otrzymaną decyzją pozwolenia na budowę, w tym:
 
A.    Przygotowanie terenu budowy, w tym:
­          wznowienie znaków granicznych na działce nr 10 w obrębie ewidencyjnym 109 o ile
będzie wymagane,
­          organizacja robót budowlanych,
­          zapewnienie bezpieczeństwa i higieny pracy,
­          organizacja zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb Wykonawcy,
­          zabezpieczenie interesów osób trzecich,
­          tymczasowa i docelowa organizacja ruchu,
­          wygrodzenie i zabezpieczenie terenu budowy.
­          sporządzenie planu BIOZ
 
B.    Prace ziemne, w tym zapewnienie nadzoru archeologicznego.
 
C.    Roboty rozbiórkowe, w tym:
­          rozbiórka budynków gospodarczych (komórek) oraz przylegającego do nich muru na granicy działek nr 10 i nr 11 w obrębie ewidencyjnym 109 przy ul. Gościnnej 12 w Gdańsku,
­          rozbiórka przybudówki (strefy wejściowej) do budynku przy ul. Gościnnej 12A wraz z zamurowaniem dwóch otworów drzwiowych i zasypaniem klatki schodowej prowadzącej do piwnicy,
­          przemieszczenie, załadunek i odwiezienie materiałów rozbiórkowych, w tym opłaty wysypiskowe,
­          uporządkowanie terenu rozbiórki, w tym odwiezienie sprzętu i oznakowania.
 
D.    Prace budowlane i wykończeniowe obejmujące budowę budynku wystawienniczo-edukacyjnego, w tym:
­          rozprowadzenie instalacji, obejmujące m.in.: wykonanie skrzynki rozdzielczej, montaż gniazd i punktów oświetleniowych oraz podłączenie armatury sanitarnej,
­          wykonanie posadzek,
­          malowanie ścian wewnętrznych.
 
E.    Prace budowlane i wykończeniowe obejmujące zagospodarowanie terenu zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym, w tym:
­          wykonanie ciągów pieszo-jezdnych i miejsc postojowych,
­          zasianie trawy, rewaloryzacja istniejącej i nowe nasadzenia zieleni średniej i wysokiej,
­          realizacja małej architektury w zakresie komórek i śmietnika.
­          realizacja ogrodzenia i bramy wjazdowej na teren przedmiotowej działki,
F.    Prace porządkowe związane z oddaniem do użytku placu budowy i obiektu.
 
G.    Zgłoszenie do odbioru robót wraz z przekazaniem kompletu wszystkich dokumentów wymaganych do oddania budynku i terenu działki w użytkowanie łącznie ze świadectwem charakterystyki energetycznej budynku.
3.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
­- Program funkcjonalno - użytkowy - budowa budynku wystawienniczo - edukacyjnego przy ul. Gościnnej 12 w Gdańsku Oruni w ramach II etapu budowy Centrum Aktywizacji i Innowacji KUŹNIA - załącznik nr 1 do siwz,
­- Projekt budynku wystawienniczo - edukacyjnego przy ul. Gościnnej 10 w Gdańsku - załącznik nr 2 do siwz zawierający następujące elementy:
­- projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 2.1 do siwz (z załącznikami 2.1a do siwz i 2.1b do siwz);
­- projekt architektoniczno - budowlany - załącznik nr 2.2 do siwz (z załącznikami od 2.2a do siwz do 2.2f do siwz);
- informacja BIOZ - załącznik nr 2.3 do siwz; ­
- projekt konstrukcji - załącznik nr 2.4 do siwz (z załącznikami od 2.4a do siwz do 2.4c do siwz); ­
-  projekt branży elektrycznej - załącznik nr 2.5 do siwz (z załącznikami od 2.5a do siwz do 2.5d do siwz);
­- projekt branży sanitarnej - załącznik nr 2.6 do siwz (z załącznikami 2.6a do siwz i 2.6b do siwz).
 
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
 
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1, 51000000-9,  51110000-6, 51700000-9, 71000000-8, 71320000-7, 71420000-5.
 
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
 
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
 
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie; 30.11.2012 r.
 
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
WADIUM
Informacja  na temat wadium:
Kwota wadium: 6.000,00 zł
 
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
 
I.     WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1.    Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
 
2.    Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej budynków,
 - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na remoncie lub wykonaniu pod klucz nowych obiektów o wartości minimum 200.000,00 zł brutto.
 
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 
3.    Potencjał techniczny
 
4.    Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
 
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń i przynależącej do Izby Architektów,
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych oraz instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,
                 - 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,
- 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje w specjalności archeologia - zgodnie z § 26 ust 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. Nr 165 poz. 987) stanowiącym, że badania archeologiczne może prowadzić osoba, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia oraz odbyła co najmniej 12-miesięczną praktykę w zakresie tych badań,
-    1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie wszelkich budynków budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,
1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych oraz instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,
1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa.
 
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając      pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę,
 
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 300.000,00 zł.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
 
 
 
II    INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU    
      POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
      NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1.    W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1          ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
a.    wykaz robót budowlanych zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
b.    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
c.    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
d.    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
e.     opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
 
III    INNE DOKUMENTY
1.    Złożyć Druk “OFERTA”, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
2.    Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3.    Udzielić:
- rękojmi za dzieło na okres 36 miesięcy – prace projektowe,
- rękojmi za wady na okres 36 miesięcy – roboty budowlane.
4.    Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
5.   Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
 
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
 
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
nie
 
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 – 12:00. Cena brutto – 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
 
TERMIN SKŁADANIA OFERT 27.06.2012 r. godzina 10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
 
Termin związania ofertą:
Do dnia: 26.07.2012 r.
 
 
 
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
 
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  27.06.2012 r. godzina 10:45, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 – świetlica pokój nr 6
 
Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: Skuhra@gznk.pl
 
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
 
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 12.06.2012 r.
 
l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 zbiorcze zestawienie sieci - załacznik nr 2.1b.pdf 5,33 MB 2012-06-13 08:07 pobierz
2 zagospodarowanie terenu linie kablowe - załacznik 2.5a.pdf 7,7 MB 2012-06-13 08:06 pobierz
3 zagospodarowanie terenu - załacznik 2.1a.pdf 5,39 MB 2012-06-13 08:05 pobierz
4 rzut parteru - załącznik 2.6b..pdf 133,66 KB 2012-06-13 08:05 pobierz
5 rzut parteru - załacznik 2.5.b.pdf 44,28 KB 2012-06-13 08:05 pobierz
6 rzut parteru - załacznik 2.2a.pdf 212,93 KB 2012-06-13 08:05 pobierz
7 rzut fundamentow i parteru - załacznik 2.4a.pdf 133,06 KB 2012-06-13 08:05 pobierz
8 rzut dachu - załącznik 2.2d.pdf 228,67 KB 2012-06-13 08:04 pobierz
9 rzut dachu - załacznik 2.5c.pdf 35,07 KB 2012-06-13 08:04 pobierz
10 rzut dachu - załacznik 2.4b.pdf 124,21 KB 2012-06-13 08:04 pobierz
11 rozdzielnica - załacznik 2.5d.pdf 47,19 KB 2012-06-13 08:04 pobierz
12 przekrój AA BB - załacznik 2.4c.pdf 124,59 KB 2012-06-13 08:03 pobierz
13 przekrój AA - załącznik 2.2b.pdf 213,26 KB 2012-06-13 08:03 pobierz
14 przekroj BB CC - załacznik 2.2c.pdf 269,33 KB 2012-06-13 08:03 pobierz
15 plan sytuacyjny - załacznik 2.6a.pdf 7,7 MB 2012-06-13 08:02 pobierz
16 PFU Gościnna 12.pdf 2,66 MB 2012-06-13 08:01 pobierz
17 opis techniczny - sanitar. - załacznik 2.6.pdf 121,56 KB 2012-06-13 08:01 pobierz
18 opis techniczny - konstrukcja - załącznik 2.4.pdf 50,39 KB 2012-06-13 08:00 pobierz
19 opis tech bud - elektr. - załacznik nr 2.5.pdf 185,2 KB 2012-06-13 08:00 pobierz
20 opis tech bud - 2 BUD EDU-WYST 5 bioz załacznik 2.3.pdf 44,17 KB 2012-06-13 07:59 pobierz
21 opis tech bud - 2 BUD EDU-WYST 4 architektura - załacznik 2.2.pdf 98,5 KB 2012-06-13 07:59 pobierz
22 opis tech bud - 2 BUD EDU-WYST 3 zagosp terenu - załacznik 2.1.pdf 47,03 KB 2012-06-13 07:59 pobierz
23 opis tech bud - 2 BUD EDU-WYST 2 dokumenty - załacznik 2 cd.pdf 2,2 MB 2012-06-13 07:59 pobierz
24 opis tech bud - 2 BUD EDU-WYST 1 spis treści - załacznik 2 cd.pdf 30,45 KB 2012-06-13 07:59 pobierz
25 opis tech bud - 2 BUD EDU-WYST 0 str tyt - załącznik 2.pdf 55,17 KB 2012-06-13 07:59 pobierz
26 elewacje S W - załacznik 2.2f.pdf 197,47 KB 2012-06-13 07:59 pobierz
27 elewacje NE - załącznik 2.2e.pdf 180,23 KB 2012-06-13 07:58 pobierz
28 wzór umowy.pdf 703,49 KB 2012-06-13 07:57 pobierz
29 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 975,19 KB 2012-06-13 07:56 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Leszek Wróblewski
Data wytworzenia: 2012-06-12
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Wojciech Borkowski
Data publikacji: 2012-06-12 20:52