BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót remontowych budynku przy ul. Grunwaldzkiej 516 w Gdańsku

załączniki

Wynik postępowania: całkowicie unieważnione

Data unieważnienia: 2012-08-16

Na podstawie art. 93 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w/w postępowanie zostało unieważnione.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych

Treść postępowania:

 

ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
                                  
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.000.000 EURO
 
wykonanie robót remontowych budynku przy ul. Grunwaldzkiej 516 w Gdańsku
 
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
 
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1.      Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu ceramicznego (pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką podwójną w koronkę o pow. 435,60 m2 w kolorze naturalnej czerwieni wraz z obróbkami blacharskimi i przemurowaniem kominów), zewnętrznych schodów drewnianych wraz z podestem oraz wymianę drzwi zewnętrznych do budynku przy ul. Grunwaldzka 516.                             
2.      Zakres robót rozbiórkowych obejmuje:
a)       roboty dekarsko blacharskie
­          rozbiórka istniejącego pokrycia z dachówki i częściowo papy,
­          remont więźby dachowej,
­          ułożenie dachówki ceramicznej karpiówki podwójnej w koronkę,
­          wymiana obróbek blacharskich,
­          wymiana rynien i rur spustowych,
­          demontaż i montaż wyłazu dachowego i okna połaciowego,
­          przemurowanie kominów
b)       remont zewnętrznych schodów drewnianych z podestem
c)       wymianę zewnętrznych drzwi do budynku
3.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
-         Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne - załącznik nr 1 do SIWZ;
-         Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonanie pokryć dachowych. Pokrycie dachu dachówką. Kładzenie rynien. Montaż okien połaciowych. Wykonanie konstrukcji dachowych ? załącznik nr 2 do SIWZ;
-         Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonanie pokryć dachowych. Krycie dachu papą. Wykonywanie konstrukcji dachowych ? załącznik nr 3 do SIWZ;
-         Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonanie pokryć
i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty. Roboty ciesielskie ? załącznik nr 4 do SIWZ;
-         Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty murowe - kominy
? załącznik nr 5 do SIWZ;
-         Przedmiar robót ? remont dachu ceramicznego oraz wymiana schodów drewnianych Al. Grunwaldzka 516
? załącznik nr 6 do SIWZ;
 
Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
 
 
 
 
 
 
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45261210-9, 45261211-6, 45261320-3, 45421000-4,45261100-5, 45261214-7, 45261000-4, 45422000-1, 45262500-6
 
Nie dopuszcza się złożenia ofert częściowych.
 
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
 
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
30 dni od daty podpisania umowy
 
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
informacja na temat wadium:
Kwota wadium: 3 000,00 zł
 
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
 
I.        WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1.      Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegającego na posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca musi posiadać uprawnienia do gospodarowania odpadami zgodnie z art. 17 ust 1a ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.).
 
2.      Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
- 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót dekarsko budowlanych.
 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
 
3.      Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa.
 
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
 
4.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
 
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200.000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
 
 
II.      INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1.      W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1          ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
a)      koncesje, zezwolenie lub licencję,
b)      wykaz robót budowlanych zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
c)       wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
d)      oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
e)      opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
 
 
III.    INNE DOKUMENTY
a)      Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b)      Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c)       Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
d)      Złożyć Kosztorys ofertowy (uproszczony), wg przedmiaru robót Zamawiającego.
e)      Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
f)       Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
g)      Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
 
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
 
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
 
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1.      Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1.       Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi z przyczyn technologicznych prowadzenie robót budowlanych (ulewne deszcze, wichury itp.) trwające dłużej niż kolejne 3 dni robocze.
2.       Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
3.       Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
4.       W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 i 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
 
 
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 900 ? 1200. Cena brutto ? 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
 
TERMIN SKŁADANIA OFERT 16.08.2012 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 11.
 
Termin związania ofertą:
Do dnia: 14.09.2012 r.
 
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
 
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT16.08.2012 r. godzina 10:15, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1w pokoju nr 6 ? świetlica.
 
Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe ? specjalista ds. zamówień publicznych,80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1 pok. 11, tel. 58 320 02 20 Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
 
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
 
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 01.08.2012 r.
 
l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 przedmiar zał nr 6.pdf 135,18 KB 2012-08-01 14:41 pobierz
2 specyfikacja techn -zał nr 5.pdf 237,48 KB 2012-08-01 14:41 pobierz
3 specyfikacja techn -zał nr 4.pdf 307,96 KB 2012-08-01 14:40 pobierz
4 specyfikacja techn -zał nr 3.pdf 536 KB 2012-08-01 14:40 pobierz
5 specyfikacja techn -zał nr 2.pdf 671,11 KB 2012-08-01 14:40 pobierz
6 specyfikacja techn -zał nr 1.pdf 725,07 KB 2012-08-01 14:39 pobierz
7 wzór umowy.pdf 444,75 KB 2012-08-01 14:37 pobierz
8 siwz.pdf 792,22 KB 2012-08-01 14:36 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2012-08-01
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2012-08-01 14:35