BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie dokumentacji konserwatorsko-budowlanej na remont przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 111/113 w Gdańsku oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad wykonywanymi robotami według sporządzonej dokumentacji projektowej.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2012-09-25

Informuję, że w dniu 25.09.2012 r została podpisana przez Zamawiającego umowa firmą HEMEX-Północ Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Sportowej 8c lok.25, na kwotę 23 609,85 zł z VAT

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2012-09-18

 

            Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 4 firmy HEMEX-Północ Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni przy ul. Sportowej 8c lok.25, z ceną brutto 23 609,85 zł.
 
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
 
 
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena [zł]
 
1
Biuro Obsługi Inwestycji i Nieruchomości Halina Landsberg
 80-371 Gdańsk, ul.Jagielońska 10F/91
 
 
2 800,00
 
2
Studio Kwadrat Beata i Paweł Jurago s.c.
80-150 Gdańsk, ul. Legnicka 15/6
 
 
25 215,00
 
3
Jarosław Kwiatkowski Projektowanie
80-464 Gdańsk, ul. Leszczyńskich 1B/10
 
 
24 600,00
 
4
HEMEX-Północ Sp z o.o.
81-300 Gdynia, ul. Sportowa 8c lok.25
    
 
23 609,85

 
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
 

   Nr oferty
Liczba pkt w kryterium cena- 100 %
Razem
3
95,98
95,98
4
100,00
100,00

 
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 24.09.2012 r.

Treść postępowania:

 

ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 302-32-82/58 320-10-32/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego
                                  
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO
 
na wykonanie dokumentacji konserwatorsko-budowlanej na remont przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 111/113 w Gdańsku oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad wykonywanymi robotami według sporządzonej dokumentacji projektowej.
 
Rodzaj zamówienia: usługa
 
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1.      Opis przedmiotu zamówienia:
      Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
-         dokumentacji konserwatorsko-budowlanej na remont przedproży kamienic przy ul. Św. Ducha 111/113 w      Gdańsku, z których jedna 111 ? Kamienica pod Żółwiem wpisana jest do rejestru zabytków    województwa pomorskiego pod nr 546 (nowy nr 671) z dnia 14.09.1972 r.
      Kamienice znajdują się na obszarze zabytkowego miasta Gdańska wpisanego do rejestru zabytków pod nr 8       (aktualny 15) decyzją WKZ w Gdańsku z dnia 11.10.1947 r. uznanego ponadto zarządzeniem Prezydenta       Rzeczypospolitej z dnia 08.09.1994 r. za Pomnik Historii,
-         sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji               projektowej.
2.      Przedmiot zamówienia obejmuje:
a)  wykonanie dokumentacji konserwatorsko - budowlanej remontu przedproży kamienic przy ul. Św.                 Ducha 111/113 w Gdańsku w następującym zakresie:
-            uzyskanie mapy do celów projektowych,
-         wykonanie orzeczenia technicznego z dokumentacją stanu istniejącego (inwentaryzacja          rysunkowa w skali         1:50, fotograficzna oraz opisowa) z analizą przyczyn degradacji obiektu wykonanego przez uprawnionego         konstruktora z wytycznymi do prac projektowych,
-         sporządzenie projektu budowlano-wykonawczego remontu przedproży wraz z programem prac          konserwatorskich w zakresie istniejącej kamieniarki sporządzonego przez uprawnionego        konserwatora dział        sztuki z uwzględnieniem użytkowej funkcji przedproży,
-         sporządzenie kosztorysu inwestorskiego prac wraz z przedmiarem i szczegółową specyfikacją techniczną         wykonania i odbioru robót oraz założeniami do planu Bioz,
-         uzyskanie pozytywnej opinii od Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku,
-         uzyskanie    niezbędnych uzgodnień do uzyskania pozwolenia na budowę w tym uzgodnienie z ZDiZ,
-         złożenie oświadczenia Wykonawcy o kompletności opracowanej dokumentacji oraz jej zgodności z     obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b)       pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.
 
3.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a)       opis stanu technicznego przedproży kamienicy przy ul. Św. Ducha 111 z dokumentacją fotograficzną ? zał. nr 1 do siwz,
b) opis stanu technicznego przedproży kamienicy przy ul. Św. Ducha 113 z dokumentacją fotograficzną                ? zał. nr 2 do siwz.


Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
 
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: CPV: 71000000-8
 
Nie dopuszcza się złożenia ofert częściowych.
 
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
 
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
30.11.2012 r.
 
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
WADIUM
Informacja  na temat wadium:
nie dotyczy
 
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
 
I.        WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1.      Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
 
2.      Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
- 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej remontu budynków zabytkowych wpisanych do    rejestru zabytków podlegających nadzorowi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
 
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 
3.      Potencjał techniczny
 
4.      Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
-   1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w        budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń i          przynależącej do Izby Architektów,
-   1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w        budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez  ograniczeń i      przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,
-   1 osobą, posiadającą odpowiednie kwalifikacje w specjalności konserwacji i restauracji dzieł sztuki       zgodnie z - § 22 ust 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca            2011 r. w          sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań        konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków       oraz badań archeologicznych (Dz.U. Nr 165 poz. 987).
 
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
 
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.


 
4.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
 
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1.      W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1          ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
a)      wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
b)      wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
c)       oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
 
INNE DOKUMENTY
1)      Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
2)      Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3)      Udzielić rękojmi za dzieło na okres 36 miesięcy.
4)      Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
 
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
 
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
nie
 
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
 
TERMIN SKŁADANIA OFERT04.09.2012 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
 
Termin związania ofertą:
Do dnia: 03.10.2012 r.
 
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  04.09.2012 r. godzina 10:15, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 ? świetlica pokój nr 6
 
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe ?specjalista ds. zamówień publicznych,80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1 pok. 11, tel. 58 320 02 20 Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
 
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
 
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 23.08.2012 r.
 
 
l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 załozenia do kosztorysów- zał. nr 3.pdf 162,11 KB 2012-08-23 12:52 pobierz
2 opis stanu technicznego - zał- nr 2.pdf 690,52 KB 2012-08-23 12:51 pobierz
3 opis stanu technicznego - zał- nr 1.pdf 928,07 KB 2012-08-23 12:51 pobierz
4 wzór umowy.pdf 472,33 KB 2012-08-23 12:50 pobierz
5 siwz.pdf 756,66 KB 2012-08-23 12:50 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2012-08-23
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2012-08-23 12:49