BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonywanie usług transportowych oraz opróżniania lokali z nieczystości dla potrzeb Zamawiającego w roku 2013

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2012-12-11

Informuję, że dnia 11.12.2012 r zostały podpisane przez Zamawiajacego umowy: - na zadaniu 1 z firmą Zakładu Remontowo ? Budowlanego BROMIX Spółka jawna - Kaszuba Mirosław i Kaszuba Sławomir z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wyzwolenia 35 na kwotę 139 851,00 zł. brutto
- na zadaniu 2 z firmą Zakładu Remontowo ? Budowlanego BROMIX Spółka jawna - Kaszuba Mirosław i Kaszuba Sławomir z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wyzwolenia 35 na kwotę 95 040,00 zł.brutto.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2012-11-29

 

 
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający
- na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 Zakładu Remontowo ? Budowlanego BROMIX Spółka jawna -   Kaszuba Mirosław i Kaszuba Sławomir  z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wyzwolenia 35 z ceną brutto 139 851,00 zł.
       UZASADNIENIE WYBORU:
   Jedyna złożona oferta
 
- na zadaniu 2 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 Zakładu Remontowo ? Budowlanego BROMIX Spółka jawna -   Kaszuba Mirosław i Kaszuba Sławomir z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wyzwolenia 35 z ceną brutto 95 040,00 zł.
   UZASADNIENIE WYBORU:
   Oferta niepodlegająca odrzuceniu i spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków    zamówienia.
 
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena [zł]
 
1
 Konsorcjum
 PHU MASTERCLEAN Radosław Łoś - Korobczak
 80-340 Gdańsk ul. Gospody 14F/4
 Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe ?BLASK - BUD? Sp. z o.o.
 80-382 Gdańsk ul. Beniowskiego 5
     
 
zadanie 2 ? 129 384,00 zł
 
2
Zakład Remontowo ? Budowlany ?BROMIX? Spółka jawna - Kaszuba Mirosław i Kaszuba Sławomir
83-010 Straszyn ul. Spokojna 33
Adres do korespondencji: 80-537 Gdańsk, ul. Wyzwolenia 35
 
 
zadanie 1 ? 139 851,00 zł;
zadanie 2 ?   95 040,00 zł.
 

 
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 04.12.2012 r.

Treść postępowania:

 

ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego
                                  
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO
 
wykonywanie usług transportowych oraz opróżniania lokali z nieczystości dla potrzeb Zamawiającego w roku 2013
 
Rodzaj zamówienia: usługi
 
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1.      Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych w zakresie:
a)      Przeprowadzek lokatorów przy użyciu samochodu z plandeką o ładowności od 3,5 do 5 ton z pracą 4 ładowaczy.
      Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 300
      Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Eksploatacji lub osoby przez      niego upoważnione.
b)      Załadunku, wyładunku i transportu mebli, sprzętu i dokumentacji stanowiących mienie GZNK SZB        pomiędzy jednostkami organizacyjnymi, w tym przewóz rzeczy należących do Zamawiającego    (przeprowadzki między jednostkami terenowymi GZNK SZB przeprowadzki z lub do jednostek    terenowych       GZNK SZB do lub z innych obiektów itp.) przy użyciu samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton oraz pracy 4            ładowaczy.
      Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 160.
      Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Administracji lub osoby przez     niego upoważnione.
c)       Załadunek i przewiezienie ruchomości osób eksmitowanych do wskazanego lokalu socjalnego             (pomieszczenia tymczasowego), względnie do magazynu (w przypadku lokali użytkowych, garaży,           komórek, itp.).
       Eksmisje będą przeprowadzone przy użyciu zespołu składającego się z samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton         wraz z pracą 4 ładowaczy. W uzasadnionych przypadkach przy użyciu 2 zespołów.
      Wykonawca            musi zapewnić worki foliowe na rzeczy osobiste eksmitowanych, kartony papierowe na     ruchomości szklane itp. taśmę do zaklejania worków i mebli eksmitowanych, narzędzia do     rozmontowywania mebli (kombinerki, śrubokręt, młotek itp.). Odpady i porzucone rzeczy Wykonawca  będzie  zobowiązany wywieźć na miejskie wysypisko.
      Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 677.
      Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Windykacji lub osoby przez        niego upoważnione.
d)      Opróżniania opuszczonych lokali użytkowych, lokali mieszkalnych (po zmarłych lokatorach, osobach  umieszczanych w domach opieki społecznej, zbieraczach odpadów), piwnic, komórek gospodarczych oraz  wywozu pozostałości po pogorzeliskach, lokalach mieszkalnych po pożarze, zalaniu itp. i innych nieczystości          nietypowych przy użyciu samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.
      Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 1000.
      Maksymalna przewidywana ilość odpadów do wywiezienia na miejskie wysypisko (zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.): 350 ton.
      Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Eksploatacji lub osoby przez      niego upoważnione.
 
     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umów na poszczególne zadania, określone zostały we wzorach umów w § 1, 2 i 4.
 
 
 
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
 
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 60100000-9
Dodatkowe przedmioty: 60181000-3, 90500000-2
 
Dopuszcza się złożenie ofert częściowych.
Ilość części: 2
 
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
 
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2013
 
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
informacja na temat wadium:
Kwota wadium: 5 200,00 zł w tym:
Zadanie 1 ? 2 200,00 zł,
Zadanie 2 ? 3 000,00 zł
 
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
 
I.        WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1.      Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegającego na posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na:
a)         zbieraniu odpadów (art. 28 ust. 3 pkt 1 w zw. z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.),   
 lub
-     odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o       utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2012 r. poz. 391).
 
b)   transporcie odpadów (art. 28 ust. 3 pkt 2 w zw. z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach            (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.).
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
 
W decyzjach określonych w/w pkt a i b muszą być ujęte co najmniej rodzaje odpadów o następujących kodach:
-                    200201 ? odpady ulegające biodegradacji,
-                    200301 ? niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
-                    200303 ? odpady z czyszczenia ulic i placów,
-                    200307 ? odpady wielkogabarytowe,
-                    200399 ? odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach.
 
Jeżeli podczas realizacji zamówienia zajdzie konieczność usunięcia innych niż przewidywane rodzaje odpadów (np. nietypowych odpadów niebezpiecznych, ropopochodnych, zawierających PCB itp.). Wykonawca ma obowiązek zgodnie z § 4 ust. 4 umowy zlecić na własny koszt usunięcie tych odpadów podwykonawcy, posiadającemu stosowne uprawnienia w tym zakresie.
           
2.      Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi transportowe.
 
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 
3.      Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
         W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym   
         Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
a) w przypadku składania oferty na zadanie 1:
    - co najmniej: 2 samochodami o ładowności od 3,5 do 5 ton przystosowanymi do przewozu mebli.
b) w przypadku składania oferty na zadanie 2:
    - co najmniej 1 samochodem o ładowności od 3,5 do 5 ton.
c) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2:
    - co najmniej: 3 samochodami o ładowności od 3,5 do 5 ton, w tym 2 przystosowanymi do przewozu
       mebli.
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnego potencjału technicznego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
 
   4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie:
a) w przypadku składania oferty na zadanie 1:
- 8 osób na stanowisku ładowacza,
- 2 osób na stanowisku kierowcy,
- 1 osoby na stanowisku kierowniczym.
b) w przypadku składania oferty na zadanie 2:
- 4 osób na stanowisku ładowacza,
- 1 osoby na stanowisku kierowcy,
- 1 osoby na stanowisku kierowniczym.             
c) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2:
- 12 osób na stanowisku ładowacza,
- 3 osób na stanowisku kierowcy,
- 1 osoby na stanowisku kierowniczym.
 
Kierowcy pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony muszą spełniać wymagania określone w art. 39 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity ? Dz.U. z 2004 r. nr 204. poz. 2088 z póź. zm.).
 
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
 
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
a) ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
- w   przypadku składania oferty na   zadanie 1 - 100 000,00 zł,
- w przypadku składania oferty na   zadanie 2 -  100 000,00 zł,
 
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona polisa lub inny
dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę
 
II.                  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1.      W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1          ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
a)  koncesję, zezwolenie lub licencję,
b)      wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
c)       wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
d)      wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
e)      oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
f)       opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
 
      III   INNE DOKUMENTY
      1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
1)      Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
2)      Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3)      Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
4)      Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego, odpowiednio na zadanie 1 i/lub zadanie 2.
5)      Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
 
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
 
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
a)       stawka podatku od towarów i usług w zakresie dostosowania jej wysokości do obowiązujących
      przepisów prawnych.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
a)   zmiana stawki podatku VAT może nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów
 
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 900 ? 1200. Cena brutto ? 14,76 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
 
TERMIN SKŁADANIA OFERT 31.10.2012 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
 
Termin związania ofertą:
Do dnia: 29.11.2012 r.
 
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
 
 
 
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 31.10.2012 r. godzina 10:15, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 ? świetlica pokój nr 6
 
Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe ?specjalista ds. zamówień publicznych,80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1 pok. 11, tel. 58 320 02 20 
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
 
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
 
nie
 
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 16.10.2012 r.
 
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa: Wykonywanie usług transportowych dla potrzeb Zamawiającego w roku 2013.
 
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Świadczenie usług transportowych w zakresie:
a) Przeprowadzek lokatorów przy użyciu samochodu z plandeką o ładowności od 3,5 do 5 ton z pracą 4 ładowaczy.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 300
b) Załadunku, wyładunku i transportu mebli, sprzętu i dokumentacji stanowiących mienie GZNK SZB pomiędzy jednostkami organizacyjnymi, w tym przewóz rzeczy należących do Zamawiającego (przeprowadzki między jednostkami terenowymi GZNK SZB przeprowadzki z lub do jednostek terenowych GZNK SZB do lub z innych obiektów itp.) przy użyciu samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton oraz pracy 4 ładowaczy.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 160.
c) Załadunek i przewiezienie ruchomości osób eksmitowanych do wskazanego lokalu socjalnego (pomieszczenia tymczasowego), względnie do magazynu (w przypadku lokali użytkowych, garaży, komórek, itp.).
Eksmisje będą przeprowadzone przy użyciu zespołu składającego się z samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy. W uzasadnionych przypadkach przy użyciu 2 zespołów. Wykonawca musi zapewnić worki foliowe na rzeczy osobiste eksmitowanych, kartony papierowe na ruchomości szklane itp. taśmę do zaklejania worków i mebli eksmitowanych, narzędzia do rozmontowywania mebli (kombinerki, śrubokręt, młotek itp.). Odpady i porzucone rzeczy Wykonawca będzie zobowiązany wywieźć na miejskie wysypisko.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi ? 677.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy w § 1, 2 i 4 ? zadanie 1.
 
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 60100000-9
Dodatkowe przedmioty: 60181000-3, 90500000-2.
 
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2013
 
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
 
Część nr 2
nazwa: Wykonywanie usług transportowych oraz opróżniania lokali z nieczystości dla potrzeb   Zamawiającego
              w roku 2013.
 
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Świadczenie usług transportowych w zakresie opróżniania opuszczonych lokali użytkowych, lokali mieszkalnych (po zmarłych lokatorach, osobach umieszczanych w domach opieki społecznej, zbieraczach odpadów), piwnic, komórek gospodarczych oraz wywozu pozostałości po pogorzeliskach, lokalach mieszkalnych po pożarze, zalaniu itp. i innych nieczystości nietypowych przy użyciu samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.
Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 1000.
Maksymalna przewidywana ilość odpadów do wywiezienia na miejskie wysypisko (zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.): 350 ton.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy w § 1, 2 i 4 ? zadanie 2.
 
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 60100000-9
Dodatkowe przedmioty: 60181000-3, 90500000-2.
 
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2013
 
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
 
 
l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 zmodyfikowany formularz cenowy -zadanie 2.pdf 14,56 KB 2012-10-30 14:32 pobierz
2 modyfikacja siwz 30.10.2012 r.pdf 36,95 KB 2012-10-30 14:31 pobierz
3 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 30.10.2012 r.pdf 33,15 KB 2012-10-30 14:31 pobierz
4 wzory umów.pdf 417,64 KB 2012-10-16 12:58 pobierz
5 siwz.pdf 902,71 KB 2012-10-16 12:57 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2012-10-16
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2012-10-16 12:55