BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Dostawa materiałów biurowych i papierniczych w roku 2013

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2012-12-05

Umowa zosała podpisana z Przedsiębiorstwem Handlowo - Usługowym PORTAL Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Strzelców Karpackich 6A/15.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2012-11-29

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 Przedsiębiorstwa Handlowo - Usługowego ?PORTAL? Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Strzelców Karpackich 6A/15, z ceną brutto 75 868,40 zł.
   
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
 
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena [zł]
 
1
Partner XXI - PIK Sp. z o.o.
85-766 Bydgoszcz ul. Fordońska 246
adres do korespondencji: Partner XXI - PIK Sp. z o. o.
                           Oddział Sopot
                           81-855 Sopot, Al. Niepodległości 606/610
 
 
92 813,75
 
2
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe ?PORTAL? Sp. z o.o.
80-041 Gdańsk ul. Strzelców Karpackich 6A/15
 
75 868,40
 
3
 
Przedsiębiorstwo Handlowe ?KAS? Jacek Kasperski Sp. j.
81-969 Gdynia, ul. J. Wiśniewskiego 20
 
90 720,65
 
         4
ADOS Wiesław Mićko
80-460 Gdańsk ul. Pilotów 3
 
88 048,50

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

Nr
oferty
Liczba pkt w kryterium
cena    - 100 %
Razem
2
100,00
100,00
3
83,63
83,63
4
86,17
86,17

 
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 04.12.2012 r.

Treść postępowania:

 

ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego
 
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO
 
na dostawę materiałów biurowych i papierniczych w roku 2013
 
Rodzaj zamówienia: dostawa
 
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
 
1)      Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych do siedziby Zamawiającego lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do Jednostek Organizacyjnych Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych mieszczących się na terenie Gdańska.
2) Miejsca dostawy materiałów biurowych
     - Zarząd ? bud. A                                                         ul. Partyzantów 74
     - Zarząd ? bud. B                                                         ul. Partyzantów 74
     - Pion Techniczny                                                                  ul. Cygańska Góra 1
     - Dział Komunalnych Nieruchomości Lokalowych ul. Dyrekcyjna 6
     - Biuro Obsługi Mieszkańców     nr 1                              ul. Sienna 4
    - Biuro Obsługi Mieszkańców       nr 2                              ul. Zielona 8-9
    - Biuro Obsługi Mieszkańców        nr 4                              ul. Trakt Św. Wojciecha 167 b  
    - Biuro Obsługi Mieszkańców       nr 6                              ul. Batorego 12
    - Biuro Obsługi Mieszkańców       nr 7                              ul. Mściwoja II 44
    - Biuro Obsługi Mieszkańców       nr 8                              ul. Śniadeckich 12
    - Biuro Obsługi Mieszkańców       nr 9                              ul. Na Zaspę 31
 
3) Opis asortymentu oraz ilości określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr   
     1 do siwz.
     Dla produktów opisanych za pomocą klasy lub typu wraz z nazwą mogą być zastosowane
     produkty równoważne, spełniające wymogi jakościowe określone dla danej klasy lub
     danego typu.
 
4) Wymagania dotyczące dostawy:
dostarczane materiały muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy   
   pierwotnego opakowania oraz być wyprodukowane w okresie 12 miesięcy przed datą
   dostawy,
dostawy realizowane będą do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, określonych w
   zapotrzebowaniach,
dostawy do Jednostek Organizacyjnych Gdańskiego Zarządu Nieruchomości      
   Komunalnych realizowane będą raz na kwartał, zgodnie z zapotrzebowaniami
   określającymi ilości, asortyment, przekazywanymi Dostawcy przez pracownika Działu
   Administracyjnego,
dostawy do siedziby Zamawiającego (Zarząd ? bud. A) realizowane będą zgodnie z
   zapotrzebowaniami określającymi ilości, asortyment, przekazywanymi Dostawcy przez
   pracownika Działu Administracyjnego,
 
dostawy realizowane będą w godz. 8:00 ? 14:00,
dostawa musi nastąpić w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez     
   Zamawiającego przekazanego na piśmie, telefonicznie lub drogą internetową.
5) Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym
     załącznik do SIWZ.
 
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
 
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 30190000-7
Dodatkowe przedmioty: 30192000-1, 30197630-1, 30197644-2, 30199230-1, 30199330-2, 30199500-5.
 
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
 
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
 
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie 31.12.2013 r.
 
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
WADIUM
informacja na temat wadium:
Kwota wadium: 1 300,00 zł.
 
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
 
I.        WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
 
1.      Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
 
2.      Wiedza i doświadczenie
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 dostawy polegające na dostawie materiałów biurowych i papierniczych o wartości minimum 50 000 zł brutto każda w okresie maksymalnym 12 miesięcy jedna dostawa.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 
3.      Potencjał techniczny
 
4.      Osoby zdolne do wykonania zamówienia
 
5.      Sytuacja ekonomiczna i finansowa
 
 
 
II.      INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
1.      W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
a)      wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
 
III.    INNE DOKUMENTY
1.      Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
WYKAZ INNYCH DOKUMENTÓW JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY:
1.     Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
2.     Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3.   Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
      W Formularzu cenowym oprócz wypełnienia pozycji cenowych należy wpisać nazwy 
      producentów poszczególnych pozycji asortymentu.
4. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w
     imieniu i na rzecz wykonawcy.
 
IV.    Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
a)      nie
 
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
nie
 
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.
Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew
 
TERMIN SKŁADANIA OFERT 07.11.2012 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 11.
 
 
Termin związania ofertą:
Do dnia: 06.12.2012 r.
 
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
 
MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT:
07.11.2012 r. godzina 10:30, miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
 
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
 
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 24.11.2012 r.
 
 
 
 
l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 wzór umowy.pdf 136,39 KB 2012-10-24 10:24 pobierz
2 SIWZ.pdf 543,2 KB 2012-10-24 10:24 pobierz
3 Formularz cenowy - załącznik nr 1.pdf 144,38 KB 2012-10-24 10:24 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2012-10-24
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2012-10-24 10:23