wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez GZNK SZB w 2013 r.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2012-12-03
Numer wniosku
|
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy |
Cena [zł]
|
1.
|
DENDROLAB Sp. z o.o.
80-404 Gdańsk
ul. Mikołaja Reja 3
|
1. suma cen jednostkowych brutto za pielęgnację
drzew – 181,00 zł
2. suma cen jednostkowych brutto za pozostałe
usługi – 571,00 zł
3. cena jednostkowa brutto za ochronę
kasztanowców – 30,00 zł
|
2.
|
Przedsiębiorstwo Usługowe PRESTO
Antoni Monczur
80-180 Gdańsk
ul. Darżlubska 16
|
1. suma cen jednostkowych brutto za pielęgnację
drzew – 199,00 zł
2. suma cen jednostkowych brutto za pozostałe
usługi – 650,00 zł
3. cena jednostkowa brutto za ochronę
kasztanowców – 39,00 zł
|
3.
|
Przedsiębiorstwo Robót Ogrodniczo- Leśnych PROLAS Sp. z o.o.
80-126 Gdańsk
|
1. suma cen jednostkowych brutto za pielęgnację
drzew – 158,76 zł
2. suma cen jednostkowych brutto za pozostałe
usługi – 536,52zł
3. cena jednostkowa brutto za ochronę
kasztanowców – 39,96 zł
|
Nr oferty
|
Liczba pkt w kryterium
CENA (suma cen jednostkowych brutto za pielęgnację drzew)
– 50 %
|
Liczba pkt w kryterium
CENA (suma cen jednostkowych
brutto za pozostałe usługi) -
30 %
|
Liczba pkt w kryterium
CENA (cena jednostkowa brutto za ochronę kasztanowców) - 20 %
|
Razem
|
1
|
43,86
|
28,19
|
20,00
|
92,05
|
3
|
50,00
|
30,00
|
15,02
|
95,02
|
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO
na
wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez GZNK SZB w 2013 r.
Rodzaj zamówienia: usługi
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
wycinka drzew,
wywóz ściętych drzew, gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi,
karczowanie i frezowanie pni po ściętych drzewach,
nasadzania drzew, krzewów wraz z materiałem,
pielęgnacja drzew, krzewów i żywopłotów,
ochrona drzew kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem za pomocą opasek lepowych,
ocena stanu zdrowotnego drzew,
usuwanie wiatrołomów, wywrotów lub wyłamanych konarów,
usuwanie karpiny
na terenie administrowanym przez GZNK SZB w 2013 r.
2. Pod pojęciem pielęgnacji należy rozumieć wygałęzianie, ogławianie, przycięcie bądź odmłodzenie, leczenie i usunięcie ubytków, usuwanie odrostów korzeniowych, podlewanie oraz opryski, konserwację i leczenie drzew, prześwietlanie drzew z użyciem środków grzybobójczych i owadobójczych.
3. Frezowanie obejmuje karczowanie pniaków do głębokości 20 cm poniżej powierzchni gruntu oraz wywóz urobku na zwałkę i dowiezienie ziemi w miejsce po wyfrezowanej karpie korzeniowej.
4. Wywóz odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi zgodnie z przepisami ustawy o odpadach.
5. Zamawiający przewiduje założenie około 250 opasek lepowych. Należy użyć opasek z tworzywa sztucznego o szer. 1 m pokrytych lepem chwytającym owady. Lep użyty przez wykonawcę musi posiadać atest producenta. Środek zamieszczonej opaski winien znaleźć się na wysokości 130 - 150 cm mierząc od podstawy pnia. Średnia długość opaski lepowej odpowiadająca średniemu obwodowi pnia wynosi 220 cm. W przypadku występowania odrostów pniowych w miejscu założenia opaski należy je usunąć sekatorem. Każdą opaskę Wykonawca zaopatruje w trwały napis zawierający informacje na temat wykonanego zabiegu, inwestora oraz wykonawcy. Wykonawca gwarantuje trwałość wykonanych opasek. Po zdjęciu opasek należy oczyścić pnie drzew w miejscu gdzie były zastosowane opaski. Opaski lepowe należy dwukrotnie wymienić w ciągu okresu wegetacyjnego a po zakończeniu zwalczania zutylizować.
Terminy realizacji prac:
a) Założenie opasek do 09.05.2013 r.
b) Pierwsza zmiana opasek do 29.06.2013 r.
c) Druga zmiana opasek do 30.08.2013 r.
d) Zdjęcie opasek z drzew do 31.10.2013 r.
Terminy określone w punkcie a), b) i c) są terminami orientacyjnymi, natomiast termin zakończenia realizacji usługi wyznaczony w punkcie d) jest nieprzekraczalny. Termin rozpoczęcia
realizacji usługi uzależniony jest od terminów pojawienia się motyli szkodnika.
Założenie/wymiana opasek musi nastąpić w ciągu tygodnia poprzedzającego masowe
pojawienie się motyli. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt ustala terminy
rójek owadów i decyduje o terminie wykonania powyższego zabiegu.
Wykonawca powiadamia pisemnie (fax) zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o
terminie zakładania opasek.
W celu ochrony kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem Wykonawca zobowiązany jest w okresie jesiennym do grabienia w obrębie rzutu korony i utylizacji liści z zimującymi poczwarkami.
6. Gatunki drzew i krzewów oraz miejsca ich nasadzenia będą uzgadniane z Wykonawcą na bieżąco. Decyzje zależą od uwarunkowań terenowych, istniejącego drzewostanu na danym terenie. Zamawiający przewiduje typowe drzewa do nasadzenia takie jakie występują na osiedlach mieszkaniowych (np. jarzębina, klon, lipa) o obwodzie pni powyżej 15 cm. W przypadku terenów objętych ochroną Konserwatora Zabytków Zamawiający przewiduje nasadzanie takich roślin jak platan, głóg szkarłatny, jarząb szwedzki, jarząb mączny, kasztanowiec o obwodzie pni powyżej 15 cm.
7. Szacunkowe ilości poszczególnych usług:
a. wycinka drzew wraz z wywozem gałęzi i konarów - 28 szt.
b. frezowanie pni - 11 szt.
c. nasadzanie drzew wraz z materiałem - 10 szt.
d. nasadzanie krzewów wraz z materiałem - 150 szt.
e. pielęgnacja drzew - 300 szt.
f. pielęgnacja krzewów - 1 000 szt.
g. pielęgnacja żywopłotów - 15 400 m2
h. usuwanie wiatrołomów - 10 szt.
i. usuwanie karpiny - 6 szt.
j. karczowanie pni - 6 szt.
k. ochrona drzew kasztanowców - 256 szt.
l. ochrona stanu zdrowotnego drzew - 10 szt.
Konkretne ilości poszczególnych usług będą dostosowane do bieżących potrzeb zamawiającego.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 77211400-6,
Dodatkowe przedmioty: 77211500-7, 77211600-8, 77342000-9
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie 31.12.2013 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Kwota wadium: 5 000,00 zł
ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na wycince drzew lub nasadzeniu drzew i krzewów lub pielęgnacji zieleni poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
3. Potencjał techniczny
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- podnośnikiem balkonowym,
- samochodem skrzyniowym,
- 3 pilarkami (spalinowymi lub innymi używanymi przy tego typu usługach).
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagane jest wykazanie:
- 1 osoby na stanowisku kierowniczym, która ukończyła wyższe studia na kierunku architektury krajobrazu, ogrodnictwa lub leśnictwa oraz odbyła po uzyskaniu dyplomu co najmniej roczną praktykę przy konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej oraz posiada zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków właściwego dla miejsca zamieszkania powyższej osoby potwierdzające powyższe kwalifikacje,
- 3 osób na stanowisku: pilarz mających ukończony kurs II stopnia w zakresie pielęgnacji drzew.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,
dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie,
b) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
e) opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
III INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk "OFERTA", który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
d) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
KRYTERIA OCENY OFERT
Cena waga 0,5
Cena (suma cen jednostkowych brutto za pozostałe usługi) waga 0,3
Cena (cena jednostkowa brutto za ochronę kasztanowców) waga 0,2
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
a) stawka podatku od towarów i usług w zakresie dostosowania jej wysokości do obowiązujących przepisów prawnych.
2. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
a) zmiana stawki podatku VAT może nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 900 - 1200. Cena brutto - 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT
21.11.2012 r. godzina 10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11
Termin związania ofertą:
Do dnia: 20.12.2012 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
TERMIN ORAZ MIEJSCE OTWARCIA OFERT
21.11.2012 r. godzina 10:45,
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 - świetlica pokój nr 6
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra: stanowisko służbowe - starszy referent ds. zamówień publicznych,
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1 pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 07.11.2012 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | wzór umowy.pdf | 343,16 KB | 2012-11-07 13:33 | pobierz |
2 | specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf | 813,47 KB | 2012-11-07 13:33 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2012-11-07 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2012-11-07 13:32 |