wykonanie instalacji odgromowej na budynku przy ul. Krynicka 7
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2012-12-03
Informuję, że w dniu 3.12.2012 r została podpisana przez Zamawiającego umowa z firmą USŁUGI TECHNICZNE Jarosław Wysowski na kwotę 17 510,07 zł.Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2012-11-29
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 firmy USŁUGI TECHNICZNE Jarosław Wysowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Tetmajera 50/10 z ceną brutto 17 510,07 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty
|
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
|
Cena [zł]
|
1
|
?PAWMASZ? Paweł Braun
68-510 Mikstat, ul. Młyńska 6
|
20 242,65
|
2
|
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ?LEMA? spółka jawna Tysler Leszek, Pompierski Mariusz
80-309 Gdańsk ul. Bażyńskiego 32
|
17 859,12
|
3
|
USŁUGI TECHNICZNE Jarosław Wysowski
80-313 Gdańsk, ul. Tetmajera 50/10
|
17 510,07
|
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Nr oferty
|
Liczba pkt w kryterium cena- 100 %
|
Razem
|
1
|
86,50
|
86,50
|
2
|
98,05
|
98,05
|
3
|
100,00
|
100,00
|
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 29.11.2012 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.000.000 EURO
wykonanie instalacji odgromowej na budynku przy ul. Krynicka 7
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji odgromowej na budynku przy ul. Krynicka 7
2. Zakres robót obejmuje:
- wymianę zwodów,
- wymianę przewodów odprowadzających,
- wymianę przewodów uziemiających,
- wymianę uziomu,
- wymianę zacisków kontrolnych,
- wykonanie pomiarów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne - załącznik nr 1 do siwz;
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Inne instalacyjne elektryczne. Instalacja odgromowa - załącznik nr 2 do siwz;
- Przedmiar robót. Remont instalacji odgromowej ul. Krynicka 7 ? załącznik nr 3 do siwz.
Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45317000-2
Nie dopuszcza się złożenia ofert częściowych.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
14 dni od dnia podpisania umowy
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
informacja na temat wadium:
nie dotyczy
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
- 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót elektrycznych.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
3. Potencjał techniczny
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,
- 1 osobą posiadającej uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn.zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
a) wykaz robót budowlanych zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III. INNE DOKUMENTY
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
d) Złożyć Kosztorys ofertowy (uproszczony), wg przedmiaru robót Zamawiającego.
e) Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałówwraz z przyjętymi cenami. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
f) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi z przyczyn technologicznych prowadzenie robót budowlanych (ulewne deszcze, wichury, śnieg, oblodzenia itp.)
2. W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt 1, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 900 ? 1200. Cena brutto ? 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 23.11.2012 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 22.12.2012 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT23.11.2012 r. godzina 10:15, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1w pokoju nr 6 ? świetlica.
Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe ? specjalista ds. zamówień publicznych,80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1 pok. 11, tel. 58 320 02 20 Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 08.11.2012 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | przedmiar -zał nr 3.pdf | 67,88 KB | 2012-11-08 10:39 | pobierz |
2 | specyfikacja techniczna - zał nr 2.pdf | 129,08 KB | 2012-11-08 10:39 | pobierz |
3 | specyfikacja techniczna - zał nr 1.pdf | 779,07 KB | 2012-11-08 10:38 | pobierz |
4 | wzór umowy.pdf | 407,3 KB | 2012-11-08 10:37 | pobierz |
5 | siwz.pdf | 653,04 KB | 2012-11-08 10:36 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2012-11-08 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2012-11-08 10:28 |