BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wykonanie robót remontowych - naprawy piaskownic, urządzeń zabawowych, ławek, ogrodzeń placów zabaw oraz montaż trzepaków do dywanów zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2013 roku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2013-02-04

Informuję, że w dniu 04.02.2013 r. została podpisana umowa z Przedsiębiorstwem Budowlano Instalacyjnym Paweł Cejnóg z siedzibą w Gdańsku przy ul. Jana Husa 18/7 z wartością netto materiałów podstawowych 222,80 zł oraz wartością netto materiałów pomocniczych 5 941,66 zł i stawką roboczogodziny z narzutami 9,26 zł.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2013-01-21

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 133 poz. 759 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Przedsiębiorstwa Budowlano-Instalacyjnego Paweł Cejnógz siedzibą w Gdańsku przy ul. Jana Husa 18/7 z wartością netto materiałów podstawowych 222,80 zł oraz wartością netto materiałów pomocniczych 5 941,66 zł i stawką roboczogodziny z narzutami 9,26 zł.
 
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena
 
1
Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne
PC Paweł Cejnóg
80-315 Gdańsk ul. Jana Husa 18/7
wartość netto materiałów podstawowych         222,80 zł
wartość netto materiałów pomocniczych      5 941,66 zł
stawka roboczogodziny z narzutami                    9,26 zł
 
 
2
Zakład Ogólnobudowlany ?BUD-ZET? Zdzisław Bogdanowicz
83-034 Kleszczewo ul. Brzozowa 41     
    
 
wartość netto materiałów podstawowych        243,50 zł
wartość netto materiałów pomocniczych   11 390,80 zł
stawka roboczogodziny z narzutami                 10,56 zł
 
 
3
Przedsiębiorstwo Wodno ? Techniczne
?UNI-DIVERS? Sp. z o.o.
80-557 Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej 71
 
wartość netto materiałów podstawowych     2 383,20 zł
wartość netto materiałów pomocniczych   42 360,59 zł
stawka roboczogodziny z narzutami                 20,70 zł
 
 
4
PHU ?LABAR? 
Lech Labudda
80-292 Gdańsk ul. Niedźwiednik 20
wartość netto materiałów podstawowych        289,30 zł
wartość netto materiałów  pomocniczych   14 719,00 zł
stawka roboczogodziny z narzutami                 35,19 zł
 

  
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
 

Nr oferty
Liczba pkt w kryterium )
cena (wartość netto materiałów podstawowych)
- waga 45 %
Liczba pkt w kryterium
cena (wartość netto
materiałów pomocniczych)
- waga 15 %
Liczba pkt w kryterium
stawka roboczogodziny z narzutami
- waga 40%
Razem
1
45,00
15,00
40,00
100,00
4
34,66
6,06
10,53
51,25

 
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 26.01.2013 r.

Treść postępowania:

 

ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego
                                  
 
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 000 000 EURO
 
na wykonanie robót remontowych - naprawy piaskownic, urządzeń zabawowych, ławek, ogrodzeń placów zabaw oraz montaż trzepaków do dywanów zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2013 roku
 
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
 
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych - naprawy piaskownic, urządzeń zabawowych, ławek, ogrodzeń placów zabaw oraz montaż trzepaków do dywanów zlokalizowanych na
     terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2013 roku.
    a) Naprawa urządzeń zabawowych obejmuje:
­         naprawę huśtawek, zjeżdżalni, drabinek, wież i innych urządzeń zabawowych w części metalowej i    drewnianej,
­         wymianę i montaż łańcuchów,
­         montaż opon,
­         montaż koszy (wraz z siatką) do gry w koszykówkę,
­         montaż słupka do zamontowania kosza do koszykówki,
­         wymianę obręczy z siatką,
­         czyszczenie, konserwację, smarowanie urządzeń zabawowych,
­         malowanie urządzeń metalowych i drewnianych.
    b) Naprawa piaskownic obejmuje:
­         przy obudowie drewnianej: wymianę desek, uzupełnienie siedzisk, czyszczenie, malowanie,
­         przy obudowie murowanej: uzupełnienie cegieł, uzupełnienie siedzisk, tynkowanie, malowanie,
­         przy obudowie betonowej: uzupełnienie betonu, uzupełnienie siedzisk, tynkowanie, malowanie.
    c) Montaż trzepaków do dywanów z wbudowaniem w grunt.
    d) Naprawa ławek obejmuje:
­         wymianę desek,
­         uzupełnienie siedzisk,
­         czyszczenie części metalowych i drewnianych,
­         malowanie części metalowych i drewnianych.
    e) Naprawa ogrodzeń obejmuje:
      -    wymianę lub uzupełnienie siatki, bądź kompletnych przęseł ogrodzenia,
      -    wymianę lub uzupełnienie słupków,
      -    czyszczenie części metalowych,
      -    malowanie części metalowych,
      -    naprawę cokołu betonowego,
      -    wymianę zamków.
 
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
 
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 50870000-4
 
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
 
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
31.12.2013 r.
 
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
WADIUM
Informacja na temat wadium:
kwota wadium : 1.600,00 zł
 
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
 
I.        WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1.      Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
 
2.      Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonywaniu drobnych robót remontowych o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 
3.      Potencjał techniczny
 
   4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie 1 osoby, posiadającej przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa.
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
 
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
 
II.      INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
1.      W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
a)      wykaz robót budowlanych zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
 
 
b)      wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
c)       oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
 
      III   INNE DOKUMENTY
      1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
          a)   Złożyć Druk ?OFERTA?, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b)      Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c)       Udzielić rękojmi za wady na okres 12 miesięcy.
d)      Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów podstawowych wraz z przyjętymi cenami. Ceny materiałów muszą być przedstawione łącznie z kosztami zakupu i transportu materiałów.
e)      Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów pomocniczych wraz z przyjętymi cenami. Ceny materiałów muszą być przedstawione łącznie z kosztami zakupu i transportu materiałów.
      Brak zestawień spowoduje odrzucenieoferty.
f)   Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium       
      wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ
g)   Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i    
      na rzecz Wykonawcy.
 
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
 
Kryteria oceny ofert
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
­         cena (wartość netto materiałów podstawowych):         waga 0,45
­         cena (wartość netto materiałów pomocniczych):                      waga 0,15
­         cena roboczogodziny z narzutami:                                 waga 0,40 
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
nie
 
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.
Cena brutto ? 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew.
 
TERMIN SKŁADANIA OFERT 05.12.2012 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
 
Termin związania ofertą:
Do dnia: 03.01.2013 r.
 
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
 
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 05.12.2012 r. o godz. 10:30,
miejsce: w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6 ? świetlica.
 
 
 
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
 
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
 
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 19.11.2012 r.
l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 Wzór umowy.pdf 343,4 KB 2012-11-19 11:18 pobierz
2 SIWZ.pdf 797,28 KB 2012-11-19 11:16 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2012-11-19
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2012-11-19 11:13