BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2013-02-18

Informuję, że w w/w postępowaniu:
- na zadaniu 1 w dniu 20.02.2013 r została podpisana przez zamawiajacego umowa z firmą ComplexBiuro Sp.j. G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Heweliusza 23/25 na kwotę 36 900,00 złbrutto.
- na zadaniu 2 w dniu 18.02.2013 r została podpisana przez zamawiajacego umowa z firmą BIMIT ? MITA Jerzy Bielonko z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wały Jagiellońskie 24 na kwotę 43 050,00 zł brutto
- na zadaniu 3 w dniu 20.02.2013 r została podpisana przez zamawiajacego umowa z firmą ComplexBiuro Sp.j. G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Heweliusza 23/25 na kwotę 30750,00 zł brutto.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2013-02-13

 
Gdańsk, 2013-02-13   

ZP/5/13/A
OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia na dostawę tonerów do kserokopiarek oraz   konserwację i naprawę kserokopiarek, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:
-      na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 firmy firmy ComplexBiuro Sp.j. G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Heweliusza 23/25 z sumą cen jednostkowych netto wymiany tonerów 840,00 zł, z sumą cen jednostkowych netto konserwacji i napraw 1080,00 zł, ceną roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidywalnej 5,00 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta spełniająca wymagania siwz.
-      na zadaniu 2 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 firmy BIMIT ? MITA Jerzy Bielonko z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wały Jagiellońskie 24 z sumą cen jednostkowych netto wymiany tonerów 260,00 zł, z sumą cen jednostkowych netto konserwacji i napraw 370,00 zł, ceną roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidywalnej 1,00 zł.
-      UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
-      na zadaniu 3 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 firmy firmy ComplexBiuro Sp.j. G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Heweliusza 23/25 z sumą cen jednostkowych netto wymiany tonerów 340,00 zł, z sumą cen jednostkowych netto konserwacji i napraw 1430,00 zł, ceną roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidywalnej 5,00 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta spełniająca wymagania siwz.
 
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Cena
[zł]
1
ComplexBiuro Sp. j.
G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski
ul. Heweliusza 23/25
80-890 Gdańsk
ZADANIE 1                        
1) suma cen jednostkowych netto wymiany tonerów               840,00  
2) suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw         1080,00
3) cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzialnej          5,00
 
Zadanie 2
1) suma cen jednostkowych netto wymiany tonerów              200,00
1) suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw         1320,00
3) cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzialnej          5,00
 
Zadanie 3
1) suma cen jednostkowych netto wymiany tonerów               340,00
1) suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw         1430,00
3) cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzialnej          5,00          
 
 
2
 
?BIMIT ? MITA?
Jerzy Bielonko
ul. Wały Jagiellońskie 24
80-853 Gdańsk
 
Zadanie 2
1) suma cen jednostkowych netto wymiany tonerów                260,00
2) suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw            370,00
3) cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzialnej         1,00
 

 
 
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert ZADANIE 2

Nr ofery
 
Liczba pkt w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto wymiany tonerów) 60%
 
Liczba pkt w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw)                35%
Liczba pkt w kryterium cena (cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzialnej)
5%
Razem
1
60,00
9,81
1,00
70,81
2
46,15
35,00
5,00
86,15

 
 
Umowa w sprawie zamówienia publicznego  na zadaniu 1, 2 i 3 może być zawarta po 13.02.2013 r.
 

Treść postępowania:

 

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                  

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO

na

na dostawę tonerów do kserokopiarek oraz konserwację i naprawę kserokopiarek

 

Rodzaj zamówienia: dostawa

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

1)      Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do   kserokopiarek oraz świadczenie usług konserwacji i naprawy kserokopiarek na potrzeby Gdańskiego         Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy.

     

Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności:

a)        przeglądy okresowe,

b)        regulacje oraz naprawy podzespołów wchodzących w skład kserokopiarek.

 

Całkowita ilość kserokopiarek do konserwacji - 47 szt.

Planowana ilość  tonerów -  570 szt.

 

Kserokopiarki objęte obecnie gwarancją, będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji.

 

2)      Konserwacja  i przegląd kserokopiarek co najmniej raz na kwartał obejmuje następujące czynności:

a)       demontaż i montaż  obudów zewnętrznych i wewnętrznych,

b)       czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu),

c)       czyszczenie  zespołu czyszczącego bębna,

d)       czyszczenie zespołu optyki,

e)       czyszczenie kaset papieru,

f)        czyszczenie filtrów,

g)       czyszczenie drogi transportu papieru,

h)       czyszczenie napędu głównego,

i)         czyszczenie sekcji grzejnej,

j)        czyszczenie sekcji pobierania  papieru,

k)       demontaż i montaż  poszczególnych sekcji, zespołów w/w.

l)         sprawdzenie działania kserokopiarki,

m)     regulacja jakości kopii,

n)       dokonanie przeglądu sprawności urządzenia oraz poświadczenie wykonanej usługi protokołem  przeglądu,

 

3)      Naprawa obejmuje następujące czynności:

a)       naprawę usterek technicznych kserokopiarek wynikających z działania części określonych w pkt. 5),

b)       wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w pkt. 5),

c)       sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie,

d)       ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu.

 

4)      Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą obejmuje tonery.

 

 

5)      Dostawa części zamiennych wraz z ich wymianą obejmuje:

a)       bęben światłoczuły (czarny, czerwony, żółty, niebieski),

b)       developer,

c)       lampę skanera,

d)       wałek utrwalający grzejny,

e)       wałek teflonowy grzejny,

f)        wałek dociskowy dolny,

g)       tuleję wałka utrwalającego grzejnego,

h)       zespół przeglądowy,

i)         zespół wywołania,

j)        zespół utrwalania.

 

6)      Naprawa i usługa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w pkt 2) i 5)

 

7)      W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w w/w pkt 2) i 5) (usterka niestandardowa)         wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg    kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu).

 

8)      Miejsce zainstalowania kserokopiarek:

       Dział Techniczny                 ul. Cygańska Góra 1;

       Zarząd, Dział Eksploatacji, Dział Windykacji, Dział Umów i Rozliczeń, ul. Partyzantów 74;

       Biuro Zamiany Mieszkań          ul. Dyrekcyjna 6;

BOM   nr  1                              ul. Sienna 6,

BOM   nr  2                              ul. Zielona 8/9,

BOM   nr  4                              ul. Trakt Św. Wojciecha 167,

BOM   nr  6                              ul. Batorego 12,

BOM   nr  7                              ul. Mściwoja II 44,

BOM   nr  8                              ul. Śniadeckich 12,

BOM   nr  9                              ul. Na Zaspę 31.

 

9)      Materiały eksploatacyjne (tonery) do kserokopiarek muszą spełniać następujące wymagania:

a)     być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia         opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być      wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą,

b)     posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,

c)     posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest     przeznaczony,

d)     posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,

e)     spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość kopi, co najmniej jak materiały   oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,

      -  jakość- praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu kopiującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości kopi wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (urządzenia),

- wydajność - zdolność materiału do wykonania odpowiedniej ilości stron kopi o odpowiednim pokryciu           procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia,

f)      nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania           zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp,

g)     nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,

h)     nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu,

i)       nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane.

 

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 30121300-6,;

Dodatkowe przedmioty 30125100-2, 30124000-4, 30125110-5 50310000-1 50323000-5,  30124000-4

 

Dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

Liczba części: 3

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie 31.12.2013 r.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

informacja na temat wadium:

Kwota wadium: 2 300,00 zł w tym:

Zadanie 1 ? 750,00

Zadanie 2 ? 900,00

Zadanie 3 ? 650,00

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

I.        WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

1.      Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

2.      Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum:

W przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3:

-         2 usługi polegające na konserwacji lub naprawie kserokopiarek o wartości minimum 10 000,00 zł brutto w     ciągu roku,

-         2 dostawy polegające na dostawie tonerów do kserokopiarek o wartości minimum 10 000,00 zł brutto w ciągu            roku.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

 

   3. Potencjał techniczny

 

   4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

a) w przypadku składania oferty na zadanie 1:

- 1 osobą na stanowisku serwisanta z co najmniej trzy letnim doświadczeniem w zakresie napraw  kserokopiarek, która została przeszkolona w zakresie napraw kserokopiarek Sharp przez producenta lub przedstawiciela producenta.

b)w przypadku składania oferty na zadanie 2:

- 1 osobą na stanowisku serwisanta z co najmniej trzy letnim doświadczeniem w zakresie napraw kserokopiarek,  która została przeszkolona w zakresie napraw kserokopiarek Kyocera, przez producenta lub przedstawiciela producenta.

c) w przypadku składania oferty na zadanie 3:

- 1 osobą  na stanowisku serwisanta z co najmniej trzy letnim doświadczeniem w zakresie napraw kserokopiarek.

 

W przypadku składania oferty na dwa lub trzy zadania w/w warunki muszą być spełnione łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.

 

 

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

II.      INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

1.      W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1          ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:

a)   wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,   

      dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia

      w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o

      dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w

      tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem

      dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane

      należycie,

b)      wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

III   INNE DOKUMENTY

1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II

a)       Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.

b)       Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że    całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.

c)       Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.

d)       Złożyć Formularze cenowe, które należy sporządzić wg wzorów  druku Zamawiającego odpowiednio na         zadanie 1 , 2 i 3.

e)       Udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi natomiast na dostarczone części zamienne             - gwarancji wynikającej z ogólnie obowiązujących warunków gwarancyjnych na poszczególne części,

f)        Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz      Wykonawcy,

g)        Wykazać posiadanie na terenie Trójmiasta co najmniej jednego punktu serwisowego.

 

 

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

Kryteria oceny ofert

1) cena                                                                                                                                   -  waga  0,60

2) cena (suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw)                              -  waga  0,35

3) cena  roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej                                              -  waga  0,05

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

nie

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 900 ? 1200. Cena brutto ? 12,30 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 31.01.2013 r. godzina 10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  01.03.2013 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):


 

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 31.01.2013 r. godzina  10:15, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1  ? świetlica pokój nr 6

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe ?specjalista ds. zamówień publicznych, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1  pok. 11, tel. 58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 22.01.2013 r.

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr 1  

nazwa: dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek Sharp.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Ilość kserokopiarek będących w użytkowaniu GZNK-SZB oraz przewidywana ilość tonerów:

Sharp Max 2300     szt 3; tonerów 36 szt. cz/b i 36 szt. kolor

Sharp Max 2301     szt 1; tonerów 12 szt. cz/b i 12 szt. kolor

Sharp Max 2310     szt 1; tonerów 12 szt. cz/b i 12 szt. kolor

 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 30121300-6,;

Dodatkowe przedmioty 301251.00-2, 30124000-4, 30125110-5 50310000-1 50323000-5,  30124000-4

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2013 r.

 

Kryteria oceny ofert

1) cena                                                                                                                                  -  waga  0,60

2) cena (suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw)                              -  waga  0,35

3) cena  roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej                                              -  waga  0,05

 

Część nr 2  

nazwa: nazwa: dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek Mita, Kyocera

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Ilość kserokopiarek będących w użytkowaniu GZNK-SZB oraz przewidywana ilość tonerów:

Mita DC 1560         szt.  2; tonerów  24 szt.

Mita DC 1860         szt.  1; tonerów  12 szt.

Kyocera KM 1620   szt.16; tonerów 192 szt.

Kyocera TA 180     szt.  6; tonerów   72 szt.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 30121300-6,;

Dodatkowe przedmioty 301251.00-2, 30124000-4, 30125110-5 50310000-1 50323000-5,  30124000-4

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2013 r.

 

Kryteria oceny ofert

1) cena                                                                                                                                  -  waga  0,60

2) cena (suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw)                              -  waga  0,35

3) cena  roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej                                              -  waga  0,05

 

 

 

Część nr 3

nazwa: nazwa: dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek Panasonic, Konica Minolta, Canon.

 

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Ilość kserokopiarek będących w użytkowaniu GZNK-SZB oraz przewidywana ilość tonerów:

Panasonic FP 7713                 szt. 1; tonerów 12 szt.

Panasonic DP 1810                 szt. 2; tonerów 24 szt.

Konica Minolta Di 1611           szt. 7; tonerów 50 szt.

Konica Minolta Bishup C350    szt. 1; tonerów 12 szt. cz/b i 12 szt. kolor

Canon NP 6512                      szt. 6; tonerów  40 szt.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 30121300-6,;

Dodatkowe przedmioty 301251.00-2, 30124000-4, 30125110-5 50310000-1 50323000-5,  30124000-4

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2013 r.

 

Kryteria oceny ofert

1) cena                                                                                                                                  -  waga  0,60

2) cena (suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw)                              -  waga  0,35

3) cena  roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej                                              -  waga  0,05

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 wzór umowy.pdf 256,02 KB 2013-01-22 13:16 pobierz
2 siwz.pdf 941,4 KB 2013-01-22 13:16 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2013-01-22
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2013-01-22 13:14