dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2013-02-18
Informuję, że w w/w postępowaniu:- na zadaniu 1 w dniu 20.02.2013 r została podpisana przez zamawiajacego umowa z firmą ComplexBiuro Sp.j. G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Heweliusza 23/25 na kwotę 36 900,00 złbrutto.
- na zadaniu 2 w dniu 18.02.2013 r została podpisana przez zamawiajacego umowa z firmą BIMIT ? MITA Jerzy Bielonko z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wały Jagiellońskie 24 na kwotę 43 050,00 zł brutto
- na zadaniu 3 w dniu 20.02.2013 r została podpisana przez zamawiajacego umowa z firmą ComplexBiuro Sp.j. G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Heweliusza 23/25 na kwotę 30750,00 zł brutto.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2013-02-13
|
Gdańsk, 2013-02-13
|
Numer oferty
|
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy |
Cena
[zł]
|
1
|
ComplexBiuro Sp. j.
G. Turowski, G. Kowalski, K. Sosnowski
ul. Heweliusza 23/25
80-890 Gdańsk
|
ZADANIE 1
1) suma cen jednostkowych netto wymiany tonerów 840,00
2) suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw 1080,00
3) cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzialnej 5,00
Zadanie 2
1) suma cen jednostkowych netto wymiany tonerów 200,00
1) suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw 1320,00
3) cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzialnej 5,00
Zadanie 3
1) suma cen jednostkowych netto wymiany tonerów 340,00
1) suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw 1430,00
3) cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzialnej 5,00
|
2
|
?BIMIT ? MITA?
Jerzy Bielonko
ul. Wały Jagiellońskie 24
80-853 Gdańsk
|
Zadanie 2
1) suma cen jednostkowych netto wymiany tonerów 260,00
2) suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw 370,00
3) cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzialnej 1,00
|
Nr ofery
|
Liczba pkt w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto wymiany tonerów) 60%
|
Liczba pkt w kryterium cena (suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw) 35%
|
Liczba pkt w kryterium cena (cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzialnej)
5%
|
Razem
|
1
|
60,00
|
9,81
|
1,00
|
70,81
|
2
|
46,15
|
35,00
|
5,00
|
86,15
|
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO
na
na dostawę tonerów do kserokopiarek oraz konserwację i naprawę kserokopiarek
Rodzaj zamówienia: dostawa
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do kserokopiarek oraz świadczenie usług konserwacji i naprawy kserokopiarek na potrzeby Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy.
Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności:
a) przeglądy okresowe,
b) regulacje oraz naprawy podzespołów wchodzących w skład kserokopiarek.
Całkowita ilość kserokopiarek do konserwacji - 47 szt.
Planowana ilość tonerów - 570 szt.
Kserokopiarki objęte obecnie gwarancją, będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji.
2) Konserwacja i przegląd kserokopiarek co najmniej raz na kwartał obejmuje następujące czynności:
a) demontaż i montaż obudów zewnętrznych i wewnętrznych,
b) czyszczenie wnętrza (usuniecie pyłów papieru, tonera oraz kurzu),
c) czyszczenie zespołu czyszczącego bębna,
d) czyszczenie zespołu optyki,
e) czyszczenie kaset papieru,
f) czyszczenie filtrów,
g) czyszczenie drogi transportu papieru,
h) czyszczenie napędu głównego,
i) czyszczenie sekcji grzejnej,
j) czyszczenie sekcji pobierania papieru,
k) demontaż i montaż poszczególnych sekcji, zespołów w/w.
l) sprawdzenie działania kserokopiarki,
m) regulacja jakości kopii,
n) dokonanie przeglądu sprawności urządzenia oraz poświadczenie wykonanej usługi protokołem przeglądu,
3) Naprawa obejmuje następujące czynności:
a) naprawę usterek technicznych kserokopiarek wynikających z działania części określonych w pkt. 5),
b) wymianę uszkodzonych części urządzenia określonych w pkt. 5),
c) sprawdzenie poprawności działania sprzętu po naprawie,
d) ekspertyzę opłacalności naprawy sprzętu.
4) Dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz z ich wymianą obejmuje tonery.
5) Dostawa części zamiennych wraz z ich wymianą obejmuje:
a) bęben światłoczuły (czarny, czerwony, żółty, niebieski),
b) developer,
c) lampę skanera,
d) wałek utrwalający grzejny,
e) wałek teflonowy grzejny,
f) wałek dociskowy dolny,
g) tuleję wałka utrwalającego grzejnego,
h) zespół przeglądowy,
i) zespół wywołania,
j) zespół utrwalania.
6) Naprawa i usługa standardowa obejmuje czynności wyszczególnione w pkt 2) i 5)
7) W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w w/w pkt 2) i 5) (usterka niestandardowa) wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu).
8) Miejsce zainstalowania kserokopiarek:
Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1;
Zarząd, Dział Eksploatacji, Dział Windykacji, Dział Umów i Rozliczeń, ul. Partyzantów 74;
Biuro Zamiany Mieszkań ul. Dyrekcyjna 6;
BOM nr 1 ul. Sienna 6,
BOM nr 2 ul. Zielona 8/9,
BOM nr 4 ul. Trakt Św. Wojciecha 167,
BOM nr 6 ul. Batorego 12,
BOM nr 7 ul. Mściwoja II 44,
BOM nr 8 ul. Śniadeckich 12,
BOM nr 9 ul. Na Zaspę 31.
9) Materiały eksploatacyjne (tonery) do kserokopiarek muszą spełniać następujące wymagania:
a) być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą,
b) posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
c) posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony,
d) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
e) spełniać parametry takie jak: pojemność tonera, wydajność i jakość kopi, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,
- jakość- praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu kopiującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości kopi wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (urządzenia),
- wydajność - zdolność materiału do wykonania odpowiedniej ilości stron kopi o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia,
f) nie mogą być regenerowane tzn. takie materiały eksploatacyjne, w których w ich procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już zużytych materiałów eksploatacyjnych, jak np. dysze, obudowy itp,
g) nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania,
h) nie mogą powodować utraty gwarancji producenta sprzętu,
i) nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 30121300-6,;
Dodatkowe przedmioty 30125100-2, 30124000-4, 30125110-5 50310000-1 50323000-5, 30124000-4
Dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Liczba części: 3
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie 31.12.2013 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
informacja na temat wadium:
Kwota wadium: 2 300,00 zł w tym:
Zadanie 1 ? 750,00
Zadanie 2 ? 900,00
Zadanie 3 ? 650,00
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
W przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3:
- 2 usługi polegające na konserwacji lub naprawie kserokopiarek o wartości minimum 10 000,00 zł brutto w ciągu roku,
- 2 dostawy polegające na dostawie tonerów do kserokopiarek o wartości minimum 10 000,00 zł brutto w ciągu roku.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
3. Potencjał techniczny
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
a) w przypadku składania oferty na zadanie 1:
- 1 osobą na stanowisku serwisanta z co najmniej trzy letnim doświadczeniem w zakresie napraw kserokopiarek, która została przeszkolona w zakresie napraw kserokopiarek Sharp przez producenta lub przedstawiciela producenta.
b)w przypadku składania oferty na zadanie 2:
- 1 osobą na stanowisku serwisanta z co najmniej trzy letnim doświadczeniem w zakresie napraw kserokopiarek, która została przeszkolona w zakresie napraw kserokopiarek Kyocera, przez producenta lub przedstawiciela producenta.
c) w przypadku składania oferty na zadanie 3:
- 1 osobą na stanowisku serwisanta z co najmniej trzy letnim doświadczeniem w zakresie napraw kserokopiarek.
W przypadku składania oferty na dwa lub trzy zadania w/w warunki muszą być spełnione łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
II. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,
dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie,
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
III INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
b) Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
c) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
d) Złożyć Formularze cenowe, które należy sporządzić wg wzorów druku Zamawiającego odpowiednio na zadanie 1 , 2 i 3.
e) Udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi natomiast na dostarczone części zamienne - gwarancji wynikającej z ogólnie obowiązujących warunków gwarancyjnych na poszczególne części,
f) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy,
g) Wykazać posiadanie na terenie Trójmiasta co najmniej jednego punktu serwisowego.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
1) cena - waga 0,60
2) cena (suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw) - waga 0,35
3) cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - waga 0,05
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
nie
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 900 ? 1200. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 31.01.2013 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 01.03.2013 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 31.01.2013 r. godzina 10:15, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 ? świetlica pokój nr 6
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe ?specjalista ds. zamówień publicznych, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1 pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 22.01.2013 r.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa: dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek Sharp.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Ilość kserokopiarek będących w użytkowaniu GZNK-SZB oraz przewidywana ilość tonerów:
Sharp Max 2300 szt 3; tonerów 36 szt. cz/b i 36 szt. kolor
Sharp Max 2301 szt 1; tonerów 12 szt. cz/b i 12 szt. kolor
Sharp Max 2310 szt 1; tonerów 12 szt. cz/b i 12 szt. kolor
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 30121300-6,;
Dodatkowe przedmioty 301251.00-2, 30124000-4, 30125110-5 50310000-1 50323000-5, 30124000-4
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2013 r.
Kryteria oceny ofert
1) cena - waga 0,60
2) cena (suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw) - waga 0,35
3) cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - waga 0,05
Część nr 2
nazwa: nazwa: dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek Mita, Kyocera
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Ilość kserokopiarek będących w użytkowaniu GZNK-SZB oraz przewidywana ilość tonerów:
Mita DC 1560 szt. 2; tonerów 24 szt.
Mita DC 1860 szt. 1; tonerów 12 szt.
Kyocera KM 1620 szt.16; tonerów 192 szt.
Kyocera TA 180 szt. 6; tonerów 72 szt.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 30121300-6,;
Dodatkowe przedmioty 301251.00-2, 30124000-4, 30125110-5 50310000-1 50323000-5, 30124000-4
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2013 r.
Kryteria oceny ofert
1) cena - waga 0,60
2) cena (suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw) - waga 0,35
3) cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - waga 0,05
Część nr 3
nazwa: nazwa: dostawa tonerów do kserokopiarek oraz konserwacja i naprawa kserokopiarek Panasonic, Konica Minolta, Canon.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Ilość kserokopiarek będących w użytkowaniu GZNK-SZB oraz przewidywana ilość tonerów:
Panasonic FP 7713 szt. 1; tonerów 12 szt.
Panasonic DP 1810 szt. 2; tonerów 24 szt.
Konica Minolta Di 1611 szt. 7; tonerów 50 szt.
Konica Minolta Bishup C350 szt. 1; tonerów 12 szt. cz/b i 12 szt. kolor
Canon NP 6512 szt. 6; tonerów 40 szt.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 30121300-6,;
Dodatkowe przedmioty 301251.00-2, 30124000-4, 30125110-5 50310000-1 50323000-5, 30124000-4
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2013 r.
Kryteria oceny ofert
1) cena - waga 0,60
2) cena (suma cen jednostkowych netto konserwacji i napraw) - waga 0,35
3) cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - waga 0,05
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | wzór umowy.pdf | 256,02 KB | 2013-01-22 13:16 | pobierz |
2 | siwz.pdf | 941,4 KB | 2013-01-22 13:16 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2013-01-22 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2013-01-22 13:14 |