BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wykonanie robót remontowych w budynku użytkowym przy ul. Wały Jagiellońskie 36 w Gdańsku

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2013-03-29

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 6 Przedsiębiorstwa Budowlanego ?EKOBUD? Kazimierz Kisiel z siedzibą w Gdańsku przy ul. Biegańskiego 10/9, z ceną brutto 1 349 108,22 zł.

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena

 

1

KAMARO T. Tomanik, P. Paszkowicz Sp.  j.

81-817 Sopot ul. Malczewskiego 4

 

 

1 797 623,78 zł

 

2

FIRMA BUDOWLANA  ?EFAK?? Spółka jawna

Edmund Figórski & Andrzej Kotecki

80-557 Gdańsk, ul. Narwicka 1    

 

 

2 003 795,98 zł

 

3

KONSORCJUM FIRM:

4ML BUDOWA Sp. z o.o.

83-300 Kartuzy, ul. Piłsudskiego 13    

Termika Sp. z o.o.

80-557 Gdańsk,  ul. Narwickiej 8

 

              2 581 179,85 zł

 

 

4

?BUDREM-RYBAK? Sp. z o.o. Sp. komandytowa

84-242 Luzino ul. Krótka 1      

 

 

                2 273 908,64 zł

 

5

FIRMA MAJSTER BUD Oskar Wasilewski

83-031 Łęgowo ul. Krótka 9

 

 

 1 794 771,59 zł

 

6

Przedsiębiorstwo Budowlane ?EKOBUD? Kazimierz Kisiel

80-807 Gdańsk ul. Biegańskiego 10/9

 

1 349 108,22 zł

 

7

ARKADA ? KOD Jan Powierski, Dariusz Nadolny  Sp.j.

86-100 Świecie ul. Witosa 7B

 

 

              1 990 000,00 zł

 

 

8

MAXI ? TERM Wiesław Deneko

80-288 Gdańsk ul. Czecha 1/4     

 

 

              1 978 113,94 zł

 

 

9

Przedsiębiorstwo ?ECOZET? Mirosław Zblewski

83-400 Kościerzyna ul. Marchewicza 18       

 

 

               2 246 427,43 zł

 

 

10

?KOMPLEKS? Krzysztof Dziemiński

83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18

 

           1 957 818,88 zł

 

 

 

 

11

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ?MIZAN? Sławomir Ossowski

80-462 Gdańsk ul. Burzyńskiego 10A

 

           1 814 812,00 zł

 

 

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Nr

oferty

Liczba pkt w kryterium

cena    - 100

Razem

1

75,05

75,05

2

67,33

67,33

5

75,17

75,17

6

100,00

100,00

9

60,06

60,06

 

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 03.04.2013 r.

Treść postępowania:

 

ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 302-32-82/58 320-10-32/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35     
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego
                                  
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.000.000 EURO
 
na wykonanie robót remontowych w budynku użytkowym przy ul. Wały Jagiellońskie 36 w Gdańsku
 
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
 
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku użytkowym przy ul. Wały Jagiellońskie 36 w Gdańsku. 
Przedmiotowy budynek jest budynkiem biurowo - administracyjnym, sześciokondygnacyjnym (parter oraz piętra I-V), całkowicie podpiwniczonym. Piwnica została zaadaptowana na potrzeby użytkowe (funkcje magazynowe, archiwalne, administracyjne), natomiast kondygnacje nadziemne zajmują podmioty świadczące usługi administracyjne.
Konstrukcja budynku: ściany nośne wykonano z cegły pełnej, ściany działowe z cegły pełnej, dziurawki i płyt GK na stelażu, stropy wykonano jako gęstożebrowe i ceramiczne, w części nadbudowanej żelbetowe, schody żelbetowe, stropodach z płyt żelbetowo-korytkowych kryty papą.
     
Budynek usytuowany jest w głównej części miasta Gdańska ? Śródmieściu przy głównej arterii miast. Teren na którym znajduje się budynek stanowi fragment obszaru wpisanego do rejestru zabytków jako historyczny układ urbanistyczny miasta Gdańska.        
 
Powierzchnia zabudowy budynku -    942,04 m2
Powierzchnia użytkowa budynku ? 5 167,67 m2
Kubatura budynku 23 958,25 m3
 
1.      Zakres robót obejmuje:
1.1. Dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż.,
       a) roboty ogólnobudowlane tj.
- roboty rozbiórkowe,
- wykonanie nowych otworów dla kanałów wentylacyjnych,
- wykonanie nadproży,
- wykonanie otworów w ścianach kolankowych poddasza nieużytkowego,
- usztywnienie krawędzi otworów,
- montaż okien aluminiowych przeciwpożarowych,
- wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
- montaż drzwi stalowych i drewnianych,
- montaż ścianek aluminiowych przeciwpożarowych,
- naprawa ościeży,
- uodpornienie p.poż. stropu podwieszonego w technologii farb pęczniejących,
            - podwyższenie balustrady klatki schodowej,
            - montaż balustrady klatki schodowej,
            - wykonanie gładzi gipsowych oraz malowanie klatek schodowych, korytarzy oraz balustrad,
            - malowanie elewacji ? ościeży i miejsc po przejściach kanałów wentylacyjnych,
            - zamurowanie otworu montażowego,
            - uszczelnienie otworów dla kanałów wentylacyjnych, 
            - naprawa pokrycia dachowego papą termozgrzewalną,
      - wykonanie obróbek blacharskich,
      b) wykonanie instalacji hydrantowej,
      c) wykonanie instalacji wentylacji pożarowej ? instalacja wentylacji napowietrzającej klatki schodowe,
      d) wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i sygnalizacji pożaru,
1.2. Remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych w pomieszczeniach Regionalnej Izby Obrachunkowej.
1.3. Remont instalacji kanalizacji sanitarnej oraz budowa klimatyzacji (parter i I piętro).
1.4. Remont podłóg - likwidacją związków toksycznych w pomieszczeniach Regionalnej Izby Obrachunkowej tj:
            -   roboty rozbiórkowe,
            - wykonanie podkładów pod posadzki,
            - wykonanie posadzek drewnianych,
            - roboty malarskie,
            - wymiana sufitów podwieszanych,
            - wymiana stolarki drzwiowej.
2.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
2.1. Projekt budowlany. Dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż. Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie
       36 - załącznik nr 1 do siwz. 
       a) projekt architektoniczno - konstrukcyjny - załącznik nr 1.1 do siwz:
            - rysunek 2 ? projekt budowlany ? rzut piwnic ? załącznik nr 1.1a do siwz,
            - rysunek 3 ? projekt budowlany ? rzut parteru ? załącznik nr 1.1b do siwz,
            - rysunek 4 ? projekt budowlany ? rzut I piętra ? załącznik nr 1.1c do siwz,
            - rysunek 5 ? projekt budowlany ? rzut II piętra ? załącznik nr 1.1d do siwz,
            - rysunek 6 ? projekt budowlany ? rzut III piętra ? załącznik nr 1.1e do siwz,
            - rysunek 7 ? projekt budowlany ? rzut IV piętra ? załącznik nr 1.1f do siwz,
            - rysunek 8 ? projekt budowlany ? rzut V piętra ? załącznik nr 1.1g do siwz,
            - rysunek 9 ? projekt budowlany ? rzut poddasza nieużytkowego ? załącznik nr 1.1h do siwz,
            - rysunek 10 ? projekt budowlany ? rzut dachu ? załącznik nr 1.1i do siwz,
            - rysunek 13 ? projekt budowlany ? elewacja frontowa płd.? zach. ? załącznik nr 1.1j do siwz,
            - rysunek 14 ? projekt budowlany ? elewacja tylna płn.? wsch. ? załącznik nr 1.1k do siwz,
            - rysunek 15 ? projekt budowlany ? elewacje szczytowe ? załącznik nr 1.1l do siwz,
            - rysunek 18 ? projekt budowlany ? zestawienie ścianek aluminiowych ? załącznik nr 1.1ł do siwz,
       b) projekt instalacji hydrantowej - załącznik nr 1.2 do siwz:
            - rysunek 1 ? rzut piwnic ? załącznik nr 1.2a do siwz,
            - rysunek 2 ? rzut parteru ? załącznik nr 1.2b do siwz,
            - rysunek 3 ? rzut I piętra ? załącznik nr 1.2c do siwz,
            - rysunek 4 ? rzut II piętra ? załącznik nr 1.2d do siwz,
            - rysunek 5 ? rzut III piętra ? załącznik nr 1.2e do siwz,
            - rysunek 6 ? rzut IV piętra ? załącznik nr 1.2f do siwz,
            - rysunek 7 ? rzut V piętra ? załącznik nr 1.2g do siwz,
            - rysunek 8 ? schemat instalacji hydrantowej ? załącznik nr 1.2h do siwz,
       c)  projekt instalacji wentylacji pożarowej - załącznik nr 1.3 do siwz:
            - rysunek W1 ? rzut poddasza ? załącznik nr 1.3a do siwz,
            - rysunek W2 ? rzut dachu ? załącznik nr 1.3b do siwz,
            - rysunek W3 ? przekroje ? załącznik nr 1.3c do siwz,
       d)  projekt instalacji elektrycznych - załącznik nr 1.4 do siwz:
            - rysunek E-01 ? plan instalacji sygnalizacji pożaru i oświetlenia ewakuacyjnego ? rzut piwnic ? załącznik nr
              1.4a do siwz,
            - rysunek E-02 ? plan instalacji sygnalizacji pożaru i oświetlenia ewakuacyjnego ? rzut parteru ? załącznik nr
              1.4b do siwz,
            - rysunek E-03 ? plan instalacji sygnalizacji pożaru i oświetlenia ewakuacyjnego ? rzut I piętra ? załącznik nr
              1.4c do siwz,
            - rysunek E-04 ? plan instalacji sygnalizacji pożaru i oświetlenia ewakuacyjnego ? rzut II piętra ? załącznik
              nr 1.4d do siwz,
            - rysunek E-05 ? plan instalacji sygnalizacji pożaru i oświetlenia ewakuacyjnego ? rzut III piętra ? załącznik
              nr 1.4e do siwz,
            - rysunek E-06 ? plan instalacji sygnalizacji pożaru i oświetlenia ewakuacyjnego ? rzut IV piętra ? załącznik
              nr 1.4f do siwz,
            - rysunek E-07 ? plan instalacji sygnalizacji pożaru i oświetlenia ewakuacyjnego ? rzut V piętra ? załącznik
              nr 1.4g do siwz,
            - rysunek E-08 ? plan instalacji wentylatorów ? rzut poddasza ? załącznik nr 1.4h do siwz,
2.2. CZĘŚĆ I- Projekt wykonawczy. Projekt wykonawczy remontu instalacji elektrycznych i teletechnicznych ul.  
       Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk - załącznik nr 2 do siwz. 
2.3. CZĘŚĆ II- Projekt wykonawczy. Projekt wykonawczy remontu instalacji kanalizacji sanitarnej oraz budowy
       klimatyzacji ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk (parter i I piętro) - załącznik nr 3 do siwz. 
2.4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów
       przeciwpożarowych. Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie 36. Roboty budowlane - załącznik nr 4 do siwz: 
 a) Wymagania ogólne ? załącznik nr 4.1 do siwz.
 b) Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 4.2 do siwz.
 c) Betonowanie konstrukcji. Betonowanie bez zbrojenia - załącznik nr 4.3 do siwz.
 d) Zbrojenie konstrukcji. Przygotowanie i montaż zbrojenia - załącznik nr 4.4 do siwz.
e) Konstrukcje stalowe - załącznik nr 4.5 do siwz.
f) Tynkowanie. Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych i zewnętrznych - załącznik nr 4.6 do siwz.
g) Wykonywanie pokryć dachowych. Krycie dachu papą wraz z obróbkami blacharskimi - załącznik nr 4.7 do  
     siwz.
h) Roboty malarskie - załącznik nr 4.8 do siwz.
       i)  Okna i drzwi p. poż. ? załącznik nr 4.9 do siwz.
2.5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Roboty budowlane związane z likwidacją związków   
       toksycznych użytych do klejenia parkietów w pomieszczeniach Regionalnej Izby Obrachunkowej w budynku   
       stanowiącym nieruchomość Skarbu Państwa w Gdańsku przy ul. Wały Jagiellońskie 36. Roboty budowlane ?
       załącznik nr 5 do siwz: 
       a)  Wymagania ogólne ? załącznik nr 5.1 do siwz.
       b)  Roboty rozbiórkowe ? załącznik nr 5.2 do siwz.
       c) Roboty wykończeniowe ? posadzki z deszczółek drewnianych ? załącznik nr 5.3 do siwz.
       d) Roboty malarskie ? załącznik nr 5.4 do siwz.
       e) Stolarka drzwiowa ? załącznik nr 5.5 do siwz.
2.6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot. Dostosowanie budynku administracyjno biurowego
       zlokalizowanego w Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie 36.do obowiązujących przepisów p. poż. Roboty
       instalacyjne. Instalacja wentylacji klatki schodowej. Instalacja hydrantowa - załącznik nr 6 do siwz: 
       a)   Wymagania ogólne ? załącznik nr 6.1 do siwz.
b)      Wentylacja mechaniczna - załącznik nr 6.2 do siwz.
c)       Instalacja wody zimnej - hydrantowa - załącznik nr 6.3 do siwz.
2.7. Specyfikacja techniczna do projektu instalacji elektrycznych budynku administracyjno - biurowego Gdańsk ul.   
       Wały Jagiellońskie 36 - załącznik nr 7 do siwz: 
2.8. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych ? instalacje elektryczne wewnętrzne,
       teletechniczne. Regionalna Izba Obrachunkowa ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk - załącznik nr 8 do
       siwz: 
2.9. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych ? instalacje sanitarne i klimatyzacyjne.
       Regionalna Izba Obrachunkowa ul. Wały Jagiellońskie 36, 80-853 Gdańsk - załącznik nr 9 do siwz: 
2.10.Przedmiar robót ? Dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż. Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie
       36 - załącznik nr 10 do siwz;
2.11.Przedmiar robót ? Roboty budowlane związane z likwidacją związków toksycznych użytych do klejenia
        parkietów w pomieszczeniach Regionalnej Izby Obrachunkowej w budynku stanowiącym nieruchomość Skarbu
        Państwa. Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie 36 - załącznik nr 11 do siwz;
2.12.Przedmiar robót ? Dostosowanie budynku do przepisów p.poż. Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie
        36. Instalacja hydrantowa + zabezpieczenie pożarowe przejść przez stropy instalacji c.o. - załącznik nr 12 do
        siwz;
2.13.Przedmiar robót ? Budynek administracyjno-biurowy. Gdańsk ul. Wały Jagiellońskie 36. Wentylacja          
        p.poż. Instalacja napowietrzająca klatki schodowe - załącznik nr 13 do siwz;
2.14.Przedmiar robót ? Budynek administracyjno-biurowy. Instalacja SAP i oświetlenia awaryjnego Gdańsk ul. Wały
        Jagiellońskie 36. Branża teletechniczna - załącznik nr 14 do siwz;
2.15.Przedmiar ? Projekt budowlany remontu instalacji elektrycznych i teletechnicznych. Branża elektryczna ?
        załącznik nr 15 do siwz;
2.16.Przedmiar ? Remont instalacji kanalizacji sanitarnej oraz wykonanie klimatyzacji. ul. Wały Jagiellońskie 36,
        80-853 Gdańsk. Branża sanitarna - załącznik nr 16 do siwz;
 
Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie likwidacji związków toksycznych wraz z robotami towarzyszącymi (powierzchnia posadzek około 787,42 m2) w pomieszczeniach instytucji posiadającej tytuł prawny do części zabudowanej nieruchomości (trwały zarząd), które stanowią część powierzchni użytkowej budynku.
 
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45111200-9, 45262300-0, 45262311-0, 45262350-0, 45262310-0, 45410000-0, 45261000-4, 45442100-8, 45453000-0, 45432114-0, 45442100-0, 45300000-0, 45330000-9, 45331210-1, 45310000-1.
 
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
 
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
 
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
12.12.2013 r.
 
 
 
 
 
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
WADIUM
Informacja  na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000,00 zł.
 
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
 
I.        WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
 
1.      Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
 
2.      Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) budynków lub wykonania pod klucz nowych budynków, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne oraz klimatyzację.
 
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 
3.      Potencjał techniczny
 
4.      Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa.
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie
montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1.   Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn.zm.).
   Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1   kV.
 
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
 
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając     pisemne 
zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
 
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
 
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 2 000.000,00 zł
 
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
 
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU   
    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU   
    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
1.      W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1           ustawy,   
      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
a)      wykaz robót budowlanych zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
b)      wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
c)       oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
d)      opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
 
III  INNE DOKUMENTY
-         Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
-         Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców,       zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
-         Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
-         Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
-         Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
-         Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium        wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
-         Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
 
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
 
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
 
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1.      Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
2.   Stawka podatku od towarów i usług,
3.   Odstąpienia od realizacji robót dotyczących dostosowania budynku do obowiązujących przepisów p.poż.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1.      Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
2.      Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
3.      W przypadku, gdy badania toksykologiczne będą wykazywały występowanie stężenia związków szkodliwych ponad dopuszczalne, w okresie powyżej 2 miesięcy, mimo trwającego wietrzenia pomieszczeń po usunięciu starych warstw podłogowych (parter + I piętro).
4.      W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 i 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
5.      Zmiana stawki podatku VAT może nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług.
6.      Odstąpienie od realizacji robót dotyczących dostosowania budynku do obowiązujących przepisów p.poż. może nastąpić w przypadku braku zgody instytucji posiadającej tytuł prawny do części zabudowanej nieruchomości (trwały zarząd) na współfinansowanie robót do dnia 30.06.2013 r.
 
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 246,00 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
 
TERMIN SKŁADANIA OFERT18.02.2013 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
 
Termin związania ofertą:
Do dnia: 19.03.2013 r.
 
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  18.02.2013 r. godzina 10:30, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 ? świetlica pokój nr 6
 
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
 
 
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
 
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 01.02.2013 r.
 
 
l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 odpowiedzi na pytania -18.02 2013 r.pdf 54,17 KB 2013-02-18 13:57 pobierz
2 Zmodyfikowany przedmiar - załącznik nr 15.pdf 160,15 KB 2013-02-13 14:30 pobierz
3 Zmodyfikowany przedmiar - załącznik nr 14.pdf 158,88 KB 2013-02-13 14:29 pobierz
4 Zmodyfikowany przedmiar - załącznik nr 12.pdf 176,23 KB 2013-02-13 14:29 pobierz
5 Zmodyfikowany przedmiar - załącznik nr 11.pdf 198,24 KB 2013-02-13 14:29 pobierz
6 Zmodyfikowany przedmiar - załącznik nr 10.pdf 362,74 KB 2013-02-13 14:28 pobierz
7 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 13.02.2013 r.pdf 296,05 KB 2013-02-13 14:28 pobierz
8 odpowiedzi na pytania -13.02 2013 r.pdf 57,1 KB 2013-02-13 14:27 pobierz
9 modyfikacja siwz 13.02 2013.pdf 102,79 KB 2013-02-13 14:27 pobierz
10 Wzór umowy.pdf 565,79 KB 2013-02-01 14:12 pobierz
11 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 9.pdf 315,16 KB 2013-02-01 14:11 pobierz
12 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 8.pdf 196,03 KB 2013-02-01 14:11 pobierz
13 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 7.pdf 581,45 KB 2013-02-01 14:10 pobierz
14 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 6.pdf 780,77 KB 2013-02-01 14:10 pobierz
15 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 5.pdf 1,52 MB 2013-02-01 14:09 pobierz
16 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 4.pdf 2,17 MB 2013-02-01 14:07 pobierz
17 SIWZ.pdf 1,05 MB 2013-02-01 14:06 pobierz
18 rysunek W3 - załącznik nr 1.3c.pdf 203,5 KB 2013-02-01 14:05 pobierz
19 rysunek W2 - załącznik nr 1.3b.pdf 85,54 KB 2013-02-01 14:05 pobierz
20 rysunek W1 - załącznik nr 1.3a.pdf 195,38 KB 2013-02-01 14:04 pobierz
21 rysunek E-07, E-08 - załącznik nr 1.4g, 1.4h.pdf 425,7 KB 2013-02-01 14:04 pobierz
22 rysunek E-05, E-06 - załącznik nr 1.4e, 1.4f.pdf 542,61 KB 2013-02-01 14:03 pobierz
23 rysunek E-03, E-04 - załącznik nr 1.4c, 1.4d.pdf 563,28 KB 2013-02-01 14:03 pobierz
24 rysunek E-01,E-02 - załącznik nr 1.4a,1.4b.pdf 617,46 KB 2013-02-01 14:02 pobierz
25 rysunek 18 - załącznik nr 1.1ł.pdf 417,33 KB 2013-02-01 14:01 pobierz
26 rysunek 15 - załącznik nr 1.1l.pdf 101,84 KB 2013-02-01 14:01 pobierz
27 rysunek 14 - załącznik nr 1.1k.pdf 119,24 KB 2013-02-01 14:01 pobierz
28 rysunek 13 - załącznik nr 1.1j.pdf 166,71 KB 2013-02-01 14:00 pobierz
29 rysunek 10 - załącznik nr 1.1i.pdf 181,98 KB 2013-02-01 14:00 pobierz
30 rysunek 9 - załącznik nr 1.1h.pdf 356,87 KB 2013-02-01 14:00 pobierz
31 rysunek 8 - załącznik nr 1.2h.pdf 84,2 KB 2013-02-01 13:59 pobierz
32 rysunek 8 - załącznik nr 1.1g.pdf 697,62 KB 2013-02-01 13:59 pobierz
33 rysunek 7 - załącznik nr 1.2g.pdf 529,05 KB 2013-02-01 13:59 pobierz
34 rysunek 7 - załącznik nr 1.1f.pdf 631,02 KB 2013-02-01 13:58 pobierz
35 rysunek 6 - załącznik nr 1.2f.pdf 482,46 KB 2013-02-01 13:57 pobierz
36 rysunek 6 - załącznik nr 1.1e.pdf 610,99 KB 2013-02-01 13:57 pobierz
37 rysunek 5 - załącznik nr 1.2e.pdf 456,96 KB 2013-02-01 13:56 pobierz
38 rysunek 5 - załącznik nr 1.1d.pdf 689,23 KB 2013-02-01 13:56 pobierz
39 rysunek 4 - załącznik nr 1.2d.pdf 524,32 KB 2013-02-01 13:55 pobierz
40 rysunek 4 - załącznik nr 1.1c.pdf 600,62 KB 2013-02-01 13:55 pobierz
41 rysunek 3 - załącznik nr 1.2c.pdf 422,63 KB 2013-02-01 13:54 pobierz
42 rysunek 3 - załącznik nr 1.1b.pdf 632,24 KB 2013-02-01 13:53 pobierz
43 rysunek 2 - załącznik nr 1.2b.pdf 480,69 KB 2013-02-01 13:53 pobierz
44 rysunek 2 - załącznik nr 1.1a.pdf 622,27 KB 2013-02-01 13:52 pobierz
45 rysunek 1 - załącznik nr 1.2a.pdf 485,81 KB 2013-02-01 13:51 pobierz
46 Przedmiar - załącznik nr 16.pdf 130,6 KB 2013-02-01 13:50 pobierz
47 Przedmiar - załącznik nr 15.pdf 117,19 KB 2013-02-01 13:50 pobierz
48 Przedmiar - załącznik nr 14.pdf 153,18 KB 2013-02-01 13:50 pobierz
49 Przedmiar - załącznik nr 13.pdf 134,93 KB 2013-02-01 13:50 pobierz
50 Przedmiar - załącznik nr 12.pdf 134,04 KB 2013-02-01 13:49 pobierz
51 Przedmiar - załącznik nr 11.pdf 203,2 KB 2013-02-01 13:49 pobierz
52 Przedmiar - załącznik nr 10.pdf 367,06 KB 2013-02-01 13:48 pobierz
53 Projekt instalacji wentylacji pozarowej - załącznik nr 1.3.pdf 450,69 KB 2013-02-01 13:48 pobierz
54 Projekt instalacji hydrantowej - załącznik nr 1.2.pdf 262,68 KB 2013-02-01 13:47 pobierz
55 Projekt instalacji elektrycznych - załącznik nr 1.4.pdf 1,17 MB 2013-02-01 13:47 pobierz
56 Projekt architektoniczno- konstrukcyjny - załącznik nr 1 i 1.1.pdf 1,31 MB 2013-02-01 13:46 pobierz
57 Projekt - kanalizacja sanitarna, klimatyzacja - załącznik nr 3.pdf 661,41 KB 2013-02-01 13:45 pobierz
58 Projekt - instalacje elektryczne, teletechniczne - załącznik nr 2.pdf 867,92 KB 2013-02-01 13:45 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2013-02-01
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2013-02-01 13:43