BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK SZB

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2013-05-08

Informuję, że w dniu 08.05.2013 r zostały podpisane przez Zamawiajacego umowy: -- na zadaniu 1 z firmą KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński z siedzibą w Gołębiewku 18, 83-209 Godziszewo na kwotę 180 814,30 zł brutto - na zadaniu 2 z firmą KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński z siedzibą w Gołębiewku 18, 83-209 Godziszewo na kwotę 120 396,05 zł brutto - na zadaniu 3 z firmą BŁYSK Jan i Renata Frąc Usługi Kominiarskie i Ogólnobudowlane z siedzibą w Gdańsku przy ul Szarej 7/114 na kwotę 98 718,25 zł brutto

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2013-04-30

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 133 poz. 759 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający?

-   na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy KOMPLEKS  Krzysztof Dziemiński z siedzibą w Gołębiewku 18,  83-209 Godziszewo z ceną (sumą cen jednostkowych netto materiałów) 6 407,70 zł oraz stawką roboczogodziny (z narzutami  bez podatku VAT) 0,77 zł.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta niepodlegająca odrzuceniu i spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

-   na zadaniu 2 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy KOMPLEKS  Krzysztof Dziemiński z siedzibą w Gołębiewku 18,  83-209 Godziszewo z ceną (sumą cen jednostkowych netto materiałów) 6 407,70 zł oraz stawką roboczogodziny (z narzutami  bez podatku VAT) 0,77 zł.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta niepodlegająca odrzuceniu i spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunkówzamówienia.

 

-   na zadaniu 3 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 firmy BŁYSK Jan i Renata Frąc Usługi Kominiarskie i Ogólnobudowlane z siedzibą w Gdańsku przy ul Szarej 7/114 z ceną (sumą cen jednostkowych netto materiałów) 7 749,28 zł oraz stawką roboczogodziny (z narzutami  bez podatku VAT) 26,39 zł.

   UZASADNIENIE WYBORU:

   Jedyna złożona oferta spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i    niepodlegająca odrzuceniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena

[zł]

 

1

 

KOMINUS ? SERWIS Sp. z o.o.

Łężkowice 112, 32-015 Kłaj

   ZADANIE 1 i  ZADANIE 2

   Cena (suma cen jednostkowych netto materiałów): 4 705,58 zł

   Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT): 3,38 zł

2

 

KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński

Gołębiewko 18, 83-209 Godziszewo

ZADANIE 1 i ZADANIE 2

Cena (suma cen jednostkowych netto materiałów): 6 407,70 zł.

  Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT): 0,77 zł.

 

3

 

2.BŁYSK Jan i Renata Frąc Usługi Kominiarskie i Ogólnobudowlane

80-116 Gdańsk ul. Szara 7/114

  ZADANIE 3

  Cena (suma cen jednostkowych netto materiałów): 7 749,28 zł.

  Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT): 26,39 zł

  

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte:

 - zadanie 1 i 2 - po 6.05.2013 r.; 

 -  zadanie 3 ? po 30.04.2013 r.

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5.000.000 EURO

 

na wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK SZB

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu przewodów kominowych dla poszczególnych budynków gminnych na terenie Biur Obsługi Mieszkańców nr 1, 2, 4, 7, 8, 9.
  2. Zakres robót wynikający z opinii kominiarskich:
  1. montaż wkładów kominowych kwasoodpornych do istniejących przewodów kominowych murowanych w celu uszczelnienia przewodu spalinowego,
  2. montaż wkładów kominowych żaroodpornych do istniejących kominów murowanych,
  3. montaż wkładów kominowych aluminiowych, z blachy ocynkowanej, spiro, Alu-fol itp. do przewodów wentylacyjnych w istniejących przewodach murowanych celem ich uszczelnienia,
  4. dobudowa wewnątrz budynku przewodów wentylacyjnych (w lokalach, po klatce schodowej, przez strych) z rur stalowych ocynkowanych ocieplonych o średnicach 160 mm i 200 mm z obudową z płyt gipsowo-kartonowych z wyprowadzeniem ponad dach,
  5. dobudowa przewodów spalinowych od urządzeń gazowych z rur ze stali kwasoodpornej wewnątrz budynku (przez lokale, klatkę schodową, przez strych, itp.),
  6. dobudowa przewodów dymowych od urządzeń na paliwo stałe z rur ze stali żaroodpornej wewnątrz budynku (przez lokale, klatkę schodową, przez strych, itp.),
  7. dobudowa przewodów wentylacyjnych z rur stalowych ocynkowanych o średnicach 160 mm, 200 mm po ścianie zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną mineralną o grubości 50 mm i obudowanych rurą stalową ocynkowaną,
  8. dobudowa przewodów spalinowych z rur stalowych kwasoodpornych o średnicach 130 i 150 mm po ścianie zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną mineralną o grubości 50 mm i obudowanych rurą stalową ocynkowaną,
  9. dobudowa przewodów dymowych żaroodpornych o średnicy 150 mm po ścianie zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną mineralną o grubości 50 mm i obudowanych rurą stalową ocynkowaną,
  10. inne prace wynikające z zaleceń zawartych w opiniach kominiarskich (przyłączenia kanałów wentylacyjnych,            spalinowych, dymowych, założenia daszków, nasad kominowych wspomagających ciąg, itp.)
  11. roboty budowlane towarzyszące robotom kominowym, tj.:
  • przemurowanie kominów z naprawą główek kominowych,
  • wykucia z zamurowaniem bruzd w ścianach,
  • naprawa  stropów, stropodachów, dachów, ścian po przejściach przewodami kominowymi,
  • obsadzanie drzwiczek wyczystnych i i kratek wentylacyjnych,
  • inne niezbędne roboty towarzyszące budowlane konieczne do realizacji zadania.
  1. Wykonanie opinii kominiarskiej powykonawczej, która ma zawierać schemat przewodów kominowych istniejących w całym budynku z oznaczeniami i opisem wykonanych robót potwierdzający drożność, szczelność i właściwy ciąg w przewodach kominowych.

 

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
    1. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ? wymagania ogólne ? wykonanie wsadów kominowych i wentylacji w budynkach mieszkalnych - załącznik nr 1A do siwz,
    2. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ? instalacja wsadów kominowych kwasoodpornych i żaroodpornych ? załącznik nr 1B do siwz,
    3. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ? instalacja wentylacji grawitacyjnej ? załącznik nr 1C do siwz,
    4. szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ? roboty murowe ? kominy - załącznik nr 1D.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty: 45331210-1, 45262500 -6

 

Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

 

Liczba części: 3.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 30.12.2013 r.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

informacja na temat wadium:

Kwota wadium: 7 300,00 zł, w tym:

Zadanie 1 ? 2.700,00 zł,

Zadanie 2 ? 2.400,00 zł,

Zadanie 3 ? 2.200,00 zł.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 roboty budowlane polegające na montażu wkładów kominowych, remoncie lub budowie kominów o łącznej wartości co najmniej 100 000,00 zł każda.

 

W celu sprawdzenia oceny zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia zamawiający będzie weryfikował rzetelność wykonawcy. Zamawiający uzna, że wykonawca jest zdolny do należytego wykonania zamówienia, jeżeli spośród wykazanych robót budowlanych polegających na montażu wkładów kominowych, remoncie lub budowie kominów o łącznej wartości co najmniej 100 000,00 zł każda, co najmniej 80%  zostało wykonanych należycie oraz zgodnie  z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

    

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

 

  1. Potencjał techniczny

 

 

 

 

 

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

  • 1 osobą na stanowisku kierownika budowy, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa.
  • 1 osobą posiadającą tytuł mistrza kominiarskiego.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

5.  Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100.000,00 zł na każde zadanie (np. w przypadku składania oferty na 2 zadania wartość polisy musi wynosić minimum 200.000,00 zł).

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1          ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
    1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
    2. Określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie

 

   Wykaz winien zawierać wszystkie wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert roboty budowlane polegające na montażu wkładów kominowych, remoncie lub budowie kominów o wartości co najmniej 100 000,00 zł każda, w tym roboty niewykonane lub wykonane nienależycie.

 

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  3. opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

          

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. płaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w

formie oryginału.

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

  1. INNE DOKUMENTY
  1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego.
  2. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  3. Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
  4. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
  5. Złożyć Zestawienie materiałów wg załącznika nr 2 do siwz wraz z przyjętymi cenami jednostkowymi. Ceny materiałów muszą być przedstawione łącznie z kosztami zakupu i transportu materiałów. W przypadku zastosowania różnych cen jednostkowych w każdym z zadań, należy sporządzić Zestawienie materiałów odpowiednio na dane zadanie.

         Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.

  1. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

 

Kryteria oceny ofert

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1.Cena                                                                                       waga          0,65

  1. Stawka roboczogodziny (z narzutami  bez podatku VAT)              waga   0,35

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

nie

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 900 ? 1200. Cena brutto ? 24,60 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 12.04.2013 r. godzina 10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

 

 

Do dnia:  11.05.2013 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

 

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 12.04.2013 r. godzina  10:15, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6 ? świetlica

 

wykonawca może złozyć ofertę maksymalnie na dwa zadania

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe ?specjalista ds. zamówień publicznych, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1  pok. 11, tel. 58 320 02 20.

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 28.03.2013 r.

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr 1

nazwa

Wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z  opinii kominiarskich w budynkach będących w zarządzie GZNK SZB na  terenie Biur Obsługi Mieszkańców  nr 1  i 7.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu przewodów kominowych dla poszczególnych budynków gminnych na  terenie Biur Obsługi Mieszkańców  nr 1 i 7.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

 

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty: 45331210-1, 45262500 -6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 30.12.2013 r.

 

Kryteria oceny ofert

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1.Cena                                                                                       waga          0,65

  1. Stawka roboczogodziny (z narzutami  bez podatku VAT)              waga   0,35

 

Część nr 2

nazwa

Wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z  opinii kominiarskich w budynkach będących w zarządzie GZNK SZB na  terenie Biur Obsługi Mieszkańców  nr 8 i 9

 

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu przewodów kominowych dla poszczególnych budynków gminnych na  terenie Biur Obsługi Mieszkańców  nr 8 i 9

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

 

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty: 45331210-1, 45262500 -6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 30.12.2013 r.

 

Kryteria oceny ofert

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1.Cena                                                                                       waga          0,65

  1. Stawka roboczogodziny (z narzutami  bez podatku VAT)              waga   0,35

 

Część nr 3

nazwa

Wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z  opinii kominiarskich w budynkach będących w zarządzie GZNK SZB na  terenie Biur Obsługi Mieszkańców  nr 2 i 4

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu przewodów kominowych dla poszczególnych budynków gminnych na  terenie Biur Obsługi Mieszkańców  nr 2 i 4

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

 

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty: 45331210-1, 45262500 -6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 30.12.2013 r.

 

Kryteria oceny ofert

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1.Cena                                                                                       waga          0,65

2.Stawka roboczogodziny (z narzutami  bez podatku VAT)              waga   0,35

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 załacznik nr 1D.pdf 236,97 KB 2013-03-28 12:22 pobierz
2 załacznik nr 1 C.pdf 535,25 KB 2013-03-28 12:21 pobierz
3 załacznik nr 1B.pdf 375,55 KB 2013-03-28 12:20 pobierz
4 załacznik nr 1A.pdf 774,66 KB 2013-03-28 12:20 pobierz
5 zestawienie materiałów.pdf 176,68 KB 2013-03-28 12:19 pobierz
6 siwz.pdf 909,41 KB 2013-03-28 12:19 pobierz
7 wzór umowy.pdf 411,94 KB 2013-03-28 12:18 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2013-03-28
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2013-03-28 12:08