Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2013 roku.
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2013-06-04
Informuję, że w dniu 21.05.2013 r zostały podpisane umowy:- na zadanie 1 z Firmą Handlową MG Maria Gulczyńska z siedzibą w Kaliszu przy ul. Łódzkiej 165, z ceną brutto 96 828,87 zł,
- na zadanie 2 z Firmą Handlową MG Maria Gulczyńska z siedzibą w Kaliszu przy ul. Łódzkiej 165, z ceną brutto 92 557,08 zł
oraz
w dniu 04.06.2013 r została podpisana umowa na zadanie 3 z Przedsiębiorstwem Produkcyjno - Usługowym ZIELEŃ Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Partyzantów 76, z ceną brutto 148 483,47 zł.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2013-05-13
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 133 poz. 759 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:
- na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 Firmy Handlowej MG Maria Gulczyńska z siedzibą w Kaliszu przy ul. Łódzkiej 165, z ceną brutto 96 828,87 zł;
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
- na zadaniu 2 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 Firmy Handlowej MG Maria Gulczyńska z siedzibą w Kaliszu przy ul. Łódzkiej 165, z ceną brutto 92 557,08 zł;
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
Jednocześnie działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w/w postępowanie na zadaniu 3 i 4 zostało unieważnione.
na zadaniu 3
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
na zadaniu 4
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena [zł] |
1 |
Przedsiębiorstwo Produkcyjno ? Usługowe ?ZIELEŃ? Sp. z o.o. 80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 76
|
Zadanie 3 ? 148 483,47 zł |
2 |
Firma Handlowa MG Maria Gulczyńska 62-800 Kalisz ul. Łódzka 165
|
Zadanie 1 ? 96 828,87 zł Zadanie 2 ? 92 557,08 zł |
3 |
Przedsiębiorstwo Usługowe ?PRESTO? Antoni Manczur 80-180 Gdańsk ul. Darżlubska 16 |
Zadanie 1 ? 122 649,89 zł |
4 |
Przedsiębiorstwo Usługowe CLEAN ? BUD Sp. j. Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska 81-601 Gdynia ul. Amona 76
|
Zadanie 2 ? 125 613,18 zł
|
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
ZADANIE 1
Numer oferty |
Liczba pkt w kryterium cena 100 % |
Razem |
2 |
100,00 |
100,00 |
3 |
78,95 |
78,95 |
ZADANIE 2
Numer oferty |
Liczba pkt w kryterium cena 100 % |
Razem |
2 |
100,00 |
100,00 |
4 |
73,68 |
73,68 |
Umowy w sprawie zamówienia publicznego na zadaniach 1 i 2 mogą być zawarte po 13.05.2013 r.
Po przeprowadzeniu ponownego badania i oceny oferty Przedsiębiorstwa Produkcyjno - Usługowego ?ZIELEŃ? Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniem nr 1154/13 Krajowej Izby Odwoławczej, działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 133 poz. 759 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:
- na zadaniu 3 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Przedsiębiorstwa Produkcyjno - Usługowego ?ZIELEŃ? Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Partyzantów 76, z ceną brutto 148 483,47 zł;
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna oferta niepodlegająca odrzuceniu i spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena [zł] |
1 |
Przedsiębiorstwo Produkcyjno ? Usługowe ?ZIELEŃ? Sp. z o.o. 80-254 Gdańsk ul. Partyzantów 76
|
Zadanie 3 ? 148 483,47 zł |
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 31.05.2013 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO
na świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2013 roku.
Rodzaj zamówienia: usługi
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest:
- koszenie traw na terenie administrowanym przez Zamawiającego,
- bieżący wywóz zgrabek ze skoszonych terenów,
- utylizacja skoszonej trawy.
- Ogólna powierzchnia na zadaniach częściowych nr 1, 2, 3 wynosi:
- pierwsze koszenie - 860 004 m2,
- drugie koszenie - 860 004 m2,
- dodatkowe koszenie (BOM 2) - 51.013 m2,
- Ogółem powierzchnia na zadaniu nr 4 przy trzech koszeniach wynosi 2 641 m2.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 77314100-5
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Ilość części: 4
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.09.2013 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM ?
informacja na temat wadium: Kwota wadium: 7 450,00 zł
CZĘŚĆ 1 - 2 500,00 zł,
CZĘŚĆ 2 - 2 500,00 zł,
CZĘŚĆ 3 - 2 400,00 zł,
CZĘŚĆ 4 - 50,00 zł.
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3:
- W przypadku składania na jedno zadanie:
- 1 usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 100.000 m2 .
- W przypadku składania na dwa zadania:
- 1 usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 200.000 m2.
- W przypadku składania na trzy zadania:
- 1 usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 300.000 m2.
- w przypadku składania oferty na zadanie 4:
- 1 usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 1.500 m2,
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 oraz na zadanie 4:
- zadanie 1 lub zadanie 2 lub zadanie 3 oraz zadanie 4
- 1 usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 100.000 m2,
- dwa zadania z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4
- 1 usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 200.000 m2,
- zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 i zadanie 4
- 1 usługę polegającą na jednorazowym koszeniu trawy w okresie maksymalnym 30 dni, na powierzchni co najmniej 300.000 m2.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać jeden z wykonawców.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
- w przypadku składania oferty na jedno zadanie wymagane jest dysponowanie co najmniej:
- 6 kosiarkami,
- 1 samochodem o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek
- w przypadku składania oferty na dwa zadania wymagane jest dysponowanie co najmniej:
- 12 kosiarkami,
- 2 samochodami o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek
- w przypadku składania oferty na trzy zadania wymagane jest dysponowanie co najmniej:
- 18 kosiarkami,
- 3 samochodami o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek
- w przypadku składania oferty na zadanie 4 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
- 1 kosiarką,
- 1 samochodem o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 oraz na zadanie 4 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
- W przypadku składania oferty na jedno zadanie z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
- 6 kosiarkami,
- 1 samochodem o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek
- W przypadku składania oferty na dwa zadania z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
- 12 kosiarkami,
- 2 samochodami o ładowności do 3 ton do wywożenia grabek
- W przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 i zadanie 4 wymagane jest dysponowanie co najmniej:
- 18 kosiarkami,
- 3 samochodami o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek
Uwaga:
Przez kosiarki Zamawiający rozumie: kosiarki wysięgnikowe doczepione do ciągnika, kosiarki spalinowe,
żyłkowe, bijakowe, kosy spalinowe, wykaszarki, podkaszarki itp. tj. kosiarki konstrukcyjnie dostosowane
do koszenia dużych powierzchni lub wykaszania traw porastających skarpy, pobocza chodników, dróg.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3:
- w przypadku składania oferty na jedno zadanie wymagane jest wykazanie:
- 1 osoby na stanowisku kierowniczym
- 6 osób do obsługi kosiarek
- 1 osoby do obsługi samochodu o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek
- w przypadku składania oferty na dwa zadania wymagane jest wykazanie:
- 1 osoby na stanowisku kierowniczym
- 12 osób do obsługi kosiarek
- 2 osób do obsługi samochodu o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek
- W przypadku składania oferty na trzy zadania wymagane jest wykazanie:
- 2 osób na stanowisku kierowniczym
- 18 osób do obsługi kosiarek
- 3 osób do obsługi samochodu o ładowności do 3 ton do wywożenia grabek
- w przypadku składania oferty na zadanie 4 wymagane jest wykazanie:
- 1 osoby na stanowisku kierowniczym
- 1 osoby do obsługi kosiarki
- 1 osoby do obsługi samochodu o ładowności do 3 ton do wywożenia zgrabek
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/lub 3 oraz zadanie 4 wymagane jest wykazanie:
- W przypadku składania oferty na jedno zadanie z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4 wymagane jest wykazanie:
- 1 osoby na stanowisku kierowniczym
- 6 osób do obsługi kosiarek
- 1 osoby do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek
- W przypadku składania oferty na dwa zadania z zadań 1, 2 i 3 oraz zadanie 4 wymagane jest wykazanie:
- 1 osoby na stanowisku kierowniczym
- 12 osób do obsługi kosiarek
- 2 osób do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek
- W przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 i zadanie 4 wymagane jest wykazanie:
- 2 osób na stanowisku kierowniczym
- 18 osób do obsługi kosiarek
- 3 osób do obsługi samochodu do 3 ton do wywożenia zgrabek
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 50.000 zł,
- w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 50.000 zł,
- w przypadku składania oferty na zadanie 3 - 50.000 zł,
- w przypadku składania oferty na zadanie 4 - 1 000 zł.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- płaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
- dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.
Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w
formie oryginału.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
INNE DOKUMENTY
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
- Złożyć Formularz cenowy odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
nie
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00. Cena brutto - 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew.
TERMIN SKŁADANIA OFERT 06.05.2013 r. godzina 7:20.
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 04.06.2013 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 06.05.2013 r. godzina 7:30
Miejsce: siedziba zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 18.04.2013 r.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa: Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez BOM 1 i 2 w 2013 roku.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje teren:
a) BOM 1 i 2 o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia - 273.348 m2 - szczegółowy wykaz terenów przeznaczonych do koszenia w 2013 roku stanowi Załącznik nr 1 Zadanie 1 do siwz,
b) BOM 2 powierzchnię dodatkową o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia - 51.013 m2.-szczegółowy wykaz terenów ?dodatkowe koszenie? stanowi Załącznik nr 1.1 Zadanie 1 do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 77314100-5
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.09.2013 r.
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Część nr 2
nazwa: Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez BOM 4, 7 w 2013 roku.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje teren BOM 4 i 7 o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia 306 075 m2 - szczegółowy wykaz terenów przeznaczonych do koszenia stanowi Załącznik nr 1 Zadanie 2 do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 77314100-5
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.09.2013 r.
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Część nr 3
nazwa Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez BOM 8, 9 w 2013 roku.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje teren BOM 8 i 9 o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia 280 581 m2- szczegółowy wykaz terenów przeznaczonych do koszenia stanowi Załącznik nr 1 Zadanie 3 do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 77314100-5
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.09.2013 r.
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Część nr 4
nazwa Świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie Skarbu Państwa w 2013 roku.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje tereny Skarbu Państwa o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia 2 641 m2 - szczegółowy wykaz terenów przeznaczonych do koszenia stanowi Załącznik nr 1 Zadanie 4 do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 77314100-5,
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
<Zakończenie: 30.09.2013 r.
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
<
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | Wzór umowy.pdf | 256,67 KB | 2013-04-18 12:06 | pobierz |
2 | wykaz terenów zadanie 4.pdf | 9,12 KB | 2013-04-18 12:06 | pobierz |
3 | wykaz terenów zadanie 3.pdf | 300,12 KB | 2013-04-18 12:06 | pobierz |
4 | wykaz terenów zadanie 2.pdf | 340,47 KB | 2013-04-18 12:05 | pobierz |
5 | wykaz terenów zadanie 1.pdf | 300,04 KB | 2013-04-18 12:03 | pobierz |
6 | SIWZ.pdf | 1,01 MB | 2013-04-18 12:03 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2013-04-18 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2013-04-18 11:58 |