wykonanie dokumentacji projektowej nasadzenia drzew i krzewów na podwórkach
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2013-05-22
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 133 poz. 759 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Firmy GRIMA ARCHITEKTURA I KRAJOBRAZ Sp z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Ciołka 16 lok 230, z ceną brutto 18 696,00 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena [zł] |
1 |
GRIMA ARCHITEKTURA I KRAJOBRAZ Sp z o.o.
|
18 696,00 |
2 |
DIOGENES STUDIO Sp z o.o. 80-351 Gdańsk, ul. Tysiąclecia 4
|
113 160,00 |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Numer oferty |
Liczba pkt w kryterium cena 100 % |
Razem |
1 |
100,00 |
100,00 |
2 |
16,52 |
16,52 |
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 22.05.2013 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO
na wykonanie dokumentacji projektowej nasadzenia drzew i krzewów na podwórkach
Rodzaj zamówienia: usługa
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest:
- wykonanie dokumentacji projektowej nasadzenia drzew i krzewów na 8 podwórkach o łącznej powierzchni 17 115 m2 położonych na terenach administrowanych przez Zamawiającego.
Wykaz podwórek stanowi załącznik nr 1 do siwz.
- sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami zamawiającego wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- dokonanie przeglądu terenowego w/w podwórek pod kątem ustalenia możliwości nasadzeń drzew i krzewów przy uwzględnieniu:
- potrzeb i oczekiwań mieszkańców z otaczających podwórko budynków,
- zapisów obowiązujących planów zagospodarowania przestrzennego,
- charakteru obiektu zieleni (współczesny lub zabytkowy),
- aktualnego sposobu zagospodarowania,
- stanu istniejących zadrzewień w zakresie jakościowym, ilościowym i technicznym,
- istniejącego uzbrojenia terenu oraz uzgodnień z gestorami sieci o ile wymaga tego zakres prac
projektowych,
Uwaga: nasadzenie drzew i krzewów należy uzgodnić z animatorem społecznym.
- wytypowanie i wskazanie, możliwe do realizacji nasadzenia uzupełniające drzew i krzewów wraz z określeniem gatunków, jakie winny być dosadzone, parametrów materiału szkółkarskiego oraz warunków technicznych nasadzeń,
- sporządzenie planów nasadzeń uzupełniających drzew oraz krzewów dla każdego podwórka oddzielnie,
- sporządzenie zbiorczego zestawienia materiału roślinnego do nasadzenia oraz usunięcia na ośmiu podwórkach zawierające nazwę polską, łacińską oraz ilości sztuk.
- każdy plan powinien zawierać:
- szczegółową lokalizację nasadzeń przedstawioną na mapie do celów informacyjnych w skali 1:500 oznaczoną znakami umownymi przyjętymi w branży,
- zbiorcze zestawienie drzew i krzewów (gatunek, odmiana, wymiary, ilość drzew, powierzchnia oraz ilość krzewów).
- opis sposobu sadzenia oraz zabiegi pielęgnacyjne w okresie 3 lat.
- uzgodnienie dokumentacji z:
- Wydziałem Środowiska Urzędu Miejskiego w Gdańsku;
- Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w formie pozytywnej opinii dla podwórek zlokalizowanych przy ul. Trakt Św. Wojciecha 89, 91 i Rejtana 1B, 1C oraz przy ul. Dworcowej.
- Dokumentacja musi być sporządzona w 5 egzemplarzach w formie pisemnej oraz elektronicznej na płycie CD-R lub DVD (mapy - w formacie zapisu PDF; opisy - w formacie zapisu doc).
- Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 71222000-0
Dodatkowe przedmioty: 71420000-8, 79421200-3
Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.10.2013 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
informacja na temat wadium:
nie dotyczy
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej nasadzeń drzew i krzewów, w tym co najmniej jedną polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej nasadzeń drzew i krzewów na terenach będących pod nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości minimum 20 000,00 zł każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń i przynależącej do Izby Architektów,
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę,
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
- INNE DOKUMENTY
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Udzielić rękojmi za dzieło na okres 12 miesięcy.
- Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- Następujące postanowienia umów mogą ulec zmianie:
- przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia
- zmniejszenie zakresu wykonywania usługi
- Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie.
- Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów, które powodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
- przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma ? typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp,
- odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
- Wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych prac powstałych na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
- Niewykonanie wszystkich dokumentacji projektowych przy zaistnieniu następujących okoliczności:
a) ostateczna odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji,
zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
b) na skutek innych okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
- W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2.1. ? 2.3. termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
- W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2.4. zmniejszeniu ulega zakres wykonywania usługi o niewykonane dokumentacje projektowe.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 900 ? 1200. Cena brutto ? 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 09.05.2013 r. godzina 7:20
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 07.06.2013 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 09.05.2013 r. godzina 7:30, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6 ? świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe ? specjalista ds. zamówień publicznych, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1 pok. 11, tel. 58 320 02 20.
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 29.04.2013 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | wzór umowy.pdf | 399,1 KB | 2013-04-29 11:55 | pobierz |
2 | siwz.pdf | 716,36 KB | 2013-04-29 11:54 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2013-04-29 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2013-04-29 11:33 |