BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie dokumentacji projektowej nasadzenia drzew i krzewów na podwórkach

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2013-05-22

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 133 poz. 759 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Firmy GRIMA ARCHITEKTURA I KRAJOBRAZ Sp z o.o. z siedzibą  w Warszawie przy ul. Ciołka 16 lok 230, z ceną brutto 18 696,00 zł.

 

     UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena [zł]

 

1

 

GRIMA ARCHITEKTURA I KRAJOBRAZ Sp z o.o.

  1. Warszawa, ul.Ciołka16 lok. 230

 

 

18 696,00

 

2

DIOGENES STUDIO Sp z o.o.

80-351 Gdańsk, ul. Tysiąclecia 4

 

113 160,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium

cena 100 %

 

Razem

1

100,00

100,00

2

16,52

16,52

 

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 22.05.2013 r.

Treść postępowania:

 ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO

 

na wykonanie dokumentacji projektowej nasadzenia drzew i krzewów na podwórkach

 

Rodzaj zamówienia: usługa

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest:
    • wykonanie dokumentacji projektowej nasadzenia drzew i krzewów na 8 podwórkach o łącznej powierzchni 17 115 m2 położonych na terenach administrowanych przez Zamawiającego.

      Wykaz podwórek stanowi załącznik nr 1 do siwz.

  • sprawowanie nadzorów autorskich nad robotami zamawiającego wykonywanymi według sporządzonej dokumentacji projektowej.
  1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
  1. dokonanie przeglądu terenowego w/w podwórek pod kątem ustalenia możliwości nasadzeń drzew i krzewów przy uwzględnieniu:
  • potrzeb i oczekiwań mieszkańców z otaczających podwórko budynków,
  • zapisów obowiązujących planów zagospodarowania przestrzennego,
  • charakteru obiektu zieleni (współczesny lub zabytkowy),
  • aktualnego sposobu zagospodarowania,
  • stanu istniejących zadrzewień w zakresie jakościowym, ilościowym i technicznym,
  • istniejącego uzbrojenia terenu oraz uzgodnień z gestorami sieci o ile wymaga tego zakres prac

      projektowych,

Uwaga: nasadzenie drzew i krzewów należy uzgodnić z animatorem społecznym.

  1. wytypowanie i wskazanie, możliwe do realizacji nasadzenia uzupełniające drzew i krzewów wraz z określeniem gatunków, jakie winny być dosadzone, parametrów materiału szkółkarskiego oraz warunków technicznych nasadzeń,
  2. sporządzenie planów nasadzeń uzupełniających drzew oraz krzewów dla każdego podwórka oddzielnie,
  3. sporządzenie zbiorczego zestawienia materiału roślinnego do nasadzenia oraz usunięcia na ośmiu podwórkach zawierające nazwę polską, łacińską oraz ilości sztuk.
  4. każdy plan powinien zawierać:
  • szczegółową lokalizację nasadzeń przedstawioną na mapie do celów informacyjnych w skali 1:500 oznaczoną znakami umownymi przyjętymi w branży,
  • zbiorcze zestawienie drzew i krzewów (gatunek, odmiana, wymiary, ilość drzew, powierzchnia oraz ilość krzewów).
  • opis sposobu sadzenia oraz zabiegi pielęgnacyjne w okresie 3 lat.
  1. uzgodnienie dokumentacji z:
    • Wydziałem Środowiska Urzędu Miejskiego w Gdańsku;
    • Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w formie pozytywnej opinii dla podwórek zlokalizowanych przy ul. Trakt Św. Wojciecha 89, 91 i Rejtana 1B, 1C oraz przy ul. Dworcowej.
  1. Dokumentacja musi być sporządzona w 5 egzemplarzach w formie pisemnej oraz elektronicznej na płycie CD-R lub DVD (mapy - w formacie zapisu PDF; opisy - w formacie zapisu doc).
  2. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  71222000-0

Dodatkowe przedmioty: 71420000-8, 79421200-3      

 

Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.10.2013 r.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

informacja na temat wadium:

nie dotyczy

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej nasadzeń drzew i krzewów, w tym co najmniej jedną polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej nasadzeń drzew i krzewów na terenach będących pod nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wartości minimum 20 000,00 zł każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń i przynależącej do Izby Architektów,

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę,

 

5.  Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1          ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
    1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
    2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
    3. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

  1. INNE DOKUMENTY
    1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. Udzielić rękojmi za dzieło na okres 12 miesięcy.
    4. Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
    5. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

 

Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

  1. Następujące postanowienia umów mogą ulec zmianie:
  1.  przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia
  2.  zmniejszenie zakresu wykonywania usługi
  1. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
    1. Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie.
    2. Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów, które powodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
  1. przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma ? typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp,
  2. odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
    1. Wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych prac powstałych na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
    2. Niewykonanie wszystkich dokumentacji projektowych przy zaistnieniu następujących okoliczności:

a)  ostateczna odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji,

     zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,

b)  na skutek innych okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.


 

 

  1. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2.1. ? 2.3. termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2.4. zmniejszeniu ulega zakres wykonywania usługi o niewykonane dokumentacje projektowe.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 900 ? 1200. Cena brutto ? 24,60 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT  09.05.2013 r. godzina 7:20

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  07.06.2013 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

 

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  09.05.2013 r. godzina  7:30, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6 ? świetlica

 

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe ? specjalista ds. zamówień publicznych, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1  pok. 11, tel. 58 320 02 20.

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 29.04.2013 r.

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 wzór umowy.pdf 399,1 KB 2013-04-29 11:55 pobierz
2 siwz.pdf 716,36 KB 2013-04-29 11:54 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2013-04-29
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2013-04-29 11:33