Dostawa, ustawienie oraz montaż mebli wraz z wyposażeniem AGD dla budynku przy ul. Uczniowskiej 22 w Gdańsku Letnicy
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2013-06-14
Informuję, że w dniu 14.06.2013 r. została podpisana umowa z firmą BENER Michał Benka z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wileńskiej 59B/15 z ceną brutto 206 215,80 zł.Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2013-06-06
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 5 firmy BENER Michał Benka z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wileńskiej 59B/15 z ceną brutto 206 215,80 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena |
1 |
BTH SOLIDNI Sp. z o.o. 61-838 Poznań ul. Wrocławska 25/3 |
Cena: 285 706,47 zł
|
2 |
?IMPEX TRADE? Sp. z o.o. 40-955 Katowice ul. Bytowska 1B
|
Cena: 251 282,97 zł
|
3 |
Zakład Produkcyjno - Handlowy LUMAR Jacek Ogórkiewicz 85-374 Bydgoszcz ul. Wierzbowa 3
|
Cena: 306 827,19 zł
|
4 |
ZPHU Zakład Meblowy ?WB DUET? Waldemar Boczkowski 83-400 Kościerzyna ul. Drogowców 20 |
Cena: 329 609,25 zł
|
5 |
BENER Michał Benka 80-215 Gdańsk ul. Wileńska 59B/15
|
Cena: 206 215,80 zł
|
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Numer oferty |
Liczba pkt w kryterium cena 100 % |
Razem |
1 |
72,18 |
72,18 |
2 |
82,07 |
82,07 |
3 |
67,21 |
67,21 |
4 |
62,56 |
62,56 |
5 |
100,00 |
100,00 |
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 06.06.2013 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 302-32-82/58 320-10-32/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO
na dostawę, ustawienie oraz montaż mebli wraz z wyposażeniem AGD dla budynku przy ul. Uczniowskiej 22 w Gdańsku Letnicy.
Rodzaj zamówienia: dostawy
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie i ustawienie mebli do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń oraz montaż mebli wykonywanych na wymiar (do zabudowy) wraz z wyposażeniem AGD dla budynku przy ul. Uczniowskiej 22 w Gdańsku Letnicy.
Ilości poszczególnych rodzajów mebli do ustawienia i montażu znajdują się w Formularzu cenowym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) wykaz rodzajów mebli w poszczególnych pomieszczeniach - załącznik nr 1 do siwz,
b) zestawienie wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach - załącznik nr 2 do siwz,
c) szczegółowy opis mebli - załącznik nr 3 do siwz,
d) wykaz okien dla montażu rolet i żaluzji ? załącznik nr 4 do siwz,
e) rysunki mebli z wymiarami do zabudowy:
- zabudowa (W3) lada z biurkiem dla trenera - załącznik nr 5 do siwz,
- zabudowa (W5) recepcja - załącznik nr 6 do siwz,
- zabudowa (W6) lada w kawiarence - załącznik nr 7 do siwz,
- zabudowa (W7) aneks kuchenny - załącznik nr 8 do siwz,
f) rzuty kondygnacji z aranżacją ustawienia mebli w poszczególnych pomieszczeniach:
- piwnice ? załącznik nr 9 do siwz,
- parter ? załącznik nr 10 do siwz,
- piętro ? załącznik nr 11 do siwz,
- poddasze ? załącznik nr 12 do siwz.
Uwaga.
Numer przy nazwie danego mebla np. (21) ? szafa biurowa, oznacza numer wyszczególniony w opisie mebli (załącznik nr 3 do siwz) oraz na rzutach danej kondygnacji (załączniki od 9 do 12 do siwz), w celu zidentyfikowania rodzaju wymaganej dostawy oraz wskazania ustawienia danego mebla w poszczególnych pomieszczeniach (aranżacja), a także zestawienia wyposażenia mebli w poszczególnych pomieszczeniach (załącznik nr 2 do siwz).
Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, ustawienie oraz montaż mebli dodatkowych wraz z dodatkowym wyposażeniem AGD dla budynku przy ul. Uczniowskiej 22 w Gdańsku Letnicy
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 39100000-3,
Dodatkowy przedmiot: 39700000-9, 39710000-2, 39711130-9, 39711310-5, 39711360-0, 39711361-7, 39713100-4, 39711362-4, 39150000-8, 39515400-9, 39515440-1, 30195913-5, 32351100-9, 32351200-0, 31527000-6, 34924000-0.
Nie dopuszcza się złożenia ofert częściowych.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
60 dni.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium:
Kwota wadium: 5 000,00 zł
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie mebli o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
3. INNE DOKUMENTY
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
- Udzielić gwarancji zgodnie z zapisami wzoru karty gwarancyjnej (załącznik nr 13 do wzoru umowy stanowiącej załącznik do siwz) na poszczególne meble i sprzęt.
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na
rzecz Wykonawcy.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
- Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
a) wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych prac powstałych na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
- termin może ulec przesunięciu o ilość dni występowania okoliczności określonych w punkcie a)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew
TERMIN SKŁADANIA OFERT 22.05.2013 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 20.06.2013 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
Zamówienie realizowane w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Projekt ?Rewitalizacja Letnicy w Gdańsku?
.
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 22.05.2013 r. godzina 10:30,
Miejsce: siedziba zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 07.05.2013 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | Odpowiedź na pytania - 20.05.2013 r.pdf | 86,16 KB | 2013-05-20 13:47 | pobierz |
2 | Odpowiedź na pytanie 09.05.13.pdf | 41,58 KB | 2013-05-09 12:38 | pobierz |
3 | Zestawienie wyposażenia w pomieszczeniach - załącznik nr 2.pdf | 136,45 KB | 2013-05-07 14:51 | pobierz |
4 | Zabudowa W7 - załącznik nr 8.pdf | 1,9 MB | 2013-05-07 14:51 | pobierz |
5 | Zabudowa W6 - załącznik nr 7.pdf | 5,41 MB | 2013-05-07 14:50 | pobierz |
6 | Zabudowa W5 - załącznik nr 6.pdf | 4,18 MB | 2013-05-07 14:47 | pobierz |
7 | wzór umowy + zalącznik nr 13.pdf | 241,34 KB | 2013-05-07 14:44 | pobierz |
8 | Wykaz rodzajów mebli w pomieszczeniach - załączik nr 1.pdf | 138,74 KB | 2013-05-07 14:44 | pobierz |
9 | Wykaz okien dla montażu rolet i żaluzji - załącznik nr 4.pdf | 42,02 KB | 2013-05-07 14:43 | pobierz |
10 | Szczegółowy opis mebli - załącznik nr 3.pdf | 17,5 MB | 2013-05-07 14:43 | pobierz |
11 | SIWZ.pdf | 840,27 KB | 2013-05-07 14:32 | pobierz |
12 | Rzut poddasza - załącznik nr 12.pdf | 46,69 KB | 2013-05-07 14:31 | pobierz |
13 | Rzut piwnic - załącznik nr 9.pdf | 35,77 KB | 2013-05-07 14:31 | pobierz |
14 | Rzut piętra - załącznik nr 11.pdf | 39,11 KB | 2013-05-07 14:31 | pobierz |
15 | Rzut parteru - załącznik nr 10.pdf | 41,78 KB | 2013-05-07 14:30 | pobierz |
16 | Zabudowa W3 - załącznik nr 5.pdf | 4,37 MB | 2013-05-07 14:30 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2013-05-07 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2013-05-07 14:26 |