BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Dostawa, ustawienie oraz montaż mebli wraz z wyposażeniem AGD dla budynku przy ul. Uczniowskiej 22 w Gdańsku Letnicy

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2013-06-14

Informuję, że w dniu 14.06.2013 r. została podpisana umowa z firmą BENER Michał Benka z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wileńskiej 59B/15 z ceną brutto 206 215,80 zł.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2013-06-06

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 5 firmy BENER Michał Benka z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wileńskiej 59B/15 z ceną brutto 206 215,80 zł.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena

 

1

BTH SOLIDNI Sp. z o.o.

61-838 Poznań ul. Wrocławska 25/3

Cena: 285 706,47  zł

 

 

2

?IMPEX TRADE?  Sp. z o.o.

40-955 Katowice  ul. Bytowska 1B

 

Cena: 251 282,97 zł

 

3

Zakład Produkcyjno - Handlowy  LUMAR

Jacek Ogórkiewicz

85-374 Bydgoszcz  ul. Wierzbowa 3

 

Cena: 306 827,19 zł

 

4

ZPHU Zakład Meblowy  ?WB DUET?

Waldemar Boczkowski

83-400 Kościerzyna ul. Drogowców 20

Cena: 329 609,25 zł

 

5

BENER Michał Benka

80-215 Gdańsk  ul. Wileńska 59B/15

 

Cena: 206 215,80 zł

 

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium cena 100 %

Razem

1

72,18

72,18

2

82,07

82,07

3

67,21

67,21

4

62,56

62,56

5

100,00

100,00

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po  06.06.2013 r.

Treść postępowania:

 

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 302-32-82/58 320-10-32/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO

 

 

na dostawę, ustawienie oraz montaż mebli wraz z wyposażeniem AGD dla budynku przy ul. Uczniowskiej 22 w Gdańsku Letnicy.

 

Rodzaj zamówienia: dostawy

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie i ustawienie mebli do wskazanych przez zamawiającego pomieszczeń oraz montaż mebli wykonywanych na wymiar (do zabudowy) wraz z wyposażeniem AGD dla budynku przy ul. Uczniowskiej 22 w Gdańsku Letnicy.

Ilości poszczególnych rodzajów mebli do ustawienia i montażu znajdują się w Formularzu cenowym.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

    a)  wykaz rodzajów mebli w poszczególnych pomieszczeniach - załącznik nr 1 do siwz,

    b)  zestawienie wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach - załącznik nr 2 do siwz,

    c)  szczegółowy opis mebli - załącznik nr 3 do siwz,

    d)  wykaz okien dla montażu rolet i żaluzji ? załącznik nr 4 do siwz,

    e)  rysunki mebli z wymiarami do zabudowy:

         - zabudowa (W3)  lada z biurkiem dla trenera -  załącznik nr 5 do siwz, 

         - zabudowa (W5)  recepcja -  załącznik nr 6 do siwz, 

         - zabudowa (W6)  lada w kawiarence -  załącznik nr 7 do siwz, 

         - zabudowa (W7)  aneks kuchenny -  załącznik nr 8 do siwz,

    f)  rzuty kondygnacji z aranżacją ustawienia mebli w poszczególnych pomieszczeniach:

         - piwnice ? załącznik nr 9 do siwz,

         - parter ? załącznik nr 10 do siwz,

         - piętro ? załącznik nr 11 do siwz,

         - poddasze ? załącznik nr 12 do siwz.

 

Uwaga.

Numer przy nazwie danego mebla  np. (21) ? szafa biurowa, oznacza numer wyszczególniony w opisie mebli (załącznik nr 3 do siwz) oraz na rzutach danej kondygnacji (załączniki od 9 do 12 do siwz), w celu zidentyfikowania rodzaju wymaganej dostawy oraz wskazania ustawienia danego mebla w poszczególnych pomieszczeniach (aranżacja), a także zestawienia wyposażenia mebli w poszczególnych pomieszczeniach (załącznik nr 2 do siwz).

 

Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, ustawienie oraz montaż mebli dodatkowych wraz z dodatkowym wyposażeniem AGD dla budynku przy ul. Uczniowskiej 22 w Gdańsku Letnicy

 

 

 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  39100000-3,

Dodatkowy przedmiot: 39700000-9, 39710000-2, 39711130-9, 39711310-5, 39711360-0, 39711361-7, 39713100-4, 39711362-4, 39150000-8, 39515400-9, 39515440-1, 30195913-5, 32351100-9, 32351200-0, 31527000-6, 34924000-0.

 

Nie dopuszcza się złożenia ofert częściowych.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

60 dni.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Kwota wadium: 5 000,00 zł

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie mebli o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

     Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

5.   Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1           ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich

 

 

wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

 

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności   gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

3.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.

                 o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

3.   INNE DOKUMENTY

  1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
  2. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  3. Złożyć Formularz cenowy,  który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
  4. Udzielić gwarancji zgodnie z zapisami wzoru karty gwarancyjnej (załącznik nr 13 do wzoru umowy stanowiącej załącznik do siwz) na poszczególne meble i sprzęt.
  5. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium      wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
  6. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na

      rzecz Wykonawcy.

 

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

  1. Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
  1. przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
  1. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

      a)   wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu tych prac powstałych na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.

  1. termin może ulec przesunięciu o ilość dni występowania okoliczności określonych w punkcie a)

 

 

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 22.05.2013 r. godzina 10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  20.06.2013 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

Zamówienie realizowane w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Projekt ?Rewitalizacja  Letnicy w Gdańsku?

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  22.05.2013 r. godzina 10:30,

Miejsce: siedziba zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32

Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 07.05.2013 r.

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 Odpowiedź na pytania - 20.05.2013 r.pdf 86,16 KB 2013-05-20 13:47 pobierz
2 Odpowiedź na pytanie 09.05.13.pdf 41,58 KB 2013-05-09 12:38 pobierz
3 Zestawienie wyposażenia w pomieszczeniach - załącznik nr 2.pdf 136,45 KB 2013-05-07 14:51 pobierz
4 Zabudowa W7 - załącznik nr 8.pdf 1,9 MB 2013-05-07 14:51 pobierz
5 Zabudowa W6 - załącznik nr 7.pdf 5,41 MB 2013-05-07 14:50 pobierz
6 Zabudowa W5 - załącznik nr 6.pdf 4,18 MB 2013-05-07 14:47 pobierz
7 wzór umowy + zalącznik nr 13.pdf 241,34 KB 2013-05-07 14:44 pobierz
8 Wykaz rodzajów mebli w pomieszczeniach - załączik nr 1.pdf 138,74 KB 2013-05-07 14:44 pobierz
9 Wykaz okien dla montażu rolet i żaluzji - załącznik nr 4.pdf 42,02 KB 2013-05-07 14:43 pobierz
10 Szczegółowy opis mebli - załącznik nr 3.pdf 17,5 MB 2013-05-07 14:43 pobierz
11 SIWZ.pdf 840,27 KB 2013-05-07 14:32 pobierz
12 Rzut poddasza - załącznik nr 12.pdf 46,69 KB 2013-05-07 14:31 pobierz
13 Rzut piwnic - załącznik nr 9.pdf 35,77 KB 2013-05-07 14:31 pobierz
14 Rzut piętra - załącznik nr 11.pdf 39,11 KB 2013-05-07 14:31 pobierz
15 Rzut parteru - załącznik nr 10.pdf 41,78 KB 2013-05-07 14:30 pobierz
16 Zabudowa W3 - załącznik nr 5.pdf 4,37 MB 2013-05-07 14:30 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2013-05-07
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2013-05-07 14:26