BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych nr 2 i 2A przy ul. Przy Torze 13 w Gdańsku.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2013-07-22

Umowa została zawarta dnia 22.07.2013 r. z Przedsiębiorstwem Handlowo - Usługowym LEMA Sp. jawna Tysler Leszek, Pomierski Mariusz

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2013-07-17

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) informuję, że w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Przedsiębiorstwa Handlowo - Usługowego ?LEMA? Spółka jawna  Tysler Leszek, Pomierski Mariusz z  siedzibą w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 32 z ceną oferty 26 324,09 zł z VAT - em.

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta.

 

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 17.07.2013 r.

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 302-32-82/58 320-10-32/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5.000.000 EURO

 

na wykonanie robót  remontowych lokali mieszkalnych nr 2 i 2A przy ul. Przy Torze 13 w Gdańsku

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych nr 2 i 2A przy ul. Przy Torze 13 w Gdańsku.

1.  Zakres robót obejmuje :

a)  roboty ogólnobudowlane tj.

  • roboty tynkarskie,
  • wykonanie gładzi gipsowych,
  • wykonanie okładzin z płyt kartonowo - gipsowych,
  • roboty malarskie,
  • wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
  • remont podłóg,
  • remont pieca (dotyczy lokalu mieszkalnego nr 2),

      b)  roboty sanitarne tj.

  •    wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń (zlew, bateria, szafka).

c)  roboty elektryczne tj.

  • montaż kuchenki elektrycznej dwupłytowej,

Uwaga

                   Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z PCV określone są w punkcie 2.4 Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty stolarskie - załącznik nr 5 do siwz.

                   Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.

 

2.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne ? załącznik nr 1 do siwz.
  • Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Tynkowanie. Wykonanie tynków zwykłych oraz gładzi gipsowych wewnętrznych - załącznik nr 2 do siwz.
  • Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.   Pokrywanie podłóg. Układanie paneli  i wykładzin PCV na podłogach ? załącznik nr 3 do siwz.                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
  • Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Tynkowanie. Okładziny z płyt  gipsowo-kartonowych (suche tynki gipsowe ) - załącznik nr 4 do siwz.
  • Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty stolarskie - załącznik nr 5 do siwz.                                                                                                                                                                                                                             
  • Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty malarskie - załącznik nr 6 do siwz.
  • Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna.- załącznik nr 7 do siwz.
  • Przedmiar robót ? Remont lokalu przy ul. Przy Torze 13/2 ? załącznik nr 8 do siwz.
  • Przedmiar robót ? Remont lokalu przy ul. Przy Torze 13/2A ? załącznik nr 9 do siwz.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45410000-4, 45430000-0, 45421000-4, 45442100-8, 45332200-5, 45332300-6.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Okres w dniach: 35

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Nie dotyczy

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

 

  1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł  brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane i sanitarne.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował  zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i przynależącej do właściwej izby samorządu zawodowego.
  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależącej do właściwej izby samorządu zawodowego.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100.000,00 zł.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU   

    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU   

    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1           ustawy,   

      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    3. opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

III   INNE DOKUMENTY

  • Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
  • Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców,       zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  • Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
  • Złożyć Kosztorysy ofertowe  (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
  • Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
  • Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

 

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Wstrzymania robót przez zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałe na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający.
  2. Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
  3. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  4. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 24,60 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 08.07.2013 r. godzina 10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  06.08.2013 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  08.07.2013 r. godzina 10:30, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1  ? świetlica pokój nr 6

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32

Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 20.06.2013 r.

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 Wzór umowy.pdf 447,61 KB 2013-06-20 13:51 pobierz
2 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 7.pdf 575,52 KB 2013-06-20 13:51 pobierz
3 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 6.pdf 563,7 KB 2013-06-20 13:50 pobierz
4 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 5.pdf 170,63 KB 2013-06-20 13:50 pobierz
5 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 4.pdf 469,03 KB 2013-06-20 13:50 pobierz
6 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 3.pdf 429,02 KB 2013-06-20 13:49 pobierz
7 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 2.pdf 448,27 KB 2013-06-20 13:49 pobierz
8 Specyfikacja techniczna - załącznik nr 1.pdf 775,62 KB 2013-06-20 13:48 pobierz
9 SIWZ.pdf 806,9 KB 2013-06-20 13:48 pobierz
10 Przedmiar robót - załącznik nr 9.pdf 61,8 KB 2013-06-20 13:47 pobierz
11 Przedmiar robót - załącznik nr 8.pdf 69,32 KB 2013-06-20 13:47 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2013-06-20
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2013-06-20 13:46