wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego nr 2 przy ul. Sienkiewicza 2 w Gdańsku
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2013-09-03
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 firmy LUK - CONNECT Meyer Łukasz z siedzibą w Luzinie przy ul. Kaszubskiej 28 z ceną oferty 139 639,82 zł z VAT - em.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 03.09.2013 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 302-32-82/58 320-10-32/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.000.000 EURO
na wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego nr 2 przy ul. Sienkiewicza 2 w Gdańsku
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego nr 2 przy ul. Sienkiewicza 2 w Gdańsku.
1. Zakres robót obejmuje :
a) roboty ogólnobudowlane tj.
- roboty rozbiórkowe (ściany, filary, kolumny z cegieł, okładzina ścienna, posadzki z płytek, podłogi oraz legary podłogowe, elementy stropów drewnianych, piece i trzony kuchenne, Westfalka, elementy konstrukcji betonowych niezbrojonych),
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- demontaż włazu stalowego,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, przeciwwodnej i cieplnej,
- uzupełnienie ścian, zamurowanie otworów w ścianach,
- wykonanie posadzek,
- licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych,
- wykonanie fundamentów z bloczków betonowych oraz ułożenie podkładów betonowych (studzienka piwniczna),
- wymiana kratek wentylacyjnych,
- roboty tynkarskie,
- wykonanie gładzi gipsowych,
- roboty malarskie,
- remont chodnika przed budynkiem,
- roboty elektryczne,
- wymiana instalacji elektrycznej,
- roboty sanitarne tj.
- wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń (baterie, zlewozmywak, szafki, kompakt wc, umywalka).
- wykonanie instalacji c.o.
- przebudowa instalacji gazowej.
Uwaga
Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej określone są w punkcie 2.4 Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty stolarskie - załącznik nr 5 do siwz.
Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Instalacja c.o. i przebudowa instalacji gazowej - 80-227 Gdańsk - Wrzeszcz, ul. Sienkiewicza 2/2, działka nr 32/1 -projekt wykonawczy - załącznik nr 1 do siwz;
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - wymagania ogólne ? załącznik nr 2 do siwz;
- Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - tynkowanie; wykonanie tynków zwykłych oraz gładzi gipsowych wewnętrznych - załącznik nr 3 do siwz;
- Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - pokrywanie podłóg; układanie paneli na podłogach ? załącznik nr 4 do siwz;
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty stolarskie - załącznik nr 5 do siwz;
- Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty malarskie - załącznik nr 6 do siwz;
- Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych; roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych; roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 7 do siwz;
- Szczegółowe specyfikacje techniczne - instalacja wodociągowa; instalacja kanalizacyjna - załącznik nr 8 do siwz;
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacja c.o. i przebudowa instalacji gazowej - załącznik nr 9 do siwz;
- Przedmiar robót ? remont lokalu mieszkalnego ul. Sienkiewicza 2 m 2; branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 10 do siwz;
- Przedmiar robót ? remont chodnika przed budynkiem ul. Sienkiewicza 2 ? załącznik nr 11 do siwz;
- Przedmiar robót - wymiana instalacji elektrycznej w lok. 2 Gdańsk ul. Sienkiewicza 2 - załącznik nr 12 do siwz;
- Przedmiar robót - remont instalacji wod. - kan. ul. Sienkiewicza 2/2 - załącznik nr 13 do siwz;
- Przedmiar - instalacja c.o. i przebudowa instalacji gazowej; Gdańsk - Wrzeszcz ul. Henryka Sienkiewicza 2/2, działka nr 32/1 - załącznik nr 14 siwz.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45410000-4, 45430000-0, 45421000-4, 45442100-8, 45300000-0, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Okres w dniach: 70
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium:
Kwota wadium: 3 000,00 zł
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 3 osobami, w tym:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i przynależącej do właściwej izby samorządu zawodowego.
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz przynależącej do właściwej izby samorządu zawodowego.
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie
montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn.zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100.000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
- dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.
Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
- Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
- Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
- Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Wstrzymania robót przez zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałe na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający.
- Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
- W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
- Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 36,90 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 29.07.2013 r. godzina 10:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 27.08.2013 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 29.07.2013 r. godzina 10:45, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 ? świetlica pokój nr 6
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 12.07.2013 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | przedmiary robót - załączniki od nr 10 do nr 14.pdf | 617,79 KB | 2013-07-12 12:57 | pobierz |
2 | specyfikacje techniczne cz. III - załączniki od nr 7 do nr 9.pdf | 1,66 MB | 2013-07-12 12:56 | pobierz |
3 | specyfikacje techniczne cz. II - załączniki od nr 4 do nr 6.pdf | 1,79 MB | 2013-07-12 12:55 | pobierz |
4 | specyfikacje techniczne cz. I - załączniki nr 2 i nr 3.pdf | 1,2 MB | 2013-07-12 12:54 | pobierz |
5 | projekt - załącznik nr 1.pdf | 813,11 KB | 2013-07-12 12:53 | pobierz |
6 | wzór umowy.pdf | 487,24 KB | 2013-07-12 12:52 | pobierz |
7 | specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf | 948,13 KB | 2013-07-12 12:52 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Marek Skuhra |
Data wytworzenia: | 2013-07-12 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Marek Skuhra |
Data publikacji: | 2013-07-12 12:51 |