BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

dostawa drukarek i sprzętu wielofunkcyjnego

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2013-09-11

Data ponownego rozstrzygnięcia na zadaniu 4: 2013-09-18

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 w oparciu o art. 94 ust 3 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) informuję, że w w/w postępowaniu na zadaniu 4 Zamawiający dokonał ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty tj. firmy BIMIT-MITA Jerzy Bielonko z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wały Jagiellońskie 24 z ceną brutto 53 824,80 zł.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W związku z odstąpieniem firmy ARCUS S.A. od podpisania umowy, Zamawiający wybrał ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert na podstawie art. 94 ust 3 ustawy prawo zamówień stanowiącego, że jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 94 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych.


Data rozstrzygnięcia: 2013-09-11

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:

 

- na zadaniu 1 - wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy  CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. j. z siedzibą w Radomiu przy ulicy Kościuszki 1, z ceną brutto 20 910,00 zł.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza cenowo spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

 

- na zadaniu 2 - wybrał najkorzystniejszą ofertę firmy nr 4 Piotr Sójka COPY. NET.PL  Piotr Sójka z siedzibą w Warszawie  przy 29-go Listopada 18A lok. 2, z ceną brutto 5 842,50 .

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza cenowo spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

 

- na zadaniu 3 - wybrał najkorzystniejszą ofertę firmy nr 2 CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. j. z siedzibą w Radomiu przy ulicy Kościuszki 1, z ceną brutto 1 199,25 zł.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza cenowo spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

 

- na zadaniu 4 - wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 5 firmy  ARCUS  S.A. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Miłej 2, z ceną brutto 50 282,40 .

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza cenowo spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena [zł]

 

1

NEW TECHNOLOGY Sp. Z o.o.

 85-079 Bydgoszcz, ul. Kościuszki 27      

      Zadanie 1 -    16 707,09

       Zadanie  2 -     8 948,25

       Zadanie  3 -     1 894,20

 

 

2

 

CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. j.

3.26-600 Radom, ul. Kościuszki 1

      

 

      Zadanie 1 -    20 910,00

       Zadanie  2 -      7 841,25

       Zadanie  3 -      1 199,25

       Zadanie  4 -  177 120,00

 

 

3

INFOLOGIC S.C. Olszar Adam, Olszar Jadwiga

3. 43-400  Cieszyn, ul. Ustrońska 20

      

      Zadanie 1 -    27 831,21

       Zadanie  2 -   15 221,25

       Zadanie  3 -      2 976,60

       Zadanie  4 -   75 497,40

 

 

4

Piotr Sójka COPY. NET.PL  Piotr Sójka

3.00-465 Warszawa, ul. 29-go Listopada 18A lok. 2

      

 

       Zadanie  2 -      5 842,50

       Zadanie  3 -      2 312,40

 

 

 

5

3.ARCUS  S.A.

00-180 Warszawa, ul. Miła 2

       

      Zadanie 1 -    21 202,74

       Zadanie  2 -      9 225,00

       Zadanie  3 -      3 013,50

       Zadanie  4 -    50 282,40

 

 

6

KONICA MINOLTA 

BUSINESS SOLUTIONS POLSKA Sp z o.o.

3.02-273 Warszawa, ul. Muszkieterów 15

 

      Zadanie 1 -    41 820,00

 Zadanie  2 -    10 455,00

  Zadanie  3 -      6 765,00

        Zadanie  4 -  150 315,20

 

 

7

3.BIMIT-MITA Jerzy Bielonko

 80-853 Gdańsk, ul. Wały Jagiellońskie 24

 

      Zadanie 1 -     23 419,20

       Zadanie  2 -    10  762,50

       Zadanie  3 -      4 169,70

       Zadanie  4 -    53 824,80

 

 

8

BIURO INFORMATYCZNO-WDROŻENIOWE?KONCEPT?  Sp. z o.o.

3.30-017 Kraków, ul. Racławicka 56

Oddział Gdańsk 80-855 Gdańsk, ul. Wały Piastowskie 1

       Zadanie  2 -      9 409,50

       Zadanie  3 -      2 177,10

 

 

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

 

ZADANIE 1

Nr

oferty

Liczba pkt w kryterium

cena    - 100

Razem

2

100,00

100,00

5

98,62

98,62

6

50,00

50,00

7

89,29

89,29

 

ZADANIE 2

Nr

oferty

Liczba pkt w kryterium

cena    - 100

Razem

2

74,51

74,51

4

100,00

100,00

5

63,33

63,33

6

55,88

55,88

7

54,29

54,29

8

62,09

62,09

 

ZADANIE 3

Nr

oferty

Liczba pkt w kryterium

cena    - 100

Razem

2

100,00

100,00

4

51,86

51,86

5

39,80

39,80

6

17,73

17,73

7

28,76

28,76

8

55,08

55,08

 

ZADANIE 4

Nr

oferty

Liczba pkt w kryterium

cena    - 100

Razem

2

28,39

28,39

5

100,00

100,00

6

33,45

33,45

7

93,42

93,42

 

Umowy w sprawie zamówienia publicznego na zadaniu 1, 2, 3 i 4 mogą być zawarte po  16.09.2013 r.

Treść postępowania:

 ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO

 

na dostawę drukarek i sprzętu wielofunkcyjnego

 

Rodzaj zamówienia: dostawa

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest :
  1.  dostawa:
    • 17 szt. sieciowych drukarek laserowych,
    • 5 szt. drukarek sieciowych z funkcją faksu,
    • 1 szt. kolorowej drukarki sieciowej,
    • 4 szt. urządzeń wielofunkcyjnych.
  2. pełnienie serwisu gwarancyjnego. Serwis gwarancyjny realizowany przez wykonawcę musi być oparty na zasadach zarządzania jakością zgodnych z wymaganiami normy ISO 9001:2008 lub odpowiednikiem polskim czyli PN-EN ISO 9001:2009.
  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
  • Specyfikacja techniczna sieciowych drukarek laserowych ? załącznik nr 1 do siwz;
  • Specyfikacja techniczna drukarek z funkcją faksu ? załącznik nr 2 do siwz;
  • Specyfikacja techniczna kolorowej drukarki sieciowej ? załącznik nr 3 do siwz;
  • Specyfikacja techniczna urządzeń wielofunkcyjnych ? załącznik nr 4 do siwz.

 

Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dotyczących dostawa drukarek i sprzętu wielofunkcyjnego w zakresie określonym w pkt 1 opisu przedmiotu zamówienia, których wartość wynosi do 30 % wartości zamówienia.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 30232110-8

Dodatkowe przedmioty: 30121300-6

 

Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

Liczba części: 4.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

14 dni.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

informacja na temat wadium:

nie dotyczy

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie należycie wykonał:

  • w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/ lub 3 minimum 2 dostawy drukarek  o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto każda.
  • w przypadku składania oferty na zadanie 4 minimum 2 dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda.
  • w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/ lub 3 i  zadanie 4 minimum 2 dostawy drukarek o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto każda i minimum dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

5.  Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1           ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
    1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III. INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

-  zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

 

INNE DOKUMENTY

  1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
  2. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  3. Udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne (niezależnie od gwarancji producenta).
  4. Złożyć Formularze cenowe odpowiednio na zadanie 1, 2, 3 i 4, które należy sporządzić wg wzorów druków Zamawiającego.
  5. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

 

Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

nie

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe.

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT  05.08.2013 r. godzina 10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia: 03.09.2013 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

 

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  05.08.2013 r. godzina  10:15, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6 ? świetlica.

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe ? specjalista ds. zamówień publicznych,

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20.

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32.

Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 23.07.2013 r.

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr 1

nazwa

Dostawa 17 sztuk sieciowych drukarek laserowych.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

17 sztuk sieciowych drukarek laserowych, zgodny ze Specyfikacją techniczną sieciowych drukarek laserowych ? załącznik nr 1 do siwz.

 

 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 30232110-8

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 14 dni.

 

Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

 

Część nr 2

nazwa

Dostawa 5 sztuk drukarek sieciowych z funkcją faksu.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

5 sztuk drukarek sieciowych z funkcją faksu, zgodny ze Specyfikacją techniczną drukarek z funkcją faksu - załącznik nr 2 do siwz.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 30232110-8

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 14 dni.

 

Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

 

Część nr 3

nazwa

Dostawa 1 sztuki kolorowej drukarki sieciowej.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

1 sztuka kolorowej drukarki sieciowej, zgodna ze Specyfikacją techniczną kolorowej drukarki sieciowej ? załącznik nr 3 do siwz.      

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 30232110-8

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 14 dni.

 

Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

 

Część nr 4

nazwa

Dostawa 4 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

4 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych, zgodnych ze Specyfikacją techniczną urządzeń wielofunkcyjnych ? załącznik nr 4 do siwz.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 30121300-6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 14 dni.

 

Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia -01.08.2013.pdf 70,42 KB 2013-08-01 13:48 pobierz
2 odpowiedzi na pytania -01.08 2013 r.pdf 66,25 KB 2013-08-01 13:48 pobierz
3 modyfikacja siwz 01.08 2013.pdf 63,41 KB 2013-08-01 13:47 pobierz
4 odpowiedzi na pytania -31.07 2013 r.pdf 52,24 KB 2013-07-31 11:27 pobierz
5 wzór umowy 41-13-A.pdf 166,61 KB 2013-07-23 11:54 pobierz
6 siwz 41-13-A.pdf 718,22 KB 2013-07-23 11:54 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2013-07-23
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2013-07-23 10:03