dostawa drukarek i sprzętu wielofunkcyjnego
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2013-09-11
Data ponownego rozstrzygnięcia na zadaniu 4: 2013-09-18Działając na podstawie art. 92 ust. 2 w oparciu o art. 94 ust 3 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) informuję, że w w/w postępowaniu na zadaniu 4 Zamawiający dokonał ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty tj. firmy BIMIT-MITA Jerzy Bielonko z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wały Jagiellońskie 24 z ceną brutto 53 824,80 zł.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W związku z odstąpieniem firmy ARCUS S.A. od podpisania umowy, Zamawiający wybrał ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert na podstawie art. 94 ust 3 ustawy prawo zamówień stanowiącego, że jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
UZASADNIENIE PRAWNE:
Art. 94 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych.
Data rozstrzygnięcia: 2013-09-11
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:
- na zadaniu 1 - wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. j. z siedzibą w Radomiu przy ulicy Kościuszki 1, z ceną brutto 20 910,00 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza cenowo spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
- na zadaniu 2 - wybrał najkorzystniejszą ofertę firmy nr 4 Piotr Sójka COPY. NET.PL Piotr Sójka z siedzibą w Warszawie przy 29-go Listopada 18A lok. 2, z ceną brutto 5 842,50 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza cenowo spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
- na zadaniu 3 - wybrał najkorzystniejszą ofertę firmy nr 2 CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. j. z siedzibą w Radomiu przy ulicy Kościuszki 1, z ceną brutto 1 199,25 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza cenowo spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
- na zadaniu 4 - wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 5 firmy ARCUS S.A. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Miłej 2, z ceną brutto 50 282,40 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza cenowo spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena [zł] |
1 |
NEW TECHNOLOGY Sp. Z o.o. 85-079 Bydgoszcz, ul. Kościuszki 27 |
Zadanie 1 - 16 707,09 Zadanie 2 - 8 948,25 Zadanie 3 - 1 894,20 |
2 |
CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. j.
|
Zadanie 1 - 20 910,00 Zadanie 2 - 7 841,25 Zadanie 3 - 1 199,25 Zadanie 4 - 177 120,00 |
3 |
INFOLOGIC S.C. Olszar Adam, Olszar Jadwiga
|
Zadanie 1 - 27 831,21 Zadanie 2 - 15 221,25 Zadanie 3 - 2 976,60 Zadanie 4 - 75 497,40 |
4 |
Piotr Sójka COPY. NET.PL Piotr Sójka
|
Zadanie 2 - 5 842,50 Zadanie 3 - 2 312,40 |
5 |
00-180 Warszawa, ul. Miła 2 |
Zadanie 1 - 21 202,74 Zadanie 2 - 9 225,00 Zadanie 3 - 3 013,50 Zadanie 4 - 50 282,40 |
6 |
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA Sp z o.o.
|
Zadanie 1 - 41 820,00 Zadanie 2 - 10 455,00 Zadanie 3 - 6 765,00 Zadanie 4 - 150 315,20 |
7 |
80-853 Gdańsk, ul. Wały Jagiellońskie 24 |
Zadanie 1 - 23 419,20 Zadanie 2 - 10 762,50 Zadanie 3 - 4 169,70 Zadanie 4 - 53 824,80 |
8 |
BIURO INFORMATYCZNO-WDROŻENIOWE?KONCEPT? Sp. z o.o.
Oddział Gdańsk 80-855 Gdańsk, ul. Wały Piastowskie 1 |
Zadanie 2 - 9 409,50 Zadanie 3 - 2 177,10 |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
ZADANIE 1
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium
cena - 100
|
Razem |
2 |
100,00
|
100,00
|
5 |
98,62
|
98,62
|
6 |
50,00
|
50,00
|
7 |
89,29
|
89,29
|
ZADANIE 2
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium
cena - 100
|
Razem |
2 |
74,51
|
74,51
|
4 |
100,00
|
100,00
|
5 |
63,33
|
63,33
|
6 |
55,88
|
55,88
|
7 |
54,29
|
54,29
|
8 |
62,09
|
62,09
|
ZADANIE 3
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium
cena - 100
|
Razem |
2 |
100,00
|
100,00
|
4 |
51,86
|
51,86
|
5 |
39,80
|
39,80
|
6 |
17,73
|
17,73
|
7 |
28,76
|
28,76
|
8 |
55,08
|
55,08
|
ZADANIE 4
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium
cena - 100
|
Razem |
2 |
28,39
|
28,39
|
5 |
100,00
|
100,00
|
6 |
33,45
|
33,45
|
7 |
93,42
|
93,42
|
Umowy w sprawie zamówienia publicznego na zadaniu 1, 2, 3 i 4 mogą być zawarte po 16.09.2013 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO
na dostawę drukarek i sprzętu wielofunkcyjnego
Rodzaj zamówienia: dostawa
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest :
- dostawa:
- 17 szt. sieciowych drukarek laserowych,
- 5 szt. drukarek sieciowych z funkcją faksu,
- 1 szt. kolorowej drukarki sieciowej,
- 4 szt. urządzeń wielofunkcyjnych.
- pełnienie serwisu gwarancyjnego. Serwis gwarancyjny realizowany przez wykonawcę musi być oparty na zasadach zarządzania jakością zgodnych z wymaganiami normy ISO 9001:2008 lub odpowiednikiem polskim czyli PN-EN ISO 9001:2009.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Specyfikacja techniczna sieciowych drukarek laserowych ? załącznik nr 1 do siwz;
- Specyfikacja techniczna drukarek z funkcją faksu ? załącznik nr 2 do siwz;
- Specyfikacja techniczna kolorowej drukarki sieciowej ? załącznik nr 3 do siwz;
- Specyfikacja techniczna urządzeń wielofunkcyjnych ? załącznik nr 4 do siwz.
Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dotyczących dostawa drukarek i sprzętu wielofunkcyjnego w zakresie określonym w pkt 1 opisu przedmiotu zamówienia, których wartość wynosi do 30 % wartości zamówienia.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 30232110-8
Dodatkowe przedmioty: 30121300-6
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Liczba części: 4.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
14 dni.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
informacja na temat wadium:
nie dotyczy
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie należycie wykonał:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/ lub 3 minimum 2 dostawy drukarek o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto każda.
- w przypadku składania oferty na zadanie 4 minimum 2 dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda.
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 i/ lub 3 i zadanie 4 minimum 2 dostawy drukarek o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto każda i minimum dostawy urządzeń wielofunkcyjnych o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III. INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
INNE DOKUMENTY
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Udzielić co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne (niezależnie od gwarancji producenta).
- Złożyć Formularze cenowe odpowiednio na zadanie 1, 2, 3 i 4, które należy sporządzić wg wzorów druków Zamawiającego.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
nie
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe.
TERMIN SKŁADANIA OFERT 05.08.2013 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 03.09.2013 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 05.08.2013 r. godzina 10:15, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6 ? świetlica.
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe ? specjalista ds. zamówień publicznych,
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20.
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32.
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 23.07.2013 r.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa
Dostawa 17 sztuk sieciowych drukarek laserowych.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
17 sztuk sieciowych drukarek laserowych, zgodny ze Specyfikacją techniczną sieciowych drukarek laserowych ? załącznik nr 1 do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 30232110-8
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 14 dni.
Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
Część nr 2
nazwa
Dostawa 5 sztuk drukarek sieciowych z funkcją faksu.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
5 sztuk drukarek sieciowych z funkcją faksu, zgodny ze Specyfikacją techniczną drukarek z funkcją faksu - załącznik nr 2 do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 30232110-8
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 14 dni.
Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
Część nr 3
nazwa
Dostawa 1 sztuki kolorowej drukarki sieciowej.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
1 sztuka kolorowej drukarki sieciowej, zgodna ze Specyfikacją techniczną kolorowej drukarki sieciowej ? załącznik nr 3 do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 30232110-8
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 14 dni.
Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
Część nr 4
nazwa
Dostawa 4 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
4 sztuki urządzeń wielofunkcyjnych, zgodnych ze Specyfikacją techniczną urządzeń wielofunkcyjnych ? załącznik nr 4 do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 30121300-6
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 14 dni.
Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | ogłoszenie o zmianie ogłoszenia -01.08.2013.pdf | 70,42 KB | 2013-08-01 13:48 | pobierz |
2 | odpowiedzi na pytania -01.08 2013 r.pdf | 66,25 KB | 2013-08-01 13:48 | pobierz |
3 | modyfikacja siwz 01.08 2013.pdf | 63,41 KB | 2013-08-01 13:47 | pobierz |
4 | odpowiedzi na pytania -31.07 2013 r.pdf | 52,24 KB | 2013-07-31 11:27 | pobierz |
5 | wzór umowy 41-13-A.pdf | 166,61 KB | 2013-07-23 11:54 | pobierz |
6 | siwz 41-13-A.pdf | 718,22 KB | 2013-07-23 11:54 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2013-07-23 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2013-07-23 10:03 |