BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę z PCV wraz z obróbką i wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2013-09-17

Informuję,że wdniu 17.09.2013 r. została podpisana przez zamawiajacego umowa z firmą BOB-ROLLO Sp z o.o. na kwotę 102 729,60 zł brutto.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2013-09-06

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) informuję, że w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 firmy BOB-ROLLO Sp z o.o. 84-230 Rumia, ul. Młyńska 8 z sumą cen jednostkowych netto poszczególnych typów okien ? 55 386,00 zł; nazwą (typ) okien - IDEAL 4000; ilością komór w profilu ? 6; współczynnikiem przenikania ciepła dla kompletnego okna - Uw= 1,1 W/(m2*K); współczynnikiem przenikania ciepła dla szyb zespolonych Ug= 1,0 W/(m2*K); rodzajem międzyszybowej ramki dystansowej ? aluminiowa; nawiewnikiem typ (nazwa) ? AIRVENT SM.
UZASADNIENIE PRAWNE
Jedyna złożona oferta spełniająca warunki określone w siwz.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 06.09.2013 r.

Treść postępowania:

Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 302-32-82/58 320-10-32/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5.000.000 EURO

 

na wymianę stolarki okiennej drewnianej na stolarkę z PCV  wraz z obróbką i wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej obejmująca  wymianę drewnianej stolarki okiennej na stolarkę okienną z PCV kolor biały z szybami zespolonymi z wbudowanymi nawiewnikami ciśnieniowymi  o automatycznie regulowanym stopniu nawiewu wraz z parapetami wewnętrznymi z PCV o średniej szerokości 0,3 m i długości odpowiadającej szerokości okna oraz parapetami blaszanymi  zewnętrznymi o szerokości 0,25 m, w lokalach mieszkalnych będących własnością gminy Gdańsk.
  2. Zakres robót obejmuje:
  • wykucie podokienników,
  • wykucie  stolarki okiennej,
  • zerwanie parapetów zewnętrznych z blachy,
  • obsadzenie stolarki okiennej z wbudowanym nawiewnikiem oraz  regulacja,
  • uszczelnienie styków ościeżnicy z murem,
  • obsadzenie podokienników wewnętrznych,
  • obrobienie  ościeży do lica muru,
  • założenie parapetów zewnętrznych,
  1. Minimalne parametry techniczne stolarki z PCV.
    1. Dane dotyczące  kompletnego okna:
      • Przenikalność cieplna Uw?1,3 W/(m2*K) - współczynnik przenikania ciepła potwierdzony  deklaracją właściwości użytkowych lub innym równoważnym dokumentem określającym właściwości użytkowe wyrobu.

Uwaga: Współczynnik przenikania ciepła należy określić dla okna referencyjnego O34 o wymiarach 1465 mm x1435 mm.

  • Właściwości akustyczne Rw < 35 [dB]- współczynnik akustyczny potwierdzony  deklaracją   właściwości użytkowych lub innym dokumentem określającym właściwości użytkowe wyrobu
  • Przepuszczalność powietrza ? klasa 4 przepuszczalności powietrza  potwierdzona deklaracją   właściwości użytkowych lub innym równoważnym dokumentem określającym właściwości użytkowe wyrobu.
  • Nawiewniki - ciśnieniowe o automatycznie regulowanym stopniu nawiewu, zamontowane w górnej części skrzydła lub w ościeżnicy, które należy montować według zasady 1 szt. nawiewnika na 20 m2 powierzchni pomieszczenia.
  • Profile:
  • ilość komór w profilu - minimum 5,
  • kolor profili ? biały.
    1. Parapety zewnętrzne i wewnętrzne:

zewnętrzne ? blacha ocynkowana gr 0,55 cm o średniej szerokości 25 cm ,

wewnętrzne ? z PCV o średniej szerokości  30 cm.

  1. Szyby okienne:
  • dwuszybowe zespolone wypełnione argonem o współczynniku Ug?1,1 W/(m2*K), liczonym wg           normy   PN-EN 673 z 1999 r.  potwierdzonym atestem na zastosowane szyby okienne.

 

  1. Okna:
  • Okucia:

okna jednodzielne rozwierne, uchylne lub rozwierno-uchylne - zgodnie z zestawieniem okien,

okna dwudzielne, trójdzielne - jedna część rozwierno ? uchylna, pozostałe rozwierne.

  • Styk ościeży i skrzydła okiennego uszczelnić 2 uszczelkami.
  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
  •    wzory typów okien od nr 1 do 67 ? załącznik nr 1 do siwz,
  •    Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie stolarki ?                                  budowlanej - załącznik nr 2 nr 1 do siwz.

 

Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dotyczących wymiany stolarki okiennej w zakresie określonym w pkt 1 opisu przedmiotu zamówienia, których wartość wynosi do 50 % wartości zamówienia.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 45000000-7,

Dodatkowe przedmioty: 45421000-4,

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 29.11.2013 r.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Kwota wadium: 2 000,00 zł.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej o wartości co najmniej  80 000,00 zł brutto każda.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 1 osobą, posiadającą       przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i przynależącej do właściwej izby samorządu zawodowego.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.


 

 

 

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł.

                                                     

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU   

    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU   

    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1           ustawy,   

      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

b)  określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

            Przez najważniejsze roboty, dla których należy przedstawić dowody Zamawiający uznaje roboty budowlane

            polegające na  wymianie stolarki okiennej o wartości co najmniej  80 000,00 zł brutto każda.

Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

III. INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

Inne dokumenty:

  1. atest na zastosowane szyby okienne potwierdzające współczynnik przenikania ciepła zgodnie z normą PN-EN673 z 1999 r.

 

      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,   wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.

 

  1. deklarację właściwości użytkowych sporządzonej na podstawie Rozporządzenia Parlamentu  Europejskiego i Rady UE  nr 305/2011 art. 11 ust 4 potwierdzającej co najmniej przenikalność cieplną,

      właściwości akustyczne,  przepuszczalność powietrza.

 

      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,   wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.

 

INNE DOKUMENTY

  1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
  2. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  3. Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat.
  4. Określić następujące parametry oferowanych okien:
  • nazwę (typ) okien,
  • współczynnik przenikania ciepła dla kompletnego okna,
  • współczynnik przenikania ciepła dla szyb zespolonych,
  •  rodzaj międzyszybowej ramki dystansowe,
  • ilość komór w profilu,
  • typ (nazwa) nawiewnika,

-     cenę za 1 nawiewnik.

  1. Złożyć formularz cenowy pn. Wymiana stolarki skrzynkowej/zespolonej na PCV z szybami zespolonymi wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz obrobieniem ościeży wg wzoru druku zamawiającego.
  2. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium        wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
  3. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz  Wykonawcy.

 

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

 

Kryteria oceny ofert

1.      cena                                                                                                    waga                  0,65

2.      współczynnik przenikania  ciepła dla kompletnego okna                waga                0,15

3.      ilość komór w profilu                                                                            waga                  0,10

4.      cena za 1 nawiewnik                                                                               waga                0,10

        

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 36,90 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 02.09.2013 r. godzina 10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11

 

Termin związania ofertą:

Do dnia: 01.10.2013 r.

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  02.09.2013 r. godzina 10:15, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 ? świetlica pokój nr 6.

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe ?specjalista ds. zamówień publicznych, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1  pok. 11, tel. 58 320 02 20.

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 16.08.2013 r.

 

 

W celu uzyskania pomocy naciśnij ALT 0?Ścieżka elementów
l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 formularze cenowe.xls 48,5 KB 2013-08-22 09:55 pobierz
2 wzór umowy + zlecenie.pdf 415,82 KB 2013-08-16 14:40 pobierz
3 typy okien -szkice.pdf 1,54 MB 2013-08-16 14:40 pobierz
4 specyfikacja techniczna.pdf 222,56 KB 2013-08-16 14:39 pobierz
5 SIWZ + Formularz cenowy.pdf 939,64 KB 2013-08-16 14:38 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2013-08-16
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2013-08-16 14:35