Wykonanie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych stanowiących jednostki organizacyjne GZNK SZB.
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2013-12-27
Informuję, że umowa została podpisana w dniu 27.12.2013 r. z firmą LUXOR - Kompleksowe Utrzymanie Czystości Celina Bratkowska z siedzibą w Malborku przy ulicy Jasnej 7/38, z ceną brutto 305 087,32 zł.Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2013-12-16
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z póź. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 firmy LUXOR - Kompleksowe Utrzymanie Czystości Celina Bratkowska z siedzibą w Malborku przy ulicy Jasnej 7/38, z ceną brutto 305 087,32 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena [zł] |
1 |
LUXOR - Kompleksowe Utrzymanie Czystości Celina Bratkowska 82-200 Malbork ul. Jasna 7/38 |
305 087,32 |
2 |
CLAR SYSTEM S.A. 60-542 Poznań ul. Janickiego 20B
|
386 135,30 |
3
|
GLANTZ II Sp. j. B. Palkowska A. Palkowski 81-351 Gdynia ul. Jana z Kolna 12
|
369 403,75 |
4 |
INWEMER SYSTEM Sp. z o.o. 97-300 Piotrków Trybunalski ul. Sulejowska 45 |
318 304,39 |
5 |
"HOMBRE SERVICE" Sp. z o.o. 81-855 Sopot ul. Rzemieślnicza 3
|
355 935,18 |
6 |
EURO - PODŁOGA - SYSTEM Romana Szabelska 80-034 Gdańsk ul. Wawelska 20A/12 |
447 794,79 |
7 |
Przedsiębiorstwo Usługowe "CLEAN - BUD" Sp. j. Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska |
525 428,12 |
8 |
?Impel Cleaning? Sp. z o.o. 53-111 Wrocław ul. Ślężna 118 |
305 500,88 |
9 |
KOM-BIS Sp z o.o. 80-405 Gdańsk, ul. Kochanowskiego 130 E |
426 598,78 |
10 |
Konsorcjum Firm: Lider konsorcjum "JANTAR 2" Sp. z o.o. 76-200 Słupsk ul. Zygmunta Augusta 71 "JANTAR" Sp. z o.o. 76-200 Słupsk ul. Zygmunta Augusta 71 |
345 720,18 |
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Nr oferty |
Liczba pkt w kryteriumcena - 100 |
Razem |
1 |
100,00 |
100,00 |
2 |
79,01 |
79,01 |
5 |
85,71 |
85,71 |
6 |
68,13 |
68,13 |
7 |
58,06 |
58,06 |
8 |
99,86 |
99,86 |
9 |
71,52 |
71,52 |
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 21.12.2013 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO
na wykonanie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych stanowiących jednostki organizacyjne GZNK SZB.
Rodzaj zamówienia: usługi
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest: wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w 10 obiektach biurowych we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku w latach 2014-2015.
Ogólna powierzchnia do sprzątania wynosi 5 468,22 m2.
Wykonywanie usług sprzątania odbywać się będzie:
- w obiektach dozorowanych fizycznie przez pracownika ochrony - po godzinach pracy,
- w obiektach, w których funkcjonuje elektroniczny monitoring zabezpieczający usługa świadczona będzie w godzinach uzgodnionych z kierownikiem jednostki.
- SZCZEGÓŁOWY ZAKRES USŁUGI SPRZATANIA
Czynności codziennego sprzątania.
- w pomieszczeniach biurowych i salach konferencyjnych:
- wycieranie na mokro i na sucho oraz usuwanie plam z mebli biurowych (także z szaf na górze) i sprzętu biurowego, właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi,
- konserwacja mebli biurowych przy użyciu środka pielęgnacyjnego (antystatycznego),
- wycieranie sprzętu AGD i RTV środkami pielęgnacyjnymi przeznaczonymi dla sprzętu RTV (antystatyczne) i AGD,
- mycie na mokro drzwi wraz z klamkami,
- mycie luster środkami przeznaczonymi do mycia luster,
- odkurzanie na sucho wykładziny dywanowej i podłogowej oraz tapicerki meblowej oraz usuwanie na bieżąco z ich powierzchni plam,
- wycieranie na mokro parapetów, listew odbojowych i listew przypodłogowych,
- opróżnianie i mycie koszy na śmieci i wymiana worków na śmieci uwzględniając ich przystosowanie do rodzaju segregowanych odpadów. Odpady muszą być wyrzucane do pojemników przeznaczonych na dany rodzaj odpadów (suche, mokre, papier, szkło tworzywa sztuczne) zgodnie z przyjętymi przez Zamawiającego zasadami segregacji śmieci,
- mycie powierzchni podłogowych (terakota, gress, tarket),
- czyszczenie zieleni naturalnej i sztucznej,
- podlewanie w miarę potrzeb kwiatów w sekretariacie Zarządu (gabinetach),
- w toaletach:
- mycie terakoty, glazury, umywalek, baterii umywalkowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia i dezynfekcji,
- czyszczenie sedesów i desek sedesowych środkami przeznaczonymi do czyszczenia muszli toaletowych,
- czyszczenie pisuarów środkami przeznaczonymi do czyszczenia sanitariatów,
- mycie luster, półek i kloszy oświetleniowych,
- bieżące uzupełnianie preparatów dezynfekująco ? zapachowych w pomieszczeniach WC oraz w muszlach klozetowych (środki zapewnia wykonawca),
- bieżące uzupełnianie w toaletach papieru toaletowego, mydła i ręczników jednorazowych
(materiał zapewnia zamawiający),
- opróżnianie i mycie pojemników na środki higieny osobistej, koszy na odpadki oraz wymiana worków na śmieci z podziałem na mokre, suche, szkło, papier oraz tworzywa sztuczne (worki zapewnia wykonawca),
- wycieranie na mokro i sucho drzwi, parapetów, rur środkami właściwymi dla rodzaju sprzątanej powierzchni.
- w pomieszczeniach ogólnych (klatki schodowe, korytarze, wejścia do budynków, zejścia do piwnic, palarnie):
- wycieranie na mokro i na sucho oraz usuwanie plam z mebli biurowych (także z szaf na górze) i sprzętu biurowego, właściwymi do rodzaju sprzątanej powierzchni środkami pielęgnacyjnymi,
- wycieranie na mokro gaśnic, parapetów, tabliczek informacji wizualnej, listew odbojowych, listew przypodłogowych i listew instalacyjnych,
- zamiatanie podłóg,
- mycie lamperii i drewnianej obudowy,
- mycie powierzchni podłogowych twardych,
- mycie środkami pielęgnacyjnymi do mycia szyb powierzchni szklanych znajdujących się wewnątrz budynku,
- czyszczenie zieleni naturalnej i sztucznej,
- zmywanie na mokro schodów, podestów i barierek odpowiednimi środkami pielęgnacyjnymi,
- opróżnianie popielniczek znajdujących się w miejscach wyznaczonych do palenia,
- mycie drzwi wejściowych (drewnianych i PCV ? przeszklonych),
- opróżnianie ziemi, piasku, ewentualnie śniegu spod wycieraczek metalowych znajdujących się przy wejściach do obiektów,
- zamiatanie i mycie wejść od budynków, schodów zewnętrznych (w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie gołoledzi) ? codziennie w godzinach wykonywania usługi sprzątania.
Czynności okresowego sprzątania.
- mycie kaloryferów ? 1 raz w tygodniu,
- odkurzanie ścian (farba emulsyjna) pomieszczeń serwerowni w obiektach ? 1 raz w tygodniu w porozumieniu z kierownikiem danej jednostki,
- polimeryzacja podłóg ? 4 razy w roku w miesiącach marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień,
- woskowanie podłóg kamiennych i schodów w celu uzyskania wymaganego połysku ? 4 razy w roku w miesiącach marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień,
- odkurzanie na mokro wykładzin dywanowych i podłogowych oraz tapicerki meblowej ? 1 raz w tygodniu,
- odmrażanie i mycie lodówek ? 1 raz na kwartał,
- mycie wszystkich okien (ramy oraz szyby), luksfery, w tym okna w miejscach trudno dostępnych (klatki schodowe) wraz z parapetami zewnętrznymi i kratami okiennymi technologią zaproponowaną przez wykonawcę ? 4 razy w roku w miesiącach marzec, czerwiec, wrzesień i grudzień (wykaz ilości okien stanowi załącznik nr 2),
- odkurzanie i mycie kratek wentylacyjnych,
- mycie, a w okresie zimowym odśnieżanie daszków nad wejściem do budynków na bieżąco wg potrzeb.
- Pomieszczenia archiwum - sprzątanie bezkurzowe posadzek raz w tygodniu.
- Pomieszczenia pomocnicze o orientacyjnej powierzchni 1 500,00 m2 tzn. pomieszczenia przeznaczone na lokalne archiwa w budynkach ? sprzątanie raz w tygodniu (powierzchnia pomieszczeń pomocniczych nie jest uwzględniona w powierzchni ogółem do sprzątania określonej w załączniku nr 1).
- Czynności porządkowe w przypadku robót konserwatorskich lub remontowych w obiektach będą wykonywane tak jak zostały określone w czynnościach codziennego i okresowego sprzątania.
- Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- wykaz obiektów i ich rodzaj powierzchni do sprzątania w tych obiektach - załącznik nr 1 do siwz,
- wykaz ilości okien w poszczególnych jednostkach GZNK SZB - załącznik nr 2 do siwz.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 90919200-4
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2015 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
informacja na temat wadium:
Kwota wadium: 8 000,00 zł.
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na zapewnieniu czystości i porządku w budynkach biurowych, obiektach użyteczności publicznej itp. o powierzchni sprzątania minimum 3 000 m2 każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą na stanowisku kierowniczym,
- 12 osobami na stanowisku sprzątaczek/sprzątaczy biurowych.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 200 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi polegające na zapewnieniu czystości i porządku w budynkach biurowych, obiektach użyteczności publicznej itp. o powierzchni sprzątania minimum 3 000 m2.
Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
- dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.
Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
- INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- a)Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- b)Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- c)Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
- d)Złożyć Formularze cenowe, które należy sporządzić wg wzorów druków Zamawiającego.
- e)Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
- Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- zmniejszeniu może ulec ilość obiektów do sprzątania,
- stawka podatku od towarów i usług w zakresie dostosowania jej wysokości do obowiązujących
przepisów prawnych.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- zmiany organizacyjne jednostek terenowych Zamawiającego poprzez ich łączenie lub likwidacje,
- zmiana stawki podatku VAT może nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych
określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew.
TERMIN SKŁADANIA OFERT 07.11.2013 r. godzina 10:00.
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 06.12.2013 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 07.11.2013 r. godzina 10:30,
miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 24.10.2013 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | odpowiedź na pytania 30.10.2013.pdf | 33,5 KB | 2013-10-30 12:06 | pobierz |
2 | Wzór umowy.pdf | 393,22 KB | 2013-10-24 11:59 | pobierz |
3 | SIWZ.pdf | 933,02 KB | 2013-10-24 11:59 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2013-10-24 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2013-10-24 11:50 |