BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

usługę wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2014

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2013-11-22

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 907 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:

 

 - na zadaniu 1 wybrał ofertę  nr 3 Przedsiębiorstwa Robót Sanitarno-Porządkowych S.A. z siedzibą w  Gdańsku przy Trakt Św. Wojciecha 43/45z ceną brutto 101 929,36 .

 

Uzasadnienie faktyczne:

Oferta najkorzystniejsza cenowo spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

 

- na zadaniu 2 wybrał ofertę  nr 1 Przedsiębiorstwa Usługowo - Transportowego MARKAN Marek Kłysz - Pirski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Mostowej 3/4 z ceną brutto 101 593,22 zł.

 

Uzasadnienie faktyczne:

Oferta najkorzystniejsza cenowo spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

 

- na zadaniu 3 wybrał ofertę  nr 1 Przedsiębiorstwa Usługowo - Transportowego MARKAN Marek Kłysz - Pirski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Mostowej 3/4 z ceną brutto 2 003,40 zł.

 

Uzasadnienie faktyczne:

Oferta najkorzystniejsza cenowo.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Cena  [zł]

 

 

1

 

Przedsiębiorstwo Usługowo - Transportowe MARKAN

Marek Kłysz - Pirski

80-778  Gdańsk ul. Mostowa 3/4

 

  ZADANIE 1 - 103 142,81 zł

  ZADANIE 2 - 101 593,22 zł

  ZADANIE 3 -    2 003,40 zł

 

2

 

 

?RICHERT? s.c.  H.Richert, A.Ellwart, J.Lewandowska

83-330 Żukowo  ul. Legionów 7

 

  ZADANIE 1 -  151 680,60 zł

 ZADANIE 2 -  119 521,44 zł

 

 

3

 

Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych S.A.

80-044 Gdańsk Trakt Św. Wojciecha 43/45

 

  ZADANIE 1 ? 101 929,36 zł

  ZADANIE 2 ? 113 545,37 zł

  ZADANIE 3 ?    4 006,80 zł

4

 

EKOLEŚ Zakład Usługowo - Budowlany Leszek Płotka

83-320 Sulęczyno Al. Wojska Polskiego 5

 

  ZADANIE 1 - 95 862,14  zł

 

 

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

 

ZADANIE 1

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium

cena 100 %

 

Razem

1

98,82

98,82

3

100,00

100,00

 

ZADANIE 2

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium

cena 100 %

 

Razem

1

100,00

100,00

3

89,47

89,47

 

ZADANIE 3

Numer oferty

Liczba pkt w kryterium

cena 100 %

 

Razem

1

100,00

100,00

3

50,00

50,00

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta:

 - zadanie 1 i zadanie 2 -  po 27.11.2013 r.

 - zadanie 3 - po 22.11.2013 r.

 

 

 

 

 

 

 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:       zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO

 

na usługę wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących  w roku 2014.

 

Rodzaj zamówienia: usługi

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących z budynków stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk na obszarze administrowanym przez Zamawiającego oraz z budynków Skarbu Państwa w 2014 r.

      Maksymalny planowany roczny wywóz wynosi  11 257,20 m3.

W ilości wywozu nieczystości płynnych została uwzględniona ilość ścieków powstających w wyniku awarii.

  1. Zakres usługi obejmuje:
  1. wywóz nieczystości płynnych pojazdami asenizacyjnymi spełniającymi wymogi określone przepisami prawa o ruchu drogowym posiadającymi aktualne badania techniczne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury  z dnia  12 listopada 2002 r. w sprawie  wymagań  dla pojazdów asenizacyjnych  Dz.U. Nr 193 poz. 1617 ) oraz zaopatrzonymi w odpowiedniej długości węże (długość węży uzależniona jest od odległości usytuowania szamba od miejsca postoju pojazdu),
  2. każdorazowe, całkowite opróżnianie szamb lub WC wolnostojących z nieczystości płynnych i ich wywóz tylko do zlewni,
  3. co najmniej jednokrotne płukanie szamb w trakcie trwania umowy,
  4. usuwanie śmieci nietypowych z szamb takich jak kamienie, złom, gruz, gałęzie i liście itp. Szacunkowa ilość nieczystości nietypowych i gruzu około 20 ton na zadanie 1, 20 ton na zadanie 2 i  0,1 tony na zadanie 3,
  5. zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych usterek szamb,
  6. usuwanie awarii takich jak wypompowanie nieczystości płynnych z zalanych piwnic i innych pomieszczeń na dodatkowe zlecenie Zamawiającego za wynagrodzeniem wynikającym z ceny jednostkowej przedstawionej w ofercie w terminie 12 godzin od zlecenia telefonicznego potwierdzonego faksem.
  1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
    • Adresowy wykaz szamb określony w załączniku ?WYKAZ SZAMB NA 2014 r.?- Załącznik nr 1 do siwz - Zadanie 1 BOM 1, 2 i 4 ; Załącznik nr 1 do siwz - Zadanie 2 BOM 7, 8 i 9;  Załącznik nr 1 do siwz - Zadanie 3 Skarb Państwa.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 90410000-4

Dodatkowe przedmioty: 90513500-1

 

Dopuszcza się złożenie ofert częściowych.

Ilość części: 3

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

31.12.2014 r.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości :  4 040,00 w tym:

CZĘŚĆ 1 ?    2 000,00  zł

CZĘŚĆ 2 ?    2 000,00  zł

CZĘŚĆ 3 ?          40,00  zł

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegającego na posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych  na obszarze Miasta Gdańska wydane zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późniejszymi zmianami), aktualne na dzień składania oferty.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:

- w przypadku składania oferty na zadanie 1i/lub zadanie 2 minimum 2 usługi polegające na wywozie co najmniej 3 000 m3 każda nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda,

- w przypadku składania oferty na zadanie 3 minimum 2 usługi polegające na wywozie co najmniej 50 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda,

 - w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 minimum 2 usługi polegające na wywozie co najmniej 3 000 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

         W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

  • w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2  - 2 samochodami asenizacyjnymi,
  • w przypadku składania oferty na zadanie 3  - 1 samochodem asenizacyjnym,
  • w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2  - 4  samochodami asenizacyjnymi,
  • w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 - 4 samochodami asenizacyjnymi,

spełniającymi warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury  z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie  wymagań  dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. Nr 193  poz. 1617).

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

              

   4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

-  w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2  - 2 osobami na stanowisku kierowcy,

-  w przypadku składania oferty na zadanie 3  - 1 osobą na stanowisku kierowcy,

-  w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2  - 4 osobami na stanowisku kierowcy,

-  w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 - 4 osobami na stanowisku  kierowcy,

spełniających wymagania określone art. 39 a ustawy z dnia 6 czerwca 2001 r. o transporcie drogowym  (tekst jednolity ? Dz. U. z 2012 r. poz. 1265 z późn. zmianami).

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z

przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:

  • w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 100.000 zł,
  • w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 100.000 zł,
  • w przypadku składania oferty na zadanie 3 - 2.000 zł,

 

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia  poszczególnych zadań.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.                        

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  1. potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  2. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  3. określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

        Za główne usługi, dla których należy przedstawić dowody Zamawiający uznaje usługi polegające na:

  - w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 zadanie

wywozie co najmniej 3 000 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy.

  - w przypadku składania oferty na zadanie 3

wywozie co najmniej 50,00 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy.

  - w przypadku składania oferty na zadanie 1 i  zadanie 2 i zadanie 3

wywozie co najmniej 3 000 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy.

Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

  1. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  3. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

      Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.

 

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

INNE DOKUMENTY

  1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
  2. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  3. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
  4. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

Tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. zmniejszenie ilości wywożonych nieczystości płynnych,
  2. lokalizacja oraz ilość szamb określona w wykazie szamb na 2014 r. stanowiącym załącznik nr 1 do siwz, do    poszczególnych części, z zastrzeżeniem, że nie może ulec zwiększeniu maksymalny planowany roczny wywóz      nieczystości  dla danej części tj:

      na zadaniu 1 ? 5 617,80 m3;

      na zadaniu 2 ? 5 533,40  m3

      na zadaniu 3 ?    106,00 m3

  1. stawka podatku od towarów i usług w zakresie dostosowania jej wysokości do obowiązujących przepisów

      prawnych.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. w przypadku przekazania budynku, z którego ścieki sanitarne są odprowadzane do szamba, innemu    zarządcy lub w przypadku likwidacji szamb, do których podłączone są budynki,
  2. przejęcia nowych nieruchomości,
  3. zmiana stawki podatku VAT może nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług.


 

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 06.11.2013 r. godzina 07:30

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  05.12.2013 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  06.11.2013 r. godzina 07:45, miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1  ? świetlica pokój nr 6

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 25.10.2013 r.

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr 1

nazwa: usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i w. c . wolnostojących w roku 2014 - BOM 1, BOM 2,  BOM 4.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Wywóz  5 617,80 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w załączniku nr 1 do siwz  - Zadanie 1  BOM 1, BOM 2  i  BOM 4,

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 90410000-4

Dodatkowe przedmioty: 90513500-1

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2014 r.

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Część nr 2

nazwa: usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i w. c . wolnostojących w roku 2014 - BOM 7, BOM 8,  BOM 9.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Wywóz 5 533,40 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w załączniku nr 1 do siwz - Zadanie 2 BOM 7, BOM 8 i  BOM 9,

 

Główny przedmiot: 90410000-4

Dodatkowe przedmioty: 90513500-1

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2014

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Część nr 3

nazwa: usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i w. c . wolnostojących w roku 2014 - obiekty Skarbu Państwa.

 

 

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Wywóz 106,00 m3   nieczystości płynnych z obszaru określonego w załączniku nr 1 do siwz - Zadanie 3 Skarb Państwa.

 

Główny przedmiot: 90410000-4

Dodatkowe przedmioty: 90513500-1

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2014

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 wykaz szamb.pdf 139,31 KB 2013-10-25 13:20 pobierz
2 wzór umowy.pdf 286,28 KB 2013-10-25 13:19 pobierz
3 siwz.pdf 955,09 KB 2013-10-25 13:18 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2013-10-25
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2013-10-25 13:15