usługę wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2014
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2013-11-22
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 907 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:
- na zadaniu 1 wybrał ofertę nr 3 Przedsiębiorstwa Robót Sanitarno-Porządkowych S.A. z siedzibą w Gdańsku przy Trakt Św. Wojciecha 43/45z ceną brutto 101 929,36 zł.
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta najkorzystniejsza cenowo spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
- na zadaniu 2 wybrał ofertę nr 1 Przedsiębiorstwa Usługowo - Transportowego MARKAN Marek Kłysz - Pirski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Mostowej 3/4 z ceną brutto 101 593,22 zł.
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta najkorzystniejsza cenowo spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
- na zadaniu 3 wybrał ofertę nr 1 Przedsiębiorstwa Usługowo - Transportowego MARKAN Marek Kłysz - Pirski z siedzibą w Gdańsku przy ul. Mostowej 3/4 z ceną brutto 2 003,40 zł.
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta najkorzystniejsza cenowo.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena [zł] |
1 |
Przedsiębiorstwo Usługowo - Transportowe MARKAN Marek Kłysz - Pirski 80-778 Gdańsk ul. Mostowa 3/4
|
ZADANIE 1 - 103 142,81 zł ZADANIE 2 - 101 593,22 zł ZADANIE 3 - 2 003,40 zł |
2
|
?RICHERT? s.c. H.Richert, A.Ellwart, J.Lewandowska 83-330 Żukowo ul. Legionów 7 |
ZADANIE 1 - 151 680,60 zł ZADANIE 2 - 119 521,44 zł
|
3 |
Przedsiębiorstwo Robót Sanitarno-Porządkowych S.A. 80-044 Gdańsk Trakt Św. Wojciecha 43/45 |
ZADANIE 1 ? 101 929,36 zł ZADANIE 2 ? 113 545,37 zł ZADANIE 3 ? 4 006,80 zł |
4 |
EKOLEŚ Zakład Usługowo - Budowlany Leszek Płotka 83-320 Sulęczyno Al. Wojska Polskiego 5
|
ZADANIE 1 - 95 862,14 zł |
Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:
ZADANIE 1
Numer oferty |
Liczba pkt w kryterium cena 100 % |
Razem |
1 |
98,82 |
98,82 |
3 |
100,00 |
100,00 |
ZADANIE 2
Numer oferty |
Liczba pkt w kryterium cena 100 % |
Razem |
1 |
100,00 |
100,00 |
3 |
89,47 |
89,47 |
ZADANIE 3
Numer oferty |
Liczba pkt w kryterium cena 100 % |
Razem |
1 |
100,00 |
100,00 |
3 |
50,00 |
50,00 |
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta:
- zadanie 1 i zadanie 2 - po 27.11.2013 r.
- zadanie 3 - po 22.11.2013 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO
na usługę wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących w roku 2014.
Rodzaj zamówienia: usługi
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i wc wolnostojących z budynków stanowiących własność Gminy Miasta Gdańsk na obszarze administrowanym przez Zamawiającego oraz z budynków Skarbu Państwa w 2014 r.
Maksymalny planowany roczny wywóz wynosi 11 257,20 m3.
W ilości wywozu nieczystości płynnych została uwzględniona ilość ścieków powstających w wyniku awarii.
- Zakres usługi obejmuje:
- wywóz nieczystości płynnych pojazdami asenizacyjnymi spełniającymi wymogi określone przepisami prawa o ruchu drogowym posiadającymi aktualne badania techniczne uprawniające do wywozu nieczystości płynnych (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych Dz.U. Nr 193 poz. 1617 ) oraz zaopatrzonymi w odpowiedniej długości węże (długość węży uzależniona jest od odległości usytuowania szamba od miejsca postoju pojazdu),
- każdorazowe, całkowite opróżnianie szamb lub WC wolnostojących z nieczystości płynnych i ich wywóz tylko do zlewni,
- co najmniej jednokrotne płukanie szamb w trakcie trwania umowy,
- usuwanie śmieci nietypowych z szamb takich jak kamienie, złom, gruz, gałęzie i liście itp. Szacunkowa ilość nieczystości nietypowych i gruzu około 20 ton na zadanie 1, 20 ton na zadanie 2 i 0,1 tony na zadanie 3,
- zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych usterek szamb,
- usuwanie awarii takich jak wypompowanie nieczystości płynnych z zalanych piwnic i innych pomieszczeń na dodatkowe zlecenie Zamawiającego za wynagrodzeniem wynikającym z ceny jednostkowej przedstawionej w ofercie w terminie 12 godzin od zlecenia telefonicznego potwierdzonego faksem.
- Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
- Adresowy wykaz szamb określony w załączniku ?WYKAZ SZAMB NA 2014 r.?- Załącznik nr 1 do siwz - Zadanie 1 BOM 1, 2 i 4 ; Załącznik nr 1 do siwz - Zadanie 2 BOM 7, 8 i 9; Załącznik nr 1 do siwz - Zadanie 3 Skarb Państwa.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 90410000-4
Dodatkowe przedmioty: 90513500-1
Dopuszcza się złożenie ofert częściowych.
Ilość części: 3
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
31.12.2014 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 4 040,00 zł w tym:
CZĘŚĆ 1 ? 2 000,00 zł
CZĘŚĆ 2 ? 2 000,00 zł
CZĘŚĆ 3 ? 40,00 zł
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegającego na posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na obszarze Miasta Gdańska wydane zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 391 z późniejszymi zmianami), aktualne na dzień składania oferty.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1i/lub zadanie 2 minimum 2 usługi polegające na wywozie co najmniej 3 000 m3 każda nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda,
- w przypadku składania oferty na zadanie 3 minimum 2 usługi polegające na wywozie co najmniej 50 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda,
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 minimum 2 usługi polegające na wywozie co najmniej 3 000 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2 - 2 samochodami asenizacyjnymi,
- w przypadku składania oferty na zadanie 3 - 1 samochodem asenizacyjnym,
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 - 4 samochodami asenizacyjnymi,
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 - 4 samochodami asenizacyjnymi,
spełniającymi warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz.U. Nr 193 poz. 1617).
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 lub zadanie 2 - 2 osobami na stanowisku kierowcy,
- w przypadku składania oferty na zadanie 3 - 1 osobą na stanowisku kierowcy,
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 - 4 osobami na stanowisku kierowcy,
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3 - 4 osobami na stanowisku kierowcy,
spełniających wymagania określone art. 39 a ustawy z dnia 6 czerwca 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity ? Dz. U. z 2012 r. poz. 1265 z późn. zmianami).
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 100.000 zł,
- w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 100.000 zł,
- w przypadku składania oferty na zadanie 3 - 2.000 zł,
W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Za główne usługi, dla których należy przedstawić dowody Zamawiający uznaje usługi polegające na:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2 zadanie
wywozie co najmniej 3 000 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy.
- w przypadku składania oferty na zadanie 3
wywozie co najmniej 50,00 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy.
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 i zadanie 2 i zadanie 3
wywozie co najmniej 3 000 m3 nieczystości płynnych w okresie 12 miesięcy.
Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
- dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.
Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
INNE DOKUMENTY
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- zmniejszenie ilości wywożonych nieczystości płynnych,
- lokalizacja oraz ilość szamb określona w wykazie szamb na 2014 r. stanowiącym załącznik nr 1 do siwz, do poszczególnych części, z zastrzeżeniem, że nie może ulec zwiększeniu maksymalny planowany roczny wywóz nieczystości dla danej części tj:
na zadaniu 1 ? 5 617,80 m3;
na zadaniu 2 ? 5 533,40 m3
na zadaniu 3 ? 106,00 m3
- stawka podatku od towarów i usług w zakresie dostosowania jej wysokości do obowiązujących przepisów
prawnych.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- w przypadku przekazania budynku, z którego ścieki sanitarne są odprowadzane do szamba, innemu zarządcy lub w przypadku likwidacji szamb, do których podłączone są budynki,
- przejęcia nowych nieruchomości,
- zmiana stawki podatku VAT może nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 06.11.2013 r. godzina 07:30
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 05.12.2013 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 06.11.2013 r. godzina 07:45, miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 ? świetlica pokój nr 6
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 25.10.2013 r.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa: usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i w. c . wolnostojących w roku 2014 - BOM 1, BOM 2, BOM 4.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Wywóz 5 617,80 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w załączniku nr 1 do siwz - Zadanie 1 BOM 1, BOM 2 i BOM 4,
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 90410000-4
Dodatkowe przedmioty: 90513500-1
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2014 r.
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Część nr 2
nazwa: usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i w. c . wolnostojących w roku 2014 - BOM 7, BOM 8, BOM 9.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Wywóz 5 533,40 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w załączniku nr 1 do siwz - Zadanie 2 BOM 7, BOM 8 i BOM 9,
Główny przedmiot: 90410000-4
Dodatkowe przedmioty: 90513500-1
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2014
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Część nr 3
nazwa: usługa wywozu nieczystości płynnych z szamb i w. c . wolnostojących w roku 2014 - obiekty Skarbu Państwa.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Wywóz 106,00 m3 nieczystości płynnych z obszaru określonego w załączniku nr 1 do siwz - Zadanie 3 Skarb Państwa.
Główny przedmiot: 90410000-4
Dodatkowe przedmioty: 90513500-1
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 31.12.2014
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | wykaz szamb.pdf | 139,31 KB | 2013-10-25 13:20 | pobierz |
2 | wzór umowy.pdf | 286,28 KB | 2013-10-25 13:19 | pobierz |
3 | siwz.pdf | 955,09 KB | 2013-10-25 13:18 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2013-10-25 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2013-10-25 13:15 |