BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót remontowych - naprawy piaskownic, urządzeń zabawowych, ławek, ogrodzeń placów zabaw oraz montaż trzepaków do dywanów zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2014 roku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2013-12-19

Informuję, ze wdniu 19.12.2013 r została podpisana przez zamawiającego umowa z firmą Przedsiębiorstwo Budowlano - Instalacyjne PC Paweł Cejnóg na kwotę 79 550,00 zł brutto.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2013-12-16

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Przedsiębiorstwa Budowlano-Instalacyjnego Paweł Cejnóg z siedzibą w Gdańsku przy ul. Jana Husa 18/7 z wartością netto materiałów podstawowych 2 995,80 zł oraz wartością netto materiałów pomocniczych 8 183,20 zł i stawką roboczogodziny z narzutami 23,26 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 16.12.2013 r.

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 000 000 EURO

 

na wykonanie robót remontowych - naprawy piaskownic, urządzeń zabawowych, ławek, ogrodzeń placów zabaw oraz montaż trzepaków do dywanów zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2014 roku

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych - naprawy piaskownic, urządzeń zabawowych, ławek, ogrodzeń placów zabaw oraz montaż trzepaków do dywanów zlokalizowanych na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2014 roku.
  2. Zakres robót dotyczy:
  1. urządzeń zabawowych obejmujący:
    • naprawy huśtawek, zjeżdżalni, drabinek, wież i innych urządzeń zabawowych w części metalowej i drewnianej,
    • wymianę i montaż łańcuchów,
    • montaż opon,
    • montaż koszy (wraz z siatką) do gry w koszykówkę,
    • montaż słupka do zamontowania kosza do koszykówki,
    • wymianę obręczy z siatką,
    • czyszczenie, konserwację, smarowanie urządzeń zabawowych,
    • malowanie urządzeń metalowych i drewnianych.
  2. naprawy piaskownic obejmujący:
  • przy obudowie drewnianej: wymianę desek, uzupełnienie siedzisk, czyszczenie, malowanie,
  • przy obudowie murowanej: uzupełnienie cegieł, uzupełnienie siedzisk, tynkowanie, malowanie,
  • przy obudowie betonowej: uzupełnienie betonu, uzupełnienie siedzisk, tynkowanie, malowanie.
    1. montaż trzepaków do dywanów z zabetonowaniem w gruncie,
    2. naprawy ławek obejmujący:
  • wymianę desek,
  • uzupełnienie siedzisk,
  • czyszczenie części metalowych i drewnianych,
  • malowanie części metalowych i drewnianych.
    1. naprawy ogrodzeń obejmujący:
  • wymianę lub uzupełnienie siatki, bądź kompletnych przęseł ogrodzenia,
  • wymianę lub uzupełnienie słupków,
  • czyszczenie części metalowych,
  • malowanie części metalowych,
  • naprawę cokołu betonowego,
  • wymianę zamków.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.


 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 50000000-5 

Dodatkowe przedmioty: 50870000-4

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2014 r.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium: nie dotyczy

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty ogólnobudowlane polegające na wykonywaniu robót remontowych o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

   4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji  technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej i przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

 

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 70.000,00 zł.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki musi spełniać co najmniej jeden wykonawca

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.


 

 

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

            Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty ogólnobudowlane polegające na wykonaniu       robót remontowych o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto.

Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
  1. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  2. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest    ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z   przedmiotem zamówienia.

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na       okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne             powołuje się wykonawca.

      Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone     w formie oryginału.

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

III   INNE DOKUMENTY

      1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II

          a)   Złożyć Druk ?OFERTA?, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.

  1. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  2. Udzielić rękojmi za wady na okres 12  miesięcy.
  3. Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów podstawowych wraz z przyjętymi cenami. Ceny materiałów muszą być przedstawione łącznie z kosztami zakupu i transportu materiałów.
  4. Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów pomocniczych wraz z przyjętymi cenami. Ceny materiałów muszą być przedstawione łącznie z kosztami zakupu i transportu materiałów.

      Brak zestawień spowoduje odrzucenie oferty.

g)   Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i   

      na rzecz Wykonawcy.

 

 

 

 

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

 

Kryteria oceny ofert

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

­cena  (wartość  netto  materiałów podstawowych):          waga 0,45

  • cena roboczogodziny z narzutami:                                 waga 0,40

­cena  (wartość netto materiałów pomocniczych):            waga 0,15

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

nie

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00.

Cena brutto ? 12,30 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew.

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 03.12.2013 r. godzina 07:20

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  01.01.2014 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

 

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT

Otwarcie ofert odbędzie się dnia 03.12.2013 r. o godz. 07:30,

miejsce:  w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6 ? świetlica.

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 18.11.2013 r.

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 wzór umowy.pdf 337,69 KB 2013-11-18 09:47 pobierz
2 siwz.pdf 802,02 KB 2013-11-18 09:47 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2013-11-18
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2013-11-18 09:46