BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

świadczenie usług kominiarskich w budynkach mieszkalnych i użytkowych Skarbu Państwa w roku 2014

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2013-12-13

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 firmy „BŁYSK” Jan Frąc i Renata Frąc s.c. Usługi Kominiarskie i Ogólnobudowlane z siedzibą w Gdańsku przy ul. Szarej 7/114 z ceną oferty 6 804,16 zł brutto.

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona i spełniająca wymogi siwz oferta.

 

 

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte po 13.12.2013 r.

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/58 320-02-20/58 302-32-82/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO

 

na świadczenie usług kominiarskich  w budynkach mieszkalnych i użytkowych Skarbu Państwa w roku 2014.

 

 

Rodzaj zamówienia: usługi

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem  zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w zakresie usuwania zanieczyszczeń przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych), przeprowadzania okresowej kontroli tych przewodów oraz sporządzania opinii kominiarskich w lokalach do zasiedlenia w budynkach mieszkalnych i użytkowych Skarbu Państwa w roku 2014.

ilość przewodów do czyszczenia:

dymowe               26 (4 krotne czyszczenie),

spalinowe            25 (2 krotne czyszczenie),

wentylacyjne                      460 (1 krotne czyszczenie),

ilość przewodów do przeglądu   -  512,

ilość opinii  kominiarskich ? dla 5 lokali mieszkalnych.

Przedmiot zamówienia  obejmuje:

usługi czyszczenia przewodów kominowych w zakresie:

czyszczenie zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami zawartymi w  Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca  2010 r.             (Dz.U. z 2010 r. nr 109 poz. 719) w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych          obiektów budowlanych i terenów oraz przepisami  przeciwpożarowymi i przepisami o ochronie środowiska,

czyszczenie przewodów dymowych tj. czyszczenie przewodów od palenisk opalanych paliwem stałym 4 razy w roku wraz z usuwaniem wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w kominach (gruz, cegły, gniazda ptaków),

czyszczenie przewodów spalinowych tj. czyszczenie przewodów od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym 2 razy w roku wraz z usuwaniem wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w kominach (gruz, cegły, gniazda ptaków),

czyszczenie przewodów wentylacyjnych co najmniej 1 raz w roku,

przegląd wszystkich przewodów 1 raz w roku.

badania techniczne przy kontroli okresowej w zakresie:

dokonywania kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i         wentylacyjnych z wykonaniem opinii z wyników przeprowadzonych oględzin co najmniej 1 raz w roku, zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 nr 243 poz. 1623 z póź. zm.),

a ponadto obejmować powinien sprawdzanie:

drożności i szczelności przewodów kominowych,

stanu technicznego głowic i nasad kominowych,

czy siła ciągu kominowego (ciśnienia) ? ustalona przy pomocy urządzenia pomiarowego gwarantuje prawidłowe działanie podłączonych do przewodów urządzeń,

czy nie występują uszkodzenia przewodów kominowych, kanałów, czopów, rur i łączników, włazów, drabin, drzwiczek kominowych (wyciorowo ? rewizyjnych), ław  kominiarskich oraz             innych elementów urządzeń kominowych,

czy istnieje dogodny dostęp do czyszczenia przewodów kominowych, kanałów, czopów  i nasad, a także otworów do wybierania zanieczyszczeń,

czy nie dokonano samowolnych zmian w podłączeniach kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych,

czy są pobielone kominy na strychach,

czy są składowane materiały łatwopalne na strychach, przez które przechodzą przewody kominowe,

czy ilość przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych jest wystarczająca,

czy zachowana jest wymagana odległość łatwo zapalnych części konstrukcyjnych budynku od wewnętrznego lica przewodów i kanałów dymowych oraz spalinowych, a także od pieców, rur i otworów do czyszczenia,

czy prawidłowo podłączono piece, przybory gazowe, kratki wentylacyjne,

czy powierzchnie ścian kominowych z cegły i prefabrykatów nie są obciążone zawieszonymi urządzeniami jak np. przybory sanitarne i gazowe jeśli nie wykonano na nich specjalnego wzmocnienia,

czy pomieszczenia (lokale), w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły c.o. itp.) posiadają sprawnie działające urządzenia wentylacyjne w tym: nawiewne i wywiewne,

czy występują ewentualnie inne stwierdzone w trakcie kontroli rażące nieprawidłowości    (uchybienia) mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi albo mienia.

Z przeprowadzonych przeglądów Wykonawca sporządzi protokół (wzór protokołu stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy stanowiącego załącznik do siwz) wraz z podaniem zakresu kontroli, podpisany przez osobę posiadającą stosowne kwalifikacje i uprawnienia zawodowe oraz uzyska od lokatora lub właściciela lokalu potwierdzenie wykonania przeglądu, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości określi sposób ich usunięcia. Do protokołu należy dołączyć inwentaryzacje przewodów kominowych (usytuowanie, długość, przekrój i szkic) do każdego lokalu.

Wydanie opinii kominiarskiej w lokalach do zasiedlenia na pisemne zlecenie Zamawiającego

Opis przedmiotu zamówienia stanowią:

wykaz przewodów kominowych na 2014 r. budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe ? załącznik nr 1 do siwz,

wykaz przewodów kominowych w 2014 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi - załącznik nr 2  do siwz.

 

Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze omowy stanowiącym załącznik do siwz.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  90915000-4

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

31.12.2014 r.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

nie dotyczy

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na świadczeniu usług kominiarskich.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

Potencjał techniczny

 

   4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

1 osobą posiadającą dyplom mistrza kominiarskiego,

1 osobą, która będzie wykonywała zamówienie lub uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez główne usługi, dla których należy przedstawić dowody Zamawiający uznaje usługi polegające na świadczeniu usług kominiarskich.

Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

 

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

INNE DOKUMENTY

Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.

Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.

Złożyć formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.

Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

 

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Zmniejszenie ilości przewodów do czyszczenia i do przeglądu oraz ilości wydanych opinii kominiarskich w 

 lokalach do zasiedlenia.
2. Lokalizacja i ilość przewodów do czyszczenia i do przeglądu oraz ilość wydanych opinii kominiarskich w

 lokalach do zasiedlenia określonych w załączniku nr 1 do siwz - wykaz przewodów kominowych na 2014 r.

 budynki mieszkalne i mieszkalno-użytkowe oraz załączniku nr 2 do siwz - wykaz przewodów kominowych w

 2014 r. wolnostojące budynki z lokalami użytkowymi z zastrzeżeniem, że nie mogą ulec zwiększeniu

 maksymalne ilości przewodów do czyszczenia i do przeglądu oraz ilości wydanych opinii kominiarskich w

 lokalach do zasiedlenia.
3.Stawka podatku od towarów i usług w zakresie dostosowania jej wysokości do obowiązujących przepisów

 prawnych.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Przekazania obiektów w zarząd innemu zarządcy.
2. Przejęcia w zarząd nowych obiektów.
3. Zmiana stawki podatku VAT może nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych

 określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity z 2011 r. Dz. u. Nr

 177 poz. 1054 z późn. zm.)

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 02.12.2013 r. godzina 7:30

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  31.12.2013 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  02.12.2013 r. godzina 7:45, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1  ? świetlica pokój nr 6

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 302 32 92

Adres poczty elektronicznej:skuhra@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 18.11.2013 r.

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 wykaz - załącznik nr 2.pdf 11,01 KB 2013-11-18 11:03 pobierz
2 wykaz - załącznik nr 1.pdf 11,37 KB 2013-11-18 11:03 pobierz
3 wzór umowy.pdf 319,42 KB 2013-11-18 11:02 pobierz
4 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 711,05 KB 2013-11-18 11:01 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2013-11-18
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2013-11-18 10:59