BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

Wykonywanie usług transportowych oraz opróżniania lokali z nieczystości dla potrzeb Zamawiającego w roku 2014.

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2013-12-18

Informuję, że dnia 18.12.2013 r zostały podpisane umowy:
- na zadaniu 1 z Zakładem Remontowo Budowlanym BROMIX Spółka jawna - Kaszuba Mirosław i Kaszuba Sławomir z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wyzwolenia 35 na kwotę 118 080,00 zł. brutto,
- na zadaniu 2 z Zakładem Remontowo Budowlanym BROMIX Spółka jawna - Kaszuba Mirosław i Kaszuba Sławomir z siedzibą w Gdańsku przy ul. Wyzwolenia 35 na kwotę 105 840,00 zł. brutto

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2013-12-13

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający

- na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Zakładu Remontowo ? Budowlanego ?BROMIX?  Spółka jawna - Kaszuba Mirosław i Kaszuba Sławomir  z siedzibą w  Straszynie przy ul. Spokojnej 33 z ceną brutto 118 080,00 zł.

        UZASADNIENIE WYBORU:

   Jedyna złożona oferta

 

- na zadaniu 2 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 1 Zakładu Remontowo ? Budowlanego ?BROMIX?  Spółka jawna - Kaszuba Mirosław i Kaszuba Sławomir  z siedzibą w  Straszynie przy ul. Spokojnej 33 z ceną brutto 105 840,00 zł.

        UZASADNIENIE WYBORU:

   Jedyna złożona oferta

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena [zł]

 

1

Zakład Remontowo ? Budowlany ?BROMIX? Spółka jawna  - Kaszuba Mirosław i Kaszuba Sławomir

83-010 Straszyn ul. Spokojna 33

 

zadanie 1? 118 080,00 zł.

zadanie 2? 105 840,00 zł.

 

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 13.12.2013 r.

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO

 

wykonywanie usług transportowych oraz opróżniania lokali z nieczystości dla potrzeb Zamawiającego w roku 2014

 

Rodzaj zamówienia: usługi

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych w zakresie:
  1. Przeprowadzek lokatorów przy użyciu samochodu z plandeką o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z pracą 4      ładowaczy.

      Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 300.

      Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Eksploatacji lub osoby przez     niego upoważnione.

  1. Załadunku, wyładunku i transportu mebli, sprzętu i dokumentacji stanowiących mienie GZNK SZB pomiędzy jednostkami organizacyjnymi, w tym przewóz rzeczy należących do Zamawiającego (przeprowadzki z lub do jednostek terenowych GZNK SZB oraz przeprowadzki do lub z innych obiektów itp.) przy użyciu samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton wraz z pracą  4 ładowaczy.

      Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 160.

      Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Administracji lub osoby przez   niego upoważnione.

  1. Załadunek i przewiezienie ruchomości osób eksmitowanych do wskazanego lokalu socjalnego           (pomieszczenia tymczasowego), względnie do magazynu (w przypadku lokali użytkowych, garaży,           komórek, itp.).

       Eksmisje będą przeprowadzone przy użyciu zespołu składającego się z samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton      wraz z pracą 4 ładowaczy. W uzasadnionych przypadkach przy użyciu 2 zespołów.

      Wykonawca            musi zapewnić worki foliowe na rzeczy osobiste eksmitowanych, kartony papierowe na   ruchomości szklane itp. taśmę do zaklejania worków i mebli eksmitowanych, narzędzia do   rozmontowywania mebli (kombinerki, śrubokręt, młotek itp.). Odpady i porzucone rzeczy Wykonawca             będzie zobowiązany wywieźć na miejskie wysypisko.

      Ilość godzin przewidziana dla danej usługi ? 500.

      Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Windykacji lub osoby przez       niego upoważnione.

  1. Opróżniania opuszczonych lokali użytkowych i mieszkalnych (po zmarłych lokatorach, osobach umieszczanych w domach opieki społecznej, zbieraczach odpadów), piwnic, komórek gospodarczych oraz wywozu pozostałości po pogorzeliskach, lokalach mieszkalnych po pożarze, zalaniu itp. i innych nieczystości nietypowych przy użyciu samochodu o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.

      Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 1000.

Maksymalna przewidywana ilość odpadów do wywiezienia na miejskie wysypisko (zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.):  350 ton.

      Dysponentem pojazdów i ładowaczy w w/w zakresie będzie kierownik Działu Eksploatacji lub osoby przez     niego upoważnione.

 

     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umów na poszczególne zadania, określone zostały we wzorach umów w § 1, 2 i 4.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 60100000-9

Dodatkowe przedmioty: 90500000-2

 

Dopuszcza się złożenie ofert częściowych.

Ilość części: 2

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2014

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

informacja na temat wadium:

Kwota wadium: 4 900,00 zł w tym:

Zadanie 1 ? 2 400,00 zł,

Zadanie 2 ? 2 500,00 zł

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegającego na posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na:

a)         zbieraniu odpadów (art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. ustawy o odpadach ? Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.),    

 lub

-     odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o       utrzymaniu czystości i  porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2012 r. poz. 391 z późn. zm.).

 

b)   transporcie odpadów (art. 50 ust. 1 pkt 5b ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. ustawy o odpadach ? Dz.U. z 2013   r. poz. 21 z późn. zm.).

 

 UWAGA

1.   W przypadku nie posiadania  uprawnień do wykonywania działalności polegającej na zbieraniu   odpadów na podstawie obowiązującej ustawy,  to   zgodnie z art. 232 ust 1 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) zezwolenie  na zbieranie odpadów wydane na podstawie przepisów dotychczasowych  tj.  art. 28 ust. 3 pkt 1 w zw. z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.), zachowuje  ważność  na czas jaki zostały wydane nie dłużej jednak niż przez dwa lata od wejścia w życie w/w nowej ustawy.

2W przypadku nie posiadania  uprawnień do wykonywania działalności polegającej na transporcie odpadów na podstawie obowiązującej ustawy,  to   zgodnie z art. 233 ust 1 i 2 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie przepisów dotychczasowych  tj.  art. 28 ust. 3 pkt 1 w zw. z art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z późn. zm.),  zachowuje  ważność na czas jaki zostały wydane, nie dłużej jednak niż do czasu  upływu terminu do złożenia  wniosku o wpis  do rejestru marszałka województwa, lub z dniem uzyskania wpisu do rejestru, w przypadku gdy wpis nastąpił w terminie  wcześniejszym.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

W uprawnieniach określonych w/w pkt a i b muszą być ujęte co najmniej rodzaje odpadów o następujących kodach:

  • 200201 ? odpady ulegające biodegradacji,
  • 200301 ? niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
  • 200303 ? odpady z czyszczenia ulic i placów,
  • 200307 ? odpady wielkogabarytowe,
  • 200399 ? odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach.

 

Jeżeli podczas realizacji zamówienia zajdzie konieczność usunięcia innych niż przewidywane rodzaje odpadów (np. nietypowych odpadów niebezpiecznych, ropopochodnych, zawierających PCB itp.). Wykonawca ma obowiązek zgodnie z § 4 ust. 4 umowy zlecić na własny koszt usunięcie tych odpadów podwykonawcy,  posiadającemu stosowne uprawnienia w tym zakresie.

          

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi transportowe o wartości 100 000,00 zł brutto każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

         W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

a) w przypadku składania oferty na zadanie 1:

    -  co najmniej 3 samochodami, w tym: 2 samochodami o ładowności od 3,5 do 5 ton oraz 1 samochodem o   ładowności od 2 do 3,5 ton przystosowanymi do przewozu mebli.

b) w przypadku składania oferty na zadanie 2:

    -  co najmniej 1 samochodem o ładowności od 2 do 3,5 ton.

c) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2:

    - co najmniej 4 samochodami, w tym:  2 samochodami o ładowności od 3,5 do 5 ton przystosowanymi do  przewozu mebli oraz 2 samochodami o ładowności od 2 do 3,5 ton w tym 1 samochodem przystosowanymi do przewozu mebli.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

   4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie:

a) w przypadku składania oferty na zadanie 1:

-  12 osób na stanowisku ładowacza,

-  3 osób na stanowisku kierowcy,

-  1 osoby na stanowisku kierowniczym.

b) w przypadku składania oferty na zadanie 2:

-  4 osób na stanowisku ładowacza,

-  1 osoby na stanowisku kierowcy,

-  1 osoby na stanowisku kierowniczym.           

c) w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2:

-  16 osób na stanowisku ładowacza,

-  4 osób na stanowisku kierowcy,

-  1 osoby na stanowisku kierowniczym.

 

Kierowcy pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony muszą spełniać wymagania  określone w art. 39 a ustawy z dnia 6  września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst   jednolity ? Dz. U. z 2013 r. poz. 567 z późn. zm.).

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

 

 

 

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:

- w   przypadku składania oferty na   zadanie 1  -  100 000,00 zł,

-  w  przypadku składania oferty na   zadanie 2  -  100 000,00 zł,

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona  polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie  zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1           ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:

a)   potwierdzenie spełniania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje,

  1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

b)  określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie

                                  Za główne usługi, dla których należy przedstawić dowody Zamawiający uznaje usługi transportowe o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.

             Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

c)  wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o  podstawie do dysponowania tymi zasobami.

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  3. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

      Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.

 

 

 

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III   INNE DOKUMENTY

      1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II

  1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
  2. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  3. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
  4. Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego, odpowiednio na zadanie 1 i/lub zadanie 2.
  5. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. stawka podatku od towarów i usług w zakresie dostosowania jej wysokości do  obowiązujących przepisów prawnych.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

a)   zmiana stawki podatku VAT może nastąpić w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych określonych w ustawie z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity Dz. U. z 2011 r. Nr 177 poz. 1054 z późn. zm.).

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 03.12.2013 r. godzina 7:20

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  01.01.2014 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

 

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 03.12.2013 r. godzina  7:40, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 ? świetlica pokój nr 6.

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32

Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 19.11.2013 r.

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr 1

nazwa:  Wykonywanie usług transportowych dla potrzeb Zamawiającego w roku 2014.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Świadczenie usług transportowych w zakresie:

a)  Przeprowadzek lokatorów przy użyciu samochodu z plandeką o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z pracą 4       ładowaczy.

      Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 300.

b)  Załadunku, wyładunku i transportu mebli, sprzętu i dokumentacji stanowiących mienie GZNK SZB pomiędzy jednostkami organizacyjnymi, w tym przewóz rzeczy należących do Zamawiającego (przeprowadzki z lub do jednostek terenowych GZNK SZB oraz przeprowadzki do lub z innych obiektów itp.) przy użyciu samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton wraz z pracą  4 ładowaczy.

      Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 160.

c) Załadunek i przewiezienie ruchomości osób eksmitowanych do wskazanego lokalu socjalnego (pomieszczenia tymczasowego), względnie do magazynu (w przypadku lokali użytkowych, garaży,           komórek, itp.).

       Eksmisje będą przeprowadzone przy użyciu zespołu składającego się z samochodu o ładowności od 3,5 do 5 ton      wraz z pracą 4 ładowaczy. W uzasadnionych przypadkach przy użyciu 2 zespołów.

      Wykonawca            musi zapewnić worki foliowe na rzeczy osobiste eksmitowanych, kartony papierowe na   ruchomości szklane itp. taśmę do zaklejania worków i mebli eksmitowanych, narzędzia do   rozmontowywania mebli (kombinerki, śrubokręt, młotek itp.). Odpady i porzucone rzeczy Wykonawca             będzie zobowiązany wywieźć na miejskie wysypisko.

      Ilość godzin przewidziana dla danej usługi ? 500.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy w § 1, 2 i 4 ? zadanie 1.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 60100000-9

Dodatkowe przedmioty: 90500000-2.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2014 r.

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Część nr 2

NAZWA:  Wykonywanie usług transportowych w zakresie opróżniania opuszczonych lokali z nieczystości dla

              potrzeb zamawiającego w roku 2014.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Świadczenie usług transportowych w zakresie opróżniania opuszczonych lokali użytkowych i mieszkalnych (po zmarłych lokatorach, osobach      umieszczanych w domach opieki społecznej, zbieraczach odpadów), piwnic, komórek gospodarczych oraz wywozu pozostałości po pogorzeliskach, lokalach mieszkalnych po pożarze, zalaniu itp. i innych nieczystości nietypowych przy użyciu samochodu o ładowności od 2 do 3,5 ton wraz z pracą 4 ładowaczy.

Ilość godzin przewidziana dla danej usługi: 1000.

Maksymalna przewidywana ilość odpadów do wywiezienia na miejskie wysypisko (zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.):  350 ton.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i obowiązki wykonawcy, wynikające z realizacji umowy, określone zostały we wzorze umowy w § 1, 2 i 4 ? zadanie 2.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 60100000-9

Dodatkowe przedmioty: 90500000-2.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2014 r.

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 wzory umów - zad.1 i 2.pdf 420,97 KB 2013-11-19 12:54 pobierz
2 SIWZ.pdf 1005,75 KB 2013-11-19 12:54 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2013-11-19
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2013-11-19 12:52