BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez GZNK SZB w 2014 r.

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2013-12-13

Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Informuję, że w/w postępowaniu wybrana została oferta nr 1 firmy DENDROLAB Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Mikołaja Reja 3 z:

1. sumą cen jednostkowych netto za pielęgnację                      –   231,00 zł

2. suma cen jednostkowych netto za pozostałe usługi               –   219,90 zł

3. cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców     –              23,15 zł

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków  zamówienia.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

 

Numer wniosku

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena [zł]

1.

DENDROLAB Sp. z o.o.

80-404 Gdańsk

ul. Mikołaja Reja 3

 

1. suma cen jednostkowych netto za

     pielęgnację     231,00 zł

2. suma cen jednostkowych netto za pozostałe

    usługi –  219,90 zł

3. cena jednostkowa brutto za ochronę

    kasztanowców –23,15 zł

 

2.

Przedsiębiorstwo Robót Ogrodniczo- Leśnych PROLAS Sp. z o.o.

80-126 Gdańsk

ul. Stanisława Lema 21

 

1. suma cen jednostkowych netto za

     pielęgnację     168,50 zł

2. suma cen jednostkowych netto za pozostałe

    usługi –  775,00 zł

3. cena jednostkowa brutto za ochronę

    kasztanowców –29,00 zł

 

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

Nr oferty

Liczba pkt w kryterium

CENA  (suma cen jednostkowych netto za pielęgnację  – 50 %

Liczba pkt w kryterium

CENA (suma cen jednostkowych

netto za pozostałe usługi) -

30 %

 

Liczba pkt w kryterium

CENA (cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców) - 20 %    

Razem

1

36,47

30,00

20,00

86,47

3

50,00

8,51

15,97

74,48

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 13.12.2013 r.

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 200.000 EURO

 

na

wykonywanie usługi wycinki, pielęgnacji i nasadzeń drzew, krzewów i żywopłotów na terenie administrowanym przez GZNK SZB w 2014 r.

 

Rodzaj zamówienia: usługi

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

  1. Przedmiotem zamówienia jest:
    •  wycinka drzew, krzewów i żywopłotów,
    •  wywóz ściętych drzew, gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi,
    •  karczowanie i frezowanie  pni po ściętych drzewach,
    •  nasadzania drzew, krzewów i żywopłotów wraz z materiałem,
    •  pielęgnacja drzew, krzewów i żywopłotów,
    •  ochrona drzew kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem za pomocą opasek

 lepowych,

  •  ocena stanu zdrowotnego drzew,
  •  usuwanie wiatrołomów, wywrotów lub wyłamanych konarów,
  •  usuwanie karpiny

na terenie administrowanym przez GZNK SZB.

  1. Pod pojęciem pielęgnacji należy rozumieć: cięcia techniczne, sanitarne, bądź odmładniające, usuwanie odrostów, podlewanie oraz opryski, kształtowanie koron drzew których wiek nie przekracza 10 lat, cięcia drzew do wcześniej formowanego kształtu, formowanie krzewów i żywopłotów.
  2. Frezowanie obejmuje karczowanie pniaków do głębokości 20 cm poniżej powierzchni gruntu oraz wywóz urobku na zwałkę i dowiezienie ziemi w miejsce po wyfrezowanej karpie korzeniowej.
  1. Wywóz odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi zgodnie z przepisami ustawy o odpadach.
  1. Zamawiający przewiduje założenie około 250 opasek lepowych. Należy użyć opasek  z  tworzywa sztucznego o szer. 1 m pokrytych lepem chwytającym owady. Lep użyty przez wykonawcę musi posiadać atest producenta. Środek  zamieszczonej opaski winien znaleźć się na wysokości 130 ? 150 cm mierząc od podstawy pnia. Średnia długość opaski lepowej odpowiadająca średniemu obwodowi pnia  wynosi 220 cm. W przypadku występowania odrostów pniowych w miejscu założenia opaski należy je usunąć sekatorem. Każdą opaskę Wykonawca zaopatruje w trwały napis zawierający informacje na temat wykonanego zabiegu, zamawiającego oraz wykonawcy. Wykonawca gwarantuje trwałość wykonanych opasek. Po zdjęciu opasek należy oczyścić pnie drzew w miejscu gdzie były zastosowane opaski. Opaski lepowe należy dwukrotnie wymienić w ciągu okresu wegetacyjnego a po zakończeniu zwalczania zutylizować.

Terminy realizacji prac:

  1. założenie opasek do  09.05.2014 r.
  2. pierwsza zmiana opasek do 27.06.2014 r.
  3. druga zmiana opasek  do 29.08.2014 r.
  4. zdjęcie opasek z drzew do 31.10.2014 r.

 

 

Terminy określone w punkcie a), b) i c) są terminami orientacyjnymi, natomiast termin

zakończenia realizacji usługi wyznaczony w punkcie d) jest nieprzekraczalny. Termin

rozpoczęcia  realizacji usługi uzależniony jest od terminów pojawienia się  motyli szkodnika. Założenie/wymiana opasek musi nastąpić w ciągu tygodnia poprzedzającego masowe

pojawienie się motyli. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt  ustala terminy

rójek owadów i decyduje o terminie  wykonania powyższego zabiegu.

Wykonawca powiadamia pisemnie (fax) zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem  o

terminie zakładania opasek.

W celu ochrony kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem Wykonawca zobowiązany jest w okresie jesiennym do grabienia w obrębie rzutu korony i utylizacji liści z zimującymi poczwarkami.

  1. Gatunki drzew oraz miejsca ich nasadzenia  będą uzgadniane z Wykonawcą na  bieżąco. Decyzje zależą od uwarunkowań terenowych, istniejącego drzewostanu na danym terenie. Zamawiający przewiduje typowe  drzewa do nasadzenia takie jakie  występują na  osiedlach mieszkaniowych (np. jarząb, klon, lipa) o  obwodzie pni powyżej 18 cm. W przypadku terenów objętych  ochroną Konserwatora Zabytków  Zamawiający  przewiduje nasadzanie   takich roślin jak  platan, głóg szkarłatny, jarząb, kasztanowiec, lipa i inne drzewa ozdobne liściaste niskopienne o obwodzie pni powyżej 20 cm. Ocena stanu zdrowotnego drzewa (na pisemne zlecenie pracownika Działu Eksploatacji) winna być przeprowadzona przez rzeczoznawców ds. ochrony zieleni lub osoby posiadające uprawnienia z zakresu chirurgii drzew.
  2. Szacunkowe ilości poszczególnych usług:
    • wycinka drzew wraz z wywozem gałęzi i konarów -  128 szt.,
    • wycinka krzewów ? 500 szt.,
    • wycinka żywopłotów ? 500 m2,    
    • frezowanie pni ? 36 szt.,
    • nasadzanie drzew wraz z materiałem ?  60 szt.,
    • nasadzanie krzewów wraz z materiałem ?  100 szt.
    • pielęgnacja drzew ?  600 szt.,
    • pielęgnacja krzewów ? 1 000 szt.,
    • pielęgnacja żywopłotów ? 5 000 m2,
    • usuwanie wiatrołomów ?  15 szt.,
    • usuwanie karpiny ? 5 szt.,
    • karczowanie pni  ? 5 szt.,
    • ochrona drzew kasztanowców ? 250 szt.
    • ocena stanu zdrowotnego drzew ? 20 szt.

Konkretne ilości poszczególnych usług będą dostosowane do bieżących potrzeb zamawiającego.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 77211400-6,

Dodatkowe przedmioty:  77211500-7,  77211600-8, 77342000-9

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie 31.12.2014 r.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

informacja na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 500,00 zł

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na wycince drzew lub nasadzeniu drzew i krzewów lub pielęgnacji zieleni.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

-  podnośnikiem balkonowym,

-  samochodem skrzyniowym,

-  3 pilarkami (spalinowymi lub innymi używanymi przy tego typu usługach).

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

   4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagane jest wykazanie:

-  1 osoby na stanowisku kierowniczym, która ukończyła wyższe studia na kierunku architektury krajobrazu, ogrodnictwa lub leśnictwa oraz odbyła po uzyskaniu dyplomu co najmniej roczną praktykę przy konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej oraz posiada zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków właściwego dla miejsca zamieszkania powyższej osoby  potwierdzające powyższe kwalifikacje,

-  3 osób na stanowisku: pilarz mających ukończony kurs II stopnia w zakresie pielęgnacji drzew.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

 

 

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł.

 

 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

b)  określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez główne usługi, dla których należy przedstawić dowody Zamawiający uznaje usługi polegające na wycince drzew lub nasadzeniu drzew i krzewów lub pielęgnacji zieleni.

Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

c)  wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,

d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  1. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  2. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

      Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.

 

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III   INNE DOKUMENTY

      1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II

          a)   Złożyć Druk ?OFERTA?, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.

  1. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  2. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
  3.   Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

 

Kryteria oceny ofert

Cena                                                                                                                                                 waga    0,5

Cena (suma cen jednostkowych netto za pozostałe usługi)                                                       waga 0,3

Cena (cena jednostkowa netto za ochronę kasztanowców)                                                      waga       0,2

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

nie

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 900 ? 1200. Cena brutto ? 12,30 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT

05.12.2013 r. godzina 7:20

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  03.01.2014 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

 

TERMIN ORAZ MIEJSCE OTWARCIA OFERT

05.12.2013 r. godzina  7:30,

miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1  ? świetlica pokój nr 6

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Marek Skuhra: stanowisko służbowe ? starszy referent ds. zamówień publicznych,

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1  pok. 11, tel. 58 302 32 82

Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 22.11.2013 r.

 

 

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 wzór umowy.pdf 329,24 KB 2013-11-22 14:47 pobierz
2 specyfikacja istotnych warunków zamówienia.pdf 922,35 KB 2013-11-22 14:46 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Marek Skuhra
Data wytworzenia: 2013-11-22
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Marek Skuhra
Data publikacji: 2013-11-22 14:45