BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonywanie w roku 2014 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz użytkowych na terenie BOM 1 i BOM 8 stanowiących własność gminy Gdańsk.

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-01-27

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał:

- na części 1  ofertę nr 4 KONSORCJUM FIRM: ELIA Elektroinstalacje Piotr Grygier  z siedzibą w Gdańsku przy ul.Toruńskiej 18B/35 i Zakład Remontowo - Budowlany  Marian Pieniążkiewicz  z siedzibą w Gdańsku przy ul. Piotrkowskiej  15/14  ze stawką  rbg brutto z narzutami -  10,91 zł.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza cenowo spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

 

- na części 2  ofertę nr 3 KONSORCJUM FIRM: Zakład Dekarsko - Budowlany Maciej Pieniążkiewicz z siedzibą w Gdańsku przy ul. Piotrkowskiej  15/14,       ?HYDRAULIK? Czesław Skerka z siedzibą w Gdańsku przy ul. Chmielnej 26 i Instalatorstwo Elektryczne Stefan Pertyński z siedzibą w Żukowie przy ul. Witosławy 33 ze stawką  rbg brutto z narzutami -  19,45 zł.

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta spełniająca wymagania siwz

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena [zł}]

 

1

 

Zakład Budowlany i Remontowo Konserwacyjny

?ZBIREK? Ewa Waga

 80-78 Gdańsk, ul. Siennicka 25

 

część 1  -

stawka rbg brutto z narzutami -23,38

 

2

 

3.?BRATEX? Arkadiusz Plotke 

83-020 Cedry Wielkie, Leszkowy 45

       

 

 

 

część 1  -

stawka rbg brutto z narzutami -  12,32

 

 

 

3

KONSORCJUM FIRM:

Zakład Dekarsko - Budowlany Maciej Pieniążkiewicz

80-180 Gdańsk,   ul. Piotrkowska  15/14

 ?HYDRAULIK? Czesław Skerka

3. 80-748 Gdańsk ul. Chmielna 26

 Instalatorstwo Elektryczne Stefan Petryński

  83-330 Żukowo ul. Witosławy 33

       

 

 

 

część 2  -

stawka rbg brutto z narzutami  -  19,45

 

4

KONSORCJUM FIRM:

ELIA Elektroinstalacje Piotr Grygier  

 80-747 Gdańsk ul. Toruńska 18B/35

Zakład Remontowo - Budowlany  Marian Pieniążkiewicz 

80-180 Gdańsk,   ul. Piotrkowska  15/14

 

 

 

 

część 1  -

stawka rbg brutto z narzutami -  10,91

 

 

5

 

Zakład Ogólnobudowlany ?BUD-ZET? Zdzisław Bogdanowicz

 83-034 Kleszczewo ul. Brzozowa 41

 

 

 

część 1  -

stawka rbg brutto z narzutami  -  11,01

 

 

Poniżej przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierające punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną ich punktację:

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert część1

Nr oferty

Liczba pkt w kryterium

cena 100%%

Razem

4

100,00

100,00

5

99,09

99,09

 

 

 

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte:

- na części 1 po 01.02.2014r.

- na części 2 po 27.01.2014r.

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO

 

na

wykonywanie w roku 2014 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz użytkowych na terenie BOM 1 i BOM 8 stanowiących własność gminy Gdańsk.

 

Rodzaj zamówienia: usługi

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku 2014 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk oraz w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie GZNK-SZB oraz w obcym zarządzie na terenie administrowanym przez Zamawiającego (BOM 1 i BOM 8).

 

Struktura własności budynków oraz charakterystyka lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Gdańsk:

  •  ilość  budynków mieszkalnych w 100% będących własnością  Gminy Gdańsk      -        681
  • całkowita ilość lokali mieszkalnych do obsługi                                                  -     6 155
  • całkowita powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych do obsługi                      -  276 307 m2

 

      Struktura własności budynków użytkowych oraz charakterystyka lokali użytkowych stanowiących

      własność Gminy Gdańsk:                                                

  • ilość budynków użytkowych  w 100% będących własnością  Gminy Gdańsk         -         132
  • całkowita ilość lokali użytkowych do obsługi                                                    -          418
  • całkowita powierzchnia użytkowa lokali użytkowych do obsługi                        -     75 922 m2

 

   2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót:

       Konserwacje ogólnobudowlane

  1. Konserwacje ogólnobudowlane, drobne naprawy  i usuwanie awarii w budynkach stanowiących własność Gminy Gdańsk, w częściach wspólnych budynków mieszkalnych (klatki schodowe, korytarze piwniczne, strychy, wózkarnie, suszarnie, pralnie i  pomieszczenia schronowe), w lokalach mieszkalnych  oraz  w budynkach użytkowych wolnostojących z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, w.c. wolnostojących, - obejmują między innymi roboty w zakresie pokryć dachowych, elewacji budynków, stolarki okiennej i drzwiowej, przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych.
    1. Zakres robót obejmuje w szczególności:
  • miejscową likwidację przecieków wody poprzez przecięcie pęcherzy oraz wstawienie łat na powierzchni   dachu,
  • uszczelnienie pokrycia dachowego,
  • czyszczenie i udrożnienie rynien i rur spustowych,
  • konieczną wymianę rynien i rur spustowych i obróbek blacharskich,
  • naprawę poprzez prostowanie, mocowanie i lutowanie drobnych uszkodzeń obróbek blacharskich, daszków, pasów nadrynnowych i podrynnowych, parapetów, rynien, rur spustowych itp. łącznie z zabezpieczeniem antykorozyjnym, 
  • uzupełnienie i uszczelnienie pokrycia dachówką oraz gąsiorów,
  • reperację, wymianę włazów dachowych, elementów drabin, klamer włazowych, ław kominiarskich itp,
  • miejscową reperację odparzonego tynku bez względu na rodzaj podłoża,
  • uzupełnienie ubytków tynku (podłoża) wraz z przetarciem nowego tynku,
  • usuniecie drobnych uszkodzeń w elementach elewacji budynku (gzymsy, elementy balkonowe, loggie,      zadaszenia, murki oporowe),
  • naprawa płyt balkonowych (np. naprawa tynków, odwodnienia, izolacji),
  • naprawa ściany na klatce schodowej,
  • naprawa ściany z ewentualnym odgrzybieniem i dociepleniem na klatce schodowej przy drzwiach wejściowych i w okolicach strychu,
  • zabezpieczenie uszkodzonych stropów przez podparcie do czasu remontu,
  • dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej na klatce schodowej, strychach, w piwnicy, oraz regulacja        baskwili, zamków itp., szklenie, wymiana zamków i samozamykaczy,
  • wymianę,  naprawę drzwi wejściowych i wiatrołapów,
  • naprawę uszkodzeń posadzek, podłóg i schodów (np. poręczy, tralek, słupków schodowych, stopni i         podstopni) w pomieszczeniach wspólnego użytkowania,
  • odnowienie (malowanie) pomieszczeń wspólnego użytkowania,                   
  • reperację czap kominowych,
  • przemurowanie główek kominowych,
  • uzupełnienie spoinowania zewnętrznego komina względnie uzupełnienie lub wymiana tynku na kominie,
  • przemurowanie pęknięć komina,
  • wymianę i osadzenie drzwiczek wyczystnych,
  • uzupełnienie kratek wentylacyjnych,
  • wykonanie przełączeń wg wskazań opinii kominiarskich,
  • zabezpieczenie lokali mieszkalnych po wykwaterowaniu włącznie z dorobieniem kluczy do pomieszczeń    wspólnych, skrzynek listowych,
  • osadzenie wyłazów dachowych, płotków śniegowych, drabinek kominiarskich,
  • zabezpieczenie naderwanego lub zerwanego pokrycia dachowego,
  • udrożnienie rynien i rur spustowych,
  • uszczelnienie pokrycia dachówką oraz gąsiorów,
  • zabezpieczenie uszkodzeń w elementach elewacji budynku (gzymsy, elementy balkonowe, loggie,            zadaszenia,
  • zabezpieczenie uszkodzonej ściany przez podparcie do czasu remontu,
  • zabezpieczenie uszkodzonego komina,
  • zabezpieczenie lokali użytkowych,
  • inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.
  1. Szczegółowy zakres rzeczowy robót w lokalach mieszkalnych do zasiedlenia, lokalach użytkowych i garażach przeznaczonych do wynajmu oraz w.c. wolnostojących stanowiących własność Gminy Gdańsk, którego realizacja będzie uzależniona od środków finansowych posiadanych przez zamawiającego  obejmuje:
  • wymianę, naprawę stolarki okiennej i drzwiowej,
  • wymianę i naprawę  podłóg, posadzek i wykładzin podłogowych,
  • wymianę tynków oraz roboty odgrzybieniowe,
  • odnowienie ścian i sufitów
  • wykonanie wentylacji z włączeniem do istniejących przewodów kominowych.
  1. Naprawa chodników, schodów do budynku, osadzenie poręczy, opasek przy budynkach, wykonanie korytek odpływowych przy rurach spustowych.

 

      II    Konserwacje sanitarne

  1. Konserwacje, a także drobne naprawy i usuwanie awarii instalacji sanitarnych oraz urządzeń i węzłów cieplnych w budynkach gminnych w lokalach i częściach wspólnych, w budynkach użytkowych gminnych wolnostojących, z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, wc. wolnostojących -  obejmują między innymi roboty w zakresie:
    1. Instalacja wodno-kanalizacyjna:
  • sprawdzenie prawidłowości działania wodomierza głównego, kontrola plomb,
  • sprawdzenie stanu instalacji wodnej wraz z usunięciem nieszczelności, poprzez uszczelnienie połączeń    bądź wymianę odcinka przewodów,
  • uszczelnienie, wymiana i montaż zaworów odcinających mieszkaniowych i innych na wewnętrznej           instalacji,
  • montaż wodomierzy mieszkaniowych,
  • czyszczenie i udrożnienie pionów i poziomów kanalizacyjnych oraz usuwanie miejscowych          przecieków, poprzez uszczelnienie połączeń lub wymianę odcinków przewodów,
  • odpompowanie fekaliów i wody z piwnic,
  • naprawa i wymiana rur wywietrznikowych oraz zaworów napowietrzających zamontowanych na   pionach kanalizacyjnych,
  • okresowe oględziny i czyszczenie rewizji montaż brakujących rewizji na pionach bądź poziomach w        piwnicach budynków,
  • czyszczenie kratek, studzienek kanalizacji sanitarnej, deszczowej i studni wodomierzowych przy budynkach gminnych, na sieciach będących w eksploatacji Zamawiajacego,
  • naprawa, uzupełnienie i wymiana włazów studzienek rewizyjnych, wodomierzowych i szamb łącznie z     ich zamontowaniem,
  • uszczelnienie, wykonanie nowych studzienek rewizyjnych w piwnicach budynków lub na zewnątrz           budynków,
  • naprawa lub wymiana urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach wspólnego użytkowania,
  • wymiana urządzeń w lokalach pod zasiedlenie,
  • zamurowanie i otynkowanie wykutych otworów w ścianach i sufitach po robotach instalacyjnych,
  • przeczyszczenie pionów i poziomów kanalizacyjnych, przykanalików ze studzienką przed budynkiem       łącznie,
  • uszczelnienie złącza i kielichów instalacji kanalizacyjnej.
  • wymiana skorodowanych kształtek na instalacji wodnej od wodomierza głównego na budynku do             punktu      odbiorczego, który należy do lokatora,
  • usunięcie ewentualnych przecieków instalacji wodociągowej wymiany uszczelnień od wodomierza           głównego na      budynku do punktu odbiorczego, który należy do lokatora,
  • wymiana głowic w zaworach na pionach,
  • w przypadku powstania innych awarii  należy odciąć dopływ wody  do  mieszkania, pionu lub budynku.
  • zabezpieczenie instalacji wodno - kanalizacyjnej przed zamarzaniem w opróżnionych lokalach,    klatkach      schodowych  i piwnicach opróżnionych budynków,
  • odmrażanie instalacji wodno ? kanalizacyjnej,
  • inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.

 

Prace do wykonania wyłącznie na pionach kanalizacyjnych poziomach w piwnicach budynków i na przykanaliku do pierwszej studzienki kanalizacyjnej, a w zakresie instalacji  wodociągowej na odcinku od wodomierza głównego do zaworów odcinających w lokalach.

 

  1. Instalacja gazowa:
  • usunięcie nieszczelności instalacji w budynku,
  • kontrola funkcjonowania podejść pod gazomierz,
  • przeprowadzenie prób szczelności instalacji lub jej części w razie podejrzeń o nieszczelność,
  • okresowa kontrola zabezpieczenie kurka głównego, wymiana szafki i jej zamknięcia na zamek energetyczny oraz      zaworów odcinających na urządzeniach, podejściach przed urządzeniami z oceną stanu zabezpieczenia      antykorozyjnego instalacji,
  • konserwacja antykorozyjna instalacji żółtą farbą ochronną,
  • zamurowanie i otynkowanie wykutych otworów w ścianach i sufitach po robotach instalacyjnych,
  • w razie konieczności odcięcia i zaspawania podejścia pod urządzenia gazowe zamontowane przez           najemcę bez      zgody wynajmującego,
  • awaryjna likwidacja odwadniaczy, naprawa lub wymiana kurków,
  • wymiana urządzeń w lokalach pod zasiedlenie,
  • kontrola instalacji gazowej w lokalach do zasiedlenia,
  • zlokalizowanie nieszczelności na instalacji gazowej od głównego kurka gazowego do przyboru włącznie,
  • usuwanie przecieków gazu polegające na wymianie uszczelnienia instalacji gazowej wraz z wykonaniem próby      szczelności,
  • w przypadku powstania innych awarii gazowych odciąć dopływ gazu na instalacji gazowej.
  • inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej,

 

Prace do wykonywania na instalacji od kurka głównego do urządzeń odbiorczych (z wyłączeniem tych urządzeń) w budynkach gminnych.

 

Konserwacja w zakresie robót gazowych, drobne naprawy i usuwanie awarii obejmują także lokale gminne w budynkach wspólnot mieszkaniowych, w których obowiązują uchwały o rozdzielczości instalacji gazowej.

 

  1. Instalacja centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej:
  • w uzasadnionych przypadkach, w uzgodnieniu z GPEC, spuszczenie i uzupełnienie czynnika grzewczego w instalacji,
  • kontrola stanu technicznego instalacji z usunięciem występujących przecieków,
  • uszczelnienie lub wymiana pojedynczych zaworów, grzejnikowych i zaworów przelotowych pod pionami instalacji c.o. i cwu. oraz automatycznych odpowietrzników na pionach c.o.
  • wymiana skorodowanych odcinków rur wewnętrznych instalacji,
  • przeprowadzanie przeglądów instalacji przed i po sezonie grzewczym,
  • regulacja instalacji cyrkulacyjnej ciepłej wody użytkowej, wymiana lub naprawa pomp cyrkulacyjnych,
  • sprawdzenie i uzupełnienie ubytków izolacji ciepłochronnej przewodów c.o. i  c.w.u.,
  • zamurowanie i otynkowanie wykutych otworów w ścianach i sufitach po robotach instalacyjnych,
  • uzupełnienie manometrów i termometrów na rozdzielaczach instalacji c.o.,
  • okresowe czyszczenie filtrów siatkowych na instalacji c.w.u. oraz na instalacjach c.o. w   pomieszczeniach rozdzielaczy,
  • odmrażanie instalacji c.o. i c.w.u. w budynkach,
  • uzupełnienie wody w instalacji wewnętrznej c.o.(dotyczy węzłów nie przekazanych do GPEC),
  • odpowietrzenie instalacji c.o. ( dotyczy węzłów nie przekazanych do GPEC),
  • usuwanie przecieków zaworów grzejnikowych,
  • usuwanie przecieków na złączach grzejnikowych,
  • usuwanie przecieków dławic zaworów,
  • usuwanie przecieków odpowietrzników,
  • usuwanie przecieków na korkach grzejnikowych,
  • w przypadku powstania przecieków na złączach grzejnikowych należy zdemontować grzejnik i zabezpieczyć gałązki korkami,
  • inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.

 

Prace dotyczą całej instalacji wewnętrznej od:

  • zaworów progowych w węźle cieplnym, gdy węzeł eksploatowany jest przez Zamawiającego,
  • rozdzielaczy, gdy węzeł cieplny jest eksploatowany przez GPEC.

    

Konserwacja w zakresie robót c.o., drobne naprawy i usuwanie awarii obejmuje także lokale gminne w budynkach wspólnot mieszkaniowych, w których obowiązują uchwały o             rozdzielczości instalacji c.o.

 

  1. Szczegółowy zakres rzeczowy robót w lokalach mieszkalnych do zasiedlenia i użytkowych do wynajęcia, w.c. wolnostojących stanowiących własność Gminy Gdańsk, którego realizacja będzie uzależniona od środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego, obejmuje:
  • uszczelnienie wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. (bez urządzeń odbiorczych),
  • naprawę i wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, zaworów grzejnikowych wraz z         grzejnikami.

 

     III    Konserwacje elektryczne

  1.  Konserwacje instalacji elektrycznej, drobne naprawy oraz usuwanie awarii w części wspólnej budynków gminnych mieszkalnych, na klatkach schodowych, w piwnicach, korytarzach w.c. wspólnych oraz w budynkach  użytkowych gminnych wolnostojących z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, wc. wolnostojących obejmuje roboty  miedzy innymi w zakresie:
  • wymiany lub uzupełnienia żarówek w lampach na klatkach schodowych, piwnicach itp.,
  • uzupełnienia brakujących kloszy,
  • wymiany lub naprawy lamp, wyłączników, przycisków,
  • naprawy, regulacji lub wymiany automatów schodowych,
  • naprawy lub wymiany ograniczników mocy lub innych urządzeń ograniczających kradzież prądu,
  • wymiany bezpieczników, gniazd i główek bezpiecznikowych w obwodzie administracyjnym budynku,       wymiany dekli i pierścieni rozgałęźnych,
  • utrzymania skrzynek elektrycznych piętrowych i głównych w czystości,
  • sprawdzenia umocowania przewodów elektrycznych,
  • wyszukiwania przerw i zwarć w instalacji elektrycznej, usuwanie przyczyn wraz z wymianą         wypalonych końcówek w obwodzie elektrycznym administracyjnym budynku,
  • usuwania uszkodzeń w instalacji odgromowej budynku,
  • w przypadku dużego zakresu robót, zabezpieczenia obiektu przed skutkami awarii np. przez odłączenie instalacji,
  • wymiany pierścieni rozgałęźnych w lokalach mieszkalnych,
  • wymiany elementów tablic licznikowych bez wymiany bezpieczników, zalicznikowych obwodów   mieszkaniowych,
  • wymiany elementów tablic licznikowych obwodów administracyjnych/lokatorskich,
  • wymiany zabezpieczeń obwodów przedlicznikowych, przeizolowanie puszek piętrowych lub ich   wymiana,
  • wymiany zabezpieczeń głównych pionów,
  • podłączenia upalonych przewodów za tablicą główną,
  • sprawdzenia podłączeń w pierścieniach rozgałęźnych bez wymiany bezpieczników obwodów      mieszkaniowych w lokalach gminy.
  • konserwacji i drobnych naprawy instalacji domofonowej,
  • inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.
  1. Konserwacja instalacji elektrycznej, drobne naprawy, usuwanie awarii w lokalach mieszkalnych zasiedlonych gminnych w budynkach gminnych i w budynkach wspólnot mieszkaniowych obejmuje:
  • wymianę przewodów, puszek rozgałęźnych, puszek instalacyjnych do gniazd i wyłączników (bez osprzętu)  
  • wykonanie pomiarów ochronnych na instalacji oraz stanu izolacji i ochrony przeciwporażeniowej.
  1. Szczegółowy zakres rzeczowy robót w lokalach mieszkalnych do zasiedlenia oraz lokalach użytkowych i garażach do wynajmu, w.c. wolnostojących stanowiących własność Gminy Gdańsk, którego realizacja będzie uzależniona od środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego, obejmuje:
  • naprawę i wymianę uszkodzonych przewodów instalacji elektrycznej z wyjątkiem osprzętu,
  • wykonanie pomiarów ochronnych na instalacji oraz stanu izolacji i ochrony przeciwporażeniowej,
  • sprawdzenie instalacji elektrycznej wraz z pomiarami celem założenia licznika energii elektrycznej dla     lokali      mieszkalnych pod zasiedlenie,

Konserwacji i drobnym naprawom podlega wewnętrzne zasilanie w energię od złącza kablowego Zakładu Energetycznego do odbiornika w budynkach gminnych, a w budynkach wspólnot mieszkaniowych instalacja od tablicy licznikowej do odbiorników.

IV. Zapewnienie sprawności działania czujników tlenku węgla (czadu).

W przypadku zgłoszenia przez najemcę sygnalizacji przez czujnik przekroczenia stężenia tlenku węgla (czadu) zapewnienie w ciągu 30 min. przyjazdu na miejsce zgłoszenia i ustalenie źródła emisji gazu. Wyłączenie z eksploatacji źródła powstania czadu, np.: pieca etażowego ogrzewania, piecyka gazowego do c.w.u., pieca kaflowego, westfalki, piecyka typu koza, kominka, kuchni gazowej, itp. Sprawdzenie szczelności i sprawności przewodów dymowych i wentylacyjnych.

 

V.   Wykaz budynków mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie Zamawiającego oraz lokali mieszkalnych i użytkowych będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych przedstawiony jest w załączniku Nr 1 do siwz Wykaz adresowy budynków części  1 i 2.

 

 

Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dotyczących robót konserwacyjnych w zakresie określonym w pkt 1 pn Okreslenie  przedmiotu oraz wielkośc lub zakresu zamówienia, których wartość wynosi do 6,5 % wartości zamówienia.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:    45210000 - 2  ,

Dodatkowe przedmioty 50700000 ? 2;  50720000 ? 8;  50712000 ? 9;  50711000 ? 2;  50710000 - 5

 

Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

Liczba części: 2.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie 31.12.2014 r.

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

informacja na temat wadium:

Oferta  musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 16 900,00 zł w tym:

Zadanie  1 ?      6 400,00  zł

Zadanie  5 ?    10 500,00  zł

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać  :

  1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:

      -  2 roboty polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych w budynkach o wartości co najmniej 15 000,00                 zł brutto  każda,

      - 2 roboty polegające na wykonywaniu robót remontowych wewnętrznych instalacji sanitarnych w budynkach o wartości co najmniej 6 000,00 zł brutto każda,

-  2 roboty polegające na wykonaniu robót remontowych wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynkach  o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto każda.

LUB

  1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum:

- 2 usługi polegające na wykonywaniu usług ogólnobudowlanych konserwacyjnych w budynkach o      wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda,

- 2 usługi polegające na wykonywaniu usług konserwacyjnych wewnętrznych instalacji sanitarnych w budynkach o wartości co najmniej 6 000,00 zł brutto każda,

- 2 usługi polegające na wykonywaniu usług konserwacyjnych wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynkach o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie: 1 samochodem.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia.

 

 

   4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać

  1. 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w      budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-         budowlanej,
  2. 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w      budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w        zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  3. 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w      budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w        zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
  4. 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie     konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3.    Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i          zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją         urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
  5. 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie         konserwacji, remontów, urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i           sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa    gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa zgodnie z       Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie       szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń,         instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
  6. 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie         konserwacji, remontów, urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne  o przesyle ciepła powyżej  50 kW zgodnie z          Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie         szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń,           instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),

g)  1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn.zm.).

      Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.

h)   4 osobami do wykonywania zleconych robót.

    

Wykonawca musi wykazać dysponowanie 11 osobami posiadającymi w/w uprawnienia.

 

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. ? Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr  243 poz 1623 z późn. zmianami).

Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07. 07.1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr  243 poz 1623 z późn. zmianami) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63,poz. 394).

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

 

 

 

 

 

5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia:

  • w przypadku składania oferty na zadanie 1 -  350 000 zł,
  • w przypadku składania oferty na zadanie 2 -  550 000 zł,

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenei zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w ty okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie

Przez najważniejsze roboty budowlane Zamawiający rozumie:

  • roboty polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych w budynkach o wartości co najmniej        15 000,00 zł brutto ,
  • roboty polegające na wykonywaniu robót remontowych wewnętrznych instalacji        sanitarnych w    budynkach o wartości co najmniej 6 000,00 zł brutto,
  • roboty polegające na wykonaniu robót remontowych wewnętrznych instalacji elektrycznych w            budynkach o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto.

Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

 

  1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
  2. określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez główne usługi Zamawiający rozumie:

  • usługi polegające na wykonywaniu usług ogólnobudowlanych konserwacyjnych w budynkach o         wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto,
  • usługi polegające na wykonywaniu usług konserwacyjnych wewnętrznych instalacji sanitarnych w     budynkach o wartości co najmniej     6 000,00 zł brutto,
  • usługi polegające na wykonywaniu usług konserwacyjnych wewnętrznych instalacji  elektrycznych w budynkach o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto,

Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

  1. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  3. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

      Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.

 

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III   INNE DOKUMENTY

1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II

  1. Złożyć Druk  OFERTA , który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego.
  2. Podać w złożonej ofercie nazwy podwykonawców, w przypadku powoływania się na ich zasoby, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  3. Udzielić rękojmi za wady na okres 12 miesięcy,
  4. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
  5. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz wykonawcy.

 

Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

nie

 

Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Wykaz obiektów, gdzie wykonywane będą roboty konserwacyjne, określony w załączniku nr 1 do  siwz ? wykaz adresowy budynków.
  2. Zmianie może ulec osoba kierownika budowy lub kierowników robót, jako przedstawicieli Wykonawcy            pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Przekazania obiektów w zarząd innemu zarządcy.
  2. Przejęcia w zarząd nowych obiektów.
  3. Zmiana osoby kierownika budowy lub kierowników robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z kierownikiem budowy lub kierownikami robót. Zamawiający zaakceptuje zmianę tych osób, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 900 ? 1200. Cena brutto ? 24,60 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT

16.01.2014 r. godzina 10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  14.02.2014 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

 

TERMIN ORAZ MIEJSCE OTWARCIA OFERT

16.01.2014 r. godzina  10:15,

miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1  ? świetlica pokój nr 6

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe ? specjalista ds. zamówień publicznych,

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1  pok. 11, tel. 58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 08.01.2014

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr 1

nazwa:

wykonywanie w roku 2014 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz użytkowych na terenie BOM 1 stanowiących własność gminy Gdańsk .

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Struktura własności budynków oraz charakterystyka lokali mieszkalnych stanowiących własność gminy Gdańsk:

  •  ilość  budynków mieszkalnych w 100% będących własnością  Gminy Gdańsk       -           254
  • całkowita ilość lokali mieszkalnych do obsługi                                                  -        2 402
  • całkowita powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych do obsługi                      -    101 957  m2

                                                

Struktura własności budynków użytkowych oraz charakterystyka lokali użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk:                                               

  •  ilość budynków użytkowych  w 100% będących własnością  Gminy Gdańsk              -            59
  • całkowita ilość lokali użytkowych do obsługi                                                         -          126
  • całkowita powierzchnia użytkowa lokali użytkowych do obsługi                              -     28 269 m2

 

Wspólny słownik zamówień

(CPV):

Główny przedmiot:    45210000 - 2  ,

Dodatkowe przedmioty: 50700000 ? 2;  50720000 ? 8;  50712000 ? 9;  50711000 ? 2;  50710000 - 5

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie 31.12.2014 r.

 

Kryteria oceny ofert:

najniższa cena

Część nr 2

nazwa:

wykonywanie w roku 2014 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz użytkowych na terenie BOM 8 stanowiących własność gminy Gdańsk.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Struktura własności budynków oraz charakterystyka lokali mieszkalnych stanowiących własność gminy Gdańsk:

  • ilość  budynków mieszkalnych w 100% będących własnością  Gminy Gdańsk      -           427
  • całkowita ilość lokali mieszkalnych do obsługi                                                -        3 753
  • całkowita powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych do obsługi                    -     174 350 m2

 

Struktura własności budynków użytkowych oraz charakterystyka lokali użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk:                                               

  • ilość budynków użytkowych  w 100% będących własnością  Gminy Gdańsk       -           73
  • całkowita ilość lokali użytkowych do obsług                                                     -         292
  • całkowita powierzchnia użytkowa lokali użytkowych do obsługi                        -    47 653  m2

 

Wspólny słownik zamówień

(CPV):

Główny przedmiot:    45210000 - 2  ,

Dodatkowe przedmioty: 50700000 ? 2;  50720000 ? 8;  50712000 ? 9;  50711000 ? 2;  50710000 - 5

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie 31.12.2014 r.

 

Kryteria oceny ofert:

najniższa cena

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 siwz.pdf 1,42 MB 2014-01-09 08:04 pobierz
2 wykaz adresowy BOM 8.pdf 558,95 KB 2014-01-08 15:05 pobierz
3 wykaz adresowy BOM 1.pdf 207,01 KB 2014-01-08 15:05 pobierz
4 wzór umowy.pdf 709,85 KB 2014-01-08 15:04 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2014-01-08
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2014-01-08 14:51