dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń telekomunikacyjnych, świadczenie usług administrowania centralami telefonicznymi, napraw i konserwacji urządzeń telekomunikacyjnych oraz napraw linii telefonicznych w 2014 r.
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2014-02-05
Informuję, ze dnia 05.02.2014 została podpisana przez zamawiajacego umowa z firmą TELMAL Krzysztof Malec na kwotę 135 300,00 zł bruttoWynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2014-02-03
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn.zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał ofertę nr 1 firmy TELMAL Krzysztof Malec z siedzibą w Gdyni przy ul. Berlinga 8 B/7 z:- sumą cen jednostkowych netto wymiany tonerów i folii - 2 223,00 zł.
- sumą cen jednostkowych modernizacji sieci telefonicznej - 653,00 zł.
- sumą cen jednostkowych netto naprawy urządzeń wielofunkcyjnych - 5 880,00 zł.
- sumą cen jednostkowych konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych - 144,00 zł.
- ceną administrowania centralą - 900,00 zł
- ceną roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - 20,00 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i spełniająca wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 3.02.2014 r
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO
na
dostawę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń telekomunikacyjnych, świadczenie usług administrowania centralami telefonicznymi, napraw i konserwacji urządzeń telekomunikacyjnych oraz napraw linii telefonicznych w 2014 r.
Rodzaj zamówienia: dostawa
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń telekomunikacyjnych, świadczenie usług administrowania centralami telefonicznymi, napraw i konserwacji urządzeń telekomunikacyjnych oraz napraw linii telefonicznych na potrzeby Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy.
Poprzez urządzenia telekomunikacyjne należy rozumieć:
- centrale telefoniczne Simens Hi Path 3800, Simens Hi Path 1150, Simens Hi Path 1190 (objęte są serwisem gwarancyjnym),
- aparaty telefoniczne,
- telefaksy,
- urządzenia wielofunkcyjne z faksem.
Konserwacje i naprawy obejmują w szczególności przeglądy okresowe, regulacje oraz naprawy urządzeń telekomunikacyjnych.
Aparaty telefoniczne i faksy objęte gwarancją będą podlegały obsłudze technicznej z chwilą upływu terminu gwarancji.
- Zakres czynności zarządzania i administrowania centralami telefonicznymi obejmuje:
- Wewnętrzny system taryfikacyjny.
- Zestawienie połączeń konferencyjnych.
- Połączenia oczekujące.
- Połączenie trójstronne.
- Układ sekretarsko-dyrektorski.
- Przekazywanie połączeń (transfer).
- Zawieszenie połączenia.
- Przejęcie wywołania z innego aparatu.
- Sygnalizację połączenia oczekującego (w trakcie rozmowy).
- DISA (system kierowania ruchem przychodzącym).
- System poczty głosowej.
- Zapowiedź słowną.
- Usługę ?nie przeszkadzać?.
- Wejście ?na trzeciego? z powiadomieniem.
- Wybieranie skrócone zamknięte (wewnętrzna książka telefoniczna).
- Przenoszenie wywołań bezwarunkowe (Forwarding) ? CFU.
- Przenoszenie wywołań przy braku odpowiedzi (opóźnione) ? CFNR.
- Przenoszenie wywołań przy zajętości ? CFB.
- Przenoszenie wywołań do abonenta zewnętrznego.
- Podział abonentów na kategorie uprawnień/restrykcji.
- Tworzenie nowych numerów wewnętrznych i dowolne przypisywanie numerów wewnętrznych do portów wewnętrznych.
- Nadawanie restrykcji numerom wewnętrznym (blokada połączeń: komórkowych, międzynarodowych, międzystrefowych, na usługi infolinii).
- CLIP ? identyfikację numeru dzwoniącego.
- CLIR ? blokadę identyfikacji numeru dzwoniącego.
- Zakres czynności konserwacji i napraw aparatów i linii telefonicznych musi obejmować co najmniej:
- Programowanie NT1 plus.
- Programowanie aparatu telefonicznego.
- Instalację aparatów telefonicznych.
- Instalację faksu.
- Wymianę przewodu aparat telefoniczny ? słuchawka.
- Wymianę przewodu aparat telefoniczny ? gniazdko.
- Wymianę końcówki RJ.
- Utrzymanie ciągłości linii wewnętrznych.
- Przenoszenie numerów telefonicznych w obrębie GZNK.
- Układanie przewodu YTKSY.
- Układanie przewodu UTP4 kat 5.
- Montaż łączówek typu krone.
- Pomiar kabla.
- Montaż i demontaż gniazda telefonicznego.
- Krosowanie obwodów.
- Demontaż końcówek krone LSA.
- Montaż przełącznicy telefonicznej.
- Wciąganie kabla do kanalizacji kablowej.
- Demontaż i montaż instalacji telefonicznej.
- Zakres czynności naprawy telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faksem musi obejmować co najmniej:
- Wymianę układu zasilania.
- Wymianę wałków pobierających papier.
- Wymianę lampy grzewczej/fusera.
- Wymianę czujnika papieru.
- Wymianę bębna.
- Wymianę tonera.
- Wymianę folii.
- Wymiana zespołu utrwalacza lasera.
- Zakres czynności konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych z faksem:
- Czyszczenie zewnętrzne urządzenia i podajników papieru.
- Sprawdzenie i oczyszczenie drogi przejścia papieru.
- Sprawdzenie i oczyszczenie mechanizmu pobierania papieru.
- Oczyszczenie wnętrza urządzenia.
- Sprawdzenie i konserwacja elementu grzewczego.
- Czyszczenie i konserwacja elementów gumowych (wałki, rolki, paski itp).
- Konserwacja i smarowanie elementów metalowych (łożyska, wałki, kółka zębate, itp).
- Smarowanie mechaniki urządzeń wielofunkcyjnych.
- Sprawdzenie i testowanie urządzeń wielofunkcyjnych.
- W przypadku wystąpienia naprawy i usługi nieprzewidzianej w w/w ppkt 3) i 4) (usterka niestandardowa) wykonawca zobowiązany jest przystąpić do naprawy urządzenia. Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą wg kosztu 1 rbg oraz materiałów wg cen zakupu (koszt 1 rbg obejmuje również koszty dojazdu).
- Miejsce zainstalowania telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych z faxem:
Dział Techniczny ul. Cygańska Góra 1;
Zarząd, Dział Eksploatacji, Dział Windykacji, Dział Umów i Rozliczeń ul. Partyzantów 74;
Biuro Zamiany Mieszkań ul. Dyrekcyjna 6;
BOM nr 1 ul. Sienna 6,
BOM nr 2 ul. Zielona 8/9,
BOM nr 4 ul. Trakt Św. Wojciecha 167,
BOM nr 7 ul. Mściwoja II 44,
BOM nr 8 ul. Śniadeckich 12,
BOM nr 9 ul. Na Zaspę 31.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych obejmuje tonery i folie.
Ilość telefaksów będących w użytkowaniu GZNK SZB oraz przewidywana ilość tonerów i folii na rok 2014:
- Canon L 295 szt. 7; tonerów 100
- Canon MF-5650 szt. 1; tonerów 15
- HP 1319 szt. 11; tonerów 130
- HP 1522 szt. 12; tonerów 150
- HP 1536 szt. 8; tonerów 96
- HP CM 2320 szt. 2; tonerów 24 cz/b i po 12 szt. kolorowe (36 szt.)
- HP 3050 szt. 8; tonerów 90
- HP 3055 szt. 1; tonerów 12
- HP 3015 szt. 11; tonerów 132
- HP 3200 szt. 4; tonerów 70
- Panasonic KX MB 773 szt. 4; tonerów 48
- Panasonic KX FL 503 szt. 1; tonerów 12
- Lexmark X 544 dn szt. 1; tonerów 24 cz/b i po 12 szt. kolorowe (36 szt.)
- Panasonic KX F1015 szt. 1; folii 24
- Materiały eksploatacyjne do urządzeń wielofunkcyjnych Hewlett Packard (HP) muszą spełniać następujące wymagania:
- być fabrycznie nowe w opakowaniach oryginalnych producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dostawą,
- posiadać oznaczenia jak: nazwa produktu i producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
- posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu do którego jest przeznaczony,
- posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
- spełniać parametry takie jak: pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku, co najmniej jak materiały oryginalne tzn. pochodzące od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony,
- jakość - praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu drukującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu,
- wydajność - zdolność materiału do wydrukowania odpowiedniej ilości stron wydruku o odpowiednim pokryciu procentowym nadruku na kartce A-4, z odpowiednią przyczepnością barwnika i równomiernością pokrycia,
- W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania także następujących usług:
- Przeglądy instalacji telefonicznych,
- Ekspertyzy technicznych uszkodzeń telefonów, faksów, linii telefonicznych i centrali,
- Porady techniczne na telefon,
- Kontakt z TP S.A. w sprawie awarii linii miejskich.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 32500000-8; 32551000-0 32551100-1 30125110-5 32429000-6 50330000-7 50334110-9 50334140-8 50314000-9
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie 31.12.2014 r.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
informacja na temat wadium:
Kwota wadium: 2 000,00 zł
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
- 1 usługę polegające na obsłudze systemu połączeń pomiędzy jednostkami w skróconej numeracji typu CENTREX lub równoważnej obejmujące:
- konfigurację oraz obsługę terminali ISDN,
- programowanie zakończeń sieciowych NT,
- obsługę systemu tj. numeracja skrócona, kody komunikacji wewnętrznej, kody dostępu do sieci publicznej, kody dostępu do usług dodatkowych, bezpośrednie wybieranie numeru wewnętrznego, dzwonienie specjalne, specjalne wskazanie wywołania numeru oczekującego, ograniczenie wywołań, grupy operatorskie, usługa nocna, przyjmowanie wywołań przez operatora,
- 1 dostawę polegającą na dostawie tonerów do urządzeń telekomunikacyjnych o wartości brutto minimum 50 000,00 zł w ciągu roku,
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
3. Potencjał techniczny
4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać dysponowanie 1 osobą na stanowisku serwisanta.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez główne dostawy i usługi Zamawiający rozumie:
- usługi polegające na obsłudze systemu połączeń pomiędzy jednostkami w skróconej numeracji typu CENTREX lub równoważnej obejmujące:
- konfigurację oraz obsługę terminali ISDN,
- programowanie zakończeń sieciowych NT,
- obsługę systemu tj. numeracja skrócona, kody komunikacji wewnętrznej, kody dostępu do sieci publicznej, kody dostępu do usług dodatkowych, bezpośrednie wybieranie numeru wewnętrznego, dzwonienie specjalne, specjalne wskazanie wywołania numeru oczekującego, ograniczenie wywołań, grupy operatorskie, usługa nocna, przyjmowanie wywołań przez operatora,
- dostawy polegające na dostawie tonerów do urządzeń telekomunikacyjnych o wartości brutto minimum 50 000,00 zł w ciągu roku,
Zamawiający nie żąda informacji o usługach i dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III INNE DOKUMENTY
1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie nazwy podwykonawców, w przypadku powoływania się na ich zasoby, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
- Złożyć ?Formularze cenowe?, które należy sporządzić wg wzorów druku Zamawiającego.
- Udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane usługi natomiast na dostarczone części zamienne - gwarancji wynikającej z ogólnie obowiązujących warunków gwarancyjnych na poszczególne części,
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
- Wykazać posiadanie na terenie Trójmiasta co najmniej jednego punktu serwisowego.
Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
1) cena - waga 0,30
2) cena (suma cen jednostkowych modernizacji sieci telefonicznej) - waga 0,30
3) cena (suma cen jednostkowych netto naprawy urządzeń wielofunkcyjnych) - waga 0,18
4) cena (suma cen jednostkowych konserwacji urządzeń wielofunkcyjnych) - waga 0,15
5) cena roboczogodziny naprawy usterki nieprzewidzianej - waga 0,05
6) cena - administrowanie centralą - waga 0,02
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Zmianie mogą ulec ilości urządzeń telekomunikacyjnych
- Zmianie może ulec osoba serwisanta urządzeń telekomunikacyjnych, jako przedstawiciela Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Ilości urządzeń telekomunikacyjnych mogą ulec zmianie w przypadku likwidacji eksploatowanego sprzętu.
- Zmiana osoby serwisanta urządzeń telekomunikacyjnych może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z serwisantem urządzeń telekomunikacyjnych, itp. Zamawiający zaakceptuje serwisanta urządzeń telekomunikacyjnych gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 900 ? 1500. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 23.01.2014 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 21.02.2014 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 23.01.2014 r. godzina 10:15, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 ? świetlica pokój nr 6
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe ?specjalista ds. zamówień publicznych, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1 pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 15.01.2014 r.
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | wzór umowy.pdf | 357,05 KB | 2014-01-15 14:21 | pobierz |
2 | siwz.pdf | 994,89 KB | 2014-01-15 14:21 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2014-01-15 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2014-01-15 12:08 |