Wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Stryjewskiego 7 m 15 i 17, Zalesie 21 m 19, 27, Lwowskiej 5 m 4, Traugutta 14 m 16, Zdrojowej 3 m 5 w Gdańsku
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2014-04-28
Informuję, że dnia 28.04.2014 r zostały podpisane umowy:- na zadaniu 1 z Przedsiębiorstwem Handlowo - Usługowym LEMA Spółka jawna Tysler Leszek, Pomierski Mariusz z siedzibą w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 32 na kwotę 104 154,72 zł brutto.
- na zadaniu 2 z Przedsiębiorstwem Handlowo - Usługowym LEMA Spółka jawna Tysler Leszek, Pomierski Mariusz z siedzibą w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 32 na kwotę 76 360,36 zł brutto.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2014-04-18
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający:
- na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 4 Przedsiębiorstwa Handlowo - Usługowego ?LEMA? Spółka jawna Tysler Leszek, Pomierski Mariusz z siedzibą w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 32 z ceną oferty 104 154,72 zł z VAT - em.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu.
- na zadaniu 2 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 4 Przedsiębiorstwa Handlowo - Usługowego ?LEMA? Spółka jawna Tysler Leszek, Pomierski Mariusz z siedzibą w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 32 z ceną oferty 76 360,36 zł z VAT - em.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena |
1 |
83-020 Cedry Wielkie, Leszkowy 45 |
Część 1 ? 119 347,77 zł |
2 |
?BEDAR? Dariusz Tucholski 83-020 Kiezmark, ul. Wałowa 14 |
Część 2 ? 80 646,29 zł |
3 |
Przedsiębiorstwo Budowlane ?PBK? Wiesław Gulgowski 80-257 Gdańsk, ul. Słowackiego 83 |
Część 1 - 119 705,34 zł |
4 |
?Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe ?LEMA? Spółka jawna Tysler Leszek, Pomierski Mariusz 80-309 Gdańsk ul. Bażyńskiego 32 |
Część 1 - 104 154,72 zł Część 2 - 76 360,36 zł |
5 |
KONSORCJUM FIRM: Zakład Remontowo - Budowlany Marian Pieniążkiewicz 80-180 Gdańsk, ul. Piotrkowska 15/14 ELIA Elektroinstalacje Piotr Grygier 80-747 Gdańsk ul. Toruńska 18B/35 |
Część 1 - 120 975,48 zł |
6 |
INROM Grzegorz Grunt 80-288 Gdańsk ul. Bulońska 44/20 |
Część 2 - 91 356,72 zł |
7 |
F.H.U. BUD-ROB Szpek Paweł 80-171 Gdańsk ul. Mozarta 32 |
Część 1 - 103 597,03 zł |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Część 1
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium
cena - 100
|
Razem |
1 |
87,27
|
87,27
|
3 |
87,01
|
87,01
|
4 |
100,00
|
100,00
|
5 |
86,10
|
86,10
|
Część 2
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium
cena - 100
|
Razem |
2 |
94,69
|
94,69
|
4 |
100,00
|
100,00
|
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 23.04.2014 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 302-32-82/58 320-10-32/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO
na wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Stryjewskiego 7 m 15 i 17, Zalesie 21 m 19, 27, Lwowskiej 5 m 4, Traugutta 14 m 16, Zdrojowej 3 m 5 w Gdańsku
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Stryjewskiego 7 m 15 i 17, Zalesie 21 m 19, 27, Lwowskiej 5 m 4, Traugutta 14 m 16, Zdrojowej 3 m 5 w Gdańsku.
1. Zakres robót obejmuje między innymi:
a) roboty ogólnobudowlane tj.
- roboty rozbiórkowe ,
- wykonanie ścianek działowych,
- wykonanie okładzin z płyt kartonowo - gipsowych,
- wykonanie gładzi gipsowych,
- roboty tynkarskie,
- roboty malarskie,
- wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów,
- wymiana stolarki drzwiowej,
- wykonanie posadzek wraz z pracami odgrzybieniowymi,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
- remont pieców kaflowych,
- naprawa stropów,
- przebudowa instalacji wentylacyjnej,
b) roboty sanitarne tj.
- wykonanie/remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
- remont instalacji centralnego ogrzewania,
- montaż/przebudowa instalacji gazowej,
c) roboty elektryczne tj.
- wymiana/remont instalacji elektrycznej,
- montaż czujników tlenku węgla w lokalach mieszkalnych wyposażonych w piece kaflowe, kotły grzewcze, trzony kuchenne i inne urządzenia grzewcze na paliwo stałe i gazowe z otwartym źródłem ognia.
Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.
Uwaga
Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z PCV określone są w punkcie 2.4 Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz, natomiast stolarki okiennej drewnianej w punkcie 2.4. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty stolarskie - załącznik nr 2 do siwz.
Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne ? załącznik nr 1 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.1 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne - załącznik nr 1.2 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K - załącznik nr 1.3 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe - załącznik nr 1.4 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe ? załącznik nr 1.5 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.6 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz.
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty stolarskie. Stolarka drewniana - załącznik nr 2 do siwz.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe - załącznik nr 3 do siwz .
- Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna.- załącznik nr 4 do siwz.
- Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 5 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 15 przy ul. Stryjewskiego 7 ? załącznik nr 6 do siwz.
- Rysunek ? inwentaryzacja budowlana budynku ? branża architektoniczno-budowlana ? rzut II piętra ? lokal mieszkalny nr 15 przy ul. Stryjewskiego 7 - załącznik nr 6.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Stryjewskiego 7 m 15 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 6.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan i gazowej ul. Stryjewskiego 7 m 15 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 6.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 15, Gdańsk ul. Stryjewskiego 7 ? branża elektryczna ? załącznik nr 6.4 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 17 przy ul. Stryjewskiego 7 ? załącznik nr 7 do siwz.
- Rysunek ? inwentaryzacja budowlana budynku ? branża architektoniczno-budowlana ? rzut II piętra ? lokal mieszkalny nr 17 przy ul. Stryjewskiego 7 - załącznik nr 7.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Stryjewskiego 7 m 17 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 7.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan i gazowej ul. Stryjewskiego 7 m 17 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 7.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 17, Gdańsk ul. Stryjewskiego 7 ? branża elektryczna ? załącznik nr 7.4 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 19 przy ul. Zalesie 21 ? załącznik nr 8 do siwz.
- Rysunek ? inwentaryzacja architektoniczno-budowlana ? rzut III piętra ? budynek mieszkalny Gdańsk ul Zalesie 21 - załącznik nr 8.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk ul. Zalesie 21 m 19 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 8.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Zalesie 21 m 19 ? branża sanitarna ? załącznik nr 8.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 19, Gdańsk ul. Zalesie 21 ? branża elektryczna ? załącznik nr 8.4 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 27 przy ul. Zalesie 21 ? załącznik nr 9 do siwz.
- Rysunek ? inwentaryzacja architektoniczno-budowlana ? rzut IV piętra ? budynek mieszkalny Gdańsk ul Zalesie 21 - załącznik nr 9.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk ul. Zalesie 21 m 27 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 9.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Zalesie 21 m 27 ? branża sanitarna ? załącznik nr 9.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 27, Gdańsk ul. Zalesie 21 ? branża elektryczna ? załącznik nr 9.4 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 4 przy ul. Lwowskiej 5 ? załącznik nr 10 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk ul. Lwowska 5 m 4 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 10.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Lwowska 5 m 4, BOM-8 ? branża sanitarna ? załącznik nr 10.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu ul. Lwowska 5 m 4, BOM-8 ? branża elektryczna ? załącznik nr 10.3 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 16 przy ul. Traugutta 14 ? załącznik nr 11 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk ul. Traugutta 14 m 16 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 11.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Traugutta 14 m 16, BOM-8 ? branża sanitarna ? załącznik nr 11.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu ul. Traugutta 14 m 16, BOM-8 ? branża elektryczna ? załącznik nr 11.3 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 5 przy ul. Zdrojowej 3 ? załącznik nr 12 do siwz.
- Przedmiar ? Remont mieszkania, Gdańsk ul. Zdrojowa 3 m 5, BOM-9 ? roboty ogólnobudowlane ? załącznik nr 12.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Zdrojowa 3 m 5 ? branża sanitarna ? załącznik nr 12.2 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 5, Gdańsk ul. Zdrojowa 3 ? branża elektryczna ? załącznik nr 12.3 do siwz.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45421152-4, 45262321-7, 45400000-1, 45421131-8, 45421131-1, 45421146-9, 45430000-0, 45450000-6, 45410000-4, 45431000-7, 45431100-8, 45442100-8, 45333000-0, 45332200-5, 45332300-6, 45310000-3
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Ilość części: 2
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
60 dni
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium:
Kwota wadium: 4 100,00 zł, w tym:
zadanie 1 - 2 500,00 zł,
zadanie 2 - 1 600,00 zł.
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 5 osobami, w tym:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.)
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn.zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 120 000,00 zł;
- w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 80 000,00 zł;
W przypadku składania oferty na dwa zadania do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty, dla których należy przedstawić dowody Zamawiający uznaje roboty budowlane
polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
- dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.
Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
- Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego,
- Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
- Złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
- Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Wstrzymania robót przez zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałe na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający.
- Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
- Konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wymianę stolarki okiennej.
- Konieczności złożenia zgłoszenia na wymianę stolarki okiennej i związanego z tym czasu oczekiwania jego przyjęcia.
- Konieczności uzyskania nowych warunków technicznych na dostawę mediów do lokali.
- Konieczności podjęcia uchwały przez wspólnotę mieszkaniową z uwagi na ingerencję w części nieruchomości wspólnej np. klatka schodowa, piwnice, instalacje sanitarne, wlz, przewody kominowe, itp.
- W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
- W przypadku nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub informacji, że zgłoszenie zostało przyjęte, warunków technicznych, uchwał podjętych przez wspólnoty mieszkaniowe, tj. dokumentów wymienionych w pkt 3, 4, 5, 6 w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres opóźnienia w przekazaniu w/w dokumentów.
- Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 61,50 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 26.03.2014 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 24.04.2014 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 26.03.2014 r. godzina 10:30,
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 11.03.2014 r.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa: Wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Stryjewskiego 7 m 15 i 17, Zalesie 21 m 19, 27 w Gdańsku.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Stryjewskiego 7 m 15 i 17, Zalesie 21 m 19, 27 w Gdańsku.
Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 15 przy ul. Stryjewskiego 7 ? załącznik nr 6 do siwz.
- Rysunek ? inwentaryzacja budowlana budynku ? branża architektoniczno-budowlana ? rzut II piętra ? lokal mieszkalny nr 15 przy ul. Stryjewskiego 7 - załącznik nr 6.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Stryjewskiego 7 m 15 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 6.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan i gazowej ul. Stryjewskiego 7 m 15 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 6.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 15, Gdańsk ul. Stryjewskiego 7 ? branża elektryczna ? załącznik nr 6.4 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 17 przy ul. Stryjewskiego 7 ? załącznik nr 7 do siwz.
- Rysunek ? inwentaryzacja budowlana budynku ? branża architektoniczno-budowlana ? rzut II piętra ? lokal mieszkalny nr 17 przy ul. Stryjewskiego 7 - załącznik nr 7.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Stryjewskiego 7 m 17 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 7.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan i gazowej ul. Stryjewskiego 7 m 17 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 7.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 17, Gdańsk ul. Stryjewskiego 7 ? branża elektryczna ? załącznik nr 7.4 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 19 przy ul. Zalesie 21 ? załącznik nr 8 do siwz.
- Rysunek ? inwentaryzacja architektoniczno-budowlana ? rzut III piętra ? budynek mieszkalny Gdańsk ul Zalesie 21 - załącznik nr 8.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk ul. Zalesie 21 m 19 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 8.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Zalesie 21 m 19 ? branża sanitarna ? załącznik nr 8.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 19, Gdańsk ul. Zalesie 21 ? branża elektryczna ? załącznik nr 8.4 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 27 przy ul. Zalesie 21 ? załącznik nr 9 do siwz.
- Rysunek ? inwentaryzacja architektoniczno-budowlana ? rzut IV piętra ? budynek mieszkalny Gdańsk ul Zalesie 21 - załącznik nr 9.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk ul. Zalesie 21 m 27 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 9.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Zalesie 21 m 27 ? branża sanitarna ? załącznik nr 9.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 27, Gdańsk ul. Zalesie 21 ? branża elektryczna ? załącznik nr 9.4 do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45421152-4, 45262321-7, 45400000-1, 45421131-8, 45421131-1, 45421146-9, 45430000-0, 45450000-6, 45410000-4, 45431000-7, 45431100-8, 45442100-8, 45333000-0, 45332200-5, 45332300-6, 45310000-3
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
60 dni
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Część nr 2
nazwa: Wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Lwowskiej 5 m 4, Traugutta 14 m 16, Zdrojowej 3 m 5 w Gdańsku.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Lwowskiej 5 m 4, Traugutta 14 m 16, Zdrojowej 3 m 5 w Gdańsku.
Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 4 przy ul. Lwowskiej 5 ? załącznik nr 10 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk ul. Lwowska 5 m 4 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 10.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Lwowska 5 m 4, BOM-8 ? branża sanitarna ? załącznik nr 10.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu ul. Lwowska 5 m 4, BOM-8 ? branża elektryczna ? załącznik nr 10.3 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 16 przy ul. Traugutta 14 ? załącznik nr 11 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk ul. Traugutta 14 m 16 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 11.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Traugutta 14 m 16, BOM-8 ? branża sanitarna ? załącznik nr 11.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji elektrycznej w mieszkaniu ul. Traugutta 14 m 16, BOM-8 ? branża elektryczna ? załącznik nr 11.3 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 5 przy ul. Zdrojowej 3 ? załącznik nr 12 do siwz.
- Przedmiar ? Remont mieszkania, Gdańsk ul. Zdrojowa 3 m 5, BOM-9 ? roboty ogólnobudowlane ? załącznik nr 12.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Zdrojowa 3 m 5 ? branża sanitarna ? załącznik nr 12.2 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 5, Gdańsk ul. Zdrojowa 3 ? branża elektryczna ? załącznik nr 12.3 do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45421152-4, 45262321-7, 45400000-1, 45421131-8, 45421131-1, 45421146-9, 45430000-0, 45450000-6, 45410000-4, 45431000-7, 45431100-8, 45442100-8, 45333000-0, 45332200-5, 45332300-6, 45310000-3
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
60 dni
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | Wzór umowy.pdf | 586,89 KB | 2014-03-11 12:01 | pobierz |
2 | Specyfikacja techniczna - zalącznik nr 5.pdf | 819,06 KB | 2014-03-11 12:00 | pobierz |
3 | Specyfikacja techniczna - zalącznik nr 4.pdf | 582 KB | 2014-03-11 11:59 | pobierz |
4 | Specyfikacja techniczna - zalącznik nr 3.pdf | 497,75 KB | 2014-03-11 11:59 | pobierz |
5 | Specyfikacja techniczna - zalącznik nr 2.pdf | 190,37 KB | 2014-03-11 11:59 | pobierz |
6 | Specyfikacja techniczna - zalącznik nr 1, 1.1. do 1.7.pdf | 2,68 MB | 2014-03-11 11:58 | pobierz |
7 | SIWZ.pdf | 1,17 MB | 2014-03-11 11:56 | pobierz |
8 | rysunek nr 1 - załącznik nr 9.1.pdf | 2,08 MB | 2014-03-11 11:55 | pobierz |
9 | rysunek nr 1 - załącznik nr 8.1.pdf | 3,2 MB | 2014-03-11 11:54 | pobierz |
10 | rysunek nr 1 - załącznik nr 7.1.pdf | 2,17 MB | 2014-03-11 11:52 | pobierz |
11 | rysunek nr 1 - załącznik nr 6.1.pdf | 1,64 MB | 2014-03-11 11:50 | pobierz |
12 | Przedmiar - załącznik nr 12.3.pdf | 77,85 KB | 2014-03-11 11:49 | pobierz |
13 | Przedmiar - załącznik nr 12.2.pdf | 119,07 KB | 2014-03-11 11:49 | pobierz |
14 | Przedmiar - załącznik nr 12.1.pdf | 114,11 KB | 2014-03-11 11:49 | pobierz |
15 | Przedmiar - załącznik nr 11.3.pdf | 98,48 KB | 2014-03-11 11:49 | pobierz |
16 | Przedmiar - załącznik nr 11.2.pdf | 119,04 KB | 2014-03-11 11:48 | pobierz |
17 | Przedmiar - załącznik nr 11.1.pdf | 130 KB | 2014-03-11 11:48 | pobierz |
18 | Przedmiar - załącznik nr 10.3.pdf | 101,29 KB | 2014-03-11 11:48 | pobierz |
19 | Przedmiar - załącznik nr 10.2.pdf | 103,89 KB | 2014-03-11 11:47 | pobierz |
20 | Przedmiar - załącznik nr 10.1.pdf | 106,14 KB | 2014-03-11 11:47 | pobierz |
21 | Przedmiar - załącznik nr 9.4..pdf | 81,57 KB | 2014-03-11 11:47 | pobierz |
22 | Przedmiar - załącznik nr 9.3..pdf | 123,44 KB | 2014-03-11 11:47 | pobierz |
23 | Przedmiar - załącznik nr 9.2..pdf | 142,02 KB | 2014-03-11 11:46 | pobierz |
24 | Przedmiar - załącznik nr 8.4..pdf | 81,88 KB | 2014-03-11 11:46 | pobierz |
25 | Przedmiar - załącznik nr 8.3..pdf | 124,81 KB | 2014-03-11 11:46 | pobierz |
26 | Przedmiar - załącznik nr 8.2..pdf | 142,14 KB | 2014-03-11 11:45 | pobierz |
27 | Przedmiar - załącznik nr 7.4..pdf | 77,18 KB | 2014-03-11 11:45 | pobierz |
28 | Przedmiar - załącznik nr 7.3..pdf | 106,49 KB | 2014-03-11 11:45 | pobierz |
29 | Przedmiar - załącznik nr 7.2..pdf | 99,75 KB | 2014-03-11 11:45 | pobierz |
30 | Przedmiar - załącznik nr 6.4..pdf | 79,71 KB | 2014-03-11 11:44 | pobierz |
31 | Przedmiar - załącznik nr 6.3..pdf | 108,53 KB | 2014-03-11 11:44 | pobierz |
32 | Przedmiar - załącznik nr 6.2..pdf | 93,22 KB | 2014-03-11 11:44 | pobierz |
33 | Arkusz inwentaryzacyjny - załącznik nr 12.pdf | 42,8 KB | 2014-03-11 11:44 | pobierz |
34 | Arkusz inwentaryzacyjny - załącznik nr 11.pdf | 18,72 KB | 2014-03-11 11:44 | pobierz |
35 | Arkusz inwentaryzacyjny - załącznik nr 10.pdf | 60,56 KB | 2014-03-11 11:43 | pobierz |
36 | Arkusz inwentaryzacyjny - załącznik nr 9.pdf | 59 KB | 2014-03-11 11:43 | pobierz |
37 | Arkusz inwentaryzacyjny - załącznik nr 8.pdf | 70,39 KB | 2014-03-11 11:43 | pobierz |
38 | Arkusz inwentaryzacyjny - załącznik nr 7.pdf | 29,61 KB | 2014-03-11 11:43 | pobierz |
39 | Arkusz inwentaryzacyjny - załącznik nr 6.pdf | 62,6 KB | 2014-03-11 11:43 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Berowska |
Data wytworzenia: | 2014-03-11 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Berowska |
Data publikacji: | 2014-03-11 11:42 |