wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK SZB
Podpisanie umowy
Data podpisania: 2014-04-10
Informuję iż w dniu10.04.2014 r zostały podpisane przez Zamawiajacego umowy:- na zadaniu 1 z firmą KOMINUS SERWIS POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Łężkowicach 112, 32-015 Kłaj na kwotę 132 353,59 zł brutto.
- na zadaniu 2 z firmą KOMINUS SERWIS POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Łężkowicach 112, 32-015 Kłaj na kwotę 91 383,02 zł brutto.
- na zadaniu 3 z firmą KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński z siedzibą w Gołębiewku 18, 83-209 Godziszewo na kwotę 71 163,39 zł brutto.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2014-04-04
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający?
- na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy KOMINUS SERWIS POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Łężkowicach 112, 32-015 Kłaj z ceną (sumą cen jednostkowych netto materiałów) 8 091,30 zł oraz stawką roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) 15,71 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- na zadaniu 2 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy KOMINUS SERWIS POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Łężkowicach 112, 32-015 Kłaj z ceną (sumą cen jednostkowych netto materiałów) 8 657,70 zł oraz stawką roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) 27,20 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta niepodlegająca odrzuceniu i spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- na zadaniu 3 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 firmy KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński z siedzibą w Gołębiewku 18, 83-209 Godziszewo z ceną (sumą cen jednostkowych netto materiałów) 10 277,00 zł oraz stawką roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) 23,46 zł.
UZASADNIENIE WYBORU:
Jedyna złożona oferta i spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena [zł] |
1 |
80-116 Gdańsk ul. Szara 7/114 |
ZADANIE 2 Cena (suma cen jednostkowych netto materiałów): 7 915,58 zł. Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT): 26,39 zł. |
2 |
KOMINUS SERWIS POLSKA Sp. z o.o. Łężkowice 112, 32-015 Kłaj |
ZADANIE 1 Cena (suma cen jednostkowych netto materiałów): 8 091,30 zł Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT): 15,71 zł ZADANIE 2 Cena (suma cen jednostkowych netto materiałów): 8 657,70 zł Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT): 27,20 zł |
3 |
KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński Gołębiewko 18, 83-209 Godziszewo |
ZADANIE 3 Cena (suma cen jednostkowych netto materiałów): 10 277,00 zł. Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT): 23,46 zł. |
Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte:
zadanie 1 i 3 po 04.04.2014 r.
zadanie 2 - po 9.04.2014 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5 186 000 EURO
na
na wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK SZB
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu przewodów kominowych dla poszczególnych budynków gminnych na terenie Biur Obsługi Mieszkańców nr 1, 2, 4, 7, 8, 9.
- Zakres robót wynikający z opinii kominiarskich:
- montaż wkładów kominowych kwasoodpornych do istniejących przewodów kominowych murowanych w celu uszczelnienia przewodu spalinowego,
- montaż wkładów kominowych żaroodpornych do istniejących kominów murowanych,
- montaż wkładów kominowych z blachy ocynkowanej, spiro Alu-fol, itp. do przewodów wentylacyjnych w istniejących przewodach murowanych celem ich uszczelnienia,
- dobudowa wewnątrz budynku przewodów wentylacyjnych (w lokalach, po klatce schodowej, przez strych) z rur stalowych ocynkowanych ocieplonych o średnicach 160 mm i 200 mm z obudową z płyt gipsowo-kartonowych z wyprowadzeniem ponad dach,
- dobudowa przewodów spalinowych od urządzeń gazowych z rur ze stali kwasoodpornej wewnątrz budynku (przez lokale, klatkę schodową, przez strych, itp.),
- dobudowa przewodów dymowych od urządzeń na paliwo stałe z rur ze stali żaroodpornej wewnątrz budynku (przez lokale, klatkę schodową, przez strych, itp.),
- dobudowa przewodów wentylacyjnych z rur stalowych ocynkowanych o średnicach 160 mm, 200 mm po ścianie zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną mineralną o grubości 50 mm i obudowanych rurą stalową ocynkowaną,
- dobudowa przewodów spalinowych z rur stalowych kwasoodpornych o średnicach 130 i 150 mm po ścianie zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną mineralną o grubości 50 mm i obudowanych rurą stalową ocynkowaną,
- dobudowa przewodów dymowych żaroodpornych o średnicy 150 mm po ścianie zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną mineralną o grubości 50 mm i obudowanych rurą stalową ocynkowaną,
- inne prace wynikające z zaleceń zawartych w opiniach kominiarskich (przyłączenia kanałów wentylacyjnych, spalinowych, dymowych, założenia daszków, nasad kominowych wspomagających ciąg, itp.)
- roboty budowlane towarzyszące robotom kominowym, tj.:
- przemurowanie kominów z naprawą główek kominowych,
- wykucia z zamurowaniem bruzd w ścianach,
- naprawa stropów, stropodachów, dachów, ścian po przejściach przewodami kominowymi,
- obsadzanie drzwiczek wyczystnych i kratek wentylacyjnych,
- inne niezbędne roboty towarzyszące budowlane konieczne do realizacji zadania.
- Wykonanie opinii kominiarskiej powykonawczej, która ma zawierać schemat przewodów kominowych istniejących w całym budynku z oznaczeniami i opisem wykonanych robót potwierdzający drożność, szczelność i właściwy ciąg w przewodach kominowych.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ? wymagania ogólne ? wykonanie wsadów kominowych i wentylacji w budynkach mieszkalnych - załącznik nr 1A do siwz
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ? instalacja wsadów kominowych kwasoodpornych i żaroodpornych ? załącznik nr 1B do siwz
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ? instalacja wentylacji grawitacyjnej ? załącznik nr 1C do siwz
- szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ? roboty murowe ? kominy - załącznik nr 1D do siwz
Przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dotyczących robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w zakresie przedstawionym w ?Określeniu przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia?, których wartość wynosi do 50 % wartości zamówienia.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45453000-7 , 45331210-1. 45410000-4,45261420-4, 45262500-6
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Liczba części: 3
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie 30.12.2014 rok
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM:
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 500 zł w tym :
- zadanie 1 ? 2 500,00 zł;
- zadanie 2 ? 1 700,00 zł;
- zadanie 3 ? 1 300,00 zł;
W przypadku składania oferty na dwa zadania oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na montażu wkładów kominowych, remoncie lub budowie kominów o łącznej wartości co najmniej 50 000,00 zł każda.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej,
- 1 osobą posiadającą tytuł mistrza kominiarskiego.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
W przypadku składania oferty na jedno zadanie:
- zadanie 1 - 130 000,00 zł;
- zadanie 2 - 90 000,00 zł;
- zadanie 3 - 70 000,00 zł;
W przypadku składania oferty na dwa zadania do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty budowlane Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na montażu wkładów kominowych, remoncie lub budowie kominów o łącznej wartości co najmniej 50 000,00 zł.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
- dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.
Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.
2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
- INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
- Złożyć Zestawienie materiałów wg załącznika nr 2 do siwz wraz z przyjętymi cenami jednostkowymi. Ceny materiałów muszą być przedstawione łącznie z kosztami zakupu i transportu materiałów. W przypadku zastosowania różnych cen jednostkowych w każdym z zadań, należy sporządzić Zestawienie materiałów odpowiednio na dane zadanie.
Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
- Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
- nie
Kryteria oceny ofert:
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
Cena waga 0,65
Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) waga 0,35
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy i osoba posiadająca tytuł mistrza kominiarskiego, jako przedstawiciele Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie,
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Zmiana osoby Kierownika budowy i osoby posiadającej tytuł mistrza kominiarskiego może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew
TERMIN SKŁADANIA OFERT 27.03.2014 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 25.04.2014 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 27.03.2014 r. godzina 10:15,
miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Grażyna Pietrowska; stanowisko służbowe: specjalista ds. zamówień publicznych;
80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok.11, tel. 58 320 02 20;
adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ MAKSYMALNIE NA DWA ZADANIA.
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 12.03.2014 r.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa
Wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach będących w zarządzie GZNK SZB na terenie Biur Obsługi Mieszkańców nr 1, 8 i 9.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu przewodów kominowych dla poszczególnych budynków gminnych na terenie Biur Obsługi Mieszkańców nr 1, 8 i 9.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45453000-7 , 45331210-1. 45410000-4,45261420-4, 45262500-6
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.12.2014 r.
Kryteria oceny ofert
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1.Cena waga 0,65
- Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) waga 0,35
Część nr 2
nazwa
Wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach będących w zarządzie GZNK SZB na terenie Biur Obsługi Mieszkańców nr 2 i 4
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu przewodów kominowych dla poszczególnych budynków gminnych na terenie Biur Obsługi Mieszkańców nr 2 i 4
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45453000-7 , 45331210-1. 45410000-4,45261420-4, 45262500-6
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.12.2014 r.
Kryteria oceny ofert
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1)Cena waga 0,65
- Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) waga 0,35
Część nr 3
nazwa
Wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach będących w zarządzie GZNK SZB na terenie Biur Obsługi Mieszkańców nr 7
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu przewodów kominowych dla poszczególnych budynków gminnych na terenie Biur Obsługi Mieszkańców nr 7
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7
Dodatkowe przedmioty: 45453000-7 , 45331210-1. 45410000-4,45261420-4, 45262500-6
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zakończenie: 30.12.2014 r.
Kryteria oceny ofert
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1)Cena waga 0,65
2)Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) waga 0,35
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | zestawienie materiałów.pdf | 174,43 KB | 2014-03-12 14:12 | pobierz |
2 | załacznik nr 1D.pdf | 239,3 KB | 2014-03-12 14:12 | pobierz |
3 | załacznik nr 1C.pdf | 547,25 KB | 2014-03-12 14:12 | pobierz |
4 | załacznik nr 1B.pdf | 377,83 KB | 2014-03-12 14:11 | pobierz |
5 | załacznik nr 1A.pdf | 779,84 KB | 2014-03-12 14:11 | pobierz |
6 | wzór umowy.pdf | 537,88 KB | 2014-03-12 14:10 | pobierz |
7 | siwz.pdf | 975,19 KB | 2014-03-12 14:09 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2014-03-12 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2014-03-12 14:04 |