BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK SZB

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2014-04-10

Informuję iż w dniu10.04.2014 r zostały podpisane przez Zamawiajacego umowy:
- na zadaniu 1 z firmą KOMINUS SERWIS POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Łężkowicach 112, 32-015 Kłaj na kwotę 132 353,59 zł brutto.
- na zadaniu 2 z firmą KOMINUS SERWIS POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Łężkowicach 112, 32-015 Kłaj na kwotę 91 383,02 zł brutto.
- na zadaniu 3 z firmą KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński z siedzibą w Gołębiewku 18, 83-209 Godziszewo na kwotę 71 163,39 zł brutto.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-04-04

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający?

-   na zadaniu 1 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy KOMINUS SERWIS POLSKA  Sp. z o.o. z siedzibą w Łężkowicach 112,  32-015 Kłaj z ceną (sumą cen jednostkowych netto materiałów) 8 091,30 zł oraz stawką roboczogodziny (z narzutami  bez podatku VAT) 15,71 zł.

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta i  spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

-   na zadaniu 2 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2 firmy KOMINUS SERWIS POLSKA  Sp. z o.o. z siedzibą w Łężkowicach 112,  32-015 Kłaj z ceną (sumą cen jednostkowych netto materiałów) 8 657,70 zł oraz stawką roboczogodziny (z narzutami  bez podatku VAT) 27,20 zł.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta niepodlegająca odrzuceniu i spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

-   na zadaniu 3 wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 3 firmy KOMPLEKS  Krzysztof Dziemiński z siedzibą w Gołębiewku 18,  83-209 Godziszewo z ceną (sumą cen jednostkowych netto materiałów) 10 277,00 zł oraz stawką roboczogodziny (z narzutami  bez podatku VAT) 23,46 zł.

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta i  spełniająca wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Cena

[zł]

1

 

2.? BŁYSK ? S.C. Jan Frąc i Renata Frąc

  80-116 Gdańsk ul. Szara 7/114

ZADANIE 2

Cena (suma cen jednostkowych netto materiałów): 7 915,58 zł. Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT): 26,39 zł.

 

2

 

KOMINUS  SERWIS POLSKA Sp. z o.o.

Łężkowice 112, 32-015 Kłaj

   ZADANIE 1

   Cena (suma cen jednostkowych netto materiałów): 8 091,30

   Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT): 15,71 zł

   ZADANIE 2

  Cena (suma cen jednostkowych netto materiałów): 8 657,70 zł

   Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT): 27,20 zł

 

3

 

KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński

Gołębiewko 18, 83-209 Godziszewo

ZADANIE 3

Cena (suma cen jednostkowych netto materiałów): 10 277,00 zł.

  Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT): 23,46 zł.

  

Umowy w sprawie zamówienia publicznego mogą być zawarte:

zadanie 1 i 3 po 04.04.2014 r.

zadanie 2 - po 9.04.2014 r. 

 

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5 186 000 EURO

 

na

na wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK SZB

 

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu przewodów kominowych dla poszczególnych budynków gminnych na  terenie Biur Obsługi Mieszkańców  nr 1, 2, 4, 7, 8, 9.
  2. Zakres robót wynikający z opinii kominiarskich:
  1. montaż wkładów kominowych kwasoodpornych do istniejących przewodów kominowych murowanych w celu uszczelnienia przewodu spalinowego,
  2. montaż wkładów kominowych żaroodpornych do istniejących kominów murowanych,
  3. montaż wkładów kominowych z blachy ocynkowanej, spiro Alu-fol, itp. do    przewodów wentylacyjnych        w istniejących przewodach murowanych celem ich  uszczelnienia,
  4. dobudowa wewnątrz budynku przewodów wentylacyjnych (w lokalach, po klatce schodowej, przez strych) z rur stalowych ocynkowanych ocieplonych o średnicach 160 mm i 200 mm  z obudową z płyt gipsowo-kartonowych z wyprowadzeniem ponad dach,
  5. dobudowa przewodów spalinowych od urządzeń gazowych z rur ze stali kwasoodpornej wewnątrz      budynku (przez lokale, klatkę schodową, przez strych, itp.),
  6. dobudowa przewodów dymowych od urządzeń na paliwo stałe z rur ze stali żaroodpornej wewnątrz   budynku (przez lokale, klatkę schodową, przez strych, itp.),
  7. dobudowa  przewodów wentylacyjnych z rur stalowych ocynkowanych o średnicach 160 mm, 200 mm            po ścianie zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną     mineralną o grubości 50 mm i obudowanych rurą stalową ocynkowaną,
  8. dobudowa przewodów spalinowych z rur stalowych kwasoodpornych o średnicach 130 i 150 mm po ścianie zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną mineralną o grubości 50 mm i obudowanych rurą stalową ocynkowaną,
  9. dobudowa przewodów dymowych żaroodpornych o średnicy 150 mm po ścianie zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną mineralną o grubości 50 mm           i obudowanych rurą stalową ocynkowaną,
  10. inne prace wynikające z zaleceń zawartych w opiniach kominiarskich (przyłączenia kanałów wentylacyjnych, spalinowych, dymowych, założenia daszków, nasad kominowych   wspomagających           ciąg, itp.)
  11. roboty budowlane towarzyszące robotom kominowym, tj.:
  • przemurowanie kominów z naprawą główek kominowych,
  • wykucia z zamurowaniem bruzd w ścianach,
  • naprawa  stropów, stropodachów, dachów, ścian po przejściach przewodami kominowymi,
  • obsadzanie drzwiczek wyczystnych i kratek wentylacyjnych,
  • inne niezbędne roboty towarzyszące  budowlane konieczne do realizacji zadania.
  1. Wykonanie opinii kominiarskiej powykonawczej, która ma zawierać schemat przewodów        kominowych istniejących w całym budynku z oznaczeniami i opisem wykonanych robót    potwierdzający  drożność, szczelność i właściwy ciąg w przewodach kominowych.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
    1. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ? wymagania ogólne ? wykonanie wsadów kominowych i wentylacji w budynkach mieszkalnych - załącznik nr 1A do siwz
    2. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych  ? instalacja wsadów kominowych kwasoodpornych i żaroodpornych ? załącznik nr 1B do siwz
    3. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych  ? instalacja wentylacji grawitacyjnej ? załącznik nr 1C do siwz
    4. szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych  ? roboty murowe ? kominy - załącznik nr 1D do siwz

 

Przewiduje się  udzielenia zamówień uzupełniających.

 

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dotyczących robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w zakresie przedstawionym w ?Określeniu przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia?, których wartość wynosi do 50 % wartości zamówienia.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 45000000-7

Dodatkowe przedmioty: 45453000-7  , 45331210-1. 45410000-4,45261420-4, 45262500-6

 

Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

Liczba części: 3

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie 30.12.2014 rok

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM:

Informacja na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 500 zł w tym :

  • zadanie 1 ? 2 500,00 zł;
  • zadanie 2 ? 1 700,00 zł;
  • zadanie 3 ? 1 300,00 zł;

 

W przypadku składania oferty na dwa zadania oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania umowy.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
  1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają   obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na montażu wkładów kominowych, remoncie lub budowie kominów o łącznej wartości co najmniej 50 000,00 zł każda.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:

  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-                  budowlanej,
  • 1 osobą posiadającą tytuł mistrza kominiarskiego.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

  1. Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:

W przypadku składania oferty na jedno zadanie:

  • zadanie 1 - 130 000,00 zł;
  • zadanie 2 -   90 000,00 zł;
  • zadanie 3  -  70 000,00 zł;

 

W przypadku składania oferty na dwa zadania do oferty musi być załączona  polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ? w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez najważniejsze roboty budowlane Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na montażu wkładów kominowych, remoncie lub budowie kominów o łącznej wartości co najmniej 50 000,00 zł.

Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

      Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.

 

2.   Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

               - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

  1. INNE DOKUMENTY
  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
    4. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium        wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
    5. Złożyć Zestawienie materiałów wg załącznika nr 2 do siwz wraz z przyjętymi cenami jednostkowymi. Ceny materiałów muszą być przedstawione łącznie z kosztami zakupu i transportu materiałów. W przypadku zastosowania różnych cen jednostkowych w każdym z zadań, należy sporządzić Zestawienie materiałów odpowiednio na dane zadanie.

      Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.

  1. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

  1. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
    1. nie

 

Kryteria oceny ofert:

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

 

Cena                                                                                       waga    0,65

Stawka roboczogodziny (z narzutami  bez podatku VAT)            waga      0,35

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy i osoba posiadająca tytuł mistrza kominiarskiego, jako   przedstawiciele Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie,
  2. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach   określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków       udziału w postępowaniu.
  3. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej          realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Zmiana osoby Kierownika budowy i osoby posiadającej tytuł mistrza kominiarskiego może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje      zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą    spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  2. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach   określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków       udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny     podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie   mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  3. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w       przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie         składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części         zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność           podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 12,30 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 27.03.2014 r. godzina  10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  25.04.2014 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

 

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 27.03.2014 r. godzina  10:15,

miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

Grażyna Pietrowska; stanowisko służbowe: specjalista ds. zamówień publicznych;

80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok.11, tel. 58 320 02 20;

adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ MAKSYMALNIE NA  DWA ZADANIA.

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz  niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 12.03.2014 r.

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

Część nr 1

nazwa

Wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z  opinii kominiarskich w budynkach będących w zarządzie GZNK SZB na  terenie Biur Obsługi Mieszkańców  nr 1, 8  i  9.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu przewodów kominowych dla poszczególnych budynków gminnych na  terenie Biur Obsługi Mieszkańców  nr 1, 8  i  9.

 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 45000000-7

Dodatkowe przedmioty: 45453000-7  , 45331210-1. 45410000-4,45261420-4, 45262500-6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 30.12.2014 r.

 

Kryteria oceny ofert

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1.Cena                                                                                       waga          0,65

  1. Stawka roboczogodziny (z narzutami  bez podatku VAT)              waga   0,35

 

Część nr 2

nazwa

Wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z  opinii kominiarskich w budynkach będących w zarządzie GZNK SZB na  terenie Biur Obsługi Mieszkańców  nr 2 i 4

 

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu przewodów kominowych dla poszczególnych budynków gminnych na  terenie Biur Obsługi Mieszkańców  nr 2 i 4

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 45000000-7

Dodatkowe przedmioty: 45453000-7  , 45331210-1. 45410000-4,45261420-4, 45262500-6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 30.12.2014 r.

 

Kryteria oceny ofert

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1)Cena                                                                                       waga          0,65

  1. Stawka roboczogodziny (z narzutami  bez podatku VAT)              waga   0,35

 

Część nr 3

nazwa

Wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z  opinii kominiarskich w budynkach będących w zarządzie GZNK SZB na  terenie Biur Obsługi Mieszkańców  nr 7

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu przewodów kominowych dla poszczególnych budynków gminnych na  terenie Biur Obsługi Mieszkańców  nr 7

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot: 45000000-7

Dodatkowe przedmioty: 45453000-7  , 45331210-1. 45410000-4,45261420-4, 45262500-6

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 30.12.2014 r.

 

Kryteria oceny ofert

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1)Cena                                                                                       waga          0,65

2)Stawka roboczogodziny (z narzutami  bez podatku VAT)              waga   0,35

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 zestawienie materiałów.pdf 174,43 KB 2014-03-12 14:12 pobierz
2 załacznik nr 1D.pdf 239,3 KB 2014-03-12 14:12 pobierz
3 załacznik nr 1C.pdf 547,25 KB 2014-03-12 14:12 pobierz
4 załacznik nr 1B.pdf 377,83 KB 2014-03-12 14:11 pobierz
5 załacznik nr 1A.pdf 779,84 KB 2014-03-12 14:11 pobierz
6 wzór umowy.pdf 537,88 KB 2014-03-12 14:10 pobierz
7 siwz.pdf 975,19 KB 2014-03-12 14:09 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2014-03-12
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2014-03-12 14:04