BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Kolorowej 2C m 10, Ubocze 24C m 18, 23, Małomiejskiej 35 m 4, Nowiny 83 m 4, Trakt Św. Wojciecha 101 m 3 i 23 m 2, Podmiejskiej 17A m 8, Rejtana 2A m 5, Związkowej 6D m 6 w Gdańsku

załączniki

Podpisanie umowy

Data podpisania: 2014-05-22

Informuję, że w dniu 22.05.2014 r. została podpisana przez zamawiajacego umowa z Przedsiębiorstwem Budowlanym PBK Wiesław Gulgowskiz siedzibą w Gdańsku przy ul. Słowackiego 83 na kwotę 284 031,71 zł z VAT - em.

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-05-16

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał najkorzystniejszą ofertę nr 2  Przedsiębiorstwa Budowlanego PBK  Wiesław  Gulgowski  z siedzibą w  Gdańsku przy ul Słowackiego 83 z ceną oferty 284 031,71 zł z VAT - em.

 

UZASADNIENIE WYBORU:

Jedyna złożona oferta niepodlegająca odrzuceniu oraz spełniająca wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena  [zł]

 

1

KOMPLEKS Krzysztof Dziemiński

83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18

 

334 608,96

 

2

Przedsiębiorstwo Budowlane PBK  Wiesław Gulgowski

80-257 Gdańsk, ul. Słowackiego 83    

 

284 031,71

 

 

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 21.05.2014 r.

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 302-32-82/58 320-10-32/58 320-02-20/58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO

 

na wykonanie robót  remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Kolorowej 2C m 10, Ubocze 24C m 18, 23, Małomiejskiej 35 m 4, Nowiny 83 m 4, Trakt Św. Wojciecha 101 m 3 i 23 m 2, Podmiejskiej 17A m 8, Rejtana 2A m 5, Związkowej 6D m 6 w Gdańsku

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

1.  Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót  remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Kolorowej 2C m 10, Ubocze 24C m 18, 23, Małomiejskiej 35 m 4, Nowiny 83 m 4, Trakt Św. Wojciecha 101 m 3 i 23 m 2, Podmiejskiej 17A m 8, Rejtana 2A m 5, Związkowej 6D m 6 w Gdańsku.

2.  Zakres robót obejmuje między innymi:

a)  roboty ogólnobudowlane tj.

  • roboty rozbiórkowe ,
  • wykonanie ścianek działowych,
  • wykonanie okładzin z płyt kartonowo - gipsowych,
  • wykonanie gładzi gipsowych,
  • roboty tynkarskie,
  • roboty malarskie,
  • wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów,
  • wymiana stolarki drzwiowej,
  • wykonanie posadzek wraz z pracami odgrzybieniowymi,
  • wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
  • remont pieców kaflowych,
  • naprawa stropów,
  • przebudowa instalacji wentylacyjnej,

b)  roboty sanitarne tj.

  • wykonanie/remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
  • remont instalacji centralnego ogrzewania,
  • montaż/przebudowa instalacji gazowej,

c)  roboty elektryczne tj.

  • wymiana/remont instalacji elektrycznej,
  • montaż czujników tlenku węgla w lokalach mieszkalnych wyposażonych w piece kaflowe, kotły grzewcze, trzony kuchenne i inne urządzenia grzewcze na paliwo stałe i gazowe z otwartym źródłem ognia.

 

Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.

 

Uwaga

Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w punktach 2.4 i 2.4.1. Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz.

Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.

 

 

2.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

  • Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne ? załącznik nr 1 do siwz.
  • Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.1 do siwz.
  • Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne - załącznik nr 1.2 do siwz.
  • Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K - załącznik nr 1.3 do siwz.
  • Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe - załącznik nr 1.4 do siwz.
  • Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe ? załącznik nr 1.5 do siwz.                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
  • Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.6 do siwz.
  • Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz.   
  • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe - załącznik nr 2 do siwz .
  • Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna.- załącznik nr 3 do siwz.
  • Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 4 do siwz.
  • Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 10 przy ul. Kolorowej 2C w Gdańsku ? załącznik nr 5 do siwz.
  • Rysunek ? Szkic lokalu mieszkalnego nr 10 w budynku przy ul. Kolorowej 2C w Gdańsku ? załącznik nr 5.1 do siwz.
  • Przedmiar ? Remont lokalu ul. Kolorowa 2C m 10 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 5.2 do siwz.
  • Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan i gazowej ul. Kolorowa 2C m 10 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 5.3 do siwz.
  • Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej ul. Kolorowa 2C m 10 ? branża elektryczna ? załącznik nr 5.4.
  • Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 18 przy ul. Ubocze 24C ? załącznik nr 6 do siwz.
  • Rysunek ? Szkic lokalu mieszkalnego nr 18 w budynku przy ul. Ubocze 24C w Gdańsku - załącznik nr 6.1 do siwz.
  • Przedmiar ? Remont lokalu ul. Ubocze 24C m 18 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 6.2 do siwz.
  • Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan i gazowej ul. Ubocze 24C m 18 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 6.3 do siwz.
  • Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej ul. Ubocze 24C m 18 ? branża elektryczna ? załącznik nr 6.4 do siwz.
  • Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 23 przy ul. Ubocze 24C ? załącznik nr 7 do siwz.
  • Rysunek ? Szkic lokalu mieszkalnego nr 23 w budynku przy ul. Ubocze 24C w Gdańsku - załącznik nr 7.1 do siwz.
  • Przedmiar ? Remont lokalu ul. Ubocze 24C m 23 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 7.2 do siwz.
  • Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan i gazowej ul. Ubocze 24C m 23 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 7.3 do siwz.
  • Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej ul. Ubocze 24C m 23 ? branża elektryczna ? załącznik nr 7.4 do siwz.
  • Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 4 przy ul. Małomiejskiej 35 ? załącznik nr 8 do siwz.
  • Rysunek ? Szkic lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku przy ul. Małomiejskiej 35 w Gdańsku - załącznik nr 8.1 do siwz.
  • Przedmiar ? Remont lokalu ul. Małomiejska 35 m 4 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 8.2 do siwz.
  • Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan i gazowej ul. Małomiejska 35 m 4 ? branża sanitarna ? załącznik nr 8.3 do siwz.
  • Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej ul. Małomiejska 35 m 4 ? branża elektryczna ? załącznik nr 8.4 do siwz.
  • Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 4 przy ul. Nowiny 83 ? załącznik nr 9 do siwz.
  • Rysunek ? Szkic lokalu mieszkalnego nr 4 w budynku przy ul. Nowiny 83 w Gdańsku - załącznik nr 9.1 do siwz.
  • Przedmiar ? Remont lokalu ul. Nowiny 83 m 4 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 9.2 do siwz.
  • Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan i gazowej ul. Nowiny 83 m 4 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 9.3 do siwz.
  • Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej ul. Nowiny 83 m 4 ? branża elektryczna ? załącznik nr 9.4 do siwz.
  • Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 3 przy ul. Trakt Św. Wojciecha 101 ? załącznik nr 10 do siwz.
  • Rysunek ? Szkic lokalu mieszkalnego nr 3 w budynku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 101 w Gdańsku - załącznik nr 10.1 do siwz.
  • Przedmiar ? Remont lokalu ul. Trakt Św. Wojciecha 101 m 3 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 10.2 do siwz.
  • Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan i gazowej, ogrzewania ul. Trakt Św. Wojciecha 101 m 3 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 10.3 do siwz.
  • Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej ul. Trakt Św. Wojciecha 101 m 3 ? branża elektryczna ? załącznik nr 10.4 do siwz.
  • Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Trakt Św. Wojciecha 23 ? załącznik nr 11 do siwz.
  • Rysunek ? Szkic lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 23 w Gdańsku - załącznik nr 11.1 do siwz.
  • Przedmiar ? Remont lokalu ul. Trakt Św. Wojciecha 23 m 2 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 11.2.
  • Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan i gazowej ul. Trakt Św. Wojciecha 23 m 2 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 10.3 do siwz.
  • Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej ul. Trakt Św. Wojciecha 23 m 2 ? branża elektryczna ? załącznik nr 11.4 do siwz.
  • Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 8 przy ul. Podmiejskiej 17A ? załącznik nr 12 do siwz.
  • Rysunek ? Szkic lokalu mieszkalnego nr 8 w budynku przy ul. Podmiejskiej 17A w Gdańsku - załącznik nr 12.1 do siwz.
  • Przedmiar ? Remont lokalu ul. Podmiejska 17A m 8 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 12.2 do siwz.
  • Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan i gazowej ul. Podmiejska 17A m 8 ? branża sanitarna ? załącznik nr 12.3 do siwz.
  • Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej ul. Podmiejska 17A m 8 ? branża elektryczna ? załącznik nr 12.4 do siwz.
  • Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 5 przy ul. Rejtana 2A ? załącznik nr 13 do siwz.
  • Rysunek ? Szkic lokalu mieszkalnego nr 5 w budynku przy ul. Rejtana 2A w Gdańsku - załącznik nr 13.1 do siwz.
  • Przedmiar ? Remont lokalu ul. Rejtana 2A m 5 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 13.2 do siwz.
  • Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan i gazowej ul. Rejtana 2A m 5 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 13.3 do siwz.
  • Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej ul. Rejtana 2A m 5 ? branża elektryczna ? załącznik nr 13.4 do siwz.
  • Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 6 przy ul. Związkowej 6D ? załącznik nr 14 do siwz.
  • Rysunek ? Szkic lokalu mieszkalnego nr 6 w budynku przy ul. Związkowej 6D w Gdańsku - załącznik nr 14.1 do siwz.
  • Przedmiar ? Remont lokalu ul. Związkowa  6D m 6 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 14.2 do siwz.
  • Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan i gazowej ul. Związkowa  6D m 6 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 14.3 do siwz.
  • Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej ul. Związkowa  6D m 6 ? branża elektryczna ? załącznik nr 14.4 do siwz.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8,  45450000-6.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

3 miesiące

 

 

 

 

 

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Kwota wadium: 6 000,00 zł.

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

 

  1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł  brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował  zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 5 osobami, w tym:

  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
  • 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.)
  • 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1.   Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn.zm.).

Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

 

 

 

 

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł.

 

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU   

    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU   

    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,

      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

            Przez najważniejsze roboty Zamawiający uznaje roboty budowlane  polegające na  wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

 

 

 

 

III   INNE DOKUMENTY

  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1.    Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
    4. Złożyć Kosztorysy ofertowe  (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego,
    5. Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami. Brak zestawienia spowoduje                     odrzucenie oferty.
    6. Złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.
    7. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 14 SIWZ.
    8. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

 

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Wstrzymania robót przez zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałe na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający.
  2. Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
  3. Konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wymianę stolarki okiennej.
  4. Konieczności złożenia zgłoszenia na wymianę stolarki okiennej i związanego z tym czasu oczekiwania jego przyjęcia.
  5. Konieczności uzyskania nowych warunków technicznych na dostawę mediów do lokali.
  6. Konieczności podjęcia uchwały przez wspólnotę mieszkaniową z uwagi na ingerencję w części nieruchomości wspólnej np. klatka schodowa, piwnice, instalacje sanitarne, wlz, przewody kominowe, itp.
  7. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  8. W przypadku nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub  informacji, że zgłoszenie zostało przyjęte, warunków technicznych, uchwał podjętych przez wspólnoty mieszkaniowe, tj. dokumentów wymienionych w pkt 3, 4, 5, 6  w ciągu 6 tygodni od dnia podpisania umowy, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres opóźnienia w przekazaniu w/w dokumentów.
  9. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  10. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  11. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 61,50 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 23.04.2014 r. godzina 10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  22.05.2014 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  23.04.2014 r. godzina 10:30,

miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32

Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 03.04.2014 r.

 

 

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 Wzór umowy.pdf 572,14 KB 2014-04-03 12:37 pobierz
2 Szkic lokalu - załącznik nr 14.1.pdf 74,17 KB 2014-04-03 12:36 pobierz
3 Szkic lokalu - załącznik nr 13.1.pdf 90,48 KB 2014-04-03 12:36 pobierz
4 Szkic lokalu - załącznik nr 12.1.pdf 49,26 KB 2014-04-03 12:36 pobierz
5 Szkic lokalu - załącznik nr 11.1.pdf 16,65 KB 2014-04-03 12:36 pobierz
6 Szkic lokalu - załącznik nr 10.1.pdf 50,11 KB 2014-04-03 12:36 pobierz
7 Szkic lokalu - załącznik nr 9.1.pdf 58,58 KB 2014-04-03 12:36 pobierz
8 Szkic lokalu - załącznik nr 8.1.pdf 52,97 KB 2014-04-03 12:35 pobierz
9 Szkic lokalu - załącznik nr 7.1.pdf 60,45 KB 2014-04-03 12:35 pobierz
10 Szkic lokalu - załącznik nr 6.1.pdf 75,67 KB 2014-04-03 12:35 pobierz
11 Szkic lokalu - załącznik nr 5.1.pdf 81,75 KB 2014-04-03 12:35 pobierz
12 Specyfikacja techniczna - zalącznik nr 4.pdf 877,74 KB 2014-04-03 12:34 pobierz
13 Specyfikacja techniczna - zalącznik nr 3.pdf 582,9 KB 2014-04-03 12:34 pobierz
14 Specyfikacja techniczna - zalącznik nr 2.pdf 501,75 KB 2014-04-03 12:33 pobierz
15 Specyfikacja techniczna - zalącznik nr 1, 1.1. do 1.7.pdf 2,67 MB 2014-04-03 12:33 pobierz
16 SIWZ.pdf 1,19 MB 2014-04-03 12:31 pobierz
17 Przedmiar - załącznik nr 14.4..pdf 94,87 KB 2014-04-03 12:30 pobierz
18 Przedmiar - załącznik nr 14.3..pdf 124,9 KB 2014-04-03 12:29 pobierz
19 Przedmiar - załącznik nr 14.2..pdf 100,88 KB 2014-04-03 12:29 pobierz
20 Przedmiar - załącznik nr 13.4..pdf 105,88 KB 2014-04-03 12:29 pobierz
21 Przedmiar - załącznik nr 13.3..pdf 185,01 KB 2014-04-03 12:29 pobierz
22 Przedmiar - załącznik nr 13.2..pdf 85,73 KB 2014-04-03 12:28 pobierz
23 Przedmiar - załącznik nr 12.4..pdf 99,53 KB 2014-04-03 12:28 pobierz
24 Przedmiar - załącznik nr 12.3..pdf 150,81 KB 2014-04-03 12:28 pobierz
25 Przedmiar - załącznik nr 12.2..pdf 91,69 KB 2014-04-03 12:28 pobierz
26 Przedmiar - załącznik nr 11.4..pdf 100,12 KB 2014-04-03 12:27 pobierz
27 Przedmiar - załącznik nr 11.3..pdf 197,44 KB 2014-04-03 12:27 pobierz
28 Przedmiar - załącznik nr 11.2..pdf 102,55 KB 2014-04-03 12:27 pobierz
29 Przedmiar - załącznik nr 10.4..pdf 104,69 KB 2014-04-03 12:27 pobierz
30 Przedmiar - załącznik nr 10.3.pdf 186,22 KB 2014-04-03 12:26 pobierz
31 Przedmiar - załącznik nr 10.2..pdf 108,4 KB 2014-04-03 12:26 pobierz
32 Przedmiar - załącznik nr 9.4..pdf 96,18 KB 2014-04-03 12:26 pobierz
33 Przedmiar - załącznik nr 9.3..pdf 119,56 KB 2014-04-03 12:26 pobierz
34 Przedmiar - załącznik nr 9.2..pdf 87,92 KB 2014-04-03 12:25 pobierz
35 Przedmiar - załącznik nr 8.4..pdf 102,72 KB 2014-04-03 12:25 pobierz
36 Przedmiar - załącznik nr 8.3..pdf 138,84 KB 2014-04-03 12:25 pobierz
37 Przedmiar - załącznik nr 8.2..pdf 139,21 KB 2014-04-03 12:25 pobierz
38 Przedmiar - załącznik nr 7.4..pdf 20,16 KB 2014-04-03 12:24 pobierz
39 Przedmiar - załącznik nr 7.3..pdf 44,9 KB 2014-04-03 12:24 pobierz
40 Przedmiar - załącznik nr 7.2..pdf 44,12 KB 2014-04-03 12:24 pobierz
41 Przedmiar - załącznik nr 6.4..pdf 20,22 KB 2014-04-03 12:24 pobierz
42 Przedmiar - załącznik nr 6.3..pdf 46,79 KB 2014-04-03 12:23 pobierz
43 Przedmiar - załącznik nr 6.2..pdf 43,52 KB 2014-04-03 12:23 pobierz
44 Przedmiar - załącznik nr 5.4..pdf 20,27 KB 2014-04-03 12:23 pobierz
45 Przedmiar - załącznik nr 5.3..pdf 51,69 KB 2014-04-03 12:23 pobierz
46 Przedmiar - załącznik nr 5.2..pdf 69,54 KB 2014-04-03 12:23 pobierz
47 Arkusz inwentaryzacyjny - załącznik nr 14.pdf 52,31 KB 2014-04-03 12:22 pobierz
48 Arkusz inwentaryzacyjny - załącznik nr 13.pdf 49,33 KB 2014-04-03 12:22 pobierz
49 Arkusz inwentaryzacyjny - załącznik nr 12.pdf 39,17 KB 2014-04-03 12:22 pobierz
50 Arkusz inwentaryzacyjny - załącznik nr 11.pdf 45,11 KB 2014-04-03 12:22 pobierz
51 Arkusz inwentaryzacyjny - załącznik nr 10.pdf 44,74 KB 2014-04-03 12:22 pobierz
52 Arkusz inwentaryzacyjny - załącznik nr 9.pdf 47,67 KB 2014-04-03 12:21 pobierz
53 Arkusz inwentaryzacyjny - załącznik nr 8.pdf 42,64 KB 2014-04-03 12:21 pobierz
54 Arkusz inwentaryzacyjny - załącznik nr 7.pdf 45,46 KB 2014-04-03 12:21 pobierz
55 Arkusz inwentaryzacyjny - załącznik nr 6.pdf 45,36 KB 2014-04-03 12:21 pobierz
56 Arkusz inwentaryzacyjny - załącznik nr 5.pdf 67,17 KB 2014-04-03 12:21 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Berowska
Data wytworzenia: 2014-04-03
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Berowska
Data publikacji: 2014-04-03 12:20