BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Gdańskie Nieruchomości

Zamówienia publiczne

wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Zdrojowej 1 m 1 i 2, Starowiślnej 6A m 3, Rybitwy 7 m 2A, Suchej 2 m 1, Władysława IV 20 m 2, Miedzianej 6 m 1, Hożej 6b m 8, Ugory 5 m 11 i 3 m 1 w Gdańsku.

załączniki

Wynik postępowania: rozstrzygnięte

Data rozstrzygnięcia: 2014-06-05

            Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał:

 

na zadaniu 1 - najkorzystniejszą ofertę nr 8  Przedsiębiorstwa Handlowo - Usługowego „LEMA” Spółka jawna Tysler Leszek, Pomierski Mariusz z siedzibą w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 32 z ceną oferty 168 105,53 zł z VAT-em.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu.

 

na zadaniu 2 - najkorzystniejszą ofertę nr 3 firmy  Roboty Ogólnobudowlane Teresa Pietruch z siedzibą w Gdańsku przy ul. Mariana Buczka 10a/4 z ceną 45 590,66  zł brutto.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu

 

na zadaniu 3 - najkorzystniejszą ofertę nr 4 firmy   F.H.U. BUD-ROB Szpek Paweł z siedzibą w Gdańsku przy ul. Mozarta 32 z ceną 166 122,34 zł brutto.

UZASADNIENIE WYBORU:

Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu.

 

Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena  [zł]

 

1

„BEDAR” Dariusz Tucholski

83-020 Kiezmark, ul. Wałowa 14     

      

 

zadanie 1 –    172 620,88

 

2

 

3.Zakład Budowlany GRAP Grażyna Plotke 

 83-020 Cedry Wielkie, Leszkowy 45

 

 

zadanie 2 –     52 319,93 zadanie 3 –   191 769,76 

 

 

3

 

Roboty Ogólnobudowlane Teresa Pietruch

80-808  Gdańsk-Chełm, ul  Mariana Buczka 10a/4   

    

3. 

 

zadanie 2 –    45 590,66

 

 

4

 

F.H.U. BUD-ROB Szpek Paweł

80-171 Gdańsk, ul. Mozarta 32

 

   

 zadanie 3 –  166 122,34

 

 

5

 

„KOMPLEKS”  Krzysztof Dziemiński

83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18

 

    

zadanie 1 –  196 650,84 zadanie 2 –     61 706,38

zadanie 3 –   223 434,41 

 

 

6

 

Przedsiębiorstwo Budowlane „PBK”  Wiesław Gulgowski

80-257 Gdańsk, ul. Słowackiego 83     

 

zadanie 1 –  190 660,38

 

7

 

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „REGO” Zenon Skupny

81-877 Sopot, ul. Smolna 3 d

 

 

zadanie 1 –  197 365,78

zadanie 2 –    52 062,15

zadanie 3 –  200 122,10 

 

 

8

„Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe „LEMA” Spółka jawna

  Tysler Leszek, Pomierski Mariusz

  80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 32

 

 

zadanie 1 –  168 105,53 zł

zadanie 2    45 733,55 zł

 

 

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

ZADANIE 1

Nr

oferty

Liczba pkt w kryterium

cena    - 100

Razem

6

88,17

88,17

8

100,00

100,00

 

ZADANIE 2

Nr

oferty

Liczba pkt w kryterium

cena    - 100

Razem

2

87,14

87,14

3

100,00

100,00

8

99,69

99,69

 

ZADANIE 3

Nr

oferty

Liczba pkt w kryterium

cena    - 100

Razem

2

86,63

86,63

4

100,00

100,00

5

74,35

74,35

 

 

 

Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 10.06.2014 r.

Treść postępowania:

ul. Partyzantów 74

80-254 Gdańsk;

Województwo: Pomorskie

Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35    

Adres strony internetowej: www.gznk.pl

Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:        zamówienia publicznego

                                 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO

 

na wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Zdrojowej 1 m 1 i 2, Starowiślnej  6A m 3,  Rybitwy 7 m 2A, Suchej 2 m 1,  Władysława IV 20 m 2,  Miedzianej 6 m 1, Hożej 6b m 8, Ugory 5 m 11 i  3 m 1 w Gdańsku.

 

 

Rodzaj zamówienia: robota budowlana

 

OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach:

                  Zdrojowej 1 m 1 i 2, Starowiślnej  6A m 3,  Rybitwy 7 m 2A, Suchej 2 m 1,  Władysława IV 20 m 2,  Miedzianej 6 m 1, Hożej 6b m 8, Ugory 5 m 11 i  3 m 1 w Gdańsku.

  1. Zakres robót obejmuje między innymi:

a)  roboty ogólnobudowlane tj.

  • roboty rozbiórkowe,
  • wykonanie ścianek działowych,
  • wykonanie okładzin z płyt kartonowo - gipsowych,
  • wykonanie gładzi gipsowych,
  • roboty tynkarskie,
  • roboty malarskie,
  • wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów,
  • wymiana stolarki drzwiowej,
  • wykonanie posadzek wraz z pracami odgrzybieniowymi,
  • wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
  • remont pieców kaflowych,
  • naprawa stropów,
  • przebudowa instalacji wentylacyjnej,

b)  roboty sanitarne tj.

  • wykonanie/remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
  • remont instalacji centralnego ogrzewania,
  • montaż/przebudowa instalacji gazowej,

c)  roboty elektryczne tj.

  • wymiana/remont instalacji elektrycznej,
  • montaż czujników tlenku węgla w lokalach mieszkalnych wyposażonych w piece kaflowe, kotły grzewcze, trzony kuchenne i inne urządzenia grzewcze na paliwo stałe i gazowe z otwartym źródłem ognia.

Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.

Uwaga

Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w punkcie 2.4 i 2.4.1.Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz.

Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.

 

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
  1. Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne ? załącznik nr 1 do siwz.
  2. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.1 do siwz.
  3. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne - załącznik nr 1.2 do siwz.
  4. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K - załącznik nr 1.3 do siwz.
  5. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe - załącznik nr 1.4 do siwz.
  6. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe ? załącznik nr 1.5 do siwz.                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
  7. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.6 do siwz.
  8. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz.   
  9. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe - załącznik nr 2 do siwz.
  10. Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna. ? załącznik nr 3 do siwz.
  11. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych.    Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej ? załącznik nr 4 do siwz.
  12. Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 1 przy ul. Zdrojowej  1 ? załącznik nr 5.
  13. Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 1 w budynku przy ul. Zdrojowej 1 w Gdańsku ?    załącznik nr 5.1 do siwz.
  14. Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Zdrojowa 1 m 1 ? branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 5.2 do siwz.
  15. Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Zdrojowa 1 m 1 ? branża sanitarna ? załącznik nr 5.3 do siwz.
  16. Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej  w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Zdrojowa 1  ? branża        elektryczna ? załącznik nr 5.4 do siwz.
  17. Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Zdrojowej 1 ? załącznik nr 6 do siwz.
  18. Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku przy ul. Zdrojowej 1 w Gdańsku ?    załącznik nr 6.1 do siwz.
  19. Przedmiar ? Remont mieszkania Gdańsk ul. Zdrojowa 1 m 2 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 6.2 do siwz.
  20. Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Zdrojowa 1 m 2 ? branża sanitarna ? załącznik nr 6.3.
  21. Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej  w lokalu nr 2 Gdańsk ul. Zdrojowa 1 ? branża elektryczna ? załącznik nr 6.4 do siwz.
  22. Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 3 przy ul. Starowiślna 6A ? załącznik nr 7 do siwz.
  23. Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego  przy ul. Starowiślna 6A m 3 w Gdańsku ?? załącznik nr 7.1 do siwz
  24. Przedmiar ? Remont lokalu ul. Starowiślna 6A m 3? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 7.2 do siwz.
  25. Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan.  ul. Starowiślna 6A m 3 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 7.3 do siwz.
  26. Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 3 Gdańsk ul. Starowiślna 6A ? branża elektryczna ? załącznik nr 7.4 do siwz.
  27. Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2A przy ul. Rybitwy 7 ? załącznik nr 8 do siwz.
  28. Rysunek ? szkic  lokal mieszkalny nr 2A przy ul. Rybitwy 7 ? załącznik nr 8.1 do siwz.
  29. Przedmiar ? Remont lokalu ul. Rybitwy 7 m 2A? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 8.2 do siwz.
  30. Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan.  ul. Rybitwy 7 m 2A ? branża budowlana, sanitarna ?załącznik nr 8.3 do siwz.
  31. Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2A Gdańsk ul. Rybitwy 7 ? branża elektryczna ? załącznik nr 8.4 do siwz.
  32. Rysunek  ? szkic lokalu nr 1 przy ul. Suchej 2  - załącznik nr 9 do siwz.                                                                                                                                                                                                      
  33. Przedmiar ? Remont lokalu ul. Sucha 2/1  ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 9.1 do siwz.
  34. Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan.  ul. Sucha 2 m 1? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 9.2 do siwz.
  35. Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Sucha 2 ? branża elektryczna ? załącznik nr 9.3 do siwz.
  36. Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Władysława IV 20 ? załącznik nr 10 do siwz.
  37. Rysunek ? szkic lokalu nr 2 przy ul. Władysława IV 20 - załącznik nr 10.1 do siwz.                                       
  38. Przedmiar ? Remont lokalu ul. Władysława IV 20/2 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 10.2 do siwz.
  39. Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan ul. Władysława IV 20/2 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 10.3 do siwz.
  40. Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2 Gdańsk ul. Władysława IV 20 ? branża elektryczna ? załącznik nr 10.4 do siwz.
  41. Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 ? branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 11.1 do siwz.
  42. Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 ? branża sanitarna ? załącznik nr 11.2 do siwz.
  43. Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 ? Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych ? załącznik           nr 11.3 do siwz.
  44. Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 8 przy ul. Hożej 6B ? załącznik nr 12 do siwz.
  45. Rysunek - rzut lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Hożej 6B - załącznik nr 12.1 do siwz.                                                       
  46. Przedmiar ? Remont lokalu. ul. Hożej 6B m 8 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 12.2 do siwz.
  47. Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan. i gazowej ul. Hoża 6B m 8 ? branża sanitarna ? załącznik nr 12.3 do siwz.
  48. Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 8, Gdańsk ul. Hoża 6B ? branża elektryczna ? załącznik nr 12.4 do siwz.
  49. Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 11 przy ul. Ugory 5 ? załącznik nr 13 do siwz.
  50. Rysunek  ? rzut lokalu mieszkalnego nr 11 przy ul. Ugory 5 - załącznik nr 13.1 do siwz.                                                                                                                                                                                                     
  51. Przedmiar ? Remont lokalu ul. Ugory 5 m 11 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 13.2 do siwz.
  52. Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan.  ul. Ugory 5 m 11 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 13.3 do siwz.
  53. Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 11 Gdańsk ul. Ugory 5 ? branża elektryczna ?załącznik nr 13.4 do siwz.
  54. Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 1 przy ul. Ugory 3 ? załącznik nr 14 do siwz.
  55. Rysunek  ? rzut lokalu mieszkalnego nr 1 przy ul. Ugory 3 - załącznik nr 14.1 do siwz.                                                                                                                                                                                                      
  56. Przedmiar ? Remont lokalu ul. Ugory 3 m 1 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 14.2 do siwz.
  57. Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan.  ul. Ugory 3 m 1 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 14.3 do siwz.
  58. Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Ugory 3 ? branża elektryczna ?załącznik nr 14.4 do siwz.

 

Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8,  45450000-6.

          

Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.

Ilość części: 3

 

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Okres w dniach:  90 dni

 

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

WADIUM

Informacja  na temat wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  8 500,00 zł w tym :

Zadanie 1 - 3 500,00 zł,

Zadanie 2 - 1 000,00 zł,

Zadanie 3-  4 000,00 zł

 

Zaliczki

Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.


 

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

  1. Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert:

w przypadku składania ofert:

-na zadanie 1 - minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

-na zadanie 2 i /lub zadanie 3 - minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

-na zadanie 1 i zadanie 2 i /lub zadanie 3 - minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował  zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

  1. Potencjał techniczny

 

  1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 5 osobami, w tym:

  • 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
  • 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
  • 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.)
  • 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1.   Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn.zm.).

Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.

 

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

 

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:

-   w przypadku składania oferty na zadanie 1 -   200 000,00 zł;

-   w przypadku składania oferty na zadanie 2 -     60 000,00 zł;

-   w przypadku składania oferty na zadanie 3 -   230 000,00 zł;

 

 w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 2 i /lub zadanie 3 do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

 

II  INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU   

    POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU   

    NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,

      oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  2. określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków

w przypadku składania ofert :

-na zadanie 1 - o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł  brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

-na zadanie 2 i /lub zadanie 3  - o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

-na zadanie 1 i zadanie 2 i /lub zadanie 3 - o wartości nie  mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.

            Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie

  1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  2. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

 

Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

  1. pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
  2. dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.

Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.

 

  1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

 

III   INNE DOKUMENTY

  1. Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
    1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy       podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w       postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie       wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
    4. Złożyć Kosztorysy ofertowe  (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego odpowiednio na wybrane   zadanie.
    5. Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami odpowiednio na wybrane zadanie. Brak       zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
    6. Złożyć druk Zestawienie kosztorysów odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku       Zamawiającego.
    7. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w         jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
    8. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz      Wykonawcy.

 

IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

      nie

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:

  1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
  2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie. 
  3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.

Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:

  1. Wstrzymania robót przez zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałe na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający.
  2. Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
  3. Konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wymianę stolarki okiennej.
  4. Konieczności złożenia zgłoszenia na wymianę stolarki okiennej i związanego z tym czasu oczekiwania jego przyjęcia.
  5. Konieczności uzyskania nowych warunków technicznych na dostawę mediów do lokali.
  6. Konieczności podjęcia uchwały przez wspólnotę mieszkaniową z uwagi na ingerencję w części nieruchomości wspólnej np. klatka schodowa, piwnice, instalacje sanitarne, wlz, przewody kominowe, itp.
  7. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
  8. W przypadku nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub  informacji, że zgłoszenie zostało przyjęte, warunków technicznych, uchwał podjętych przez wspólnoty mieszkaniowe, tj. dokumentów wymienionych w pkt 3, 4, 5, 6  w ciągu 6 tygodni  (dotyczy zadania 1 i 3) lub 4 tygodni (dotyczy zadania 2)  od dnia podpisania umowy, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres opóźnienia w przekazaniu w/w dokumentów.
  9. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  10. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  11. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

 

INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 61,50 PLN.

Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT 24.04.2014 r. godzina 10:00

Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

 

Termin związania ofertą:

Do dnia:  23.05.2014 r.

 

INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):

DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT  24.04.2014 r. godzina 10:15

miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica

 

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,

80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20

Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl

 

Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia

nie

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 07.04.2014 r.

 

 

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr 1

nazwa: Wykonanie robót  remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Zdrojowej 1 m 1 i 2, Starowiślnej  6A m 3,  Rybitwy 7 m 2A, Suchej 2 m 1,  Władysława IV 20 m 2  w Gdańsku

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót  remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Zdrojowej 1 m 1 i 2, Starowiślnej  6A m 3,  Rybitwy 7 m 2A, Suchej 2 m 1,  Władysława IV 20 m 2  w Gdańsku.

 

Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.

  1. Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 1 przy ul. Zdrojowej  1 ? załącznik nr 5 do siwz.
  2. Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 1 w budynku przy ul. Zdrojowej 1 w Gdańsku ?          załącznik nr 5.1 do siwz.
  3. Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Zdrojowa 1 m 1 ? branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 5.2 do siwz.
  4. Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Zdrojowa 1 m 1 ? branża sanitarna ? załącznik nr 5.3 do siwz.
  5. Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej  w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Zdrojowa 1  ? branża   elektryczna ? załącznik nr 5.4 do siwz.
  6. Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Zdrojowej 1 ? załącznik nr 6 do siwz.
  7. Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku przy ul. Zdrojowej 1 w Gdańsku ?          załącznik nr 6.1 do siwz.
  8. Przedmiar ? Remont mieszkania Gdańsk ul. Zdrojowa 1 m 2 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 6.2 do siwz.
  9. Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Zdrojowa 1 m 2 ? branża sanitarna ? załącznik nr 6.3 do siwz.
  10. Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej  w lokalu nr 2 Gdańsk ul. Zdrojowa 1 ? branża elektryczna ? załącznik nr 6.4 do siwz.
  11. Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 3 przy ul. Starowiślna 6A ? załącznik nr 7 do siwz.
  12. Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego  przy ul. Starowiślna 6A m 3 w Gdańsku ?? załącznik nr 7.1 do siwz
  13. Przedmiar ? Remont lokalu ul. Starowiślna 6A m 3? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 7.2 do siwz.
  14. Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan.  ul. Starowiślna 6A m 3 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 7.3 do siwz.
  15. Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 3 Gdańsk ul. Starowiślna 6A ? branża elektryczna ? załącznik nr 7.4 do siwz.
  16. Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2A przy ul. Rybitwy 7 ? załącznik nr 8 do siwz.
  17. Rysunek ? szkic  lokal mieszkalny nr 2A przy ul. Rybitwy 7 ? załącznik nr 8.1 do siwz.
  18. Przedmiar ? Remont lokalu ul. Rybitwy 7 m 2A? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 8.2 do siwz.
  19. Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan.  ul. Rybitwy 7 m 2A ? branża budowlana, sanitarna ?załącznik nr 8.3 do siwz.
  20. Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2A Gdańsk ul. Rybitwy 7 ? branża elektryczna ? załącznik nr 8.4 do siwz.
  21. Rysunek  ? szkic lokalu nr 1 przy ul. Suchej 2  - załącznik nr 9 do siwz.                                                                                                                                                                                                      
  22. Przedmiar ? Remont lokalu ul. Sucha 2/1  ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 9.1 do siwz.
  23. Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan.  ul. Sucha 2 m 1? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 9.2 do siwz.
  24. Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Sucha 2 ? branża elektryczna ? załącznik nr 9.3 do siwz.
  25. Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Władysława IV 20 ? załącznik nr 10 do siwz.
  26. Rysunek ? szkic lokalu nr 2 przy ul. Władysława IV 20 - załącznik nr 10.1 do siwz.                                       
  27. Przedmiar ? Remont lokalu ul. Władysława IV 20/2 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 10.2 do siwz.
  28. Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan ul. Władysława IV 20/2 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 10.3 do siwz.
  29. Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2 Gdańsk ul. Władysława IV 20 ? branża elektryczna ? załącznik nr 10.4 do siwz.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8,  45450000-6.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

90 dni

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Część nr 2

nazwa: Wykonanie robót  remontowych lokalu mieszkalnego przy ulicy Miedzianej 6 m 1 w Gdańsku.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót  remontowych lokalu mieszkalnego przy ulicy Miedzianej 6 m 1 w Gdańsku

 

Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.

  1. Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 ? branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 11.1 do siwz.
  2. Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 ? branża sanitarna ? załącznik nr 11.2 do siwz.
  3. Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 ? Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych ? załącznik nr 11.3 do siwz.

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8,  45450000-6.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

60 dni

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

 

Część nr 3

nazwa: Wykonanie robót  remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Hożej 6b m 8, Ugory 5 m 11 i  3 m 1 w Gdańsku.

 

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót  remontowych lokalali mieszkalnych przy ulicach: Hożej 6b m 8, Ugory 5 m 11 i  3 m 1 w Gdańsku.

 

Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.

  1. Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 8 przy ul. Hożej 6B ? załącznik nr 12 do siwz.
  2. Rysunek - rzut lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Hożej 6B - załącznik nr 12.1 do siwz.                                                      
  3. Przedmiar ? Remont lokalu. ul. Hożej 6B m 8 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 12.2 do siwz.
  4. Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan. i gazowej ul. Hoża 6B m 8 ? branża sanitarna ? załącznik nr 12.3 do siwz.
  5. Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 8, Gdańsk ul. Hoża 6B ? branża elektryczna ? załącznik nr 12.4 do siwz.
  6. Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 11 przy ul. Ugory 5 ? załącznik nr 13 do siwz.
  7. Rysunek  ? rzut lokalu mieszkalnego nr 11 przy ul. Ugory 5 - załącznik nr 13.1 do siwz.                                                                                                                                                                                                      
  8. Przedmiar ? Remont lokalu ul. Ugory 5 m 11 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 13.2 do siwz.
  9. Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan.  ul. Ugory 5 m 11 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 13.3 do siwz.
  10. Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 11 Gdańsk ul. Ugory 5 ? branża elektryczna ?załącznik nr 13.4 do siwz.
  11. Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 1 przy ul. Ugory 3 ? załącznik nr 14 do siwz.
  12. Rysunek  ? rzut lokalu mieszkalnego nr 1 przy ul. Ugory 3 - załącznik nr 14.1 do siwz.                                                                                                                                                                                                      
  13. Przedmiar ? Remont lokalu ul. Ugory 3 m 1 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 14.2 do siwz.
  14. Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan.  ul. Ugory 3 m 1 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 14.3 do siwz.
  15. Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Ugory 3 ? branża elektryczna ?załącznik nr 14.4 do siwz.

 

 

Wspólny słownik zamówień (CPV):

Główny przedmiot:  45000000-7,

Dodatkowe przedmioty:  45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8,  45450000-6.

 

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

90 dni

 

Kryteria oceny ofert

najniższa cena

                                                                    

l.p. Załącznik Rozmar pliku Data dodania
1 odpowiedź na pytania 15.04.2014.pdf 26,11 KB 2014-04-15 14:48 pobierz
2 wzór umowy.pdf 575,3 KB 2014-04-07 14:42 pobierz
3 siwz.pdf 1,24 MB 2014-04-07 14:39 pobierz
4 przedmiar-zał. nr 14.4.pdf 86,46 KB 2014-04-07 14:33 pobierz
5 przedmiar-zał. nr 14.3.pdf 103,83 KB 2014-04-07 14:33 pobierz
6 przedmiar-zał. nr 14.2.pdf 155,95 KB 2014-04-07 14:32 pobierz
7 rysunek- zał nr 14.1.pdf 64,04 KB 2014-04-07 14:31 pobierz
8 arkusz inwentatyzacyjny- zał nr 14.pdf 59,25 KB 2014-04-07 14:30 pobierz
9 przedmiar-zał. nr 13.4.pdf 87,73 KB 2014-04-07 14:30 pobierz
10 przedmiar-zał. nr 13.3.pdf 140,4 KB 2014-04-07 14:29 pobierz
11 przedmiar-zał. nr 13.2.pdf 178,25 KB 2014-04-07 14:29 pobierz
12 rysunek zał nr 13.1.pdf 39,34 KB 2014-04-07 14:29 pobierz
13 arkusz inwentatyzacyjny- zał nr 13.pdf 56,67 KB 2014-04-07 14:28 pobierz
14 przedmiar zał. nr 12.4.pdf 73,18 KB 2014-04-07 14:28 pobierz
15 przedmiar zał. nr 12.3.pdf 139,25 KB 2014-04-07 14:27 pobierz
16 przedmiar zał. nr 12.2.pdf 108,3 KB 2014-04-07 14:26 pobierz
17 rysunek-zał nr 12.1.pdf 67,64 KB 2014-04-07 14:26 pobierz
18 arkusz inwentatyzacyjny- zał nr 12.pdf 113,35 KB 2014-04-07 14:25 pobierz
19 przedmiar zał nr 11.3.pdf 128,6 KB 2014-04-07 14:25 pobierz
20 przedmiar zał nr 11.2.pdf 113,74 KB 2014-04-07 14:24 pobierz
21 przedmiar zał nr 11.1.pdf 174,55 KB 2014-04-07 14:24 pobierz
22 przedmiar zał nr 10.4.pdf 85,74 KB 2014-04-07 14:19 pobierz
23 przedmiar zał nr 10.3.pdf 77,43 KB 2014-04-07 14:18 pobierz
24 przedmiar zał nr 10.2.pdf 86,04 KB 2014-04-07 14:18 pobierz
25 rysunek zał nr 10.1.pdf 18,61 KB 2014-04-07 14:18 pobierz
26 arkusz inwentatyzacyjny- zał nr 10.pdf 29,04 KB 2014-04-07 14:18 pobierz
27 przedmiar zał. nr 9.3.pdf 105,9 KB 2014-04-07 14:17 pobierz
28 przedmiar zał. nr 9.2.pdf 105,49 KB 2014-04-07 14:16 pobierz
29 przedmiar zał. nr 9.1.pdf 88,09 KB 2014-04-07 14:16 pobierz
30 rysunek - zł. nr 9.pdf 63,79 KB 2014-04-07 14:16 pobierz
31 przedmiar zał nr 8.4.pdf 83,85 KB 2014-04-07 14:15 pobierz
32 przedmiar zał nr 8.3.pdf 165,26 KB 2014-04-07 14:14 pobierz
33 przedmiar zał nr 8.2.pdf 85,92 KB 2014-04-07 14:14 pobierz
34 rysunek zał nr 8.1.pdf 5,45 KB 2014-04-07 14:14 pobierz
35 arkusz inwentatyzacyjny- zał nr 8.pdf 32,28 KB 2014-04-07 14:13 pobierz
36 przedmiar zał nr 7.4.pdf 79,24 KB 2014-04-07 14:13 pobierz
37 przedmiar zał nr 7.3.pdf 99,25 KB 2014-04-07 14:13 pobierz
38 przedmiar zał nr 7.2.pdf 81,87 KB 2014-04-07 14:13 pobierz
39 rysunek zał nr 7.1.pdf 12,53 KB 2014-04-07 14:12 pobierz
40 arkusz inwentatyzacyjny- zał nr 7.pdf 32,23 KB 2014-04-07 14:11 pobierz
41 przedmiar zał. nr 6.4.pdf 66,12 KB 2014-04-07 14:11 pobierz
42 przedmiar zał. 6.3.pdf 104 KB 2014-04-07 14:11 pobierz
43 przedmiar zał. 6.2.pdf 79,8 KB 2014-04-07 14:11 pobierz
44 rysunek zał 6.1.pdf 15,98 KB 2014-04-07 14:10 pobierz
45 arkusz inwentatyzacyjny- zał nr 6.pdf 71,81 KB 2014-04-07 14:10 pobierz
46 przedmiar zał.5.4.pdf 110,94 KB 2014-04-07 14:10 pobierz
47 przedmiar zał.5.3.pdf 101,82 KB 2014-04-07 14:10 pobierz
48 przedmiar zał.5.2.pdf 97,25 KB 2014-04-07 14:09 pobierz
49 rysunek zał 5.1.pdf 98,26 KB 2014-04-07 14:09 pobierz
50 arkusz inwentatyzacyjny- zał nr 5.pdf 42,35 KB 2014-04-07 14:08 pobierz
51 specyfikacja techniczna - zał. nr 4.pdf 879,19 KB 2014-04-07 14:08 pobierz
52 specyfikacja techniczna - zał. nr 3.pdf 583,69 KB 2014-04-07 14:07 pobierz
53 specyfikacja techniczna - zał. nr 2.pdf 502,56 KB 2014-04-07 14:06 pobierz
54 specyfikacja techniczna - zał. nr 1.7.pdf 214,25 KB 2014-04-07 14:06 pobierz
55 specyfikacja techniczna - zał. nr 1.6.pdf 304,87 KB 2014-04-07 14:05 pobierz
56 specyfikacja techniczna - zał. nr 1.5.pdf 406,05 KB 2014-04-07 14:05 pobierz
57 specyfikacja techniczna - zał. nr 1.4.pdf 210,74 KB 2014-04-07 14:04 pobierz
58 specyfikacja techniczna - zał. nr 1.3.pdf 316,56 KB 2014-04-07 14:04 pobierz
59 specyfikacja techniczna - zał. nr 1.2.pdf 517,18 KB 2014-04-07 14:03 pobierz
60 specyfikacja techniczna - zał. nr 1.1.pdf 121,23 KB 2014-04-07 14:03 pobierz
61 specyfikacja techniczna - zał. nr 1.pdf 659,72 KB 2014-04-07 14:02 pobierz

Metryka

Publikacja:
Podmiot wytwarzający: Gdańskie Nieruchomości
Wytworzył: Grażyna Pietrowska
Data wytworzenia: 2014-04-07
Podmiot publikujący: Gdańskie Nieruchomości
Opublikował: Grażyna Pietrowska
Data publikacji: 2014-04-07 13:59