wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Zdrojowej 1 m 1 i 2, Starowiślnej 6A m 3, Rybitwy 7 m 2A, Suchej 2 m 1, Władysława IV 20 m 2, Miedzianej 6 m 1, Hożej 6b m 8, Ugory 5 m 11 i 3 m 1 w Gdańsku.
Wynik postępowania: rozstrzygnięte
Data rozstrzygnięcia: 2014-06-05
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w w/w postępowaniu Zamawiający wybrał:
na zadaniu 1 - najkorzystniejszą ofertę nr 8 Przedsiębiorstwa Handlowo - Usługowego „LEMA” Spółka jawna Tysler Leszek, Pomierski Mariusz z siedzibą w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 32 z ceną oferty 168 105,53 zł z VAT-em.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu.
na zadaniu 2 - najkorzystniejszą ofertę nr 3 firmy Roboty Ogólnobudowlane Teresa Pietruch z siedzibą w Gdańsku przy ul. Mariana Buczka 10a/4 z ceną 45 590,66 zł brutto.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu
na zadaniu 3 - najkorzystniejszą ofertę nr 4 firmy F.H.U. BUD-ROB Szpek Paweł z siedzibą w Gdańsku przy ul. Mozarta 32 z ceną 166 122,34 zł brutto.
UZASADNIENIE WYBORU:
Oferta najkorzystniejsza spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu.
Jednocześnie informuję, że następujący Wykonawcy złożyli oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena [zł] |
1 |
„BEDAR” Dariusz Tucholski 83-020 Kiezmark, ul. Wałowa 14 |
zadanie 1 – 172 620,88 |
2 |
83-020 Cedry Wielkie, Leszkowy 45 |
zadanie 2 – 52 319,93 zadanie 3 – 191 769,76 |
3 |
Roboty Ogólnobudowlane Teresa Pietruch 80-808 Gdańsk-Chełm, ul Mariana Buczka 10a/4
|
zadanie 2 – 45 590,66 |
4 |
F.H.U. BUD-ROB Szpek Paweł 80-171 Gdańsk, ul. Mozarta 32 |
zadanie 3 – 166 122,34 |
5 |
„KOMPLEKS” Krzysztof Dziemiński 83-209 Godziszewo, Gołębiewko 18 |
zadanie 1 – 196 650,84 zadanie 2 – 61 706,38 zadanie 3 – 223 434,41 |
6 |
Przedsiębiorstwo Budowlane „PBK” Wiesław Gulgowski 80-257 Gdańsk, ul. Słowackiego 83 |
zadanie 1 – 190 660,38 |
7 |
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „REGO” Zenon Skupny 81-877 Sopot, ul. Smolna 3 d |
zadanie 1 – 197 365,78 zadanie 2 – 52 062,15 zadanie 3 – 200 122,10 |
8 |
„Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe „LEMA” Spółka jawna Tysler Leszek, Pomierski Mariusz 80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 32 |
zadanie 1 – 168 105,53 zł zadanie 2 – 45 733,55 zł |
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
ZADANIE 1
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium
cena - 100
|
Razem |
6 |
88,17
|
88,17
|
8 |
100,00
|
100,00
|
ZADANIE 2
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium
cena - 100
|
Razem |
2 |
87,14
|
87,14
|
3 |
100,00
|
100,00
|
8 |
99,69
|
99,69
|
ZADANIE 3
Nr oferty |
Liczba pkt w kryterium
cena - 100
|
Razem |
2 |
86,63
|
86,63
|
4 |
100,00
|
100,00
|
5 |
74,35
|
74,35
|
Umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta po 10.06.2014 r.
Treść postępowania:
ul. Partyzantów 74
80-254 Gdańsk;
Województwo: Pomorskie
Tel.: 58 320-02-20/ 58 320-10-32/ 58 302-32-82/58 /58 340-76-46, fax: 58 345-82-35
Adres strony internetowej: www.gznk.pl
Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości szacunkowej poniżej 5.186.000 EURO
na wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Zdrojowej 1 m 1 i 2, Starowiślnej 6A m 3, Rybitwy 7 m 2A, Suchej 2 m 1, Władysława IV 20 m 2, Miedzianej 6 m 1, Hożej 6b m 8, Ugory 5 m 11 i 3 m 1 w Gdańsku.
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach:
Zdrojowej 1 m 1 i 2, Starowiślnej 6A m 3, Rybitwy 7 m 2A, Suchej 2 m 1, Władysława IV 20 m 2, Miedzianej 6 m 1, Hożej 6b m 8, Ugory 5 m 11 i 3 m 1 w Gdańsku.
- Zakres robót obejmuje między innymi:
a) roboty ogólnobudowlane tj.
- roboty rozbiórkowe,
- wykonanie ścianek działowych,
- wykonanie okładzin z płyt kartonowo - gipsowych,
- wykonanie gładzi gipsowych,
- roboty tynkarskie,
- roboty malarskie,
- wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów,
- wymiana stolarki drzwiowej,
- wykonanie posadzek wraz z pracami odgrzybieniowymi,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
- remont pieców kaflowych,
- naprawa stropów,
- przebudowa instalacji wentylacyjnej,
b) roboty sanitarne tj.
- wykonanie/remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
- remont instalacji centralnego ogrzewania,
- montaż/przebudowa instalacji gazowej,
c) roboty elektryczne tj.
- wymiana/remont instalacji elektrycznej,
- montaż czujników tlenku węgla w lokalach mieszkalnych wyposażonych w piece kaflowe, kotły grzewcze, trzony kuchenne i inne urządzenia grzewcze na paliwo stałe i gazowe z otwartym źródłem ognia.
Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.
Uwaga
Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w punkcie 2.4 i 2.4.1.Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz.
Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne ? załącznik nr 1 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.1 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne - załącznik nr 1.2 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K - załącznik nr 1.3 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe - załącznik nr 1.4 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe ? załącznik nr 1.5 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.6 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7 do siwz.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe - załącznik nr 2 do siwz.
- Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna. ? załącznik nr 3 do siwz.
- Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej ? załącznik nr 4 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 1 przy ul. Zdrojowej 1 ? załącznik nr 5.
- Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 1 w budynku przy ul. Zdrojowej 1 w Gdańsku ? załącznik nr 5.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Zdrojowa 1 m 1 ? branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 5.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Zdrojowa 1 m 1 ? branża sanitarna ? załącznik nr 5.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Zdrojowa 1 ? branża elektryczna ? załącznik nr 5.4 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Zdrojowej 1 ? załącznik nr 6 do siwz.
- Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku przy ul. Zdrojowej 1 w Gdańsku ? załącznik nr 6.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont mieszkania Gdańsk ul. Zdrojowa 1 m 2 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 6.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Zdrojowa 1 m 2 ? branża sanitarna ? załącznik nr 6.3.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2 Gdańsk ul. Zdrojowa 1 ? branża elektryczna ? załącznik nr 6.4 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 3 przy ul. Starowiślna 6A ? załącznik nr 7 do siwz.
- Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego przy ul. Starowiślna 6A m 3 w Gdańsku ?? załącznik nr 7.1 do siwz
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Starowiślna 6A m 3? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 7.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan. ul. Starowiślna 6A m 3 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 7.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 3 Gdańsk ul. Starowiślna 6A ? branża elektryczna ? załącznik nr 7.4 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2A przy ul. Rybitwy 7 ? załącznik nr 8 do siwz.
- Rysunek ? szkic lokal mieszkalny nr 2A przy ul. Rybitwy 7 ? załącznik nr 8.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Rybitwy 7 m 2A? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 8.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan. ul. Rybitwy 7 m 2A ? branża budowlana, sanitarna ?załącznik nr 8.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2A Gdańsk ul. Rybitwy 7 ? branża elektryczna ? załącznik nr 8.4 do siwz.
- Rysunek ? szkic lokalu nr 1 przy ul. Suchej 2 - załącznik nr 9 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Sucha 2/1 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 9.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan. ul. Sucha 2 m 1? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 9.2 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Sucha 2 ? branża elektryczna ? załącznik nr 9.3 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Władysława IV 20 ? załącznik nr 10 do siwz.
- Rysunek ? szkic lokalu nr 2 przy ul. Władysława IV 20 - załącznik nr 10.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Władysława IV 20/2 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 10.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan ul. Władysława IV 20/2 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 10.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2 Gdańsk ul. Władysława IV 20 ? branża elektryczna ? załącznik nr 10.4 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 ? branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 11.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 ? branża sanitarna ? załącznik nr 11.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 ? Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych ? załącznik nr 11.3 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 8 przy ul. Hożej 6B ? załącznik nr 12 do siwz.
- Rysunek - rzut lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Hożej 6B - załącznik nr 12.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu. ul. Hożej 6B m 8 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 12.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan. i gazowej ul. Hoża 6B m 8 ? branża sanitarna ? załącznik nr 12.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 8, Gdańsk ul. Hoża 6B ? branża elektryczna ? załącznik nr 12.4 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 11 przy ul. Ugory 5 ? załącznik nr 13 do siwz.
- Rysunek ? rzut lokalu mieszkalnego nr 11 przy ul. Ugory 5 - załącznik nr 13.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Ugory 5 m 11 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 13.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan. ul. Ugory 5 m 11 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 13.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 11 Gdańsk ul. Ugory 5 ? branża elektryczna ?załącznik nr 13.4 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 1 przy ul. Ugory 3 ? załącznik nr 14 do siwz.
- Rysunek ? rzut lokalu mieszkalnego nr 1 przy ul. Ugory 3 - załącznik nr 14.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Ugory 3 m 1 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 14.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan. ul. Ugory 3 m 1 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 14.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Ugory 3 ? branża elektryczna ?załącznik nr 14.4 do siwz.
Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8, 45450000-6.
Dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
Ilość części: 3
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Okres w dniach: 90 dni
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
WADIUM
Informacja na temat wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8 500,00 zł w tym :
Zadanie 1 - 3 500,00 zł,
Zadanie 2 - 1 000,00 zł,
Zadanie 3- 4 000,00 zł
Zaliczki
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
- Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
- Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert:
w przypadku składania ofert:
-na zadanie 1 - minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
-na zadanie 2 i /lub zadanie 3 - minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
-na zadanie 1 i zadanie 2 i /lub zadanie 3 - minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
- Potencjał techniczny
- Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 5 osobami, w tym:
- 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.)
- 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn.zm.).
Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5.Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
- w przypadku składania oferty na zadanie 1 - 200 000,00 zł;
- w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 60 000,00 zł;
- w przypadku składania oferty na zadanie 3 - 230 000,00 zł;
w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub zadanie 2 i /lub zadanie 3 do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
II INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków
w przypadku składania ofert :
-na zadanie 1 - o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
-na zadanie 2 i /lub zadanie 3 - o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
-na zadanie 1 i zadanie 2 i /lub zadanie 3 - o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
- pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
- dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.
Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału.
- Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III INNE DOKUMENTY
- Inne dokumenty nie wymienione w pkt. II
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
- Złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego odpowiednio na wybrane zadanie.
- Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami odpowiednio na wybrane zadanie. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
- Złożyć druk Zestawienie kosztorysów odpowiednio na wybrane zadanie, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
IV. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne
nie
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
- Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
- Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
- Wstrzymania robót przez zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałe na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający.
- Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
- Konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wymianę stolarki okiennej.
- Konieczności złożenia zgłoszenia na wymianę stolarki okiennej i związanego z tym czasu oczekiwania jego przyjęcia.
- Konieczności uzyskania nowych warunków technicznych na dostawę mediów do lokali.
- Konieczności podjęcia uchwały przez wspólnotę mieszkaniową z uwagi na ingerencję w części nieruchomości wspólnej np. klatka schodowa, piwnice, instalacje sanitarne, wlz, przewody kominowe, itp.
- W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
- W przypadku nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub informacji, że zgłoszenie zostało przyjęte, warunków technicznych, uchwał podjętych przez wspólnoty mieszkaniowe, tj. dokumentów wymienionych w pkt 3, 4, 5, 6 w ciągu 6 tygodni (dotyczy zadania 1 i 3) lub 4 tygodni (dotyczy zadania 2) od dnia podpisania umowy, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres opóźnienia w przekazaniu w/w dokumentów.
- Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikami robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
- Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 ? 12:00. Cena brutto ? 61,50 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe
TERMIN SKŁADANIA OFERT 24.04.2014 r. godzina 10:00
Miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.
Termin związania ofertą:
Do dnia: 23.05.2014 r.
INFORMACJE DODATKOWE, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej (jeżeli dotyczy):
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 24.04.2014 r. godzina 10:15
miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 02 20
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
nie
Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 07.04.2014 r.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr 1
nazwa: Wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Zdrojowej 1 m 1 i 2, Starowiślnej 6A m 3, Rybitwy 7 m 2A, Suchej 2 m 1, Władysława IV 20 m 2 w Gdańsku
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Zdrojowej 1 m 1 i 2, Starowiślnej 6A m 3, Rybitwy 7 m 2A, Suchej 2 m 1, Władysława IV 20 m 2 w Gdańsku.
Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 1 przy ul. Zdrojowej 1 ? załącznik nr 5 do siwz.
- Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 1 w budynku przy ul. Zdrojowej 1 w Gdańsku ? załącznik nr 5.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Zdrojowa 1 m 1 ? branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 5.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Zdrojowa 1 m 1 ? branża sanitarna ? załącznik nr 5.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Zdrojowa 1 ? branża elektryczna ? załącznik nr 5.4 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Zdrojowej 1 ? załącznik nr 6 do siwz.
- Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku przy ul. Zdrojowej 1 w Gdańsku ? załącznik nr 6.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont mieszkania Gdańsk ul. Zdrojowa 1 m 2 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 6.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji sanitarnych w mieszkaniu ul. Zdrojowa 1 m 2 ? branża sanitarna ? załącznik nr 6.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2 Gdańsk ul. Zdrojowa 1 ? branża elektryczna ? załącznik nr 6.4 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 3 przy ul. Starowiślna 6A ? załącznik nr 7 do siwz.
- Rysunek - szkic lokalu mieszkalnego przy ul. Starowiślna 6A m 3 w Gdańsku ?? załącznik nr 7.1 do siwz
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Starowiślna 6A m 3? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 7.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan. ul. Starowiślna 6A m 3 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 7.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 3 Gdańsk ul. Starowiślna 6A ? branża elektryczna ? załącznik nr 7.4 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2A przy ul. Rybitwy 7 ? załącznik nr 8 do siwz.
- Rysunek ? szkic lokal mieszkalny nr 2A przy ul. Rybitwy 7 ? załącznik nr 8.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Rybitwy 7 m 2A? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 8.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan. ul. Rybitwy 7 m 2A ? branża budowlana, sanitarna ?załącznik nr 8.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2A Gdańsk ul. Rybitwy 7 ? branża elektryczna ? załącznik nr 8.4 do siwz.
- Rysunek ? szkic lokalu nr 1 przy ul. Suchej 2 - załącznik nr 9 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Sucha 2/1 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 9.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan. ul. Sucha 2 m 1? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 9.2 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Sucha 2 ? branża elektryczna ? załącznik nr 9.3 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Władysława IV 20 ? załącznik nr 10 do siwz.
- Rysunek ? szkic lokalu nr 2 przy ul. Władysława IV 20 - załącznik nr 10.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Władysława IV 20/2 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 10.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan ul. Władysława IV 20/2 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 10.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 2 Gdańsk ul. Władysława IV 20 ? branża elektryczna ? załącznik nr 10.4 do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8, 45450000-6.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
90 dni
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Część nr 2
nazwa: Wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego przy ulicy Miedzianej 6 m 1 w Gdańsku.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokalu mieszkalnego przy ulicy Miedzianej 6 m 1 w Gdańsku
Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 ? branża ogólnobudowlana ?załącznik nr 11.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 ? branża sanitarna ? załącznik nr 11.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu mieszkalnego Gdańsk ul. Miedziana 6 m 1 ? Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych ? załącznik nr 11.3 do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8, 45450000-6.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
60 dni
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
Część nr 3
nazwa: Wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Hożej 6b m 8, Ugory 5 m 11 i 3 m 1 w Gdańsku.
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokalali mieszkalnych przy ulicach: Hożej 6b m 8, Ugory 5 m 11 i 3 m 1 w Gdańsku.
Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 8 przy ul. Hożej 6B ? załącznik nr 12 do siwz.
- Rysunek - rzut lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Hożej 6B - załącznik nr 12.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu. ul. Hożej 6B m 8 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 12.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan. i gazowej ul. Hoża 6B m 8 ? branża sanitarna ? załącznik nr 12.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 8, Gdańsk ul. Hoża 6B ? branża elektryczna ? załącznik nr 12.4 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 11 przy ul. Ugory 5 ? załącznik nr 13 do siwz.
- Rysunek ? rzut lokalu mieszkalnego nr 11 przy ul. Ugory 5 - załącznik nr 13.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Ugory 5 m 11 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 13.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan. ul. Ugory 5 m 11 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 13.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 11 Gdańsk ul. Ugory 5 ? branża elektryczna ?załącznik nr 13.4 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny ? lokal mieszkalny nr 1 przy ul. Ugory 3 ? załącznik nr 14 do siwz.
- Rysunek ? rzut lokalu mieszkalnego nr 1 przy ul. Ugory 3 - załącznik nr 14.1 do siwz.
- Przedmiar ? Remont lokalu ul. Ugory 3 m 1 ? branża ogólnobudowlana ? załącznik nr 14.2 do siwz.
- Przedmiar ? Remont instalacji wod-kan. ul. Ugory 3 m 1 ? branża budowlana, sanitarna ? załącznik nr 14.3 do siwz.
- Przedmiar ? Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 1 Gdańsk ul. Ugory 3 ? branża elektryczna ?załącznik nr 14.4 do siwz.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny przedmiot: 45000000-7,
Dodatkowe przedmioty: 45110000-1, 45111100-9, 45111220-6, 45210000-2, 45262321-7, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45333000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45421131-1, 45421131-8, 45421146-9, 45421152-4, 45430000-0, 45431100-8, 45431200-9, 45442100-8, 45450000-6.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
90 dni
Kryteria oceny ofert
najniższa cena
l.p. | Załącznik | Rozmar pliku | Data dodania | |
---|---|---|---|---|
1 | odpowiedź na pytania 15.04.2014.pdf | 26,11 KB | 2014-04-15 14:48 | pobierz |
2 | wzór umowy.pdf | 575,3 KB | 2014-04-07 14:42 | pobierz |
3 | siwz.pdf | 1,24 MB | 2014-04-07 14:39 | pobierz |
4 | przedmiar-zał. nr 14.4.pdf | 86,46 KB | 2014-04-07 14:33 | pobierz |
5 | przedmiar-zał. nr 14.3.pdf | 103,83 KB | 2014-04-07 14:33 | pobierz |
6 | przedmiar-zał. nr 14.2.pdf | 155,95 KB | 2014-04-07 14:32 | pobierz |
7 | rysunek- zał nr 14.1.pdf | 64,04 KB | 2014-04-07 14:31 | pobierz |
8 | arkusz inwentatyzacyjny- zał nr 14.pdf | 59,25 KB | 2014-04-07 14:30 | pobierz |
9 | przedmiar-zał. nr 13.4.pdf | 87,73 KB | 2014-04-07 14:30 | pobierz |
10 | przedmiar-zał. nr 13.3.pdf | 140,4 KB | 2014-04-07 14:29 | pobierz |
11 | przedmiar-zał. nr 13.2.pdf | 178,25 KB | 2014-04-07 14:29 | pobierz |
12 | rysunek zał nr 13.1.pdf | 39,34 KB | 2014-04-07 14:29 | pobierz |
13 | arkusz inwentatyzacyjny- zał nr 13.pdf | 56,67 KB | 2014-04-07 14:28 | pobierz |
14 | przedmiar zał. nr 12.4.pdf | 73,18 KB | 2014-04-07 14:28 | pobierz |
15 | przedmiar zał. nr 12.3.pdf | 139,25 KB | 2014-04-07 14:27 | pobierz |
16 | przedmiar zał. nr 12.2.pdf | 108,3 KB | 2014-04-07 14:26 | pobierz |
17 | rysunek-zał nr 12.1.pdf | 67,64 KB | 2014-04-07 14:26 | pobierz |
18 | arkusz inwentatyzacyjny- zał nr 12.pdf | 113,35 KB | 2014-04-07 14:25 | pobierz |
19 | przedmiar zał nr 11.3.pdf | 128,6 KB | 2014-04-07 14:25 | pobierz |
20 | przedmiar zał nr 11.2.pdf | 113,74 KB | 2014-04-07 14:24 | pobierz |
21 | przedmiar zał nr 11.1.pdf | 174,55 KB | 2014-04-07 14:24 | pobierz |
22 | przedmiar zał nr 10.4.pdf | 85,74 KB | 2014-04-07 14:19 | pobierz |
23 | przedmiar zał nr 10.3.pdf | 77,43 KB | 2014-04-07 14:18 | pobierz |
24 | przedmiar zał nr 10.2.pdf | 86,04 KB | 2014-04-07 14:18 | pobierz |
25 | rysunek zał nr 10.1.pdf | 18,61 KB | 2014-04-07 14:18 | pobierz |
26 | arkusz inwentatyzacyjny- zał nr 10.pdf | 29,04 KB | 2014-04-07 14:18 | pobierz |
27 | przedmiar zał. nr 9.3.pdf | 105,9 KB | 2014-04-07 14:17 | pobierz |
28 | przedmiar zał. nr 9.2.pdf | 105,49 KB | 2014-04-07 14:16 | pobierz |
29 | przedmiar zał. nr 9.1.pdf | 88,09 KB | 2014-04-07 14:16 | pobierz |
30 | rysunek - zł. nr 9.pdf | 63,79 KB | 2014-04-07 14:16 | pobierz |
31 | przedmiar zał nr 8.4.pdf | 83,85 KB | 2014-04-07 14:15 | pobierz |
32 | przedmiar zał nr 8.3.pdf | 165,26 KB | 2014-04-07 14:14 | pobierz |
33 | przedmiar zał nr 8.2.pdf | 85,92 KB | 2014-04-07 14:14 | pobierz |
34 | rysunek zał nr 8.1.pdf | 5,45 KB | 2014-04-07 14:14 | pobierz |
35 | arkusz inwentatyzacyjny- zał nr 8.pdf | 32,28 KB | 2014-04-07 14:13 | pobierz |
36 | przedmiar zał nr 7.4.pdf | 79,24 KB | 2014-04-07 14:13 | pobierz |
37 | przedmiar zał nr 7.3.pdf | 99,25 KB | 2014-04-07 14:13 | pobierz |
38 | przedmiar zał nr 7.2.pdf | 81,87 KB | 2014-04-07 14:13 | pobierz |
39 | rysunek zał nr 7.1.pdf | 12,53 KB | 2014-04-07 14:12 | pobierz |
40 | arkusz inwentatyzacyjny- zał nr 7.pdf | 32,23 KB | 2014-04-07 14:11 | pobierz |
41 | przedmiar zał. nr 6.4.pdf | 66,12 KB | 2014-04-07 14:11 | pobierz |
42 | przedmiar zał. 6.3.pdf | 104 KB | 2014-04-07 14:11 | pobierz |
43 | przedmiar zał. 6.2.pdf | 79,8 KB | 2014-04-07 14:11 | pobierz |
44 | rysunek zał 6.1.pdf | 15,98 KB | 2014-04-07 14:10 | pobierz |
45 | arkusz inwentatyzacyjny- zał nr 6.pdf | 71,81 KB | 2014-04-07 14:10 | pobierz |
46 | przedmiar zał.5.4.pdf | 110,94 KB | 2014-04-07 14:10 | pobierz |
47 | przedmiar zał.5.3.pdf | 101,82 KB | 2014-04-07 14:10 | pobierz |
48 | przedmiar zał.5.2.pdf | 97,25 KB | 2014-04-07 14:09 | pobierz |
49 | rysunek zał 5.1.pdf | 98,26 KB | 2014-04-07 14:09 | pobierz |
50 | arkusz inwentatyzacyjny- zał nr 5.pdf | 42,35 KB | 2014-04-07 14:08 | pobierz |
51 | specyfikacja techniczna - zał. nr 4.pdf | 879,19 KB | 2014-04-07 14:08 | pobierz |
52 | specyfikacja techniczna - zał. nr 3.pdf | 583,69 KB | 2014-04-07 14:07 | pobierz |
53 | specyfikacja techniczna - zał. nr 2.pdf | 502,56 KB | 2014-04-07 14:06 | pobierz |
54 | specyfikacja techniczna - zał. nr 1.7.pdf | 214,25 KB | 2014-04-07 14:06 | pobierz |
55 | specyfikacja techniczna - zał. nr 1.6.pdf | 304,87 KB | 2014-04-07 14:05 | pobierz |
56 | specyfikacja techniczna - zał. nr 1.5.pdf | 406,05 KB | 2014-04-07 14:05 | pobierz |
57 | specyfikacja techniczna - zał. nr 1.4.pdf | 210,74 KB | 2014-04-07 14:04 | pobierz |
58 | specyfikacja techniczna - zał. nr 1.3.pdf | 316,56 KB | 2014-04-07 14:04 | pobierz |
59 | specyfikacja techniczna - zał. nr 1.2.pdf | 517,18 KB | 2014-04-07 14:03 | pobierz |
60 | specyfikacja techniczna - zał. nr 1.1.pdf | 121,23 KB | 2014-04-07 14:03 | pobierz |
61 | specyfikacja techniczna - zał. nr 1.pdf | 659,72 KB | 2014-04-07 14:02 | pobierz |
Metryka
Podmiot wytwarzający: | Gdańskie Nieruchomości |
Wytworzył: | Grażyna Pietrowska |
Data wytworzenia: | 2014-04-07 |
Podmiot publikujący: | Gdańskie Nieruchomości |
Opublikował: | Grażyna Pietrowska |
Data publikacji: | 2014-04-07 13:59 |